Re: SportsDirect-35

  • 40 650
  • 735
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 209
 


Сайтът е английски и предлага директна доставка до България.

1.Доставката до английски адрес е 4 лири.а за поръчки над 60 лири е безплатна.До английски адрес може да се поръча,ползвайки куриер превозвач.

Как се поръчва?

Трябва да си направите РЕГИСТРАЦИЯ отивате на NEW CUSTOMERS натискате бутона CONTINUE попълвате мейл адреса и другите данни в отворилата се форма за регистрация и натискте CREATE ACCOUNT .Вашият профил е създаден.
Продължавате с избирането на стоките и ги добавяте в кошницата.
За да валидизирате вашата поръчка в кошницата натискате PROCEED TO CHECKOUT -най-долу в десния ъгъл
Следващата стъпка -адрес-на DELIVERY ADRES се попълва адреса на превозвача /който сте си избрали да ползвате/,а на BILLING ADRES се попълва адреса на картодържателя-с която се плаща.
Натискате отново PROCEED TO PAYMENT .Прехвърля ви на страницата за МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ.
Възможностите за плащане при доставка на английски адрес са с карта или с PAYPAL.
След като изберете начина на плащане,попълвате данните си от картата или в пей пал и валидизирате поръчката натискайки -PROCEED.
На е-мейл адреса ще получите потвърждение за поръчката си.

Има допълнителен код - ISSVE NUMBER при разплащане с карта - не пишете нищо.

КУРИЕРИ ПРЕВОЗВАЧИ в тази ТЕМА

2.Доставката до България НЕ Е ФИКСИРАНА.тя варира в зависимост от броя артикули,тегло и т.н.Минималната доставка е 19,99лири.Доставката се извършва от DHL до адреса,на който сте пуснали поръчката.
КАК се поръчва?
Трябва да си направите РЕГИСТРАЦИЯ отивате на NEW CUSTOMERS натискате CONTINUE -отваря се форма за регистрация,в която попълвате всичките си данни.Натискате CREATE ACCOUNTи вашия акаунт е създаден.
Избирате си стоките,слагате ги в кошницата.За да валидизирате вашата поръчка натискате PROCEED TO CHECKOUT най долу в десния ъгъл.
Втората стъпка на DELIVERY ADRES адрес на който ще получите пратката,a BILLING ADRES -може да е същия или адрес на който живеете.
натискате отново PROCEED TO PAYMENT

МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ
Плащането се осъществява с карта.Избирате вида на картата от страницата,която ви се е отворила,попълвате данните от картата и валидизирате вашата поръчка.
Ще получите потвърдителен имейл.
До 36 часа, а понякога и малко повече ще получава и имейла с който ви уведомяват че поръчката е изпарена и „тракинг” номера с който се проследява пратката на
страницата на DHL.Доставката отнема до 30 дни(обикновенно пристига за ок. седмица).Допълнителни такси не се дължат.Мито не се заплаща.
Кодове за отстъпки -МНОГО СА РЯДКО
След пускане на поръчката веднага сумата се блокира,а след като тръгне поръчката и получите мейла,сумата за поръчката се осчетоводява-т.е си я теглят.

Цената на доставката се вижда на втора стъпка при въвеждане на адреса за доставка.

не може да се плаща с бг карти Маестро


В сайта има артикули с надпис-EX DISPLAY-това са артикули,които са били изложени на витрина,пробвани-възможно е да са без кутия,с малък дефект или пък нищо да им няма.
Артикули с надпис-PRE ORDER-това са артикули,които за в момента ги няма налични в склада на Спортдирект.Те ще бъдат налични на определена дата,като тази дата се вижда в описанието на артикула.Ако имате в поръчката си такъв артикул,то поръчката ви няма да бъде изпратена веднага,а след датата на наличност на артикула.А също така е жъзможно след като е поръчан артикул Пре ордер  в последствие от сайта да му сменят датата на наличност,което ще забави и изпращането на вашата поръчка
Пре-Ордер,ако има такъв артикул, може да се откаже с мейл до сайта.

Проследяване на пратката ТУК вписвате "тракинг"номера от имейла, който са Ви изпратили.
 
АКО СА ВИ БЛОКИРАЛИ  ВЕДНЪЖ ПАРИТЕ ЗА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА.А СЛЕД ТОВА ВИ ИЗТЕГЛЯТ ОТ СВОБОДНИТЕ[ЗА СЪЩАТА ПОРЪЧКА] И ПЪРВИТЕ ОСТАНАТ ВСЕ ОЩЕ БЛОКИРАНИ-ПРОБЛЕМА Е ВЪВ ВАШАТА БАНКА-ЗВЪННЕТЕ В БАНКАТА-КАРТОВИЯ ЦЕНТЪР И ПОМОЛЕТЕ ДА ВИ ГИ ОТБЛОКИРАТ.

с Пейпал може да се плаща,само ако се поръчва до Бг,за поръчки на англ.адрес не може.
 При проблеми с пай пал ТУК

3.Друг начин за поръчване от сайта-включване в обща поръчка-Забранено е вписването в темата на блога за общи поръчки.-той е отделен на лични
Таблици с размери-В сайта на SportDirect  номерация отговаряща на нашият  стандарт ОБЩА  ПО МАРКИ
Универсален калкулатор за всички марки)за пресмятане на номер за ДАМСКИ ОБУВКИ  МЪЖКИ ОБУВКИ  ДАМСКИ ДРЕХИ  

Други таблици    LONSDALE  DETSKI

Дължина на дънки :

SHORT - къси
REGULAR - нормални
LONG - дълги

От чатала :
ДЪЛЖИНА(S) SHORT - 30 инча х 2.54 = 76 см.
ДЪЛЖИНА(R) REGULAR - 32 инча х 2.54 = 81 см.
ДЪЛЖИНА(L) LONG - 34 инча х 2.54 = 86 см.

Таблица с размери на детски обувки :

http://images25.snimka.bg/005676980-big.jpg


При проблеми ето как можете да се свържете с :
- SportsDirect Customer Services :+44 845 129 9230.  +44 870 042 3870 , +44 870 042 3879  , cs@sportsdirect.com
- DHL BG   :  0700 17 700
Ако имате проблем с някой артикул пишете на cs@sportsdirect.com и може да прикачите снимки.Ще получите автоматичен мейл на който не трябва да отговаряте.Там ще ви информират ,че до 5 работни дни ще получите отговор.

Може да замените даден артикул,ако не ви устройва номер или размер ,но ще си заплатите доставката до Англия.Замененият артикул ще получите отново по DHL.

 Начини на доставка
1.с куриер превозвач
2.с обща поръчка-има отделен блог
3.с директна доставка до България,плащайки доставката

Кодове за другата година
10% off footwear in jan2012 - code JAN12
10% off bikes in feb2012 - code FEB12
10% off clothing in march2012 - code MARCH12
10% off accessories i april2012 - code APRIL12

tema 33  тема 32   тема 31  тема 30  тема34

Гюлчи, newsm51 !

БЕЗПРОБЛЕМНО ПАЗАРУВАНЕ  Simple Smile



ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !  santa2

Последна редакция: сб, 24 дек 2011, 23:36 от tedichka07

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 2 058
Вчера тъкмо реших да се възползвам от БД с една по-малка поръчка и те половината неща от кошницата ми изчезнаха. Пак всичко е свършило за отрицателно време Cry

# 2
  • Мнения: 43
Теди благодаря ти за новата тема!  Hug newsm51
Да се оплача....отказали са ми 3 неща от поръчката от 22.12,а все още са си налични в сайта.......Много е неприятно,сега ще ги пусна до английски адрес Peace

Пожелавам на всички весело изкарване на празниците! Много здраве,щастие и силна любов!!!

# 3
  • Мнения: 659
Аз пък да ги похваля,за първи път ме изненадват така.На 22-ри следобед пуснах поръчка и след 4 часа получих мейл,че е пратена  Shocked

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 4 134
Теди, мерси за новата тема!

За онази злополучна поръчка с целия объркан кашон се свързах с тях още на същия ден по телефона с 300 мъки и обещаха, че ще пратят ДЧЛ да си вземе кашона и да пратят наново нещата - вече 8 дена минаха, а нищо не са направили, само с една мома англичанка си разменихме 100 мейла... Много са туткави значи, когато има гаф...

А в последните 5 поръчки са непрекъснато проблемите - 2 анцунга получих само с горнища, сбъркани размери - имам чувството, че си изчистват боклуците при нас...

# 5
  • Мнения: 0
Здравейте , имам 1 въпрос Simple Smile
Значи добавил съм вече всички артикули в кошницата и сега искам да ги поръчам , но от последният път когато правих поръчка са променили начините на плащане, смисъл има някакво прозорче PayPal и DEBIT or CREDIT Card , нали аз кликвам на Debit or Credit ...  защото картата ми е Виса Електрон дебитна . До тук всичко ОК въвеждам си номера на картата до кога е валидна и secirity cod-a otzad 3te cifri.. но ми искат и някакъв ISSVE NUMBER , за който показват че трябва да е отпред на картата и трябва да е 1 цифра , а аз такът номер нямам , искам да попитам дали някои знае къде трябва да го намеря този номер ? Картата ми е Visa Electron на банка ДСК
Благодаря предварително за отговора

# 6
  • София
  • Мнения: 6 094
Някой поръчвал ли е този модел? Дали отговарят на номера си и кое е естествена и кое изкуствена кожа?
http://www.sportsdirect.com/lonsdale-ealing-childrens-033256?colcode=03325632

# 7
  • Мнения: 1
здравей,просто не пишеш нищо,продължаваш напред

# 8
  • Мнения: 46
Теди, мерси за новата тема!

За онази злополучна поръчка с целия объркан кашон се свързах с тях още на същия ден по телефона с 300 мъки и обещаха, че ще пратят ДЧЛ да си вземе кашона и да пратят наново нещата - вече 8 дена минаха, а нищо не са направили, само с една мома англичанка си разменихме 100 мейла... Много са туткави значи, когато има гаф...

А в последните 5 поръчки са непрекъснато проблемите - 2 анцунга получих само с горнища, сбъркани размери - имам чувството, че си изчистват боклуците при нас...

Да, ужасно неприятно е, при мен също е така с последните ми поръчки и отдавна съм на твоето мнение, разчистват си боклуците като ги пращат на нас......

Весели празници на всички  Hug

Последна редакция: сб, 24 дек 2011, 13:18 от DeCuTa

# 9
  • Мнения: 5 435
Благодаря за темата!   bouquet

Весели празници на всички!  bouquet

# 10
  • Мнения: 445
Благодаря за новата тема   bouquet
Очаквам си поръчното тия дни и ще дам отзиви  Hug

# 11
  • Мнения: 372
Теди, мерси за новата тема!

За онази злополучна поръчка с целия объркан кашон се свързах с тях още на същия ден по телефона с 300 мъки и обещаха, че ще пратят ДЧЛ да си вземе кашона и да пратят наново нещата - вече 8 дена минаха, а нищо не са направили, само с една мома англичанка си разменихме 100 мейла... Много са туткави значи, когато има гаф...

А в последните 5 поръчки са непрекъснато проблемите - 2 анцунга получих само с горнища, сбъркани размери - имам чувството, че си изчистват боклуците при нас...
До БГ директно ли поръчвате?
Досега съм поръчвала до английски адрес на доставчик, но исках да пробвам с обща поръчка дотук, че много бавно пристигат нещата. До английски адрес досега не съм имала сбъркана поръчка, всичко е било на 6  Peace

Да, ужасно неприятно е, при мен също е така с последните ми поръчки и отдавна съм на твоето мнение, разчистват си боклуците като ги пращат на нас......

Весели празници на всички  Hug

# 12
  • Мнения: 46
Теди, мерси за новата тема!

За онази злополучна поръчка с целия объркан кашон се свързах с тях още на същия ден по телефона с 300 мъки и обещаха, че ще пратят ДЧЛ да си вземе кашона и да пратят наново нещата - вече 8 дена минаха, а нищо не са направили, само с една мома англичанка си разменихме 100 мейла... Много са туткави значи, когато има гаф...

А в последните 5 поръчки са непрекъснато проблемите - 2 анцунга получих само с горнища, сбъркани размери - имам чувството, че си изчистват боклуците при нас...
До БГ директно ли поръчвате?
Досега съм поръчвала до английски адрес на доставчик, но исках да пробвам с обща поръчка дотук, че много бавно пристигат нещата. До английски адрес досега не съм имала сбъркана поръчка, всичко е било на 6  Peace

Да, ужасно неприятно е, при мен също е така с последните ми поръчки и отдавна съм на твоето мнение, разчистват си боклуците като ги пращат на нас......

Весели празници на всички  Hug


И до английски адрес съм поръчвала и пак съм имала объркани артикули и лошото тогава е , че директно казват върнете ги , а от БГ да ги връщам ми е малко скъпичко .....

Иначе най зле е като поръчваш директно до БГ . До англ адрес наистина проблемите са в пъти по малко !

# 13
  • Мнения: 5 790
Вчера получих кашон от ДХЛ 37 кг с поръчка за колеги.
Всичко беше точно с изключение на едно объркано яке за 4 паунда, но се преживява.

# 14
  • Мнения: 43
здравей,просто не пишеш нищо,продължаваш напред
Аз на 22-ри като поръчвах имаше само едното прозорче,без ПП и ме пусна да платя.Но снощи имах вече и ПП и не ми прие плащането с карта.Пробвах много пъти,накрая платих с ПП Peace

И при мен все проблеми има.....Сега в последната поръчка имам бяла чанта на лонсдейл с някакви тъмни петна по нея и не искат да се махнат......... #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт