СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 7

  • 60 798
  • 771
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 4 214
Ако Стоянов няма заслуга за ремонтите и състоянието на базата в  СМГ, защо 40 години е било в онова състояние? Не може да сравнявате управлението на СМг с някое квартално училище.
Стоянов не е пряко виновен за парашутистите. Новите паралелки ги обсъдихме 100 пъти вече. Разрешението за откриването им е дадено от по- горна инстанция. В този смисъл допускам, че болшинството от уж констатираните нарушения в СМГ са били със знанието или по нареждане на Кастрева.
Ролята на Директора е да отсее оплакванията на родителите и никак не му е лесно в това отношение.
За подръжниците на Тодорова справяне с конфликта е единствено връщането и на работа. Те на това викат „диалог”.
Истината е, че битката им се водеше на изключително низко ниво и успяха да настроят срещу себе си хора, които нямаха принципно нищо против Тодорова.

# 436
  • Мнения: 719
Известен е фактът, че върху портите на Платоновата академия стоял
надписът: “Да не влиза незнаещият геометрия!”.
Вие сте преподавател, ученик, родител от СМГ,имате преки наблюдения върху работата на ръководството, на настоятелството, в качеството Ви на какъв е вашата компетентност?

# 437
  • Мнения: 357
Да, странна ви е логиката.... А ако Иван Симеонов стане директор?
Ето затова ще подкрепям до последно Стоянов !
Безотговорни предложения!
Този егоцентрик поставен на директорското място може да се окаже по вреден и от Кунева !


# 438
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
Aма аз съм съгласна, че има заслуги.  Генерирал е голям паричен поток към СМГ. Аз вече писах, той е много добър продавач. Сигурно е и поне на средно ниво като администратор. Да си такъв е полезно, но не е достатъчно, за да си директор. Ако бяха само недоволните от 10-и а и б, ама то стана лавина. Кой го е карал да се държи неадекватно с родителите на бъдещите 6-окласници, кой го е карал да се крие месец и половина, кой го е карал да кара заместващите го да унижават бивши учители.... А че са тлеели конфликти, които са чакали само повод, това е ясно. Даже и при тези дадености, можеше да не се стига до тези панаири и за това не са виновни протестиращите. Не случайно ролята му е на Директор, защото се предполага, че трябва да може да води и управлява.

One of you, аз геометрия знам Simple Smile Ама то даже не трябва да се знае, за да се види че преподаватели, учители и ученици, които пряко наблюдават работата на ръководството, виждат съвсем противоположни неща. К'во за компетентността? И как може да се употреби думата "компетентност" в този контекст?! Аз съм гражданин и данъкоплатец.

Сикс сигма, Вие Симеонов лично ли го познавате? Защото в някакъв пост употребихте думата "прошляк", или "клошар", не помня. Чудя се как човек който лично го познава, може да употреби точно тези думи за него.

# 439
  • София
  • Мнения: 5 467

А не е ли дискриминация това, че новите ученици в СМГ се отделят в паралелки, на които не преподават емблематичните учители по математика? Второ качество, а?


Колко са емблематичните преподаватели по математика в СМГ?  


Повтарям въпроса си с надежда да получа отговор.
От общо ~ 45 паралелки с тенденция след две години да станат 48, колко от тях са при тези учители и колко са "дискриминираните"? Какъв е начинът да няма "дискриминация" и кой е отговорен за това, че я има?
Възможно ли е на деленето на учителите по математика на емблематични, водещи, утвърдени , успешни и т.н. и на .... млади, неизвестни, без познати медалисти от състезания и т.н., да е част от конфликта в СМГ?


# 440
  • Мнения: 1 783
На мен ще ми бъде изключително интересно да наблюдавам следната ситуация: П. Тодорова да бъде предложена да заеме мястото на г-н Стоянов като Директор на СМГ. Опс, първо трябва да питат 11а  и 11 б дали са съгласни.

Ахаха Simple Smile
Е, реално е невъзможно. Лелите държат на паричния поток от настоятелството и управляема официална власт. Директно присъствие се съмнявам да е сред приоритетите, много мръсотия изплува.

Иначе като спомена 11 а и б, интересно наистина е мнението на в, г, д, е, ж, з... И на 12,10,9,8,7...

math-mother, трол любим, запознат с всичко и изкривяващ неудобното.
Гледам в долния пост и парашутите си подхванал.
Нещо да разкажеш за любимеца гроздевист, обаждания, откази, повторни обаждания вече от чиновници Simple Smile Разни слухове, които витаят. Слухове, точно с такава тежест като публикуваните от теб - директора е пряко отговорен за нерегламентирания прием!
Или това внася дисонанс в стройната ти канонада?
А за нерегламентирния прием, пряко отговорни има много. Толкова много, че никога няма да се разберат. Директори, учители, чиновници, политици. Отговорността е споделена,наивно е да се мисли друго.

Последна редакция: сб, 26 авг 2017, 15:16 от kodbg

# 441
  • Мнения: 542
Ако Стоянов няма заслуга за ремонтите и състоянието на базата в  СМГ, защо 40 години е било в онова състояние? Не може да сравнявате управлението на СМг с някое квартално училище.
Стоянов не е пряко виновен за парашутистите. Новите паралелки ги обсъдихме 100 пъти вече. Разрешението за откриването им е дадено от по- горна инстанция. В този смисъл допускам, че болшинството от уж констатираните нарушения в СМГ са били със знанието или по нареждане на Кастрева.
Ролята на Директора е да отсее оплакванията на родителите и никак не му е лесно в това отношение.
За подръжниците на Тодорова справяне с конфликта е единствено връщането и на работа. Те на това викат „диалог”.
Истината е, че битката им се водеше на изключително низко ниво и успяха да настроят срещу себе си хора, които нямаха принципно нищо против Тодорова.

В последните години много градове не изглеждат така, както преди, особено тези, в които кметът е от ГЕРБ. Нужно ли е да ти обяснявам защо?
Тинки ти е обяснила за материалната база и ремонтите. Ставате вече смешни с тези заслуги. Направи си една разходка из страната и ще разбереш защо. Като начало може да наминеш през Кърджали. Преди няколко години и игрище с изкуствена трева имаха, и огромни плазми в коридорите на всеки етаж, и школи по математика, ...
Колко години продължават ремонтите в СМГ? Защо и от кого зависи?
Какво ще остане от СМГ, ако си отидат емблематичните математици? И не само математиците. Протестът е подкрепян от много качествени преподаватели – професионалисти, добри и честни Хора. Затова пък ще останат посредствените, докато се пенсионират или смъртта ни раздели. Така е в момента, такава е кадровата политика на ръководството. Това ли искате за децата си? Ще назначат на тяхно място с покана "заслужили" учители от НПМГ и Бог знае откъде още. Какви постижения с учениците си има новоназначената на постоянен договор учителка от НПМГ? Не откривам нищо. В профила и във Фейсбук има само пост, че харесва повече НПМГ пред СМГ. Погледни последния пост в профила на Тодорова. Коя от двете ще милее повече за децата и училището – едната си харесва НПМГ, на другата душата е в СМГ? А младите учители, харесвани от деца и родители?
Пряко виновен е и за парашутистите. Не всички се спускат "отгоре". Във вашия випуск нямате ли такива? И срам нямат явно родителите им, вместо да се снишат, те се вихрят във фейс групата. Добри защитници си е намерил.


# 442
  • Мнения: 256
Тинкърбел, за каква лавина говориш. Досега единствено и само двата класа на Тодорова я подкрепят, но грачат като за хиляда. Плюс двама-трима разкрепостени родители на петокласници, които нямат нищо против децата им да бъдат възпитавани от инакомислещи (не говоря конкретно, че пак ще ми изтрият поста). Плюс няколко сеирджии, които са дежурни за битки по всякакви теми, без да имат хал хабер за какво става въпрос. Между другото, бях си изградила добро мнение за Вас виртуално, но в тази тема и Вие се изказвапе крайно неподготвена и може би трябва да спрете, докато не сте се изложила максимално и Вие, повлечена от така наречената лавина.

# 443
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
Досега единствено и само двата класа на Тодорова я подкрепят, но грачат като за хиляда. Плюс двама-трима разкрепостени родители на петокласници, които нямат нищо против децата им да бъдат възпитавани от инакомислещи
A учителите, които отидоха при Манолова? А членовете на настоятелството?

# 444
  • Мнения: 542

А не е ли дискриминация това, че новите ученици в СМГ се отделят в паралелки, на които не преподават емблематичните учители по математика? Второ качество, а?


Колко са емблематичните преподаватели по математика в СМГ?  


Повтарям въпроса си с надежда да получа отговор.
От общо ~ 45 паралелки с тенденция след две години да станат 48, колко от тях са при тези учители и колко са "дискриминираните"? Какъв е начинът да няма "дискриминация" и кой е отговорен за това, че я има?
Възможно ли е на деленето на учителите по математика на емблематични, водещи, утвърдени , успешни и т.н. и на .... млади, неизвестни, без познати медалисти от състезания и т.н., да е част от конфликта в СМГ?
Начинът е само един – всички учители да са добри професионалисти. Виновен... кадровикът. Прочети предния ми пост. Аз не одобрявам основно 3-4 неща – кадровата политика, нерегламентирания прием, лошата организация. Всички те зависят единствено от ръководството.
 

# 445
  • Мнения: 4 214
Скрит текст:
Ако Стоянов няма заслуга за ремонтите и състоянието на базата в  СМГ, защо 40 години е било в онова състояние? Не може да сравнявате управлението на СМг с някое квартално училище.
Стоянов не е пряко виновен за парашутистите. Новите паралелки ги обсъдихме 100 пъти вече. Разрешението за откриването им е дадено от по- горна инстанция. В този смисъл допускам, че болшинството от уж констатираните нарушения в СМГ са били със знанието или по нареждане на Кастрева.
Ролята на Директора е да отсее оплакванията на родителите и никак не му е лесно в това отношение.
За подръжниците на Тодорова справяне с конфликта е единствено връщането и на работа. Те на това викат „диалог”.
Истината е, че битката им се водеше на изключително низко ниво и успяха да настроят срещу себе си хора, които нямаха принципно нищо против Тодорова.
[/spoiler]
Скрит текст:
В последните години много градове не изглеждат така, както преди, особено тези, в които кметът е от ГЕРБ. Нужно ли е да ти обяснявам защо?
Тинки ти е обяснила за материалната база и ремонтите. Ставате вече смешни с тези заслуги. Направи си една разходка из страната и ще разбереш защо. Като начало може да наминеш през Кърджали. Преди няколко години и игрище с изкуствена трева имаха, и огромни плазми в коридорите на всеки етаж, и школи по математика, ...
Колко години продължават ремонтите в СМГ? Защо и от кого зависи?
Какво ще остане от СМГ, ако си отидат емблематичните математици? И не само математиците. Протестът е подкрепян от много качествени преподаватели – професионалисти, добри и честни Хора. Затова пък ще останат посредствените, докато се пенсионират или смъртта ни раздели. Така е в момента, такава е кадровата политика на ръководството. Това ли искате за децата си? Ще назначат на тяхно място с покана "заслужили" учители от НПМГ и Бог знае откъде още. Какви постижения с учениците си има новоназначената на постоянен договор учителка от НПМГ? Не откривам нищо. В профила и във Фейсбук има само пост, че харесва повече НПМГ пред СМГ. Погледни последния пост в профила на Тодорова. Коя от двете ще милее повече за децата и училището – едната си харесва НПМГ, на другата душата е в СМГ? А младите учители, харесвани от деца и родители?
Пряко виновен е и за парашутистите. Не всички се спускат "отгоре". Във вашия випуск нямате ли такива? И срам нямат явно родителите им, вместо да се снишат, те се вихрят във фейс групата. Добри защитници си е намерил.



Точно ти и Тинкърбел няма нужда да ми обяснявате нито за ремонтите , нито за случващото се в СМГ. Имам си глава на раменете и достатъчно разум , както и лични впечатления. За нещата, които не са ми ясни и търся отговори, Вие двете + още 1-2 сте последните, чието мнение ще приема за достоверно или обективно.

# 446
  • Мнения: 256
През колко страници трябва да се публикуват всички мизерии, които е направила Тодорова тази година. Колко добри състезатели са били изхвърлени зад борда, за да наместят с нейната дружка от комисията на тяхно място ученици от частното училище и други, с посредствени успехи. Наистина ли не сте способни да мислите и да правите причинно-следствена връзка. Тези неща се учат на 2-годишна възраст.

Последна редакция: сб, 26 авг 2017, 15:41 от Фран Дж

# 447
  • София
  • Мнения: 5 467

Какво ще остане от СМГ, ако си отидат емблематичните математици?


Випускът, върху който имам поглед, се води от съвсем млади учители по математика. Не вярвам те да влизат в категорията "емблематични". Ако нещо не се промени в СМГ, сигурно и до 12. клас ще са с тези учители.
Не знам в СМГ да има практика емблематичните учители да водят школи, които учениците от другите випуски да могат да посещават (което е много жалко), т.е. вероятно изобщо няма да имат какъвто и да било досег с тези емблематични преподаватели. Мисля, че има и други такива "дискриминирани" випуски.
По твоята логика децата от тези випуски по какво разбират, че учат в СМГ? Това са доста деца.

Последна редакция: сб, 26 авг 2017, 15:22 от Prizma

# 448
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
Aйде без персонални нападки, че е грозно.
Герка, аз пък продължавам да храня топли чувства.

# 449
  • София
  • Мнения: 757
Опс, първо трябва да питат 11а  и 11 б дали са съгласни.

Това беше много грозно . Наистина злобата ви не знае граници. Надминахте останалите!

Общи условия

Активация на акаунт