Първокласници 2017/2018 - 2 тема

  • 73 105
  • 741
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 11 569
Мерси за темата!
Моето е от удрящите. Беше се спрял докато беше на частната занималня следобед, сега пак започна. Надраскал с флумастер ръкава на блузата на едно дете, на друго счупил пастела, на трето- майка му ми каза че го е удрял. Само докато видя жена да се насочва към мен, лошо ми става.
Както неведнъж съм казвала, той в градината беше от изоставащите, един от тримата последни.
Сега е лидер, не знам дали не му направихме лоша услуга.
Чете дори ръкописно, хвали го госпожата от занималнята че бил умен, нищо че удрял децата, тя щяла да се справи. Дрън- дрън.

# 61
  • Мнения: 12 033
Дари, довери й се. Щом казва, че ще се справи, значи има опита, търпението и подхода. Такива педагози са рядкост. Чест й прави, че се опитва, а не бърза да се оплаква.
Амнезия, да не би да има дефицит на вниманието. Ако е така, това са и силно чувствителни деца. Харесва ли му нещо, има желание и успява да се концентрира достатъчно, срещне ли трудност или лошо отношение - развява бяло знаме и се отказва.
Всички учители искат амбициозни, будни и послушни деца, защото така е най-лесно. То и на родителите на тези деца им е лесно. И на самите деца. Но какво да правят другите - тези, коието не могат да си избират учениците, децата и родителите, които не се избират взаимно. Вчера четох нещо за Синдрома на дефицит на вниманието съчетан с хиперкинетичност. Та според специалистите и най-търпеливите и отдадени родители бързо изпушват с такива деца, а същевременно се справят прекрасно с чуждите, които нямат този синдром. Много е трудно да се намери подход и да се влияе на тези деца. Те не са по-малко интелигентни, но имат мозъчно увреждане, което оказва влияние на характера, на умението за концентрация и задържане на вниманието прави ги нетърпеливи, непоседливи, труднво подчиняващи се на правила и ограничения. Много е важно да бъдат приети, а не отлъчени. Отлъчването води до затваряне и агресия.

# 62
  • Мнения: 11 569
Майка ми е детска учителка. И тя казва да не му се карам, тя би постъпила като г- жата от занималнята.
В интерес на истината, в градината все сам си играеше. Г- жата там казваше че според нея бил дете индиго. Като изчетох доста материали по темата, 90 процента съвпада с описанието.
Не знам, мисля си че и доста му влияе това че сме разделени с баща му, макар и да се мъчим да не го усеща. Няма да забравя никога един празник в градината, беше на 4. Денят на семейството, или нещо от сорта. Бяхме аз и свеки на тържеството. Както си седеше, започна да му трепери устничката, не очаквах да разбира чак толкова значението на стихчетата. Че като ревна, бнд по спешност пристигна. Мисълта ми е, че тази агресия може и да е провокирана от раздялата ни, макар че според мен би тр. да е свикнал, ама знам ли какво си мисли мозъчето му.


И да се оплача от тренировките по футбол. От 19.15- 20.15- тогава имало свободен салон. Crossing Arms

# 63
  • Мнения: 487
Със сигурност има дефицит на вниманието към него в училище Grinning Все пак там са 21 деца. Иначе вкъщи получава достатъчно внимание, даже бих казала повече отколкото ми се иска. Има и две сестри, които го боготворят. Каквото каже бате, значи е закон. Grinning Но някои неща са си и до характер. ММ ми казва, че много добре го разбира. В крайна сметка крушата не пада по-далече от дървото.

# 64
  • Мнения: 4
Здравейте. И ние сме първокласници но изникна проблем.  Не иска или не може да пише , уморява се бързо .. Те са още на чингели и стигнаха до буква А . Не може да изважда ,сякаш не ме рабира какво му обяснявам.Но събира без проблем . Предложиха ми ресурсен . Проблема ми е че не разбирам каде е проблема и какво му е. Някакви идеи .[/iмо]

# 65
  • София
  • Мнения: 4 560
Здравейте. И ние сме първокласници но изникна проблем.  Не иска или не може да пише , уморява се бързо .. Те са още на чингели и стигнаха до буква А . Не може да изважда ,сякаш не ме рабира какво му обяснявам.Но събира без проблем . Предложиха ми ресурсен . Проблема ми е че не разбирам каде е проблема и какво му е. Някакви идеи .[/iмо]
За да се стигне до ресурсен, трябва да се предостави документ от невролог/психолог/логопед т.е. да се направи обследване на детето. Това не ви ли го казаха? Доколкото знам не е май толкова просто да се ползва ресурсен учител...

# 66
  • Мнения: 24 349
Точно затова е ресурсният учител, защото вие нито разбирате, нито знаете как да помогнете в този случай.
Доверете му се и го слушайте! Ако работите в екип, много скоро ще забележите промяната

# 67
  • Мнения: 4
В момента държа заявлението което се попълва за ресурсното обследване. Аз ще го попълня така или иначе . Просто търсех мнение на мами на които се е случило същото. Тревожа се понеже явно се касае за скрит проблем ( заболяване ) .

# 68
  • Мнения: 762
До колкото знам и аз първо се минава комисия и тогава работа с ресурсен.
Само това ли са проблемите на детето? Не може/ не иска да пише, умората и трудно изважда.
За изваждането използвайте нагледни примери ( със сметало, пръчки, играчки). Ако имаш 2 ябълки и сега изядеш едната, колко ще останат.
На градина нали е бил? Учителките не са ли ви обърнали внимание за затрудненията още тогава.
Г-жа Рамацоти ви е дала най-добрия отговор.

Borqna Ivanova Не сме имали точно същия проблем, но имахме с говора и ви разбирам напълно. С работа с детето почти всичко може да се оправи, но трябва и търпение.

# 69
  • Мнения: 861
Боряна, детска градина посещавало ли е детето? Ако там е нямало проблеми, може проблемите да се дължат на други причини - стрес, притеснения от новото място или нещо друго.

# 70
  • Мнения: 4
Не може да връзва връски и е по експресивен от останалите.  Пробвах със сметало с плодове и дори нинджи. Но нищо не помага . Тои ме гледа   две минути и пак казва грешен одговор .В  градината го водеха дете тип много умно с обща култура четвърти клас . Но го мислеха за буен. Не им се занимаваше . Детето не обича и шумни тържества тип училищни или в градината изнеряше  се и бягаше от шума. Ако настоявах да остане той тактуваше с крак нервно през цялото време . Просто съм шокирана как едно изявено и по умно от останалите деца внезапно има обучителни проблеми. Иначе брои до нат 100. Знае всички динозаври на латиндки и тн

# 71
  • Мнения: 4
Под не може да изважда имам предвит буквално 2-1 .

# 72
  • Мнения: 24 349
Първо се поуспокойте малко! Явно сте под голям стрес и вие самата!
Във всеки случай детето ви има някакъв проблем, но не е задължително това да е заболяване!!!
Отивате при специалист и нека човек, който има подход, опит и знания да поеме детето! Дори да има дадености/ казвате като за 4ти клас/ вие нямате ресурс да ги развиете.
Всеки човек е различен и различно реагира на стрес, а първи клас си е голям стрес!

# 73
  • Мнения: 11 569
Наистина ли не можеш да пишеш грамотно?
Никога не съм правила подобни забележки, ама...

# 74
  • Мнения: 24 349
Дари, явно е много притеснена жената....прояви разбиране

Общи условия

Активация на акаунт