От Франция до България - превоз на покупките ни (4)

  • 39 399
  • 750
  •   1
Отговори
  • Мнения: 324
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи Collisimo suivi, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.

Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания. Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3

# 1
  • Мнения: 2 231
Запис да селедя   bouquet
Курса на Смарт деливери още не е дошъл в София. Отговориха ми по мейла и ще ме уведомят веднага, че давах зор да си взема нещата, че заминавам на почивка  Rolling Eyes

# 2
  • София
  • Мнения: 2 296
Запис с пожелание за приятно и безпроблемно пазаруване на всички!  Peace
Слънчогледка, благодаря за темата!   bouquet

И малко инфо от фейса на Francetobg:
Francetobg: Очакваме до няколко дни да ни потвърдят нов адрес.
Отговор на въпрос дали скоро  ще имат нов адрес.
С пожелания това да се случи в най-скоро време и да нямат повече проблеми! Simple Smile

# 3
  • Мнения: 1 105
Запис да селедя   bouquet
Курса на Смарт деливери още не е дошъл в София. Отговориха ми по мейла и ще ме уведомят веднага, че давах зор да си взема нещата, че заминавам на почивка  Rolling Eyes
Как не е дошъл?! Shocked Аз получих мейл от тях и днес им преведох парите!И аз така бързам,че ще ходя на море ,а вътре са ми банските! Twisted Evil

# 4
  • София
  • Мнения: 5 729

Курса на Смарт деливери още не е дошъл в София. Отговориха ми по мейла и ще ме уведомят веднага, че давах зор да си взема нещата, че заминавам на почивка  Rolling Eyes
Тайно се надявах да са се презастраховали с дата за пристигане и ще пристигне по-рано,но не би.

# 5
  • Мнения: 324
Запис да селедя   bouquet
Курса на Смарт деливери още не е дошъл в София. Отговориха ми по мейла и ще ме уведомят веднага, че давах зор да си взема нещата, че заминавам на почивка  Rolling Eyes
Как не е дошъл?! Shocked Аз получих мейл от тях и днес им преведох парите!И аз така бързам,че ще ходя на море ,а вътре са ми банските! Twisted Evil
Аз пък съм доволна, че разпратиха мейли с дължимата сума предварително - така ще могат веднага да ми изпратят нещата, няма да се губи време с превеждането на сумата и удостоверяването му  Peace
Дано Francetobg по-бързо успеят да намерят нов адрес и хората на него да са точни!  Praynig

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
запис
аз чакам с утрешния курс на франс три поръчки- две от вилерой и бох и една от вант приве, нямам търпение  Mr. Green

# 7
  • Мнения: 2 231
Запис да селедя   bouquet
Курса на Смарт деливери още не е дошъл в София. Отговориха ми по мейла и ще ме уведомят веднага, че давах зор да си взема нещата, че заминавам на почивка  Rolling Eyes
Как не е дошъл?! Shocked Аз получих мейл от тях и днес им преведох парите!И аз така бързам,че ще ходя на море ,а вътре са ми банските! Twisted Evil
аМИ НЕ Е! Отговорили са ми в 17.07 ч. Ще ме уведомят ако са успяли да доставят нещата до утре и дали ще мога да си ги взема още в събота, хем аз ходя да си ги взимам лично от офиса им в Дружба. Обяснила съм им че в неделя заминавам и нещата ми трябват, а имам 6 пакета в този курс  Confused
А парите ако им превеждате, може би затова ги искат, та като дойдат направо да Ви ги пращат, а не да отлежават на склад  Wink

# 8
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Статус на курса на Пети Солей
15 юли   21 юли    пристигнал

# 9
  • София
  • Мнения: 1 209
Слънчогледка ,благодаря за новата тема !    bouquet

Надявам се скоро Франсето да ни зарадва с добри новини отсносно новият им адрес./за да няма монопол./

Важна информация от СД :

http://smartdelivery.org/bg/novini/vazhna-informatziya.48.html

Последна редакция: чт, 21 юли 2011, 23:50 от tedichka07

# 10
  • София
  • Мнения: 35 100
Слънчогледка, благодаря за положения труд и чудесно оформената тема  bouquet

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 4 134
Статус на курса на Пети Солей
15 юли   21 юли    пристигнал

Ееее, разгеле...
Дано утре успеят да ги разпратят, но се съмнявам...
Чакам цели 8 пратки там  Whistling

# 12
  • Пловдив
  • Мнения: 1 309
Това получих на @ от СД преди малко.

За вас, Уважаеми клиенти.

Бихме искали да ви информираме, че всички пратки, избрани да бъдат получени чрез куриерска услуга на Еконт от офис до офис, ще бъдат изпратени чрез пощенската им услуга. Правим това във ваш интерес, тъй като разликата в двата случая е единствено в цената - пощенската услуга излиза по-изгодно.
Цената за транспортните разходи от Франция до България заедно с куриерските разходи можете да заплатите само с наложен платеж. Извиняваме се за неточността, че при попълване на бланката в сайта ни можете да изберете и друг начин на плащане, но ви уверяваме, че това е най-изгодният за вас:
Цената за наложен платеж на Еконт за пощенски пратки е 1% от дължимата сума, при цена от 10лв плащате 10ст за наложен платеж.
Цената за наложен платеж на Еконт за куриерски услуги е 1,2% от дължимата сума, при цена от 10лв плащате 12ст. за наложен платеж - ползваме преференции при пратките през Еконт и нашите клиенти могат да се възползват от тях (стандартната такса е 2,4% от сумата при наложен платеж)
*отстъпката от 20%, която могат да ползват нашите клиенти, ако имат регистрация в мамабг е само за куриерски услуги на Еконт! Дори да имате такава регисрация, пощенската услуга излиза пак по-евтина.
**разликата между двете услуги можете да видите тук: http://smartdelivery.org/bg/dostavki/dostavka-chrez-ekont.39.html

По този начин ще съкратим и времето за изпращане на пратките, т.е няма да чакаме потвърждение за плащане преди да изпратим пратките.
Вие като клиенти също ще спестите време, защото ще отидете само един път до офис на Еконт да си вземете пратката и да я платите на място.
За допълнителна информация посетете страницата ни за поръчка през Еконт:
http://smartdelivery.org/bg/dostavki/dostavka-chrez-ekont.39.html

Много от нашите клиенти са избрали начин за плащане пощенски паричен превод с Еконт, при който цента е 1,2% от сумата за превода, което е по-високо от цената от 1% при наложен платеж при пощенските пратки. При този метод трябва да чакаме потвърдено плащане от ваша страна и след това да пратим пратка, което усложнява и забавя допълнително процеса по изпращане на пратките. Вие също ще изгубите време да отидете 2 пъти до местния клон на Еконт, веднъж да платите и втори път да си вземете пратката.

Извиняваме се, ако неумишлено сме ви подвели предоставяйки избор за начин на плащане различен от наложен платеж. Ако все, пак по някакви причини, някой от вас предпочита да се възползва услугата Еконт куриер офис-офис или друг начин за плащане, молим да ни уведомите на имейл:
info@smartdelivery.org

Благодарим ви за доверието.
Приятно пазаруване!

# 13
  • Мнения: 13
Ползвам този начин на доставка и плащане още от първата ми поръчка след промените.......... със "семейната фирма"  Mr. Green Уверявам Ви  наистина е удобен, не разпилявам време, не чакам по опашки, плащам и получавам пратката си за минута. За поръчка от 1 кг. заплащам общо 5.62 лв., от които 3 лв. на превозвача и 2.62 лв. на Еконт, включена и %  дължима сума - наложен платеж. Друг пример - за 7 кг. дължах 21 лв. на превозвача и около 6 лв. на Еконт............
Изненадвам се, че СД не са ползвали този начин на доставка до сега............ възползвайте се.

Слънчогледка - благодаря за темата!  Hug

# 14
  • Карлово
  • Мнения: 4 645
  bouquet за Слънчогледка.

Общи условия

Активация на акаунт