Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 юни 2017, 10:40 ч.

Мнения за 125 СУ "Боян Пенев", Младост 1 - IIІ част

  • 78 469
  • 561
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 125
Търся отзиви за хуманитарните паралелки 5-7 клас.

# 541
  • някъде на юг
  • Мнения: 263
Натоварването и изискванията в математическите паралелки са високи.
Въобще, 5-7 клас и в обикновени паралелки учителите си имат високи изисквания. Зависи много и при кои учители се падне детето, разбира се.
Дъщеря ми не пожела да кандидатства в математическа паралелка и до 7 клас беше в пааралелка с втори руски. Аз съм доволна.
Униформите са задължителни и за тях се следи.
Шкафче с ключ има всяко дете. В коридорите са.
А кои са били класните ръководители на 7клас тази година с английски и втори руски?

Г-н Стоилов по физическо преподава на единия клас. Строг е следи много за дисциплината млад е на около 30 г. и има подход към децата.

# 542
  • София
  • Мнения: 1 065
Натоварването действително е голямо. Случва се и някои родители да местят децата в други училища в 7 клас, защото установяват, че може и да се разминат със заветните шестици по БЕЛ и МАТ участващи при балообразуването при кандидатстване след 7 клас. Не казвам, че е лошо да има високи изисквания, но някои преценяват, че не искат да рискуват. В нашия клас в 7 клас дойдоха няколко деца от обикновени паралелки в 125то и някои родители неохотно признаха, че е по тази причина. Самите деца бяха отличници и посещаваха и допълнителна подготовка по предметите за НВО.

# 543
  • София
  • Мнения: 93
Здравейте, успях да разбера имената на преподавателите, които ще поемат тазгодишните първокласници - Пламена Борисова, Весела Петрова, Росица Горанова, Радка Мерджева,
Тодорка Димитрова, Анелия Игнатова.
Дотук успях да намеря информация за г-жа Игнатова. Дали някой може да каже нещо и за другите учители?
Може ли да споделите информацията за г-жа Игнатова. Нищо не намирам за нея, а ще ни е класна. Да не би да е със сменена фамилия след брак?

# 544
  • Мнения: 17
Здравейте,
дали има вече информация кои преподаватели ще поемат новите математичекси паралелки в 5 клас?
Доколкото разбирам от предишните постове г-жа Мадлен Хритова е била тази годин на 6 клас, т.е следващата учебна година е логично да продължи в 7 -ми ...

Относно учителките , които ще поемат 1 клас - изключително сме доволни от  г-жа Мерджева - страхотен специалист и невероятен човек. Успя да достигне до сърцата на децата и с огромно изумление наблюдавахме трансформацията на дъщеря ни през годините. Със сигурност много ще ни липсва !

# 545
  • София
  • Мнения: 5 591
Влизам да кажа моето мнение за 125-то, без да съм чела какво са писали другите. Синът ми беше в математическа паралелка от 5-ти до 7-ми клас. Натоварване, че има, има. Чак нечовешко не е. Но има адски много неуредици от всякакъв характер. Директорският състав въобще не е отзивчив. Към нищо. Имахме страшно много проблеми, целият клас, сменяха ни два пъти учител по математика. Децата се върнаха много назад и в успехи (математически) и в мотивация да учат въобще. Искахме извънредни родителски срещи много пъти, не ни уважиха желанието. Писахме писма до ръководството с копия до РУО, навлякохме си гибелния гняв на директорката. Имаше деца, които се преместиха. В крайна сметка имахме късмет, че в седми клас най-накрая ни сложиха читав учител по математика, да мотивира децата и да изкара максимумът от тях. Крайното ми мнение е, че третото ми дете няма да стъпи в това училище, ако ще да е последното останало в София. Има свестни учители, но ръководството успява да развали и техните усилия.

# 546
  • Sofia
  • Мнения: 2 082
Влизам да кажа моето мнение за 125-то, без да съм чела какво са писали другите. Синът ми беше в математическа паралелка от 5-ти до 7-ми клас. Натоварване, че има, има. Чак нечовешко не е. Но има адски много неуредици от всякакъв характер. Директорският състав въобще не е отзивчив. Към нищо. Имахме страшно много проблеми, целият клас, сменяха ни два пъти учител по математика. Децата се върнаха много назад и в успехи (математически) и в мотивация да учат въобще. Искахме извънредни родителски срещи много пъти, не ни уважиха желанието. Писахме писма до ръководството с копия до РУО, навлякохме си гибелния гняв на директорката. Имаше деца, които се преместиха. В крайна сметка имахме късмет, че в седми клас най-накрая ни сложиха читав учител по математика, да мотивира децата и да изкара максимумът от тях. Крайното ми мнение е, че третото ми дете няма да стъпи в това училище, ако ще да е последното останало в София. Има свестни учители, но ръководството успява да развали и техните усилия.
Напълно съм съгласна. Аз съм възпитаник на 125-то, брат ми, сестра ми. После синът ми. Преместихме го в пети клас и сега е много по-спокойно. За мен причината е в големите амбиции, без особен ресурс за постигането им. Не знам защо решиха, че са математическа гимназия, но аз също минах през безброй смени на учителите и то по важните предмети , а Димитров преподаваше истински математика само на децата, които имаха сериозен интерес и щяха да кандидатстват това след 12 клас.

# 547
  • Мнения: 17
Напълно споделям. И аз съм възпитаник на 125-то и следя училището от години. И аз преместих детето си след 5 клас в друго училище. Изказвам лично мнение, рискувайки да срещна неодобрение - след появата на  Димотров средата в училището се промени. Преди имаше много добри преподаватели в средн курс по МАТ и БЕЛ, от по-старото поколение - Драганова, Гарчева, Кастелова. Мариана Тодорова, Росица Георгиева и др., които даваха чудесна подготовка на децата. След появата на Димотров се получи така, че част от паралелките станаха математически и очакванията и натискът върху учениците стана огромен. Отделно, ако случайно се появеше накой добър преподавател по математика, като Данков, Правда, то същите бяха отстранявани. По БЕЛ наистина добри нови преподаватели липсват, а натискът върху децата за резултати е голям. Родителите са принудени да записват децата си на много извънкласни школи по математика, части занимални  в началния курс /поради липса на достатъчно места в държавните/. Преди училището имаше добър гимназиален курс - 8-11 клас, сега и това липсва. Сигурно има деца които учат и се справят добре в тази обстановка, но средното ниво пада непрекъснато. Затова и много родители предпочитат децата им да са в 145-то, защото там средата и резултатите след 7 клас на НВО са много по-високи.

# 548
  • Sofia
  • Мнения: 2 082
Наистина е така. Драганова и Гарчева са ми преподавали и са страхотни учители. Данков беше в училището преди Димитров, но така и не разбрах защо си тръгна. Опорочи се и това с уроците при Димитров..за мен е конфликт на интереси, ама те си знаят. Въобще и задължителните дарения в началото на всяка година, които се харчат за самолетни билети и т.н на отбора по математика..Къде са тези гении по математика след 12 клас? Може би Анастасова беше виновна, защото и политическите амбиции се отразиха 🙄 Аз помня училището при господин Ташев и всичко беше много по-спокойно.

# 549
  • София
  • Мнения: 1 293
Наистина е така. Драганова и Гарчева са ми преподавали и са страхотни учители. Данков беше в училището преди Димитров, но така и не разбрах защо си тръгна. Опорочи се и това с уроците при Димитров..за мен е конфликт на интереси, ама те си знаят. Въобще и задължителните дарения в началото на всяка година, които се харчат за самолетни билети и т.н на отбора по математика..Къде са тези гении по математика след 12 клас? Може би Анастасова беше виновна, защото и политическите амбиции се отразиха 🙄 Аз помня училището при господин Ташев и всичко беше много по-спокойно.


Значи задължителни дарения няма. Не знам откъде го измислихте. Ако имате предвид 20-те лева годишно дарение за настоятелството, то: първо, не са задължителни, а доброволни дарения; второ, с тях се правят подобрения в училището, от които се ползват всички деца, даже и децата на тези родители, които не дават пари; трето, ако на някой му се вижда много да даде под 2 лева месечно, за да се подобрява средата, в която учи неговото дете, аз бих го посъветвала да си преосмисли приоритетите.

Парите за самолетни билети на отбора по математика се покриват от таксата за школата по математика - т.е. взимат се от тези родители, при чиито деца след това се връщат. А да има школа по математика, едва ли не от първи клас, натискаме ние, самите родители. Лично аз присъствах на една родителска среща, на която Димитров изрично каза, че не може да разбере, защо го причиняваме на децата си от толкова ранна възраст да ходят на школи по математика. Но пуста родителска амбиция...

 Не казвам, че училището няма кусури. Аз лично не харесвам някои от учителите като напр. прословутата Цацева по география, но имам база за сравнение, защото в това училище учи малкото ми дете, а голямото е в една от елитните гимназии, която е в топ 10 на средните училища в страната. Та, в тази връзка, трябва да ви кажа, че с дистанционното обучение 125-то се справи много по-бързо, по-добре и по-достойно.

# 550
  • Sofia
  • Мнения: 2 082
На последната родителска среща, на която бях, по високоговорителя ни беше даден отчет за похарчените пари. Не знам за какви подобрения говорите, но нямат топки по физическо, шкафчета в стаите ( говоря за 1-4 клас) и още куп неща
 Изрично бяха споменати разходите на отбора по математика като част от събраните пари. Освен това лист, който се спуска на родителите на първа среща и се иска подпис срещу 20те лева - за мен си е смущаващо . Аз ако искам мога да дам 50 лв. Защо някой предварително ще събира конкретна сума..и всеки дава без дори да се замисли. Не ме разбирайте грешно , пари имам, но начинът, по който ми се събират е неприятен.
Мнението ми се оформи окончателно след като се преместихме в ново училище. Няма събиране на суми, а подобрения има постоянно. Хората си кандидатстват по европейски проекти. Не казвам, че е лошо училището, а че е далеч от това, за което претендира

# 551
  • Мнения: 17
Ааааа, аз съм "по-древна" - по мое време директор беше Конова.  Димитров, освен че води курсове /уроци/, е и председател на секция "Изток" - СМБ /секцията, в която попада 125-то/ - за мен също има конфликт на интереси.

# 552
  • София
  • Мнения: 5 659
Преди имаше много добри преподаватели в средн курс по МАТ и БЕЛ, от по-старото поколение - Драганова, Гарчева, Кастелова. Мариана Тодорова, Росица Георгиева и др., които даваха чудесна подготовка на децата.

Кастелова (лека й пръст!) - моята класна!

Гарчева - уникална математичка! подготви ни перфектно навремето по математика за изпитите след 7 клас. още помня кръжока по математика втория срок на седми клас - всеки ден и с отговорник за закуската за цялата група! Simple Smile много държеше тя да не ходим гладни и жадни.

# 553
  • София
  • Мнения: 5 659
Ааааа, аз съм "по-древна" - по мое време директор беше Конова.

и по мое Simple Smile

# 554
  • София
  • Мнения: 294
"Доброволното" дарение се презентира като това е майката, която събира членски внос и поименен списък и на следващата родителска отчет кой не е дал! На втората родителска презентираха и инициативата за 10лв на дете за допълнителен комплект учебници за да не носят всички тежки раници. Почти всички родители се включиха и изненада по някой предмети не стигали учебниците и хоп забележка за децата защо нямат учебник в час. За справка другото ми дете е в друго училище и е всяко лято с допълнително ремонтирани участъци без рекет към родителите. По време на ДО в 125-то учител по ФВС, изобр. изк., технологии, музика, компютърно моделиране децата така и не видяха. От 7-8 учебни часа в реална среда по време на ДО имаха 2-3-4 като 4 бяха в много редки случаи. В училището на другото ми дете от първата седмица имаха класна стая в Гугъл класрум, в Гугъл календар имаха програма нямаше изпуснати часове, нямаше лутане из поща, Школо и къде ли не за да види кога и къде има час. Така че иновативното 125-то на ДО се издъни тотално.

Общи условия

Активация на акаунт