Дюни Роял Резорт

  • 113 975
  • 1 178
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 3 180
Благодаря, надявам се да са здрави децата, и да не се провали пътуването

# 286
  • Мнения: 47
Здравейте, някой може ли да сподели в хотел Пеликан каква е настилката в двойната стая,защото на мен мокета ми изглежда нехигиенично, а догодина се ослушвам за него май.

Последна редакция: сб, 24 авг 2013, 20:39 от borle

# 287
  • Мнения: 165
Има стаи с мокет и плочки. Може би при резервацията трябва да отбележиш, че държиш на такава с плочки.

# 288
  • Sofia
  • Мнения: 943
Здравейте, някой може ли да сподели в хотел Пеликан каква е настилката в двойната стая,защото на мен мокета ми изглежда нехигиенично, а догодина се ослушвам за него май.
Много си е добре с мокет, но всеки е с различен вкус. Ние досега в Пеликан сме били само в стаи с мокет и всеки ден го чистят с прахосмукачка.

# 289
  • Мнения: X
Здравейте,

Върнахме се и ние макар и доста отдавна вече. Миналата година също бяхме, но се въздържах от коментари тъй като бяхме за по кратко време и си мислех че впечатленията ми не са меродавни. Но тази година се потвърдиха.
Вероятно Дюни е най-доброто място за почивка с деца в България на море. Прекрасен парк, хубав плаж като природна даденост, читави хотели (изключая мастодонтите на пясъка).

Хотела - бяхме в Белвил по препоръка на туроператора. За което благодаря. Падна ни се и добра стая на 4-ия етаж. Беше тихо (с изключение на 1 вечер). Организацията с чистенето беше добра, към 10/10,30 ч., чистеха качествено, нямам забележки. На рецепция са много, много зле. При пристигането само подадоха ключове и това беше. Нямаше нито обяснения за графика на хранене, обяснение за комплекса, насочване за местоположението на стаята и т.н. обяснения, които дължат в един високозвезден хотел при пристигане на нов гост. Едната вечер имаше компания руснаци на лоби бара, които играха карти (викайки и слушайки руски песни) до 4,30 сутринта. Звънях след 1 часа на рецепция да прекратят шума-никакъв ефект, даже мисля че не са им направили забележка. Мъжа ми се събуди в 4-ри от крясъците (а той спи доста дълбоко) и звънна пак на рецепция - каза им че ако до 5 мин. не са се оправили ще звънне на 112 и ще каже че охраната на комплекса не успява да се оправи с буйстващи руски граждани. След секунди всичко беше тихо.

Храната и ресторантите - закуската беше еднообразна, но все ще се намери какво да се хапне. Обядите и вечерите бяха ок като количество и вкусови качества. Обичайно се хранехме в Созопол, макар да пробвахме няколко пъти ресторанта на Марина бийч и другия на плажа (май Ла бриз се казваше). Храната в Созопол беше най-вкусна. Но и на трите места се чувстваш като в евтин и пренаселен студентски стол. Обзавеждането е от овехтели пласмасови столове и маси (или дървени такива). Ужасна лудница е. Беше постоянна борба да си намериш читава маса и да успееш да я запазиш. Доста стресиращо е да се храниш там - всеки момент очаквах някой в блъсканицата да ми излее нещо на главата докато се храня. Чистотата не беше ок, макар да се вижда че полагат усилия (метяха постоянно около нас, докато се хранехме  Sick), но при това количество хора усещането ми беше за нещо крайно мърляво(лепкав под, мръсни столове, лекьосани долни покривки и т.н.) Храна не липсваше, макар в някои моменти да се налагаше да подсещаме управителя на ресторанта (соц изглеждащ възрастен чичо, който вършеше прекрасна работа и юркаше много персонала). Но например салатите така ги презареждаха, че ми се отщяваше от погнуса... По никакъв начин не мога да кажа, че дори и за секунда съм се наслаждавала спокойно на храната си.

Плажа - Хубави природни дадености, но е същата лудница като в ресторантите. Така коментираното резервиране си течеше с пълна сила без никаква намеса от персонала. Ние успявахме най-рано да отидем в 10 ч. По това време се намираха единични чадъри на последните 3 реда или най в дясно до последния пост. Тъй като бяхме компания от 3 семейства започнахме и ние с резервирането. Сина на приятелите ни (бяха в Марина бийч) слизаше към 8,30 ч. и успяваше да запази 3 чадъра на 5-6-та линия.  Crazy За мен подобно огромно стълпотворение на плажа също не представлява оптималната почивка.

Спортни съоръжения - басейните са ок, детската площадка до кортовете също. Пробвахме кортовете няколко пъти - някои са ок, други са занемарени.

Комари не усетих да има.

Анимация - за мен лично беше крайно скучно (вечерните представления), доста ниско ниво, но все пак сравнявам с нивото в много добри хотели в Турция. В амфитеатъра течеше същата схема със запазване както и навсякъде другаде. Но положителното беше, че има степ-аеробика, водна аеробика, танци ... Всеки можеше да си намери занимание ако иска.

Морето - през цялото време беше гадно, пълно със водорасли треви и боклуци. Всекидневно съжалявах, че не отидохме и тази година там където си ходим всяка друга (да не казвам името, че на някои действа като червено на бик). Около пристана миришеше на пумийна яма. Не знам тези които са настанени точно там в 5-звездния как се чувстват?!?!?!?!?!

Обслужване - на някои места се стараят(но толкова си могат при липсата на каквото и да било обучение и инструктаж), на други хич. Като цяло по моите критерии - много зле.

Като извод: Прекарахме добре само заради факта, че бяхме хубава компания. Но хич не се чувствам отпочинала. Лудницата и постоянната борба за нещо (за маса в ресторанта, за чадър на плажа, за място в амфитеатъра, за маса на бара) ме изтощи. Но детето си изкара чудно  Mr. Green
Догодина ще пратя родителите ми с детето на Дюни, а ние хващаме на юг (чисто море, спокойствие и липса на напрежение). Макар, че като четох това http://bgnews.me/%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB-%D0% … 0%BB%D0%B8%D0%B8/ и като видях снимката се размислих дали ходенето от тук нататък изобщо до Черно море (дори за уикендите) си заслужава риска и парите?!?!?!?

Последна редакция: нд, 25 авг 2013, 12:19 от Анонимен

# 290
  • Мнения: 42
Здравейте, мами и аз да се присъединя към вас. Вече 6-та година ходим на Дюни и сме наистина много доволни сега отиваме на 2.9 за 1 седмица.
borle до сега във всички стай които сме били е било мокет. Единствено в Марина бийч в един мезонет беше с плочки на първия етаж и с мокет на втория Simple Smile

# 291
  • Мнения: 1 805
Не е лошо в Дюни, но цената далеч не отговаря на качеството.

Резервация директно по телефона да се направи е мъчително. Не искат да работят така, предпочитат през агенция. Само че аз не искам да работя с агенции, защото имат гадни условия за анулиране (подозирам, че това идва от политиката на Дюни, де) и трябва да платя предварително. В нормалните хотели се плаща при напускане, само блокират съответната сума по кредитна карта. Какво им стана по нашето черноморие, вкл. и на Дюни, та искат да им платя всичко още преди да са ми сложили гривната, не разбирам. newsm78 Рецепционистката беше любезна, но затруднена да изпълни процедурата по плащане. Явно им се случва два-три пъти на сезон, а може и по-малко. Laughing

Вече си правя резервациите в последния възможен момент. Поне да знам, че децата тръгват здрави и няма да платя огромна сметка за нещо, което няма да използвам. Не знам дали да разказвам колко пари загуби сестра ми точно по тази причина в Дюни тази година. Отказаха ѝ всякакви решения, които предложи и просто ѝ взеха парите. Принуди се да дойде със закъснение, за да не е пълна загуба, при което положението значително се влоши и се наложи да си тръгнат спешно след два дни. Знам, че всичко това си е нейн проблем, но могат някак си да имат по-юзър френдли политика по въпроса. В нормалните хотели се задържа цената на една нощувка обикновено.

Храната е ОК, бирата и ментата Sunglasses също. Безалкохолните са под всякаква критика. Купете си предварително, ако употребявате. Впечатлението ми по отношение на чистотата в рестораната на Пеликан (там бяхме отседнали) е същото като на Блис. Може би с една идея по-добре.

На плажа не сме имали проблем, но бяхме през юни и сигурно не е било толкова натоварено. И не държим да сме на първа линия. Морската вода до хотелите се замърсява много бързо, защото не може да се оттича добре към морето и предпочитахме да ходим с няколко метра по-далече.

Анимацията не мога да коментирам - децата заспиват рано и не сме я ползвали.

# 292
  • Мнения: X
Джил, при нас цялото море беше мръсно, явно теченията си казаха думата. Дори два - три дни имаше мазутени петна тук там. Като свикнала в последните няколко години с кристално чиста вода и да ми се разхождат рибки между пръстите - бях меко казано отвратена.

А като казах до пристана (точно където започват първите чадъри на пясъка), че мирише - явно там това си е постоянен проблем. Вероятно не чистят застоялите водорасли в по-големите дълбочини, защото си мирише буквално на блато. Заради бетона на пристана там няма как морето само да изчисти водата. Това е на няколко метра от Марина Роял Палас и доколкото видях точно там са надвесени прозорци и балкони, вероятно на апартаменти. Направо не им завиждам, ако въздушните течения носят това зловоние в стаите им.

# 293
  • Sofia
  • Мнения: 943
Аз смятам, че храната е една идея надолу. Качеството на продуктите е паднало.  Саламите за закуска бяха от онези, силно вакумираните, при които парчетата са здраво залепени едно в друго, че даже от дългото стоене си имаха и ръбчета.
Кюфтетата на скарата представляваха цилиндър, нарязан с нож на кръгчета и ги мятаха почти замръзени върху плочата. Плодовете - тази година нямаше пъпеш, криза е! Портокалите изглеждаха отврат, сливите и ябълките не съм ги яла, взимах само диня, която си беше ок. Тази година и готвените ястия не бяха много вкусни. В общи линии качеството на храната пада всяка година с помалко.
Иначе ресторантът в Пеликан е най-спокоен и я няма блъсканицата като в Созопол.

# 294
  • Мнения: 3 180
При нас морето винаги е супер чисто и си виждахме рибките, детето също. Една от игрите му е да ги гони.
Таткото ловеше спокойно раци на синковеца. т.е. виждаха се.
Дано успеем да отидем, че баткото снощи беше с Т, а и времето го дават кофти.
Миналата година и ММ, каза, че храната е по-зле в сравнение с предишни. Той обикновено веднага надушва номерата на готвачите/ примерно нещо е било останало от предишният ден и сготвено на другия малко по-различно/, но това се отнася не само за Дюни

# 295
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 342
Ох, вие ме отчаяхте. Мислех да направя малко разнообразие....
Ние сме свикнали на богата закуска, хубава скара, добро отношение на рецепция, мил персонал. Така се бях настроила за Дюни  Sad

# 296
  • Мнения: 1 805
Оо, Чипоноске, не се отчайвай. С изключение на това, което казах, от персонала в Пеликан не мога да се оплача. Посрещна ни едно супер любезно момче - пиколо. Сервитьорки, камериерки, бармани - всички винаги са били много мили.

През юни скарата беше добра и разнообразна. Не е имало замръзнали кюфтета. От закуската на мен не ми допадаха саламите и киселото/прясното мляко, но всичко останало си беше ОК. И палачинки имаше и омлети пекат.

# 297
  • София
  • Мнения: 9 517
ама то отношението на рецепция е супер - усмихната рецепционистка, която и идея си няма защо е там, но пък се усмихва прекрасно  Joy

нашата ни даде ключа и пропуските за комплекса и приключи, питам аз за втори ключ - ами може, даде ни и ни пожела приятен ден, питам - а картончета за хавлии? А тя пита - колко хавлии искате? Аз - ами 6, тя - ами добре  Joy а аз й викам - 4 ще ни бъдат достатъчно, все пак сме 4 човека и тя още повече се стресна, а като попитах къде мога да получа инфо за детската анимация, тя ми даде разписание на анимацията за възрастни на руски /явно ми личеше, че съм учила по соц време и мога да се ориентирам в руския/. А и персонала е супер мил - нямахме пепелник като се настанихме и срещаме камериерка - така и така, може ли да ни се осигури пепелник в апартамент незнам кой си, а тя - ами вземете си от ресторанта, ние  Shocked. Отминава жената и пак срещаме камериерки - така и така, как можем да си осигурим пепелник в апартамент незнам кой си, а жените бяха супер мили - ами поискайте от някоя камериерка. А мъж ми - а вие какви сте? И те се спогледаха и след като се увериха, че все пак и те са камериерки осигуриха пепелник, така че и това е наред - персонала е мил  Wink. А за закуската - всичко зависи от вкуса ти, тя е богата, но не и за моя вкус, за теб може и да е добра  Peace

# 298
  • Мнения: 42
Ох, вие ме отчаяхте. Мислех да направя малко разнообразие....
Ние сме свикнали на богата закуска, хубава скара, добро отношение на рецепция, мил персонал. Така се бях настроила за Дюни  Sad
Както казах в миналия  ми пост на мен лично ми допада. Била съм във всички хотели и не съм попадала на "глупави усмивки на рецепцията", на лоша храна и прочие, но явно не съм много претенциозна. почивам си супер много пълен релакс! Относно водата ми винаги ходя края на август началото на септември и не бих казала че съм попадала на водорасли е да риби има и по някоя медуза се среща но има и басейни с кристално чиста вода Wink   ееее толкова от мен  Simple Smile

# 299
  • Мнения: X
Е добре де... сега след няколко поста, които обективно се опитват да опишат личен опит ще се наложи да четем няколко страници опровержения и хвалебствия??????? Кому е нужно?

Нали не очаквате да се пишат само хвалби и да се внушава, че другите с негативните мнения са прекалено претенциозни.

И водата беше мръсна (но за това не обвинявам комплекса, а природата и замърсяването по принцип), и сървиса си беше зле, и лудницата си беше пълна, и почивката ми не беше почивка. Няма да кажа на черното бяло.... В тази тема от край време не се търпи нищо друго освен положителното за Дюни.

П.С. А Дзвер на нас ни казаха, че втори ключ няма.  Mr. GreenИ аз я приканаих да ми даде карти за хавлии. И за графика на хранене сама я попитах. Даде ми лисче на английски за да не се мори да говори, макар да си говорихме на чист български  Mr. Green. Явно съм и изглеждала по-така. И още дреболии има, но не си заслужава писането. Сега ми е смешно.

Абе комплекса става като за БГ и лоу - кост руснаци и румънци. И има огромен потенциал, стига да си поогледат и коригират слабите моменти. Не може цялото Холидей Вилидж и Белвил (а и доста от другите хотели) да се хранят в Созопол. Става стълпотворение в пиковите часове.
И една сутрин една девойка ми заяви, че сектора в който се опитах да седна на маса се затваря след 10 ч. (часа беше 9.50) и да съм си намерела маса другаде.  Mr. Green Познайте какво и се случи.  ooooh!

На рецепция редовно се бяха скупчили по трички зад една колона в дясно и си клюкарстваха, докато отпред чакаха туристи да бъдат обслужени. Същото и в ресторанта. Двама млади  Mr. Green изпълняваха ритуала по задяване (разбирайте пощипкваха се и лекинко се гонкаха) и едва не ме бутнаха с пълна чиния.

Абе хората не са виновни. Не ги обучават, взимат ги от скамейката или бюрото по труда, нямат нужното образование, плащат им мизерно......ние сега с нашите претенции какво искаме   Mr. Green Stop

Скрит текст:
Да ходят в Турция да видят за къде къде по-малки надници спрямо стандарта им как си скъсват г...те от работа и направо те боготворят. А и на теб ти е кеф да им оставиш добър бакшиш след това.

Последна редакция: пн, 26 авг 2013, 17:06 от Анонимен

Общи условия

Активация на акаунт