А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 243 724
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 1 238
Велина, и по БЕЛ е така...Има организация, виждаш санкциите - те са на преразказа основно...така че няма как да се оспорват. Определено и двете проверителки казаха, че колегите им са се престарали с корекциите по преразказа на девойката. Реално винаги може да се намери проблем, но чак толкова било прекалено. Чак се подух от гордост, не че има особен смисъл. Точките няма как да ги променя.

# 736
  • Мнения: 489
.....
И да, за мен лично има значение дали детето ми ще учи в добро у-ще или в кварталното. Разликата между тях(колкото и слабо да е образованието като цяло) е колосална.
Дали сега станах ясна?
Не не сте ми ясна и ще ви кажа защо - защото детето ми в момента учи в едно от смятаните за ужким "елитни" училища 133 СОУ и трябва да ви кажа, че това е пародия на образования и с нищо то не е по-добро от кварталните!
Потвърждавам!

# 737
  • Мнения: 99
.....
И да, за мен лично има значение дали детето ми ще учи в добро у-ще или в кварталното. Разликата между тях(колкото и слабо да е образованието като цяло) е колосална.
Дали сега станах ясна?
Не не сте ми ясна и ще ви кажа защо - защото детето ми в момента учи в едно от смятаните за ужким "елитни" училища 133 СОУ и трябва да ви кажа, че това е пародия на образования и с нищо то не е по-добро от кварталните!


Моето пък учи в 91НЕГ и твърдо заявявам, че в това училище образованието наистина е на ниво, във всяко едно отношение. Щом за Вас няма особена разлика, просто го запишете в някое квартално. Простичко е.

# 738
  • Русе
  • Мнения: 12 214
  Е то не може всички в 1 НЕГ.  Въпросът е има ли живот извън 1 НЕГ.

# 739
  • В морето
  • Мнения: 564
Доста хора се влияят от тази статистика.
Дишайте дълбоко има време да измислят децата как да си подредят желанията.  Peace
Те децата са ги измислили. Друг е въпросът , че при тези високи балове желаното място явно ще се размине. Ние трябва да измислим сравнително читаво училище  в което да се класират.

Бихте ли дали пример за такива във Варна? Благодаря!

# 740
  • Мнения: 489
Доста хора се влияят от тази статистика.
Дишайте дълбоко има време да измислят децата как да си подредят желанията.  Peace
Те децата са ги измислили. Друг е въпросът , че при тези високи балове желаното място явно ще се размине. Ние трябва да измислим сравнително читаво училище  в което да се класират.

Бихте ли дали пример за такива във Варна? Благодаря!
Първа езикова например.

# 741
  • София
  • Мнения: 495
Ако е достоверно колкото обявения максимален бал от 100 точки...

Не съм обявявала бал от 100 т. по БЕЛ, напротив оспорих го !
Или говорите по принцип?
Имах предвид публикацията, която посочи CECCI, относно формулата  Simple Smile

# 742
  • Мнения: 5 160
Сега като погледнах, то и децата са с около 1500 повече от миналата година, така че е номрмално от статиистическа глесна точка броят на децата, получили по-високи резултати да са повече. От друга страна обач, бройт на паралелките в "елитните гимназии" е статичен, така че явно тази година конкуренцията ще е значително по-голяма.
Истината е, че трябва да се повиши качеството на образование в т.нар. второ ниво училища, за да се спре истерията на родителите.
Децата са с около 200 повече.   Simple Smile

Последна редакция: вт, 06 юни 2017, 18:21 от lorenca

# 743
  • В морето
  • Мнения: 564
Доста хора се влияят от тази статистика.
Дишайте дълбоко има време да измислят децата как да си подредят желанията.  Peace
Те децата са ги измислили. Друг е въпросът , че при тези високи балове желаното място явно ще се размине. Ние трябва да измислим сравнително читаво училище  в което да се класират.

Бихте ли дали пример за такива във Варна? Благодаря!
Първа езикова например.

Да, но предполагам, че точно тя се има предвид под "желаното", та след нея кои се "водят" читави?

# 744
  • Мнения: 99
  Е то не може всички в 1 НЕГ.  Въпросът е има ли живот извън 1 НЕГ.


Естествено, че не може. Въпросът беше, че според Господинът нямало особено значение. Като няма се питам защо изобщо се занимава със статистики и иска детето му да влезе в "елитно". Така или иначе според него е едно и също и "светът нямало да свърши".
Ясно е, че няма да свърши, но контекстът беше друг.
А на всички вас пожелавам спокойна и наситена с много алкохол вечер. Аз поне смятам да се напия Wink

# 745
  • Мнения: 1 272
Искам да попитам Ваче колко са били паралелките от 4 до7 клас в СМГ?
И евентуално с новоприети колко се очакват да станат?


И отново за СМГ, понеже децата са с високи резултати на НВО, малко "неудобен въпрос", но  как са оформени с оценка по БЕЛ и МАТ?

Примерно във вашия клас от 26 човека/например/ на колко човека им е оставена 6 по БЕЛ и МАТ?

Наясно съм, че те всички там са за 6 по МАТ, но ми стана любопитно, а и според мен е важно за общата статистика.
В кварталните у-ща единици ще са с отличен.

Последна редакция: вт, 06 юни 2017, 19:54 от viola2003

# 746
  • Мнения: 31
Ако е достоверно колкото обявения максимален бал от 100 точки...

Не съм обявявала бал от 100 т. по БЕЛ, напротив оспорих го !
Или говорите по принцип?
Имах предвид публикацията, която посочи CECCI, относно формулата  Simple Smile

Ако имате предвид формулата, която аз цитирах, предполагам, че би трябвало да е за цялата страна. Цитатът е изваден от статията.

# 747
  • София
  • Мнения: 3 042
Здравейте,
Не вярвам някой от Вас тези дни да се учудва на писма по тази тема.
Та на въпроса: Що за безумица и пълна липса на читава информация ни предоставихте относно НВО на 7 клас? По телефона ми беше обяснено, че софтуерът бил такъв... Не мога да приема, че в технологичните времена, в които живеем Вие уважаеми въведохте информацията на никому ненужното НВО по ЧЕ за всяко дете, но е невъзможно да се направи елементарен сбор от БЕЛ +МАТ и да се класират децата по този показател... или пък да се разделят на момчета и момичета... Обидно е отношението и пълното Ви безхаберие. Данните за всяко дете без сбора ги има в системата Ви, ако тя е толкова нескопосана или Вие не умеете да използвате възможностите и - пренесете ги в Ексел и всеки средностатистически петокласник ще Ви сортира децата. Детето ми е във високите балове и все пак няма 100 точки, въпреки това при така предоставената НЕинформация ще трябва да напишем поне 60 желания... А какво трябва да направят децата, които са около 70 точки, а тези по-надолу... Да пропуснат шанса си за добро училище, или да напишат 500 желания... Кому е нужно това???
Маргарита Куманова ,

ТОВА Е ПИСМОТО МИ ДО РИО - СОФИЯ, ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА И НОВИНИТЕ НА БТВ.

# 748
  • В морето
  • Мнения: 564
Здравейте,
Не вярвам някой от Вас тези дни да се учудва на писма по тази тема.
Та на въпроса: Що за безумица и пълна липса на читава информация ни предоставихте относно НВО на 7 клас? По телефона ми беше обяснено, че софтуерът бил такъв... Не мога да приема, че в технологичните времена, в които живеем Вие уважаеми въведохте информацията на никому ненужното НВО по ЧЕ за всяко дете, но е невъзможно да се направи елементарен сбор от БЕЛ +МАТ и да се класират децата по този показател... или пък да се разделят на момчета и момичета... Обидно е отношението и пълното Ви безхаберие. Данните за всяко дете без сбора ги има в системата Ви, ако тя е толкова нескопосана или Вие не умеете да използвате възможностите и - пренесете ги в Ексел и всеки средностатистически петокласник ще Ви сортира децата. Детето ми е във високите балове и все пак няма 100 точки, въпреки това при така предоставената НЕинформация ще трябва да напишем поне 60 желания... А какво трябва да направят децата, които са около 70 точки, а тези по-надолу... Да пропуснат шанса си за добро училище, или да напишат 500 желания... Кому е нужно това???
Маргарита Куманова ,

ТОВА Е ПИСМОТО МИ ДО РИО - СОФИЯ, ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА И НОВИНИТЕ НА БТВ.



+1  newsm10

# 749
  • Мнения: 489
Доста хора се влияят от тази статистика.
Дишайте дълбоко има време да измислят децата как да си подредят желанията.  Peace
Те децата са ги измислили. Друг е въпросът , че при тези високи балове желаното място явно ще се размине. Ние трябва да измислим сравнително читаво училище  в което да се класират.

Бихте ли дали пример за такива във Варна? Благодаря!
Първа езикова например.

Да, но предполагам, че точно тя се има предвид под "желаното", та след нея кои се "водят" читави?
Желани са някои гимназии, просто, защото са набедени за читави, а всъщност разочарованието идва после.
Мога да дам приемер- дъщеря ми завърши търговската гиназия- много  по-малко желана,получи много добра общообразователна  подготовка, както и високи резултати на ДЗИ/ без уроци/. Като + на всичко излезе и с професия.
Имам  дете в езикова, разликата е огромна, и не само в образователен аспект, а в самата атмосфера,отношения учител-ученик и мн.др. Та, така.

Общи условия

Активация на акаунт