Отговори
  • Мнения: 65
Днес отидох да си платя сметката за цифрова телевизия и интернет в офис
на Mtel и там веднага започнаха да ме обработват /след като разбраха че през
месец септември ми изтича договора на телефона ми към VIVACOM/ да ми прехвърлят
номера му към тях. Предложиха ми неограничени разговори за страната и 3000 МВ
месечен Интернет за 14 лева на месец. Така че с основния ми подписан договор с тях преди
10 месеца за Интернет (75Mbp/s) и цифрова телевизия (155 канала) от 22 лева,
цялата ми сметка за плащане на финала би ми станала 36 лева, което на пръв поглед изглежда добре.
Поисках всичко това да ми бъде предоставено в писмен вид и да ми се даде отсрочка от
24 часа за да прегледаме обстойно предлагания ми от тях НОВ договор със съпругата ми
/тя е с юридическо образование/ преди да се реша да го подпиша.
СЪОТВЕТНО ТОВА МИ БЕ ОТКАЗАНО ОТ ТЯХНА СТРАНА !
Това ми даде повод да започна да ги питам подробно за клаузите в него.
Установи се че в новия договор програмите ще бъдат 130, а не 155 както в стария.
Като от стария ми пакет ще бъдат премахнати ОСНОВНИ програми като :
Nat Geo Wild, History, Animall Planet, Nature & History,ID Xtra, C&I Network, TV 1000 и др.
Освен това прибавянето ми на телефона към основния договор няма да представлява анекс към
него, а той ще се наложи да се занулира и започне да тече от момента на подписването му,
което на практика за мен означава че ще ми бъде автоматично удължен до 2019 година.
Установи се също че ако закъснея с плащането на пакета ми чийто краен срок е до 8-мо число от месеца,
след една седмица /от 15 число на същия месец/ услугите ми в него ще бъдат... НЕЗАБАВНО ИЗКЛЮЧЕНИ !
Освен това ми казаха че след подписването на договора с новата SIM card ще мога да се възползувам
да взема от тях телефона Sony Xperia M4 Aqua за скромната сума от 30 лева. Когато се прибрах в къщи
и направих справка в Интернет установих че същия телефон на пазара струва . . .359 лева.
Това ме накара да седна пред компютъра и да напиша тази тема с молба към всички тези от вас,
които са яли попарата от подобно проявено "благородство" на заобикалящите ни навсякъде
мултинационални компании и да бъдат така добри да напишат за скритите капани на подобни
заробващи договори с тях:





 

Последна редакция: вт, 15 авг 2017, 19:31 от centaur

# 1
  • Мнения: 68 758
Мисля , че ти си направил нужното. Питал си. Разпитвал си. Искал си детайли. Съответно разбрал си какви са истинските условия, а не си подписал "на сляпо". Ако всеки потребител прави това, ще е защитен.. Peace

Когато аз подписвах договор, изпотих момчетата в офиса. Помолих да ми покажат къде точно черно на бяло е записано едно конкретно нещо, което те ме уверяваха, че ще получа. Е, намериха го...не веднага, но го намериха.

Та апела ми към всички е: Четете! Четете! И пак четете. И чак тогава подписвайте - ако ви харесат и ако ви устройват условията Naughty

# 2
  • Мнения: 65
Мисля , че ти си направил нужното. Питал си. Разпитвал си. Искал си детайли. Съответно разбрал си какви са истинските условия, а не си подписал "на сляпо". Ако всеки потребител прави това, ще е защитен.. Peace

Когато аз подписвах договор, изпотих момчетата в офиса. Помолих да ми покажат къде точно черно на бяло е записано едно конкретно нещо, което те ме уверяваха, че ще получа. Е, намериха го...не веднага, но го намериха.

Та апела ми към всички е: Четете! Четете! И пак четете. И чак тогава подписвайте - ако ви харесат и ако ви устройват условията Naughty

Относно нечистите им намерения се усетих от обстоятелството как е възможно телефон от
359 лева , да ти го продават за . . .30
Тук бих искал да разбера къде се крие капанът, защото както на времето бе казала М.Тачър:
"СИРЕНЕТО Е БЕЗПЛАТНО ЕДИНСТВЕНО В КАПАНА ЗА . . .МИШКИ !"

# 3
  • София
  • Мнения: 28 643
Вероятно щеше да го видиш в договора, ако беше подписал. И на мен скоро ми изтича договорът с тях и предполагам на какви атаки ще бъда подложена.

# 4
  • Мнения: 68 758
Да не е 30 лв.....на месец  Mr. Green

# 5
  • Мнения: 1 822
дразни те че вместо 360 ще дадеш 30?

# 6
  • Мнения: 65
Да не е 30 лв.....на месец  Mr. Green

Копелетата от офиса ми казаха че е с еднократно заплащане,
след което "забравям" за случая . . .
Не знам дали в този форум има служител на тази компания която
може да ми даде обяснение за тази "скрита" оферта на Mtel /както ми обясниха те/,
ако е достоен човек под прикритие на самоличността му !?

# 7
  • София
  • Мнения: 4 714
Еййй, тия срам нямат! Mr. Green
Да не дадат да си прочетеш договора. #Crazy и т.н. и т.н.
И аз имам проблеми с Мтел и главно със служителите им. Гледат в компютъра и ми казват, че договорът ми изтичал след 10-ти, а той изтича на 5-ти. Та тичах до нас да си нося договора за да ги убеждавам.
В другата тема съм писала и това: че на блокирана СИМ карта ми включват 3.90 към месечната сметка защото съм искала ПУК номер. Абе... още от началото като си спомня как почти всеки месец пишех жалби, то само с мен да се занимаваха, не знам как им стига време.

# 8
  • София
  • Мнения: 28 643
Да не е 30 лв.....на месец  Mr. Green

Копелетата от офиса ми казаха че е с еднократно заплащане,
след което "забравям" за случая . . .
Не знам дали в този форум има служител на тази компания която
може да ми даде обяснение за тази "скрита" оферта на Mtel /както ми обясниха те/,
ако е достоен човек под прикритие на самоличността му !?


Абсолютно е възможно да са те излъгали директно. После не можеш да го докажеш.

# 9
  • Мнения: 68 758
"Казаното отлита, написаното остава"....придържам се строго към тая умна максима .  Naughty

И друга - също умна Mr. Green "Око да види, ръка да пипне" ....

Сега се сещам, че преди време в офис на Глобул тогава един младеж също ми отказа дори да ми разпечата договора, за да го прочета там. Искаше да давам веднага данните и да слагам парафа. Ама не случи на клиентка  Mr. Green Пожелах му лек ден и излязох.

Авторе, попитай оператор. Там се записват разговорите и май не лъжат. Поне при Теленор винаги, когато ме съмнява нещо, казано ми в офис, проверявам инфото при оператора.

# 10
  • Мнения: 65
"Казаното отлита, написаното остава"....придържам се строго към тая умна максима .  Naughty

И друга - също умна Mr. Green "Око да види, ръка да пипне" ....

Сега се сещам, че преди време в офис на Глобул тогава един младеж също ми отказа дори да ми разпечата договора, за да го прочета там. Искаше да давам веднага данните и да слагам парафа. Ама не случи на клиентка  Mr. Green Пожелах му лек ден и излязох.

Авторе, попитай оператор. Там се записват разговорите и май не лъжат. Поне при Теленор винаги, когато ме съмнява нещо, казано ми в офис, проверявам инфото при оператора.

Това по принцип е така,
но когато ги попиташ чрез Оператор те ти отговарят че по въпроса с офертите трябва
да се обърнеш директно в офис на тяхната фирма, тъй като те не били компетентни
да ти отговорят на поставения от теб въпрос !

# 11
  • Мнения: 1 822
Именно. А и тия офиси съществуват, за да не пълним главата на оператори с милион глупави въпроси. И все пак в офис ти кажат едно, оператор ти каже друго Laughing

# 12
  • Мнения: 68 758
Винаги съм получавала коректен отговор от страна на Оператор.
А и дори промоционална оферта, това си е оферта, за която им важат Общите правила. тТка че, въпросите обикновено са свързани с общите правила и принципни въпроси - като например условия за прекратяване и такива подобни.

Последно, когато минах от предплатена на договор/ на промоционална оферта/, ми казаха в офиса, че дължа сума от порядъка на 5 или 10 лева, не помня точно, за активиране на сим картата. Много съмнително ми се видя, викам си...тези се опитват да ме пързалят нещо, та излязох на вън и попитах Оператор. Потвърди, че се дължи такава такса и кандисах...Grinning

Аз вярвам на Оператор. На тия в офисите-хич. Целта им е да прилапат нов клиент с ново договорче и да си лапнат премийката за това - друго тях не ги интересува.

# 13
  • Мнения: 1 822
+ такса, която не е нужно да плаща.

# 14
  • Мнения: 5 267
+ такса, която не е нужно да плаща.

Това ти ли го решаваш или търговеца? Ако всичко е описано и не противоречи на закона, тогава какъв е проблемът?

Общи условия

Активация на акаунт