Търсене на справедливост или борба с вятърни мелници

  • 7 848
  • 106
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 47 352
А как е в ЕС? Не се заяждам, наистина не съм наясно.

Down Under, извършено е и ще ги възстановят, но за да ползва услугата трябва да има потвърждение.

# 76
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ако може да докаже времето на изпращане на съобщението, тогава мисля, че няма да има проблем да ѝ върнат парите от глобата. А тя казва, че не може да докаже времето.

# 77
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 072
Изпратеното съобщение е равнозначно на плащане, потребителката е получила потвърждение за това. Следователно не е редно да я глобят за същия период.
Освен това, като се аргументирате с правила - те трябва да са меродавни. Наредбата на ЦГМ София, не важи за останалите градове, където се развива действието. В сайта на Пловдив например, не пише, че трябва да се изчака в колата обратен СМС.

# 78
  • Мнения: 47 352
В сайта на Пловдив например, не пише, че трябва да се изчака в колата обратен СМС.
Но пише, че трябва да получи автоматичен обратен смс, което значи, че ако не го получи процесът не е завършен.

# 79
  • Мнения: 22 036
Ако може да докаже времето на изпращане на съобщението, тогава мисля, че няма да има проблем да ѝ върнат парите от глобата. А тя казва, че не може да докаже времето.

Е, това се опитвах да кажа. Договор става в момента на разплащането. Ако и е отразена транзакцията по картата, тя си е в правото. ( :мир:).

# 80
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
В кое право, Даун. Тя има пратено съобщение, което е отразено, може ли да докаже, че го е изпратила преди глобата?

# 81
  • Мнения: 47 352
Е, това се опитвах да кажа. Договор става в момента на разплащането. Ако и е отразена транзакцията по картата, тя си е в правото. ( :мир:).
При вас как става плащането?

# 82
  • Мнения: 22 036
Е, това се опитвах да кажа. Договор става в момента на разплащането. Ако и е отразена транзакцията по картата, тя си е в правото. ( :мир:).
При вас как става плащането?

Тя има запис на изпратен смс, в който фигурира час.

Човече, банковите електронни транзакции се отчитат на секунда, макар че може превеждането (физическото) да не става веднага.

Обясних го вече. Жената има договор с мобилния оператор, в момента, ч който е пуснала смс, този договор влиза в сила. Тя няма договорни отношения с общината и общината би следвало да си получи парите от оператора. Как ще се случи е въпрос на техния договор. Най-вероятно ще е покрито от застраховката.

# 83
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 072
В сайта на Пловдив например, не пише, че трябва да се изчака в колата обратен СМС.
Но пише, че трябва да получи автоматичен обратен смс, което значи, че ако не го получи процесът не е завършен.
Всъщност пише следното: "При съобщение, че не може да се таксува с SMS, следва да се избере друг начин за заплащане на престоя – с талон или билет" т.е. тя не е получила отговор, че не може да я таксуват с СМС.
На мен ми е интересен текста на това съобщение, което е получила. Ако го е изпратила примерно в 10 часа и след един час е получила съобщение - "Вие заплатихте успешно до 11 часа", значи за периода, в който са я глобили - тя е платила. На касовия бон има регистриран час, това тряба да свърши работа като доказателство.
Очаквам авторката да ни информира относно тези детайли, които са важни в този случай.

Последна редакция: нд, 23 юли 2017, 12:46 от Скубиду

# 84
  • Мнения: 47 352
Тя има запис на изпратен смс, в който фигурира час...
Въпросът е кога е получен, ако системата е била срината е бил отчетен по-късно.

Скубиду, но не е получила и потвърждение. Което значи, че утре мога да си объркам номера на колата и да съм спокойна, че съм платила. Всичко се случва, затова трябва да се чака потвърждението.

# 85
  • Мнения: 22 036
Тя има запис на изпратен смс, в който фигурира час...
Въпросът е кога е получен, ако системата е била срината е бил отчетен по-късно.

Скубиду, но не е получила и потвърждение. Което значи, че утре мога да си объркам номера на колата и да съм спокойна, че съм платила. Всичко се случва, затова трябва да се чака потвърждението.

Не, не е.  Транзакцията става с нейното текстване. Отчита се това време, а не когато се е получило.

# 86
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 5 072
Тя има запис на изпратен смс, в който фигурира час...
Въпросът е кога е получен, ако системата е била срината е бил отчетен по-късно.

Скубиду, но не е получила и потвърждение. Което значи, че утре мога да си объркам номера на колата и да съм спокойна, че съм платила. Всичко се случва, затова трябва да се чака потвърждението.
По-вероятно е отговорът да е дошъл по-късно, а в системата да е отчетено плащане по-рано. Нека да чуем авторката на темата, сега само си говорим теоретично.

# 87
  • Мнения: 7 005
Само да ви светна,че контрольорите не са търговски обекти.
И не са длъжни да стоят на едно място,за да продават талони,а трябва регулярно да обхождат района на който са дежурни.
И такива дето си мислят,че до 5 мин.след паркирането си,трябва някой да дойде да им продаде талонче,доста често отнасят заслужена скоба.
Защото тъпия българин,не прави разлика между частен паркинг и общинска територия и с цялата си глупост,очаква наставления къде да паркира,на кое точно място,да му се поднесе талонче на тепсия,че даже и да му се маркира час и дата..Ама ако може да му го пуснеш и с 15-20 мин.напред във времето...
Без изобщо да се замисля,че един контрольор може да обхожда район като например от Паметника Левски до ЖП Гара Подуене,т.е.целия Янко Сакъзов,целия бул.Мадрид (и то от двете страни) плюс Асен Златаров с пресечните му улички,а понякога прикачат и Евлоги Георгиев до Орлов мост (пак двете страни на канала)...Представяте ли си какъв огромен маршрут за обход е това,и трябва да регистрираш в системата всеки наличен автомобил?
Изобщо ,дали се замислят шофьорите,че длъжността е "контрольор",а не регулировчик,сервитьор или разносвач на талони...Astonished
Тъпо и нелепо е да очаквате служителят да бъде винаги пред погледа ви,само защото вие сте паркирали в района му
?!?
Всеки гражданин носи отговорността за това дали разполага с талон или не.
Талоните се продават като билетите от градския транспорт.
Първо и основно в търговските обекти на ЦГМ,и чак след това от шофьора на автобуса или контрольора в зоната за паркиране.
Също така контрольорите изобщо не са дължни да разполагат непрекъснато с монети,нито да търчат да развалят пари,нито да търчат насред улицата,щото някой со го мързи да отбие,ми с 50 лв иска талон от левче и то насред кръстовището..

Наредбата,че клиентът е длъжен да стои в колата докато не получи потвърждение за изпратения смс,е пълно безумие.
Защото не може да имаш дело в съда примерно и целия съдебен състав да те чака да си получиш репорта..
А понякога репорта идва с часове закъснение.
Но,...не е луд тоя дето баницата!
Пътищата разбити,местата за паркиране под всякаква критика,дерат по амнайсе кожи и се гаврят с хората като след изтекъл смс на 4-5 мин. слагат скоба...
Народа трае и псува контрольорите,га че ли самите котрольори и скобари пишат законите..
А главата на змията е другаде,ама...
Такъв ни е манталитета..
Вместо тотална реформа в обирджиските схеми,вместо пълен бойкот на ЧЕЗ(примерно казано),псуваме касиерките, броим жълти стотинки,но..в крайна сметка им играем по свирката..
Ми няма да има оправия,докато скланяме глави и се ядем един друг..

Последна редакция: нд, 23 юли 2017, 14:30 от Какво?

# 88
  • Мнения: 47 352
Не, не е.  Транзакцията става с нейното текстване. Отчита се това време, а не когато се е получило.
И как си сигурна, че си платила само с текстване?
Може човек си сбърка номера, да му е счупен телефона и т.н.

Служителите там не са пророци, за да знаят, че е пратила. Затова е нужно изчакването. И да е до колата пак нищо не казват, личен опит. Съвсем нормално се отнасят с клиентите си.

# 89
  • Мнения: 22 036
Не, не е.  Транзакцията става с нейното текстване. Отчита се това време, а не когато се е получило.
И как си сигурна, че си платила само с текстване?
Може човек си сбърка номера, да му е счупен телефона и т.н.

Служителите там не са пророци, за да знаят, че е пратила. Затова е нужно изчакването. И да е до колата пак нищо не казват, личен опит. Съвсем нормално се отнасят с клиентите си.

Това е лесно доказуемо, има запис на съобщението, ако е пратено на грешен номер, ще си плати, но ако е пратено на верния, няма за какво да я глобяват.

Общи условия

Активация на акаунт