Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да подам оплакване до eBay, че продавачът е премахнал закупен артикул?
Как мога да разбера защо не мога да платя на определен търговец чрез PayPal?
Как мога да увелича лимита на акаунта си в PayPal?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да подам оплакване до eBay, че продавачът е премахнал закупен артикул?
За да подадете оплакване до eBay, че продавачът е премахнал закупен артикул, изпълнете следните стъпки: първо влезте в профила си в eBay и отворете раздела „Купувач“. След това изберете „Помощ“, следвайки опцията „Как да подам оплакване за артикул, който не е получен или не е както е описан“. Там ще намерите инструкции как да подадете оплакване и да разрешите проблема.
-
Как мога да разбера защо не мога да платя на определен търговец чрез PayPal?
Проблемът може да възникне от няколко причини. Първо, проверете дали сте верифицирали картата си в PayPal. Също така се уверете, че адресът за доставка, който сте посочили по време на регистрацията, съвпада с адреса на регистрираната карта в банката. Ако проблемът продължава, може да се наложи да увеличите лимита на акаунта си чрез предоставяне на допълнителни документи за идентификация и проверка дали няма ограничения за плащания към определени държави.
-
Как мога да увелича лимита на акаунта си в PayPal?
За да увеличите лимита на акаунта си в PayPal, може да се наложи да предоставите допълнителни документи за идентификация, като например снимка на лична карта, шофьорска книжка или международен паспорт. Тези стъпки се предприемат за потвърждаване на вашата самоличност и разширяване на възможностите за плащания и тегления.
-
Как мога да намеря цената на доставка от eBay UK до България?
-
Какво да правя, след като пусна спор за невзета стока?