Мнения за 125 СУ "Боян Пенев", Младост 1 - IIІ част

  • 110 722
  • 814
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 101
Моля за вашето мнение, тъй като не е изнесено класирането за първи клас за 2019-2020г и немога да си направя изводи. Какви са шансовете за прием на дете в първи клас, което е от съседен район, примерно Младост 2? Това е четвърта група с 5 допълнителни точки.
Има ли изобщо шанс за прием в паралелка с английски или немски на някое класиране?

Също така при кандидатстване само едно желание ли се посочва?
Съседен е района само ако районно ви е 10,  145 или 118. Тогава получавате 5 бонус точки. Кое ви е районното? Защото ако сте в младост 2 едва ли е 10-то, но пък за 10-то ще имате 5 бонус точки.

# 721
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 739
Според вас училището заслужава ли си за начален етап, ако не е особено близко (съседен район, но над 20мин пеша)? Има ли препоръки за учители в сегашен четвърти клас? Има ли някакви плюсове за първите класове освен прилична база и униформи? Много ме притеснява двусменният режим, стартирането в 7.30 и смяната на режима по два пъти в годината е ужасно. Иначе имам добри отзиви за учители в горен етап и извънкласни дейности.

# 722
  • Мнения: 29 390
Аз се колебаех за същото и не съжалявам, че избрах най-близкото училище, където попаднахме на чудесна учителка, едносменен режим и нова, хубава база.

# 723
  • Мнения: 4 428
В 125то малките започват от 8.20ч. Първи клас се учи само първа смяна, втори клас съответно само втора.
От трети клас започват на две смени и от тогава може да се случи да имат някой час от 7.30 (обикновено физическо).

# 724
  • София
  • Мнения: 6 363
Според вас училището заслужава ли си за начален етап, ако не е особено близко (съседен район, но над 20мин пеша)? Има ли препоръки за учители в сегашен четвърти клас? Има ли някакви плюсове за първите класове освен прилична база и униформи? Много ме притеснява двусменният режим, стартирането в 7.30 и смяната на режима по два пъти в годината е ужасно. Иначе имам добри отзиви за учители в горен етап и извънкласни дейности.

ако имате сходна алтернатива по-близо - не си заслужава.

интересно за кои учители имате добри отзиви в горен етап? аз мога да се сетя само за един-двама...

# 725
  • Мнения: 4 078
За учителка на настоящите четвъртокласници мога да дам изцяло позитивното си мнение за г-жа Весела Георгиева. Минуси при нея аз не намирам.
За учителите в горен етап по-скоро при мен е точно обратното - само за двама-трима през годините имам негативно мнение. Дъщеря ми също. Но хора и очаквания всякакви, така че това е субективната ми гледна точка.

# 726
  • Мнения: 32
За английски шанса ви е малък, да не кажа нулев. По-добре се насочете или руски, или немски. За учител немската я води Павлова, руската Игнатова. За съжаление Павлова се пенсионира след този 4 клас, доколкото знам. За Игнатова има добри отзиви.

# 727
  • Мнения: 4 428
За начален учител приключващ 4ти клас, мога да препоръчам Димитрова.
Английските паралелки на малките доста страдат от липса на качествен учител по езика.
Тази година не знам как е, но малката ми дъщеря (тази година 5ти клас), смени три учителки за годините начален етап. И трите не бяха ок - в двете крайности, от много високи изисквания, до писане на 6ци само защото си в час и не пречиш...
Единствено г-жа Колева е наистина преподавател, какъвто би желал всеки ученик. Но не знам на колко паралелки преподава, преди време имаше здравословни проблеми.
За прогимназията важи същото за английския и немския. И двете ми дъщери учеха (едната все още) при Иванова по английски и Минева по немски. Всичките деца не могат да понасят и двете учителки, по този повод и предметите. Което не е добре, защото езиците си трябват. И се налага аз да бутам и обяснявам, че трябва да учат за техния бъдещ интерес без значение от учителя. Тук се явява едно положително нещо (май единствено) от разните тийн канали, които са основно на английски Sunglasses
Останалите в прогимназията са ок.

# 728
  • София
  • Мнения: 6 363
За прогимназията важи същото за английския и немския. И двете ми дъщери учеха (едната все още) при Иванова по английски и Минева по немски. Всичките деца не могат да понасят и двете учителки, по този повод и предметите. Което не е добре, защото езиците си трябват. И се налага аз да бутам и обяснявам, че трябва да учат за техния бъдещ интерес без значение от учителя. Тук се явява едно положително нещо (май единствено) от разните тийн канали, които са основно на английски Sunglasses
Останалите в прогимназията са ок.

кои са ок? Манова? Цацева? Абаджиева? Никлева? Гаджанова? Кунис? Astonished

# 729
  • София
  • Мнения: 2 846
В прогимназията е въпрос на късмет. Имам база за сравнение, защото двете ми деца са се падали при различни учителки. Чолакова по химия и ЧП, Чипева по математика, Люцканова по английски, Салтиров по история са страхотни! Харесвам Кукурина по биология, Михайлова по география. С известни условности - Люцканова по БЕЛ.

Но мога да кажа, пак на база сравнение с една от най-елитните софийски гимназии, че нивото на 125-то си е повече от добро. Плява има навсякъде като преподаватели. Хубавото на 125-то е добрата организация на ниво ръководство. Вече оцених колко е важно това.

# 730
  • Мнения: 4 428
кои са ок? Манова? Цацева? Абаджиева? Никлева? Гаджанова? Кунис? Astonished

Даа, с Абаджиева и ние имахме драма. Миналата година голямата дъщеря беше 7ми клас и имаше БЕЛ при нея. Беше голям фарс. Съвсем отговорно мога да заявя, че тази жена е психически неуравновесена и мисля че много отдавна трябва да е напуснала тази професия.
С останалите не сме имали проблеми... Гаджанова и Кунис бяха едни от любимите учители на каката. Учеше химия и физика с удоволствие.
Но всъщност като казах че учителите са ок, това го казвам на базата на цялото "дередже" на учителското съсловие... Пък и говорим за квартално училище, колкото и да се мъчат да излязат от това амплоа.
Особено със сегашната директорка, няма как да им се получи...
Иначе ми се обели езика да обяснявам по разни учителски групи във ФБ, че не може да обвиняват само деца и родители за скапаните резултати в образованието. Не може да си завършил в миналия век, да не си направил нищо да се развиваш през годините и да си в крак с новостите, да продължават да преподават както на мен през '90г (то и тогава беше антично и скучно) и да искаш отсреща любознателни деца Rolling Eyes Но видиш ли родителите сме виновни, че не сме възпитавали децата да уважават учителите... Само дето уважение се печели, не може да се наложи. Да не продължавам, че темата е голяма.....
Дано някой най-накрая схване, че взаимното покриване вътре в съсловията не помагат на никой - и при учители, и при доктори, и при полицаи, и т.н.

# 731
  • София
  • Мнения: 2 846
Не е до възраст и до това кога си завършил. Има много млади учители, които за нищо не стават. Голямата ми дъщеря има такива. От друга страна има страхотни възрастни учители, които поддържат ниво и имат подход към децата.

# 732
  • София
  • Мнения: 6 363
Учителят по физика като е млад учител и поради това - силно протежиран и пращан на какви ли не обучения и симпозиуми у нас и в чужбина - та да не би да обучава и преподава? Жал ми е за децата, че изтърваха цялата първа година от физиката при него!

Докато бяха присъствено, той ги караше в час да си преписват дословно уроците от учебника в тетрадките, да прерисуват картинките и поставяше оценки на уменията да чертаят.
Като минаха дистанционно, 3 месеца не проведе нито един онлайн урок. Не е като да не знае как се прави - води се и ИТ специалист. Пращаше по едно PDF-че с урока и линк към ucha.se и толкоз. Чак накрая се появи за онлайн уроци от по 10 минути в zoom, колкото да им съобщи с отегчен глас оценките.

Г-жа Кукурина по биология е прекрасен учител. От ден първи на ДО започна онлайн уроци, присъствените й уроци бяха много интересни и всички деца харесваха предмета. Качествено обучение, респектиращо поведение, справедливост в отношението.

# 733
  • Мнения: 4 428
Да, ДО много показа кой колко го интересува да си свърши работата...
Добре че при голямата дъщеря, цялата история се случи накрая. Тя вече имаше изградена представа и за учителите, и за предметите.
Малката сега е 5ти и доста от учителите са други, та ще събираме нови впечатления Wink За сега поне няма проформа часове он-лайн, както беше миналия път. Явно все пак са се постарали лятото да пооправят нещата.
Но всъщност, като обсъждаме с колегите, за жалост това не е картинката само в 125то
Аз вече се принудих да говоря на децата да не отписват предмета, ВЪПРЕКИ учителя - тъжно Rolling Eyes

# 734
  • Мнения: 162
Моля за вашето мнение, тъй като не е изнесено класирането за първи клас за 2019-2020г и немога да си направя изводи. Какви са шансовете за прием на дете в първи клас, което е от съседен район, примерно Младост 2? Това е четвърта група с 5 допълнителни точки.
Има ли изобщо шанс за прием в паралелка с английски или немски на някое класиране?

Също така при кандидатстване само едно желание ли се посочва?
Съседен е района само ако районно ви е 10,  145 или 118. Тогава получавате 5 бонус точки. Кое ви е районното? Защото ако сте в младост 2 едва ли е 10-то, но пък за 10-то ще имате 5 бонус точки.

В списъка на прилежащите райони за 125то училище са включени и районите на 128 и 38 мо. Или аз греша? В този случай  ще получим допълнително 5 точки. Ние сме към 128мо.

Общи условия

Активация на акаунт