Отговори
  • Мнения: 6 942
Тъй като повечето от офертите на Групово не отговарят на качеството на услугите, описани в сайта им, а нямат опция за коментар, къде мога да предупредя и изкажа мнение за хотел, че да не се лъжат други хора при закупуване на ваучери от тях?

# 1
  • Мнения: 4 915
И аз веднъж купих ваучер от там, беше за почивка за Великден, не беше крайно зле, но имаше още доста какво да се желае. И на мен ми направи впечатление, че няма опция за коментари, затова вече не купувам оттам, предпочитам си Грабо. Общо взето, ако сто души напишат, че нещо е хубаво, накрая се оказва точно така, затова и са важни коментарите. А съответният хотел няма ли си сайт или страница, може би там има опция за коментари?! Ако е нещо много фрапиращо, може и в Комисия за защита правата на потребителите, доколкото знам, имат офис във всеки голям град.

# 2
  • Мнения: 6 942
За съжаление сайт няма... Единствено в Booking има отрицателни коментари, но там не мога да пиша, защото резервацията не е направена през сайта им

# 3
  • София
  • Мнения: 288
И аз имам лош опит с ваучер от миналата година. Закупих го, но услугата така и не беше изпълнена от търговеца след няколкомесечно увъртане. Не съм си търсила правата, тъй като не ми се занимаваше. Ако има тема, бих споделила случилото се.

# 4
  • София
  • Мнения: 31 402
Може би в тази тема ще е удачно.

# 5
  • Мнения: 3 452
Има черен списък на хотелите в България.Може да пишете там.

# 6
  • Мнения: 6 942
Има черен списък на хотелите в България.Може да пишете там.

Писах

# 7
  • Мнения: 5 495
Dream Team, и аз съм недоволна от оферта на Групово и мисля да не повтарям с тях.  Сега като си преглеждам пощата, дори не откривам техен и-мейл. На сайта им няма как да се оплачеш, така е. Освен по форуми, явно друг начин няма.

# 8
  • Мнения: 2 159
Малко късно се намесвам, но можете да пишете и в TripAdvisor. Чете се от доста хора и ще спестите главоболията на някого, независимо дали резервира с ваучер, или не. Simple Smile

# 9
  • Мнения: 2
Потърпевши сме от изключително некоректното отношение като потребители .Вложихме средства за ваучери за хотел Кампанела в Банско и средствата потънаха ,ние останахме без почивка.Хотела и сайта не отговарят на обажданията.Класически случай за държавата и времето ,в което живеем.
Пиша това с огромно  с желание да няма и други потърпевши.

# 10
  • Мнения: 2
По повод темата за групови искам и аз да се оплача. Купихме си ваучери за слънчев бряг за юли,но след няколко дена ни се обаждат,че нямало да ни настанят поради техни си причини и ще ни върнат парите. Е вече месец чакам,нито пари и поща с обяснение. Обаждам им се аз,те веднага уж ми ги били върнали и сега спорим по въпроса. Не знам към кого да се обърна?!

Общи условия

Активация на акаунт