Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 164 065
  • 1 663
  •   1
Отговори
# 1 290
  • Мнения: 61 578
Сега видях, че два пъти ми е платена една и съща такса, към А1,  през приложението на ТБИ?!
Какво следва да направя?

# 1 291
  • Мнения: 459
Здравейте, влизам отново да се оплача от съпорта на TBI - абсолютно неадекватни! Днес сутринта видях, че са ми дръпнати пари от някакъв сайт - 29,95 евро или 58,58 лв. Минути след това писах на съпорта да го спрат, че не е мой превода и тн. Получих дежурния им отговор, че ще изпратят запитване към колегите им и ще ми върнат отговор. Разбрахме се все пак да е бързичко, а не като последния път. Разбира се - нищо! Малко след обяд пиша пак, пак обяснявам - почти вдигнах скандал в чата - пак ще питат и ще ми звъннат до края на деня. Нищо! Към 19,00ч пак пиша, обяснявам, вдигнах скандал в чата Rage.....Тази ми казва, че транзакцията съм я потвърдила аз и те не могат да направят нищо, трябвало търговеца да я откаже. Rolling Eyes Съветва ме да се свържа с търговеца и да се разбера с него - е, аз ако можех нещо да направя нямаше да се занимавам с тях! Дълго се разправяхме, накрая каза, че пак ще направят справка и ще ме уведомят. Ужас!!! А ако не бяха 60лв, а 6000 - така ли пак ще ме размотават??? Ще ме накарат във вторник да ида до централния им офис и да се разправяме.....Накрая ще си закрия сметката при тях щом един превод не могат да спрат цял ден!

Като пояснение аз сайта разбрах кой е, а преди 2 седмици направих там едно малко плащане от 1 евро с Curve cash картата. Днес обаче зад Curve е била Neon картата и са ми дръпнали тия пари, сайта явно е бил фалшив - за първи път ми се случва да се подлъжа, а редовно пазарувам онлайн. Все пак от TBI можеха да спрат превода и да не го излъчат, а не да ми казват "Ама ние откъде да знаем, че не сте направили превода Вие?" Еми щом ви пиша и обяснявам, че не съм аз, значи не съм!  В тази връзка сега най-вероятно няма да мога да ползвам повече Curve картата, ще трябва да я закрия? Защото в случая тя е компрометираната, нали? Worried

Оффф, извинявам се за дългия пост, ама съм много ядосана на TBI! Imp
Колко да е фалшив сайта. На мен от Али експрес ми дърпаха пари. След като си платих робота. Наложи се да сменя картата.

# 1 292
  • Мнения: 4 815
Лейла, ужасно е това, което разказваш, но напълно достоверно според моя опит с кол-центъра. Много приказки, нула решение и накрая всичко приключва с "ще предадем стигнала на колегите".
Затова и се махнах оттам, защото за далеч по-малък проблем не реагираха бързо и адекватно, какво остава при нещо по-сериозно.

Дева, освен с банката, свържи се и с А1 да питаш има ли основание за второто плащане.

# 1 293
  • Мнения: 840
Във връзка с последните мнения - възможността за блокиране на карта Neon дали отговаря на замразяване при Fibank или заключване при Булбанк? Тъй като виждам само блокиране и не съм сигурна дали е възможно след това пак от приложението да я "отблокирам".

# 1 294
  • Мнения: 2 279
Би трябвало да може иначе се налага до офиса им да ходиш което е тъпо.

# 1 295
  • Мнения: 1 947
Да, след като се блокира може да се отблокира от приложението пак. Аз моята я държа блокирана, тъй като рядко я ползвам за плащания.

# 1 296
  • Мнения: 141
Във връзка с последните мнения - възможността за блокиране на карта Neon дали отговаря на замразяване при Fibank или заключване при Булбанк? Тъй като виждам само блокиране и не съм сигурна дали е възможно след това пак от приложението да я "отблокирам".

Да, вече може да се отблокира на момента. Преди беше необходимо да се заяви през приложението и после да се отблокира от служител 😁

# 1 297
  • Мнения: 840
Благодаря много. Обърквам се с тази разлика в терминологията. Блокиране при другите банки означава точно блокиране, ако има неправомерно ползване и трябва после в банка да се отблокира. А тук имат предвид явно просто заключване.

# 1 298
  • Мнения: 6 377
Благодаря много. Обърквам се с тази разлика в терминологията. Блокиране при другите банки означава точно блокиране, ако има неправомерно ползване и трябва после в банка да се отблокира. А тук имат предвид явно просто заключване.
А Revolut го наричат "замразяване" на картата, но ефектът е един и същ.

# 1 299
  • Мнения: 5 460
При мен много странно - като заключа картата на Curve, в google wallet ми я дава отключена и обратното Rolling Eyes


Като пояснение аз сайта разбрах кой е, а преди 2 седмици направих там едно малко плащане от 1 евро с Curve cash картата. Днес обаче зад Curve е била Neon картата и са ми дръпнали тия пари, сайта явно е бил фалшив - за първи път ми се случва да се подлъжа, а редовно пазарувам онлайн. Все пак от TBI можеха да спрат превода и да не го излъчат, а не да ми казват "Ама ние откъде да знаем, че не сте направили превода Вие?" Еми щом ви пиша и обяснявам, че не съм аз, значи не съм!  В тази връзка сега най-вероятно няма да мога да ползвам повече Curve картата, ще трябва да я закрия? Защото в случая тя е компрометираната, нали? Worried

Оффф, извинявам се за дългия пост, ама съм много ядосана на TBI! Imp
Дано успеете! Аз да питам как е възможно да мине плащане, след като curve иска да го потвърдите първо Rolling Eyes Питам, защото мислех, че е по-сигурна карта и я ползвам вместо българските, но дали да не спра да я ползвам Rolling Eyes
Versace_dreamer, през кое приложение са ви дръпнали пари, че не разбрах?

Последна редакция: пт, 21 апр 2023, 13:04 от Джинa

# 1 300
  • Мнения: 2 279
От цкб картата, но преди това се свързаха с мен в уоц ъп по обява в олх.
Ватенки се оказаха хакерите, но без успех.

# 1 301
  • Мнения: 146
Колко време чакахте да пристигне дебитната карта Neon? Мина седмица от верификацията. Поддръжката не можа да ми каже нищо.

# 1 302
  • Мнения: 6 377
Колко време чакахте да пристигне дебитната карта Neon? Мина седмица от верификацията. Поддръжката не можа да ми каже нищо.
В момента изпращали автоматично от новите карти Visa и на притежателите на старите MasterCard Neon. От там и отново забавяне.

# 1 303
  • Мнения: 840
Пак аз за tbi - получих първата лихва по сметката на карта neon. Получих я в касичката. Гледах клипчета на банката как да "счупя касичката", така че да прехвърля сумата по картата. Да, ама при мен тази опция просто не съществува. Гледах, сравнявах, няма я. Има опция "Изтегли", която мисля, че ще прехвърли парите, но все пак да ви попитам - как прехвърляте парите от касичката в картата?

# 1 304
  • Мнения: 61 578
Никак. Стоят си там, засега не ми трябват.

Общи условия

Активация на акаунт