Оценката – от какво значение е за вас?

  • 19 060
  • 264
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 9 052
Petia Ivailova именно, но за да излезнеш ти от матрицата и да пеяелиш от твоето хоби имаш ли идея колко много други хора трябва да продължат да работят насила, за да имат пари да платят грънците ... Няма начин всички да я караме приятно и леко. Системата ни иъхвърля от у/ще на бали с етикет и ни бутва в месомелачката на рекрутерите ...  Хората станаха прекалено много на този свят и всеки се бори да живее добре.

# 196
  • Мнения: 9 052
Bandiera rossa, не би трябвало да се приравняват децата, но се приравняват. При вход в училище не се гледат данни от предмет, или изпит+практически способности. Такава е системата, това са реалностите. Ако живееш извън реаностите, шансът да ти се получи е по-малък просто.


Затова българите по света ги търсят като специалисти, умни са, но кариера правят тези, на които в у/ще 50% от оценката е практически способности, умение да се представиш и да си представиш работата , комуникативни умения и поведение в колектив.

# 197
  • София
  • Мнения: 62 595
Разбира се, че ги насочват, дори да са отличници от горе до долу! Всеки родител насочва, а този, който твърди, че не насочва, или хич не му дреме действително и затова не насочва, или най-0откровено лъже, за да се покаже много либерален. И не е нужно да се изпада в крайности, просто всеки родител до някаква степен си познава детето, грижа го е за него и затова съвсем по родителски го насочва, защото иска най-доброто именно за своето дете според собствените си разбирания.

Всичко зависи от това доколко на възрастния и особено на детето му пука. Ако на едно дете не му пука, то няма как да се променят нещата - за него всичко си е ок и няма никаква причина да си създава главоболия да го променя. Но извън пукането, много неща се учат, включително като начин на учене, защото ученето е основната дейност на децата дванайсет години в училище. Всяко дете е самО за себе си, но при равни други условия високият успех е напълно постижим, ако детето го смята за ценно. И не говоря за оценки, а за знанията, които стоят зад тях.

Бандера, пак се изказваш неподгхотвена и някакви свободни полети на мисълта си правиш. Няма такова нещо като оценяване на талант и на каквото там пишеш. Всеки човек е единно целя от всичките си потенциални и реални способности, заложби, знания, умения и т.н. Няма как да ги делим. Затова дори да сложиш десет отличника примерно, един до друг, ще видиш десет различни човека с десет различни комбинации от способности, заложби, знания и умения, защото са получили различни раздавания на генетичните карти, различна среда, различни характери и т.н.

# 198
  • Мнения: 9 052
Andariel много добре правиш, че си закопваш безумиците във форума. Според мен това е нещо като гръмоотвод за подобни глупости. Стой си тук, пиши си и стой далече от хората и децата.

# 199
  • София
  • Мнения: 62 595
Ооох, Бандера, Бардера..., какво да ти кажа... И да ти обяснявам, и да не ти обяснявам, все тая.

# 200
  • Мнения: 9 052
....
Ако някой се чуди защо намесвам НВО-защото това е първия разпределителен етап, това е първата реална спирка, на която се нареждат децата и си чакат автобусите, така да се каже. Едно ще успее да се кажи  на СМГ, друго на ЕГ, трето може да остане да чака трамвая, който е в ремонт от 4 години и още не е пуснат.


Защо ЕГ и СМГ са толкова задължителни и другото е @трамвай@ ? Защо с цената на всичко такова бутане? Какво носи на детето?

Последна редакция: вт, 10 окт 2017, 10:22 от Bandiera rossa

# 201
  • Варна
  • Мнения: 4 295
....
Ако някой се чуди защо намесвам НВО-защото това е първия разпределителен етап, това е първата реална спирка, на която се нареждат децата и си чакат автобусите, така да се каже. Едно ще успее да се кажи  на СМГ, друго на ЕГ, трето може да остане да чака трамвая, който е в ремонт от 4 години и още не е пуснат.


Защо ЕГ и СМГ са толкова задължителни и другото е @трамвай@ ? Защо с цената на всичко такова бутане? Какво носи на детето?

Среда най-вече.  Peace Иначе и ЕГ и  МГ си имат многото трески .....но в Държавно толкоз.

# 202
  • Мнения: 9 052
аз като гледам какво пише тук започвам да си представям средата не много благоприятно

# 203
  • Мнения: X

Защо ЕГ и СМГ са толкова задължителни и другото е @трамвай@ ? Защо с цената на всичко такова бутане? Какво носи на детето?
За 981246687234 път- защото детето ще бъде в далеч по-добра среда отколкото в 17-та селска.

# 204
  • Мнения: 9 052

Защо ЕГ и СМГ са толкова задължителни и другото е @трамвай@ ? Защо с цената на всичко такова бутане? Какво носи на детето?
За 981246687234 път- защото детето ще бъде в далеч по-добра среда отколкото в 17-та селска.

И цялото село от района околко 17 та се тика с нокти и зъби за ЕГ, СМГ и пр.... където се помъква мама с торбата с бонбоните и големите молби за да му изкара оценките.

Ясно защо, само не ми е ясно защо ли системата е толкова кофти и защо я защитавате с нокти и зъби. На практика всяка гимназия би могла да има паралелки с различни профили.

 
 

# 205
  • Мнения: X
Изобщо не защитавам системата. Имам съвсем реалистично отношение към нея- революция няма да произведа, а се налага детето да съответства на изискванията ѝ.

# 206
# 207
  • Мнения: X
На практика всяка гимназия би могла да има паралелки с различни профили.
На практика даже СУ  имат паралелки с различни профили.

# 208
  • Мнения: 9 052
И там ли паралелките се избират заради средата ?Или по призвание ?
Или както мама каза ...

 Има ли разлика в средата по паралелки?

# 209
  • София
  • Мнения: 62 595
Естествено, че всичко е заради средата! За какво друго да е?  За д а угодим на Бандера ли? Естествено, че ако може да влезе в по-добра паралелка, в по-добра гимназия, ще е по-добре!
Всеки има право на патология. Има и такива родители като описаната майка - те винаги са били такива, още от първи клас и нищо не може да ги промени.

Общи условия

Активация на акаунт