Почивка в Тенерифе с KLM, HMS, Sol Marketing, Soleos Via

  • 119 278
  • 837
  •   1
Отговори
# 825
  • София
  • Мнения: 1 010
Продължават да ми звънят гадините да ме канят да ми вземат парите. Дали пак да не пусна телефонния запис с тях?

# 826
  • Мнения: 3
Ние си върнахме парите до стотинка - 840 лв. преди 2 години. Готова съм да свидетелствам, ако на някого му потрябва.
Как успяхте да си върнете парите?
Те са абсолютни наглеци!
До миналата седмица офисът им беше на бул. "Витоша" 56.
тел. 02 444 0217
тел. 0885 281 501

Крайно време е някой да ги спре! Продължават да лъжат хората!

# 827
  • Мнения: 3
Ако някой знае къде ще се проведе презентация в София да каже. Мисля, че само там може човек да ги хване на разговор иначе само обещания по телефона, ако  го вдигнат.

# 828
  • София
  • Мнения: 1 010
Ако някой получи обаждане по телефона отново, нека изтърпи лъжите им, за да разбере къде и кога.
Djexi, описала съм подробно назад в темата.
Основният им коз е, че хората се уморяват да ги търсят и се подлъгват, че нямат право да развалят договора.
Не се уморявайте! Имате право!

# 829
  • Мнения: 11
Ако някой получи обаждане по телефона отново, нека изтърпи лъжите им, за да разбере къде и кога.
Djexi, описала съм подробно назад в темата.
Основният им коз е, че хората се уморяват да ги търсят и се подлъгват, че нямат право да развалят договора.
Не се уморявайте! Имате право!

А знаеш ли в какъв срок трябва да се развали? До колко време, ако не си потърсиш парите ги губиш, че не помня...

# 830
  • Бургас
  • Мнения: 24
А, всъщност аз недоумявам........защо  не отивате на екскурзията???

# 831
  • София
  • Мнения: 783
Отдавна не съм писала в тази тема и не мога да повярвам, че продължава да е актуална, съответно тези нещастници продължават да функционират и да лъжат нови и нови хора!

vili_k, как защо, защото е измама!

# 832
  • Бургас
  • Мнения: 24
Как е измама като тук пишат и хора които са ходили

# 833
  • София
  • Мнения: 783
Измама е, защото те продават нещо, което на практика е безплатно, а КЛМ се възползват и взимат пари от хората. Агресивни са и нахални и не спазват никакви морални и законови норми на поведение към настоящи и потенциални "клиенти". А в Тенерифе отдавна започнаха да се усещат хората и да настаняват българските посетители в мизерни стаи без никакви условия.
Аз като човек, който пътува самоорганизирано, мога да ви кажа, че за тази цена, която се плаща на КЛМ и покрива само нощувките, човек може да си намери и други много прилични хотели без да се налага да плаща на "посредник" за съмнителна услуга.

# 834
  • София
  • Мнения: 1 010
Ето уведомлението за отказ от сключен договор, което съм им предоставила в 14-дневен срок (такъв е срокът по закон относно всеки договор, независимо дали е озаглавен „договор“):

https://drive.google.com/file/d/0Bw0slT5Koe8teFp4UUJvRVgtc1k/view?usp=sharing

А това е изготвеното от тях споразумение, съгласно което стана връщането на парите:

https://drive.google.com/file/d/0Bw0slT5Koe8tcnVfNGViRS1lejA/view?usp=sharing

Разбира се, за да се стигне до него, направихме още едно или две посещения на място Wink
Повтарям: не се уморявайте, правото е на Вашата страна.

П.П. Виждате ли документите?

# 835
  • Мнения: 1
Само да напомня на 10те човека, които са редовни в злобата и глупостите, които пишете, че по законите на нашата скромна държава нямате право да предоставяте лични данни на трети страни и лица без тяхното съгласие. По същия начин, по който настройвате клиентите срещу нас за жалби и ние имаме право на обща жалба срещу нарушителите като физически лица, каквито сме. Ако не сте запознати парите се разпределят от МОЛ-а на една фирма.

Искам категорично да оповестя, че малко останалите хора в Солеос Виа ЕООД отдавна можехме да спрем да се занимаваме с дейността и да пропадне, но тогава искам някой от така големите "философи" тук да ни даде идея как ще се осъществят почивките на досега не пътувалите хора, които са заплатили за услугата??? Повярвайте заплатите ни не са чак толкова големи, че да търпим подобно отношение...

Относно отказа - всеки от вас може да провери какви са измененията в Закона за защита на потребителите от юли месец 2014та г. Ето ви статия по въпроса:

http://fakti.bg/bulgaria/111234-nad-30-jalbi-v-kzp-sreshtu-soleo … tm_source=flip.bg

Има нарушение спрямо самото оповестяване в договора, за което Дружеството си е понесло необходимите предупреждения и актове, които като влязат в сила съответно ще бъдат осребрени.


Виждам като цяло, че сте упоменали и адреса и телефоните за връзка. Няма по - централно място в България от Витошка. Ще ни бъде изключително приятно да посрещнем дори хора, които все още не са ни клиенти. Имаме вече 3-годишна база данни с пътували семейства от всяка една област на България, с които можем да свържем всеки един съответно пожелал го. Ние и активно го правим защото става дума за толкова удовлетворени хора, които идват след почивката и ни дават по 100лв бакшиш за добрата организация около самолетни полети, рент а кар и всякакво други желания.


А тази спекулация, че сме извършвали безплатна услуга - и до ден днешен с годините само голи приказки, за които ви бива сериозно, но доказателства и някой да е отишъл без пари не съм видял все още?


Благодаря за вниманието!!!

# 836
  • Мнения: 3
Само да напомня на 10те човека, които са редовни в злобата и глупостите, които пишете, че по законите на нашата скромна държава нямате право да предоставяте лични данни на трети страни и лица без тяхното съгласие. По същия начин, по който настройвате клиентите срещу нас за жалби и ние имаме право на обща жалба срещу нарушителите като физически лица, каквито сме. Ако не сте запознати парите се разпределят от МОЛ-а на една фирма.

Искам категорично да оповестя, че малко останалите хора в Солеос Виа ЕООД отдавна можехме да спрем да се занимаваме с дейността и да пропадне, но тогава искам някой от така големите "философи" тук да ни даде идея как ще се осъществят почивките на досега не пътувалите хора, които са заплатили за услугата??? Повярвайте заплатите ни не са чак толкова големи, че да търпим подобно отношение...

Относно отказа - всеки от вас може да провери какви са измененията в Закона за защита на потребителите от юли месец 2014та г. Ето ви статия по въпроса:

http://fakti.bg/bulgaria/111234-nad-30-jalbi-v-kzp-sreshtu-soleo … tm_source=flip.bg

Има нарушение спрямо самото оповестяване в договора, за което Дружеството си е понесло необходимите предупреждения и актове, които като влязат в сила съответно ще бъдат осребрени.


Виждам като цяло, че сте упоменали и адреса и телефоните за връзка. Няма по - централно място в България от Витошка. Ще ни бъде изключително приятно да посрещнем дори хора, които все още не са ни клиенти. Имаме вече 3-годишна база данни с пътували семейства от всяка една област на България, с които можем да свържем всеки един съответно пожелал го. Ние и активно го правим защото става дума за толкова удовлетворени хора, които идват след почивката и ни дават по 100лв бакшиш за добрата организация около самолетни полети, рент а кар и всякакво други желания.


А тази спекулация, че сме извършвали безплатна услуга - и до ден днешен с годините само голи приказки, за които ви бива сериозно, но доказателства и някой да е отишъл без пари не съм видял все още?


Благодаря за вниманието!!!

Ние нямаме нищо против да си вършите работата и да настанявате хората, които ИСКАТ да отидат на тези места. Но, има и хора, които поради някакви причини, които не Ви засягат, за да се оправдаваме пред вас дали са основателни или не - НЕ ИСКАМЕ да пътуваме.
Хубаво цитирате непрекъснато частта от закона, която третира това, че не можем да се откажем в 14-дневен срок, но не знам дали знаете /а, според мен знаете/, че тъй като в договора никъде не пише нищо за неустойка, вие нямате право да я удържате.
Много внимателно четох договора преди да го подпиша, точно както ни "съветват" в статията. Според този договор, независимо къде е подписан НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ, ЧЕ ДЪЛЖИМ НЕУСТОЙКА.

След като сте честни и заставате лице в лице срещу нас, аз имам 2 въпроса. Мисля, че всички ще се успокоят и ще ви приемат насериозно, ако отговорите честно и достойно:

1. Много моля, ако според вас ние не сме разбрали нещо, къде точно пише, че дължим неустойка?

2. В случай, че дължим такава, каква според вас е нейната стойност?

3. При положение, че има голям интерес към почивките ви, защо не връщате парите, на хората които се отказват още преди да сте направили резервация и да имате каквито и да са разходи по тях, както правят всички други нормални туристически агенции? По-голямата част от хората нямаше да се отказват, ако имаха сигурност във вас и щяхте да имате много повече клиенти.

Благодаря предварително за отговора!


# 837
  • София
  • Мнения: 783
Меги   202uu

ShyGuy, аз лично приветствам, че някой представител на коментираните фирми се е появил в темата. Но моля за две неща. Едното е да не се оправдавате за причините, поради които работите на съответното място. Живеем в свободна държава и всеки има право да избира къде да работи, ако е удовлетворен от условията, които работодателят предлага. И лично мен изобщо не ме интересуват причините за Вашия избор. И второ, апелирам да не се използва темата за реклама на дейността на който и да било тур оператор. При следващ подобен пост ще докладвам на модератор.
Също така искам да добавя, че в интернет пространството е пълно с теми за фирми и услуги, от които хората не са доволни. Не сте първите, няма и да сте последните, че да се правите на сериозно засегнати. В крайна сметка сериозните тур оператори, до колкото могат да бъдат наречени така, се знаят и не им се налага да се оправдават и заплашват по форумите (лично мнение и не ангажирам никого с него).

Общи условия

Активация на акаунт