Отговорите са в сърцето! Възможности анализираме, посоки си избираме!

  • 97 054
  • 733
  •   1
Отговори
# 450
  • София
  • Мнения: 1 084
[quote author=министър  Дидева l
  "А и една текуща оценка няма да натежи кой знае колко."
Тук не става въпрос само от абсолютната стойност на оценката. Това са хора на 17 години, искат признание за труда си, както и справедливост. Писали са имейли на сайта на МОН. Искат да протестират, и ние вместо да ги подкрепим, им казваме, че това е "без значение". Това според мен е цинично. Да не говорим, че учителите и служителите в министерства и институции само парадират, а нищожен процент от тях вършат нещо полезно. Постоянно провали и зле свършена работа. За това частния им бизнес с даване на уроци процъфтява.

# 451
  • София
  • Мнения: 495
Ако позволите и аз да подудна за НВО по чужд език. Има очевидно несъответствие с нивото на трудност ( или , казвате, на подсказване Whistling ) между изпита по АЕ и НЕ. Преди четири години също беше така, когато дъщеря ми беше в "центрофугата" 7 клас и също държа НВО по немски. И в двата случая нямаше деца с пълен брой точки, нито с две, три и четири точки надолу. А става дума за силни класове в едно от т.нар. елитни училища.

# 452
  • Мнения: 2 024
[quote author=министър  Дидева l
  "А и една текуща оценка няма да натежи кой знае колко."
Тук не става въпрос само от абсолютната стойност на оценката. Това са хора на 17 години, искат признание за труда си, както и справедливост. Писали са имейли на сайта на МОН. Искат да протестират, и ние вместо да ги подкрепим, им казваме, че това е "без значение". Това според мен е цинично. Да не говорим, че учителите и служителите в министерства и институции само парадират, а нищожен процент от тях вършат нещо полезно. Постоянно провали и зле свършена работа. За това частния им бизнес с даване на уроци процъфтява.

Подкрепям напълно!  Peace

# 453
  • София
  • Мнения: 6 245
Ау, голяма трагедия е една по- ниска текуща оценка. И аз, ако съм нормален учител по информационни технологии, изобщо няма да я взема под внимание, като знам какво се е случило.
А дали системата не се е бъгнала от натоварване. Доколкото си спомням, за това НВО можеш да си избереш ден и час, в който да го правиш, не е нужно всички да са по едно и също време в платформата.
Галимар, гимназиите имат още 2 седмици часове.
Това е подигравка с труда им. Да Ви кажа, че в една частна компания за такъв грандиозен провал ще те уволнят задължително. В администрацията наказани няма. Нали видяхте, че г-жата от УНСС е пенсионирана, а момчето подало жалба, наказано.  Това е арогантно, нагло, безцеремонно и не знам още колко квалификации мога да използвам.

Всъщност точно проблемът е, че не е подал жалба, а е написал за случката на страницата си във Фейсбук и ѝм е уронил престижа Sick То пък един престиж ... всички го знаем какъв, но никой не иска да каже, че царят е гол.
Да кажа, че съм го завършила това УНСС, чат-пат някое близко дете завършва там и ми е ясно в известна степен какво е положението там. Хич не е престижно даже, обаче както мъдро казваше моята любима учителка по математика - В царството на слепите и едноокият е цар!

# 454
  • Пловдив
  • Мнения: 10 445
[quote author=министър  Дидева l
  "А и една текуща оценка няма да натежи кой знае колко."
Тук не става въпрос само от абсолютната стойност на оценката. Това са хора на 17 години, искат признание за труда си, както и справедливост. Писали са имейли на сайта на МОН. Искат да протестират, и ние вместо да ги подкрепим, им казваме, че това е "без значение". Това според мен е цинично. Да не говорим, че учителите и служителите в министерства и институции само парадират, а нищожен процент от тях вършат нещо полезно. Постоянно провали и зле свършена работа. За това частния им бизнес с даване на уроци процъфтява.

Това НВО няма да окаже никакво влияние върху по-нататъшното им развитие.
И никой не е казал, че не трябва да поискат обяснение от МОН.
И кой е казал, че няма да получат подкрепа?
Но не и да се притесняват чак толкова много за тази оценка.

Във всеки град има такива училища, където младежите не могат да напишат едно свързано изречение без правописни грешки. А в някои случаи тези училища предлагат обучение по търсени професии. В крайна сметка там никой нищо не научава, а тези кадри си остават все така търсени.

Преди 2 годни НВО по френски беше по-трудно от това по английски.

# 455
  • София
  • Мнения: 5 005
В нашето училище седмокласниците държаха НВО по френски. Не им беше лесно на децата и няма максимален брой точки.

# 456
  • София
  • Мнения: 13 691
Айде ако може да не пълните темата със странични неща от типа на НВО в 10 клас. И без това от утре пак ще набере скорост.

# 457
  • Мнения: 9 486
Демо версията вече е затворена, кой пробвал - пробвал!
Скрит текст:
В официалната още не са оправили имената на  профил "чужди езици", тайно скрит зад "Осигуряване на приемна грижа"  Rolling Eyes Явно училищата с този проблем не си четат мейла... или просто не им е важно...

# 458
  • София
  • Мнения: 337
Снощи в 1.00ч влязох в демото да видя дали работи - работеше.
Влизам сега - пак си е там. Виждам същите неща, които виждах и преди където има въведени данни и желанията които сме въвели пробно.

# 459
  • Мнения: 1 058
при разминаване в профилираните предмети коя информация трябва да е водеща и вярна - тази в утвърдения официално прием от МОН/РУО или тази от информационната система на МОН/сайта на училището?

# 460
  • Мнения: 9 486
Снощи в 1.00ч влязох в демото да видя дали работи - работеше.
Влизам сега - пак си е там. Виждам същите неща, които виждах и преди където има въведени данни и желанията които сме въвели пробно.
Аз виждам само "Основна информация", "Оценки" и "План-прием" е празно... на "Желания" ме праща да въвеждам на трети етап на класиране, а на първи ми дава "Няма желания за този етап на класиране" (не съм събмитнала, само пробвах паралелките).

# 461
  • Мнения: 9 486
при разминаване в профилираните предмети коя информация трябва да е водеща и вярна - тази в утвърдения официално прием от МОН/РУО или тази от информационната система на МОН/сайта на училището?
Би трябвало да е вярна тази от утвърдения план прием от РУО, но дали е вкарана правилно в МОН - божа работа! Не беше вярна в частта професионална/профилирана за 10тина паралелки, коригираха я... но това не значи, че са проверили за други разминавания (доказано - не са! Останало е непоправено в последната колона на план-приема, друго не съм проверявала, писна ми вече!)

# 462
  • София
  • Мнения: 337
Пробвах пак. При нас фиктивните желания още са налице. Май ги нахат поетапно и нас още не сани забърсали  Joy

# 463
  • Мнения: 1 058
при разминаване в профилираните предмети коя информация трябва да е водеща и вярна - тази в утвърдения официално прием от МОН/РУО или тази от информационната система на МОН/сайта на училището?
Би трябвало да е вярна тази от утвърдения план прием от РУО, но дали е вкарана правилно в МОН - божа работа! Не беше вярна в частта професионална/профилирана за 10тина паралелки, коригираха я... но това не значи, че са проверили за други разминавания (доказано - не са! Останало е непоправено в последната колона на план-приема, друго не съм проверявала, писна ми вече!)

във Варна в една от паралелките, които ни интересува видях разлика в профилиращите предмети, РУО със заповед са утвърдили два, а на сайта на училището и в инф. с-ма на МОН се твърди, че са три Simple Smile кое е вярното явно е божа работа...

# 464
  • Мнения: 4 145
при разминаване в профилираните предмети коя информация трябва да е водеща и вярна - тази в утвърдения официално прием от МОН/РУО или тази от информационната система на МОН/сайта на училището?
Би трябвало да е вярна тази от утвърдения план прием от РУО, но дали е вкарана правилно в МОН - божа работа! Не беше вярна в частта професионална/профилирана за 10тина паралелки, коригираха я... но това не значи, че са проверили за други разминавания (доказано - не са! Останало е непоправено в последната колона на план-приема, друго не съм проверявала, писна ми вече!)

В тази връзка аз звънях за информация в конкретни училища. На въпрос за налични в списъка за план-прием паралелки с профилиращи предмети, които не съществуват в момента, ми беше казано-то това е за наше улеснение. Тъй като мен ме интересува конкретна паралелка, разбрах, че независимо, че е описана с трети профилиращ предмет-кодът е ок. Не стана ясно за другите паралелки и как да бъдат изписани в желанията тези паралелки. Очевидно пак ще звъня за нещо толкова елементарно, и просто сгрешено (или не подадено на време или каквато и да е там причината).

Общи условия

Активация на акаунт