Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 164 968
  • 1 663
  •   1
Отговори
# 1 530
  • гр. София
  • Мнения: 4 991
Плащате някъде нещо или теглите от банкомат?

# 1 531
  • Мнения: 2 288
Опитах да платя в Лидл,а после в Кам маркет.
И двата пъти неуспешно.
Ходих в офис на тби и казаха, че пинкод се сменя на банкомат от Борика,  но не е гаранция, че операцията ще е успешна.
Ако блокира картата щели да ми издадат нова.

# 1 532
  • Мнения: 5 460
Имаше нещо  с тези карти на TBI, което трябваше да се направи, за да можеш да плащаш на пос терминал, но като не помня сега какво Rolling Eyes ЗНам, защото и на мъжа ми вадих и трябваше да платим, че да вземем бонуса от 20 лв. и не стана от първия път, ама а сега де Rolling Eyes Дали не се въвеждаше някъде нещо от първия смс..

# 1 533
  • Мнения: 1 780
По принцип условието е първоначално да се въведе и ПИН, независимо дали сумата е под 50-100 лв., която е без въвеждане на ПИН на ПОС терминал. Той ПОС терминалът сам си изписва, че изисква ПИН.

# 1 534
  • Мнения: 61 793
Да, първото плащане е с ПИН. Аз си бях сменила предварително на ПОС терминал ПИН кода и после платих веднъж, за да си взема бонуса. Повече не съм я ползвала тази карта.

# 1 535
  • Мнения: 6 385
От днес УниКредит Булбанк ще таксува разплащателните сметки по 5лв/месец(беше 3лв/месец с издадена карта и 4лв/месец без), независимо дали има издадена карта или не. Таксата е 3лв/месец(беше 2.55лв/месец), ако има регулярни постъпления и издадена карта.

# 1 536
  • Мнения: 3 936
и 10+ лв може да стане догодина, няма таван и ще правят каквото искат.

# 1 537
  • Мнения: 61 793
Всеки е свободен да си избере банка.
Още през януари приключих с УниКредит и сега нямам никакви такси.

# 1 538
  • Мнения: 2 560
Много съм щастлива, че не съм им клиент от няколко години. Дано повече се вразумят!

# 1 539
  • София
  • Мнения: 10 648
Откакто съм на ОББ не мога да свикна с приложението и десктоп версията... отделно е по-бавна актуал-ята при преводи... спрямо на КБС.
Та, сега искам да прехвърля натрупаните точки от кред. карта преди да я заредя и след това да я закрия. В момента съм я блокирал от апа (поради съмнение за кражба на данните), но и на телефона и на компютъра, не открих от къде се подава заявката?

# 1 540
  • София
  • Мнения: 1 374
Честно казано - най-добре в офис. Повече от месец се занимавам с подаване на заявки онлайн и през колцентъра и все се оказва, че "системите им не са свързани" и съответно в офиса идея си нямат, е съм подала заявка, нищо, че в приложението излиза като подадена, а и на кол центъра съм звъняла...

Пълна трагедия са ОББ. И то реших да закривам кредитната, защото така и не успяха да ми дадат на време новата (изтичаше старата) - голям проблем било, че в тяхната система излизал мой стар договор от 2015 - което всъщност си ми е оригиналният договор към Райфайзен и трябвало да подадат заявка да сменят договора...така и не разбрах какво стана с тая заявка, от колцентъра нямало как да проверят, от офиса уж щяха да се обадят след 1-2 дена, то бързо ставало, аз звънях къде ли не (защото и работното им време съвпада с моето, а последният път ми се наложи да чакам 40 минути, за да ми кажат, че не могат да ми дадат картата) и никой нищо не знае. Писна ми и реших да закривам картата и влязох в поредното "системите ни са различни".

# 1 541
  • София
  • Мнения: 23 372
Кредитните карти още се обслужват от приложението и сайта на Кбс.
Точки, лимити и подобни още са само там.

# 1 542
  • София
  • Мнения: 10 648
Кредитните карти още се обслужват от приложението и сайта на Кбс.
Точки, лимити и подобни още са само там.
Да, получи се, благодаря.
Само заради превода на РЗ стоя още там (ОББ), и евентуално ипотечен от тях (корп. клиенти сме им), та последно ми взеха за няколко минути (от А1) 10-на лв за 2 разговора с кол центъра на ОББ...
ПП: Относно кражбата на номера на картата и две плащания в чужбина (не от мен) към apple.com/bill... ми стана странно, че не ми се е появила индикация при неуспешните опити (вчера изисках по-подробна справка в банката):
Скрит текст:
Получавам безпл. смс само за успешно плащане.
пп:2 вчера пробвах в сайта на А1 да платя сметката си, при блокирана карта: е, изпратиха смс за неуспешно плащане, ама то аз съм я превентирал вече.
В апп-а на Обб все още не съм разучил нотификациите им, а се чудя дали да не търся друга банка вече.

# 1 543
  • Мнения: 6 385
Само заради превода на РЗ стоя още там (ОББ), и евентуално ипотечен от тях (корп. клиенти сме им), та последно ми взеха за няколко минути (от А1) 10-на лв за 2 разговора с кол центъра на ОББ...

# 1 544
  • София
  • Мнения: 24 645
И мен служебно ме задължиха да си открия сметка в ОББ / бившата Райфайзен /. От Райфайзен нямам оплакване, но откакто се обединиха с ОББ - много лошо обслужване, в МЕГА МОЛ-а банкомат от доста месеци след 18 ч. не работи. За новото приложение ОББ Мобайл - няма такова безумие! Sad
Няма как да се преместя в друга банка, заради превода на заплата

Общи условия

Активация на акаунт