А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 244 000
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 76
Да разбирам лу, че статистика за София още няма? Тъкмо ги похвалихме за предсрочното оценяване...

# 331
  • Мнения: 82
Да, и аз го четох този коментар за запетаята в предишната тема. Моята май е написала точно това, което не трябва да се пише - "отделя главно от подчинено определително..." (и други неща). И все пак не разбирам къде е разликата между двете.. добре че е посочила кои са трите сказуеми освен че е написала "три", за да се застрахова, че иначе явно щяхме да сме дори още по-надолу. Иначе четох, че и ако "калугер" е изписано с главна буква се отнемат точки.  Защо така ни ощетиха децата, бе момичета? Нарочно ли се прави? Уж изпитът бил един от най-лесните досега, пък вижте какви неща се случват...
Вие сте ходили да проверите работата и със сигурност твърдите, че детето Ви е ощетено, тъй като критериите на МОН не са спазени, а са прилагани други такива за оценяване?
Факт е, че от много учителки/проверяващи се твърди, че критериите са били по-строги и различни от тези досега. Не разбирам какъв е Вашият проблем днес. Кому е нужно да се съсипват добрите отношения в тази хубава тема? Изказвам мнение, което е право на абсолютно всеки потребител в този форум - не виждам какво нередно правя. Не, не съм ходила все още, тъй като нямаше как да се отиде днес, но както и преди съм казвала - познавам дъщеря си. Всички други майки също познават своите деца. Всички се вълнуваме заедно с тях и ни е еднакво притеснено, та даже и повече, отколкото на самите набори. Не случайно очаквахме по-високи резултати - просто знаем как се справят децата в конкретната ситуация, какви данни имат и колко много усилия са положили.  Нямам желание да влизам в безмислени спорове, които не помагат на никого. Simple Smile

# 332
  • Мнения: X
Ами, недейте. Просто вървете, проверете и тогава пишете. Може пък да се окаже, че детето не е ощетено, а е оценено правилно.

# 333
  • Мнения: 82
Ами, недейте. Просто вървете, проверете и тогава пишете. Може пък да се окаже, че детето не е ощетено, а е оценено правилно.

Не мисля, че постъпвате правилно, като се опитвате да определите знанията и възможностите на детето ми. Просто не е редно. И преди съм казвала - каквото стане - такова. Докато не го видя с очите си, няма да повярвам, че дъщеря ми се е оплескала толкова жестоко, че да й вземат 11 точки повече от очакваното. Децата са най-малко виновни в случая. Не е хубаво да се търси вината само в тях. Simple Smile

# 334
  • Мнения: X
Не определям ничии възможности и не търся вина. Вие го правите. Не сте видели работата, не знаете как е оценена, но това не Ви пречи да правите изводи. Аз казвам същото като Вас. Идете и вижте.

# 335
  • Мнения: 287
Ами, недейте. Просто вървете, проверете и тогава пишете. Може пък да се окаже, че детето не е ощетено, а е оценено правилно.

Не мисля, че постъпвате правилно, като се опитвате да определите знанията и възможностите на детето ми. Просто не е редно. И преди съм казвала - каквото стане - такова. Докато не го видя с очите си, няма да повярвам, че дъщеря ми се е оплескала толкова жестоко, че да й вземат 11 точки повече от очакваното. Децата са най-малко виновни в случая. Не е хубаво да се търси вината само в тях. Simple Smile



Съгласна съм с Вас .

# 336
  • Мнения: X
Не мисля, че Министър Дидева оценява възможностите на децата ни. Не го приемайте по този начин. Просто предотвратява излишно нажежаване на обстановката. Може би има право. Никой няма нужда от подобни спорове. Само бих добавила своето мнение, че "правилно" оценяване не означава задължително според критериите на МОН и обратното.

# 337
  • Мнения: 82
Не определям ничии възможности и не търся вина. Вие го правите. Не сте видели работата, не знаете как е оценена, но това не Ви пречи да правите изводи. Аз казвам същото като Вас. Идете и вижте.
Напротив. В единия случай става въпрос за представянето на дете, което цяла година е учило за тези изпити, както и всички останали деца. От другата страна, отново говорим за нашата образователна система и нейните безкрайни недостатъци. На мен, а и не само на мен, ми изглежда прекалено съмнителна цялата тази работа, с толкова по-ниските точки по БЕЛ. Както виждате, и други майки ще се съгласят с моето мнение. Предлагам да спрем със нападките още сега.

# 338
  • България
  • Мнения: 2 164
Не разбирам какво значение има абсолютната стойност на оценката. Важно е колко по- високи оценки има преди теб. Не вярвам аршинът да е бил различен.  Peace
А относно трудността на изпита- трудният изпит е по-добър вариант. Той е в помощ на подготвените.  Peace
Определено не съм разглеждала задачите и не мога да преценя трудността му. Мисля, че последният труден изпит беше през 2009г. И въобще не страдах, че дъщеря ми имаше около 4.90 по математика щом й стигна за 1во класиране в 91НЕГ.

# 339
  • Мнения: 82
Не мисля, че Министър Дидева оценява възможностите на децата ни. Не го приемайте по този начин. Просто предотвратява излишно нажежаване на обстановката. Може би има право. Никой няма нужда от подобни спорове. Само бих добавила своето мнение, че "правилно" оценяване не означава задължително според критериите на МОН и обратното.
Разбира се, но когато в това оценяване има неоснователно взимане на точки - вече не е правилно.

# 340
  • Мнения: X
Не мисля, че Министър Дидева оценява възможностите на децата ни. Не го приемайте по този начин. Просто предотвратява излишно нажежаване на обстановката. Може би има право. Никой няма нужда от подобни спорове. Само бих добавила своето мнение, че "правилно" оценяване не означава задължително според критериите на МОН и обратното.
Разбира се, но когато в това оценяване има неоснователно взимане на точки - вече не е правилно.
Peace

# 341
  • Мнения: 82
Не разбирам какво значение има абсолютната стойност на оценката. Важно е колко по- високи оценки има преди теб. Не вярвам аршинът да е бил различен.  Peace
А относно трудността на изпита- трудният изпит е по-добър вариант. Той е в помощ на подготвените.  Peace
Определено не съм разглеждала задачите и не мога да преценя трудността му. Мисля, че последният труден изпит беше през 2009г.
За някои деца не е от такова значение, но при дъщеря ми просто са по-крехки нещата. Като цяло прие доста тежко цялата ситуация.

# 342
  • София
  • Мнения: 3 049
Когато искаш да видиш работата си на изпит ти с показва само твоята работа. Т.е. няма как да се сигурни, че ако за определен отговор не са присъдени точки, то и на останалите също не са или обратното.

# 343
  • В морето
  • Мнения: 579
Здравейте и от мен!

Включвам се в темата от Варна, майка на момче, 7-ми клас.
Не видях някой да е споделил, но ако има статистика за Варна може ли линк? Също ако някой има за миналата година, моля да сподели, че не успях да открия.
Много хубав сайт на Регионалните http://www.ruobg.com/selectrio, но много малко градове има там, и Варна няма..., а доста добре е ориентацията вътре, за разлика от другите сайтове на градовете. Поздравления за сайта на Русе, много добре и user-friendly направен!

# 344
  • Мнения: X
Разбира се, но когато в това оценяване има неоснователно взимане на точки - вече не е правилно.
Това е единственото, което се опитвам да Ви обясня. Преди да сте видели работата няма как да знаете какви точки не са присъдени на детето и защо. Как разбрахте, че е неоснователно ощетено? Това, че се е справяло отлично на пробните изпити няма никакво значение.

Общи условия

Активация на акаунт