Шести клас

  • 78 662
  • 786
  •   1
Отговори
# 225
  • Габрово
  • Мнения: 2 548
Помагам по математика, там му е слабото място; по другите предмети по-рядко, ако ме пита нещо.
Но и моят син е от неконцентрираните и неорганизирани деца, имащи нужда от пъдар. На нито едно входно, изходно, контролно или класно по математика не му стига времето за всички задачи. Това основно борим, както и негативния му подход към задачите още преди да е вникнал в тях. Още със сядането над задачите и започва едно сумтене, тюхкане, мрънкане как мрази математиката, гледане на часовника и мислене кога ще свърши това мъчение.
Устата ме заболява да му обяснявам, че си пълни съзнанието с ненужни мисли, които изтласкват знанията, които има и му пречат да се концентрира. В редките случаи, когато подходи различно към тази пуста математика нещата се получават добре.

# 226
  • Мнения: 4 101
Помагам, когато ме помоли, разбира се. По БЕЛ гледам да съм в час с това докъде са, за да следя за пропуски, по МАТ баба й я следи веднъж в седмицата за неясноти. По разказвателните пита, само когато има нещо неясно. По английски проверявам домашни, пак по нейна молба. Гледам да има някакъв контрол, доколкото ми позволява работата на цял работен ден и първокласничката вкъщи, защото пропуски много трудно се наваксват после.

# 227
  • Мнения: 11 818
И аз въобще не помагам, миналата година също, отдавна е самостоятелна. Даже, често, за мой срам, въобще не знам за всеки предмет какво учи или докъде е стигнала. Simple Smile

# 228
  • Мнения: 1 988
И аз избягвам да помагам, съвсем целенасочено. Трябва да намери начин сам да си организира времето, за да може да се справи. Проверявам от време на време тетрадките и толкова.

# 229
  • София
  • Мнения: 1 055
Помагам само когато съм помолена за това. От време на време обаче правя проверки на случаен принцип дали няма пропуски синковецът Simple Smile

# 230
  • Бургас
  • Мнения: 10 822
Имахме миналата седмица родителска среща,на която госпожата по математика каза,че по тетрадките можем да се ориентираме кога ще има тест.Заглавието било "Упражнение".А дъщеря ми вика:Че то кой родител гледа тетрадките? Joy

# 231
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 374
Помагам само когато съм помолена за това. От време на време обаче правя проверки на случаен принцип дали няма пропуски синковецът Simple Smile

И аз съм така.

# 232
  • София
  • Мнения: 6 177
Даже, често, за мой срам, въобще не знам за всеки предмет какво учи или докъде е стигнала. Simple Smile
Аз също. В редките случаи, когато има нужда от помощ предпочита да се допита до баща си.

# 233
  • Мнения: 4 005
Не помагам, а прибутвам. Написа ли, реши ли, готова ли си...? Не си разчита времето. Пише домашното и като види, че остават 2-3 задачи, зарязва и започва да се забавлява. Винаги в последния момент с викове и заплахи се довършва. И така - по всичко!

# 234
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
И ако няма викове и заплахи, без домашна ли ще отиде?

# 235
  • Мнения: 11 932
При нас са по- зле нещата, често дори не си записва домашното.И естествено, последиците са плачевни.Много се ядосвам, защото децата от домашни и проекти си изкарват високите оценки, той точно там се забива.

Вчера обяснявах урока по история, защото детето е болно и не беше на училище.Ами трудно му беше да схване бенефиции, бенефициент, бенефициер.Аз тези понятия съм ги учила в Университета, първи курс, сега ги учат в 6 клас.Браво на децата, които сами се справят, но децата са различни.

# 236
  • Мнения: 9 487

Вчера обяснявах урока по история, защото детето е болно и не беше на училище.Ами трудно му беше да схване бенефиции, бенефициент, бенефициер.Аз тези понятия съм ги учила в Университета, първи курс, сега ги учат в 6 клас.Браво на децата, които сами се справят, но децата са различни.

Ето това е идиотско!
Категорично смятам, че подобна терминология няма никакво място в основното образование!
#2gunfire

# 237
  • Мнения: 11 932
   Специално учебниците по история ,които уж са по новата програма са все едно е хванат някакъв академичен учебник и някой със затворени очи си е играл на "Онче-бонче, счупено пиронче", кое да се махне ,кое да остане. В резултат се е получил един нескопосан учебник, дето много трудно ще научи някого на нещо.

      Историята е един от любимите ми учебни предмети, полагам неимоверни усилия да я направя привлекателна и за детето.Обаче, с този материал- трудна работа. 

# 238
  • Варна
  • Мнения: 2 036

Вчера обяснявах урока по история, защото детето е болно и не беше на училище.Ами трудно му беше да схване бенефиции, бенефициент, бенефициер.Аз тези понятия съм ги учила в Университета, първи курс, сега ги учат в 6 клас.Браво на децата, които сами се справят, но децата са различни.
Светкавица, ей сега подля вода на децата, които учат сами. Включително и на моята, довечера ще я препитам изненадващо за бенефициите. Mr. Green Има да се чуди , откъде и е дошло. Предполагам, че учителя играе съществена роля в случая и обира негативите на учебника, поне при нашите е така.

Ако е отсъствало детето няма как, ще трябва да се помага. Иначе с момчетата е така, по-трудничко върви сякаш. Ще се справи детето, важното е да сте здрави!










Последна редакция: вт, 17 окт 2017, 20:15 от julisa

# 239
  • София
  • Мнения: 6 096
Вчера обяснявах урока по история, защото детето е болно и не беше на училище.Ами трудно му беше да схване бенефиции, бенефициент, бенефициер.Аз тези понятия съм ги учила в Университета, първи курс, сега ги учат в 6 клас.Браво на децата, които сами се справят, но децата са различни.
Светкавица, ей сега подля вода на децата, които учат сами. Включително и на моята, довечера ще я препирам изненадващо за бенефициите. Mr. Green Има да се чуди , откъде и е дошло. ...

И аз веднага това реших, щом прочетох поста на Светкавица. Imp

Общи условия

Активация на акаунт