А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 244 000
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 1 456
Видяхме резултатите по модули .По български има 4 грешки на първия модул и 2 точки са му взели от тезата. На преразказа има 31 точки.Няма изненади при оценяването при нас.

# 301
  • Мнения: 867
Видяхме резултатите по модули .По български има 4 грешки на първия модул и 2 точки са му взели от тезата. На преразказа има 31 точки.Няма изненади при оценяването при нас.
Къде ги видяхте?

# 302
  • Мнения: 1 456
Изнесени са в СУЕО Пушкин Варна.Заедно с резултатите на  Васил Априлов, Славейков,Стефан Караджа,Малкия Принц и хуманитарната гимназия.

# 303
  • Мнения: 58
При нас са добавили и точките от НВО по чужд език, приравнени към 100. Нашите са максимум, макар че в града май няма училище, което да ги взема за общия бал.

# 304
  • Мнения: 8
В системата са въведени точките от НВО по ЧЕ, като са приравнени и те към 100.
Благодаря,видях точките от матурата по англ.ез. 94,286
Ама те за какво са им,още повече в точки? newsm78
В Стара Загора има училище в което НВО по ЧЕ е балообразуващ.

# 305
  • Пловдив
  • Мнения: 10 469
Добре де, нали НВО по чуждия език се взима като втори балообразуващ предмет от дипломата. Или не съм разбрала правилно?
Ако е като втори, не трябва ли точките да се приравнят към 50 т.? и защо не направиха тест с максимални 50 т., а трябва да се приравнява.

# 306
  • пловдив/дряново
  • Мнения: 74
ако не се запиша на първо класиране и подам заявление в училището където съм приет , че участвам във второ класиране губя ли мястото от първо класиране ?


# 307
  • Мнения: 82
Днес учителките на сина ми са съобщили точките от двата модула по отделно и са казали на децата, че резултатите няма да бъдат публикувани официално в този вид.
Друга информация, която получих от проверяващ по БЕЛ (от добре известна софийска школа) е, че в началото са точкували според едни критерии, но по-късно, заради високите резултати по математика, са били инструктирани да оценяват по други критерии....
Изненадващо за нас беше, че са му отнели значително по-голям брой точки от очакваните на първи модул по БЕЛ, където резултатът е по-предвидим (или поне така си мислехме).
Всъщност, от това, което достига до мен като информация ми се струва, че най-големите разминавания в очакванията са по БЕЛ и там, където ги има са драстични, а не от порядъка на 2-5 точки.
А нещо повече за тези критерии казала ли е учителката? Какво се е променило? Чак толкова безкомпромисни ли са били инструктирани да бъдат? Аз такава информация не бях чувала, а също бях говорила точно с преподавателка от много известна в София школа.

# 308
  • Пловдив
  • Мнения: 10 469
ако не се запиша на първо класиране и подам заявление в училището където съм приет , че участвам във второ класиране губя ли мястото от първо класиране ?




или минаваш напред, или си оставаш на същото място
на първа страница има прекрасна схема

# 309
  • пловдив/дряново
  • Мнения: 74
ако не се запиша на първо класиране и подам заявление в училището където съм приет , че участвам във второ класиране губя ли мястото от първо класиране ?




или минаваш напред, или си оставаш на същото място
на първа страница има прекрасна схема
гледах първата страница , но там пише че ако не се запиша от първо класиране и участвам във второ губя мястото от първо ??

една от майките ми каза че мястото от първо класиране  се пази и ако отида на по-горна позиция на второ класиране се записвам там ако не остава от първо класиране ??2

# 310
  • Мнения: 1 245
Явно в София статистиката ще дойде утре...

# 311
  • Мнения: 2 024
ако не се запиша на първо класиране и подам заявление в училището където съм приет , че участвам във второ класиране губя ли мястото от първо класиране ?




или минаваш напред, или си оставаш на същото място
на първа страница има прекрасна схема
гледах първата страница , но там пише че ако не се запиша от първо класиране и участвам във второ губя мястото от първо ??

една от майките ми каза че мястото от първо класиране  се пази и ако отида на по-горна позиция на второ класиране се записвам там ако не остава от първо класиране ??2

Схемата  на 1-ва стр. е точна. Чети внимателно и следвай стрелките. Ако на Второ класиране си се преместила на "по-желано" желание няма логика да ти се пази мястото от първо класиране (очевидно за теб то не е по-предпочитаното, от мястото, което ти дава Второто класиране - затова и го губиш, това от Първата класация... Но ако не си се придвижила по-нагоре в желанията си - значи на Второ класиране дефакто отново ще видиш че си стоиш на същото желание, където са те класирали по Първото класиране.

# 312
  • пловдив/дряново
  • Мнения: 74
ако не се запиша на първо класиране и подам заявление в училището където съм приет , че участвам във второ класиране губя ли мястото от първо класиране ?




или минаваш напред, или си оставаш на същото място
на първа страница има прекрасна схема
гледах първата страница , но там пише че ако не се запиша от първо класиране и участвам във второ губя мястото от първо ??

една от майките ми каза че мястото от първо класиране  се пази и ако отида на по-горна позиция на второ класиране се записвам там ако не остава от първо класиране ??2

Схемата  на 1-ва стр. е точна. Чети внимателно и следвай стрелките. Ако на Второ класиране си се преместила на "по-желано" желание няма логика да ти се пази мястото от първо класиране (очевидно за теб то не е по-предпочитаното, от мястото, което ти дава Второто класиране - затова и го губиш, това от Първата класация... Но ако не си се придвижила по-нагоре в желанията си - значи на Второ класиране дефакто отново ще видиш че си стоиш на същото желание, където са те класирали по Първото класиране.

БЛАГОДАРЯ Laughing ! ВЕЧЕ РАЗБРАХ!  Embarassed

# 313
  • Мнения: X
Добре де, нали НВО по чуждия език се взима като втори балообразуващ предмет от дипломата. Или не съм разбрала правилно?
Не си разбрала правилно.

# 314
  • Варна
  • Мнения: 322
Днес учителките на сина ми са съобщили точките от двата модула по отделно и са казали на децата, че резултатите няма да бъдат публикувани официално в този вид.
Друга информация, която получих от проверяващ по БЕЛ (от добре известна софийска школа) е, че в началото са точкували според едни критерии, но по-късно, заради високите резултати по математика, са били инструктирани да оценяват по други критерии....
Изненадващо за нас беше, че са му отнели значително по-голям брой точки от очакваните на първи модул по БЕЛ, където резултатът е по-предвидим (или поне така си мислехме).
Всъщност, от това, което достига до мен като информация ми се струва, че най-големите разминавания в очакванията са по БЕЛ и там, където ги има са драстични, а не от порядъка на 2-5 точки.
Нещо подобно се получи и при нас. Очаквах по-висок бал по БЕЛ, но девойката получи 86 т. Реших, че с преразказа не се е справила според критериите и даже се бях отказала да ходя да гледам работата. Но преди малко ми съобщи, че учителката им по български им казала резултатите по модули и, всъщност, има 33 т. на преразказа... Направо не знам какво да мисля вече  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт