
Щом е установен факт, че за тези продукти гей купувачите дават повече пари, може би е нормално да има и рекламна стратегия, насочена конкретно към тях, примерно красива гей двойка на рекламата на продукта, вместо красива хетеро такава. Въпреки че, стоки, които човек би свързал повече с хетеро мъж, безспорно се потребяват и от гейове - екипировка за екстремни спортове, ножове на Беър Грилс,разни джаджи и инструменти за какво ли не, и прочие.
Компаниите не могат да увеличат числото на гейовете, (нетрадиционната сексуална ориентация е сериозно нещо с отражение върху психиката на човека, а не само върху покупателните му навици), за да си увеличат купувачите, могат само да насочват кампаниите на продуктите си към определена.аудитория, затова не мисля, че от печалбарство сме заплашени от лавинообразно производство, така да се каже на гейове. Все пак едва ли маркетинга би могъл да тласне колебаещия се към другия бряг, само защото е готино да си скубе веждите, да носи тениски с принт и да отиде на опера.
Факт е, обаче, че както в рекламите, ака и в изкуството последните години има подчертано благосклонно представяне на хомосексуалните хора, проблемите и начина им на живот и най вече на отношенията и привличането помежду им .
Аз това го одобрявам, но не съм особено наивна, затова не го отдавам само на градиращата цивилизованост на обществото, а и на определена тенденциозност. Разбира се, не става въпрос за световна конспирация да се погейчи света и да се превземат бастионите на хетеросексуалността от педераси и лесбийки, които да им покварят децата, но вероятно гей общността -даже не знам има ли такава - може би хвърля яки кинти и за да се промотира в изкуството.
Или пък такава е модерната вълна в момента.
Обикновено нещата в дълбочина са много комплексни, затова няма лесни и изчерпателни отговори на въпроси, касаещи комплексни процеси, като новото позициониране на гей-хората в нашето обшество.
Даването на предимство на определена група, я обвързва към донора и я прави негов лоялен васал.
Привилегиите с които се ползува тази група обаче водят и до нейното свръхнарастване. В дългосрочна перспектива може да се окаже абсолютно губеща тактика, но човекът обикновено иска СЕГА и ВЕДНАГА.
Ромите като случай.
Тяхната група се разраства посредством обикновено възпроиводство.
Осигурените им от властта привилегии и безгрижно съществувание са едно насърчаване на безконтролното копулиране между тях, със следствие раждане на много деца.
Ако хванеш Манго и Айше да бачкат по 8 часа на строежа, надали ще има всеки ден фикифики.
По улиците на БГ се вижда резултатът от късогледата политика на властимащите през последните 25 години.
Само толкова бяха достатъчни, за да се задействува лавината.
Гей-обществото като случай.
Тук естественото размножаване по подразбирне не е възможно в такава степен, че да осигури едно непрекъснато интензивно нарастване на групата. Затова влизат в сила други механизми. Гей -обществото нараства тогава за сметка на хетерообществото. С всяко следващо поколение процентът на тези, които се чувствуват сексуално привлечени към собствения пол ще нараства. Няма да се учудя, ако след 10 години четем в бг мама
•Ура, синът ми е гей!• или
•Уф, дъщеря ми се оказа най-обикновено хетеро!•
