Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 147 200
  • 1 663
  •   1
Отговори
# 1 305
  • Мнения: 5 330
Пак аз за tbi - получих първата лихва по сметката на карта neon. Получих я в касичката. Гледах клипчета на банката как да "счупя касичката", така че да прехвърля сумата по картата. Да, ама при мен тази опция просто не съществува. Гледах, сравнявах, няма я. Има опция "Изтегли", която мисля, че ще прехвърли парите, но все пак да ви попитам - как прехвърляте парите от касичката в картата?
Точно от Изтегли се прави.

# 1 306
  • Мнения: 4
Привет!
   Прочетох последните 15тина страници, от които ми стана ясно за някои от неуредиците с TBI.
Понеже се колебаех дали да си открия сметка+карта Неон реших първо да пробвам какво мога да направя през компютър за официализиране онлайн отношенията ми с банката. Единственото, което видях - бутон Онлайн банкиране. Последвах стъпките за създаване Профил (имена, ЕГН, телефон, парола, поща, последвах линка в пощата за довършване регистрацията). След това направих опит да вляза в Профил-а си със телефонен номер и зададената от мен парола. Излезе съобщение Грешно име или парола. В чата (на компютъра) ми обясниха, че следва да отида до офис за довършване регистрацията за онлайн банкиране. Казах им, че това аз ще си преценя допълнително - те да ми отговорят защо не мога да вляза в току що създадения Профил. Така и не стигнахме до консенсус. При 3ти опит за влизане в Профил съобщението вече се промени на "Профила е деактивиран".
   Така или иначе реших да последвам "указанията" дадени ми в чат-а:
   - направих опит да се свържа по телефон (не на този, платения който ми дадоха 070017571, а на съответстващия 028163900) ~ 5мин. никакъв отговор.
   - инсталирах приложението от магазина на Гугъл. Пак регистрации, снимка, л.к. двустранно. Накрая влизам и за добре дошъл ме посреща "Имате незавършена регистрация". Пак чат вече през приложението, обаждане по телефона от тяхна страна. Уточнихме, че "желая да ми бъде довършена регистрацията".
   При опит да заявя Неон - Грешка, нещо се обърка.
   При проверка на личните ми данни в приложението - вместо обл.Бургас, гр.Бургас - обл.Пролеша, гр.Бургас. Последва чат в приложението, като се оказа, че те не могат по никой начин да направят корекция на "грешката". Такава корекция не можело да направя и аз и единствен вариант бил деинсталиране приложението, което действие (уж) заличавало данните ми.
   Накрая му написах: Аз тез 20лв. само от днешните комуникации и перипетии си ги изработих вече, какво остава занапред...Angry

# 1 307
  • Мнения: 54 961
Ами за жалост и чата, и кол центъра им са много зле. Без посещение в офис няма да минеш.
Аз бях писала, че имах дублирано плащане на битова сметка. След 2 доклада в чата и неуспешни позвънявания от техни служители, после 2 пъти разходки до офис, вече ми са върнати парите.
Трябва да си много настоятелен. Иначе не става.

# 1 308
  • Мнения: 3 772
Именно неадекватният съпорт ме отказа от взаимоотношения с тази банка. Служителите в офиса също идея си нямат какво правят.
Икономията от три лева на месец не си струва потрошените нерви.

Останах си в моята банка, въпреки таксите. Попаднах на някаква промоция и си извадих кредитна карта без такса за първата година. Сега се боря за кешбек, с който да покрия таксите. Към момента за мен това е по-доброто решение.

# 1 309
  • Мнения: 69 280
Аз съм там заради лихвата по депозита. Отношения ни със съпорт, ни с каките в офисите...имам.

# 1 310
  • Мнения: 1 101
lalence11, T.e. повечето ти пари са в касичката ли? И начисляват лихвата там? Странно, в касичката. Иначе става да, с итегли и прехвърляш, колкото желаеш. Аз държа в картовата сметка парите за олихвяването, поне така пише и там ми се олихвява - в картовата сметка. И в картовата сметка получих и лихвата. И в касичката имам пари, но там нямам олихвяване, въпреки че са над определената сума за 2,1% лв. в картовата, в касичката има и трябваше да има 0,15% лихва. Може да се изравни на годишна база, не знам.

Последна редакция: нд, 30 апр 2023, 18:29 от Seiko7075

# 1 311
  • Мнения: 54 961
Аз съм там заради лихвата по депозита. Отношения ни със съпорт, ни с каките в офисите...имам.

И аз така, от години. И заради плащането на битови сметки без такса.
Сега добавих и дебитна карта без такса, че не ми се дават грешни пари на Уникредит. Не съм свикнала да плащам такси аз. Simple Smile

Между другото - докато си чаках реда миналия ден в офиса, служителката обслужваше една клиентка от "сестрите".
Искаше 20 000 кредит. Тя я пита колко са ѝ доходите, каза госпожата. Пусна онлайн заявка и чакат потвърждение. Докато чакат я пита, ами ти други кредити имаш ли? Имам - ДСК - Х лв, плюс още един за У лв. Сумата от двата е по-голяма от доходите?! Дойде отказ на заявката, естествено.
Що за безцелно губене на време и имитиране на работа? Нали първо трябваше да я пита дали има други кредити и веднага да стане ясно, че не може и трети??? Имам чувството, че толкова е зле положението с кадрите, че ей така ги вземат, без нищичко да разбират...

# 1 312
  • Мнения: 3 569
И мен ме отказахте от тази банка. Много мразя неадекватен съпорт и не си струват разправиите за икономия от 4-5 лв на месец.

# 1 313
  • Мнения: 720
lalence11, T.e. повечето ти пари са в касичката ли? И начисляват лихвата там? Странно, в касичката. Иначе става да, с итегли и прехвърляш, колкото желаеш. Аз държа в картовата сметка парите за олихвяването, поне така пише и там ми се олихвява - в картовата сметка. И в картовата сметка получих и лихвата. И в касичката имам пари, но там нямам олихвяване, въпреки че са над определената сума за 2,1% лв. в картовата, в касичката има и трябваше да има 0,15% лихва. Може да се изравни на годишна база, не знам.
Не, парите са ми в левовата сметка на карта neon. Цялата сума е там - картата я получих в началото на месец април и захраних сметката й от друга банка. Вчера получих известие, че съм получила лихва по сумата. Но лихвата не я получих в картовата сметка, а в касичката. Сумата на лихвата е малка, просто исках да разбера как да я прехвърля в картовата сметка. Иначе наистина четох днес, че някои хора получават лихвата в картовата сметка, а други - в касичката. Странно поведение на софтуера

# 1 314
  • Мнения: 54 961
Не в картовата сметка лихвата. В касичката си е. Не знам кой ти е казал, но не е вярно. Лихвата си е отделно, не се добавя автоматично. Аз ще си я прехвърля накрая на годината.

# 1 315
  • Мнения: 720
Малко по-горе Seiko7075 каза, че си получава лихвата в картовата сметка.

# 1 316
  • Мнения: 54 961
Не е възможно.

# 1 317
  • Мнения: 1 101

В събота я получих - в картовата сметка е. Там си държа всичките пари, което не ми харасва, мислех че няма значение къде - касичка, картова сметка, но прочетох някъде че трябва да е в картовата сметка за да се олихвява. В касичката също имам една немалка сума, от която допълвам картовата. Но в събота получих лихвата към картовата. Миналия месец (март) същата работа. Друг е въпросът че не ми олихвява и парите в касичката с 0,15%.

# 1 318
  • Мнения: 54 961
В транзакциите виждаш ли я тази лихва? В сметката на Неон?

# 1 319
  • Мнения: 1 101
В транзакциите виждаш ли я тази лихва? В сметката на Неон?

Да, прибавена е към общата сума в картовата сметка, има го там и в съобщенията ...

Общи условия

Активация на акаунт