Пейпал - помощ! - 4-та тема

  • 53 515
  • 743
  •   1
Отговори
# 360
  • Пловдив
  • Мнения: 3 856
Ми,не знам със сигурност-изчакай Алекс да се изкаже по въпроса.
Но това че си му платила пари нищо не значи.Сделка има ако има фактура и стока.А ти реално нямаш фактура доколкото аз разбирам.

# 361
  • Мнения: 73
Той преди това ми писа, че ще ми прати фактура, но как изглежда тази фактура? А всъщност не може да има фактура, без вътре да пише какво е закупено Thinking

# 362
  • Мнения: 548
Здравейте,
нямам много опит в пазаруването с посредник и с пейпал затова искам съвет от по-вещите. Харесала съм една палатка от един сайт в UK, Г.казаха, че няма проблем да я доставят. Въвела съм техния адрес за доставка, но в пейпал не ми позволява да сменя шипинг адреса с техния. Изобщо не ми позволява да избирам друга държава освен Бг. Въпросът ми е дали ще има проблем, ако delivery адреса в сайта е английски, а ship to в paypal e български.
Предварително благодаря на отзовалите се   bouquet
 

# 363
  • Мнения: 73
За съжаление и аз не знам мила, дано другите да ти отговорят  Rolling Eyes



Относно моя въпрос, човека ми писа и всичко е точно. Даде ми тракинг номера. Mr. Green Но все пак ми е интересно да разбера този начин на плащане дали не е рискован, и ако трябва фактура, как изглежда, за да не ме подведат някой път. Благодаря ви момичета   bouquet

# 364
  • Мнения: 1 763
Здравейте момичета, имам блокирана сума от пей пал за плащане в ларедута, но понеже цялата поръчка е отказана, и парите стоят само блокирани. Досега са освобождавани за дни, а сега стоят така от 22.07. Писах им и на ларедут, но пейпал не ми отговарят. Писах на мейла, от който получавам че съм платила, да не би да бъркам мейла?
Ще съм ви благодарна да ми помогнете с верен адрес да им пиша, за да ми освободят парите
Хубав ден желая на всички  bouquet

# 365
  • Мнения: 5 790
Не бъркаш, но няма кой да ти освободи сумата.
Оторизацията на парите, ако не са изтеглени, изтича в Пейпал след 30 дни.
Т.е по-късно днес вероятно ще ти се разблокира сумата и статусът срещу трансакцията ще стане Expired.

# 366
  • Мнения: 1 763
Не бъркаш, но няма кой да ти освободи сумата.
Оторизацията на парите, ако не са изтеглени, изтича в Пейпал след 30 дни.
Т.е по-късно днес вероятно ще ти се разблокира сумата и статусът срещу трансакцията ще стане Expired.
[/quote
Алекс мерси, той стана така преди няколко дни, и от 3 дни изчезна и от акаунта и пак стои блокирана Close

# 367
  • Мнения: 5 790
Не може да е блокирана, след като статусът е Expired.
Обади се в банката, издала картата ти и ги питай какъв им е проблема.

# 368
  • Мнения: 1 763
Не може да е блокирана, след като статусът е Expired.
Обади се в банката, издала картата ти и ги питай какъв им е проблема.
И това направих, трябва да има разрешение от пей пал да се освободи сумата или ще се чака стандартния срок, а дали има значение че картата с която платих изтече и сега реално съм с друг номер същия айбан естествено??? не се сетих днес да я питам тази от банката

# 369
  • Мнения: 5 790
Разрешение от Пейпал има, след като статусът е Expired.
Политика на банката е след колко време ще освободи блокираната сума.

# 370
  • Видин
  • Мнения: 288
Не мога да платя една покупка от Ибей вече втори ден - изписва ми: Sorry, we aren't able to complete your request at this time.  Error code #10001

Някой с подобен проблем?

# 371
  • Мнения: 5 790
А ти кога въведе номера на кредитната си карта? Плащала ли си досега с нея?
Защото този код за грешка е "грешен номер на кредитна карта".
Я, провери дали ти е правилен номера и дали не си объркала някоя цифричка.

# 372
  • Видин
  • Мнения: 288
А ти кога въведе номера на кредитната си карта? Плащала ли си досега с нея?
Защото този код за грешка е "грешен номер на кредитна карта".
Я, провери дали ти е правилен номера и дали не си объркала някоя цифричка.

Плащам от година с тази карта, дебитна е. Няма грешка, току-що проверих и цифрите са верни.
По-странното е, че вчера след като ми отказа да платя същата покупка, платих друга за по-малка сума без проблем. Има достатъчно пари в картата. Пробвах няколко пъти и винаги това ми изписва.  Confused

Допълвам: току-що пък платих едни обеци за 0.99 без проблем. Наистина не знам какво става.  Sad

Последна редакция: ср, 24 авг 2011, 14:08 от Къдрокоска

# 373
  • Мнения: 161
Здравейте момичета!
От известно време акаунта ми е блокиран и не мога да разбера ,какво искат от мен.В простотията си съм изтрила и изпратените мейли.Ето какво изписва ,когато вляза в Пейпал.Моля ,ако някой може да ми помогне!

PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience.

Why is my account access limited?

Your account access has been limited for the following reason(s):

(Your case ID for this reason is PP-001-377-814-937.)

Jun 1, 2011: We want to check with you to make sure that no one has logged in to your account without your permission.

Please take a moment to change your password and create new security questions. You should also take a look at your account information and recent transactions. Make sure that your account information (address, phone number, etc.) hasn't changed and that you recognize all of your recent transactions.

If you see a payment that you don't recognize, let us know by going to the Resolution Center. Click "Dispute a Transaction" to report an unauthorized transaction.

(Your case ID for this reason is PP-001-327-714-535.)
How can I get my account access restored?

It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.

We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.

Once you complete all of the checklist items, your case will be reviewed by one of our Account Specialists. We will send you an email with the outcome of the review.

# 374
  • София
  • Мнения: 309
привет, да попитам и аз

имам една върната пратка в Ларедут за която имам имейл че ще ми върнат сумата от 13 евро в моята пейпал сметка. Това в началото на седмицата. Днес реших да погледна статуса в пейпал и там не е отразено никакво връщане на пари? 

Всъщност къде точно трябва да гледам? Нали в раздел получени плащания? И после тази сума ще си отиде ли в кредитната ми карта, от където дефакто е излязла ?  Wink

Общи условия

Активация на акаунт