Работа, CV-та, HR-и, съвети - 36-та тема

  • 68 279
  • 741
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 96
Чудя се, в България прието ли е изпращането на "Thank you" letter? По чуждестранните сайтове се препоръчва, досега не съм пращала, но днес имах чудесно (поне за мен) интервю. По принцип интервютата ги приемам като необходимо зло, и чак се учудих колко усмихната и позитивна бях днес след час и нещо разпити. Иска ми се да благодаря по някакъв начин за това, но интервюиращите бяха няколко човека, а аз имам мейла само на HR-a, а и не знам дали няма да се приеме за натегачество Thinking.

И друг въпрос- как е удачно да се издейства малко време за мислене, ако ни предложат дадена позиция? Хем твърдим, че сме много мотивирани, хем искаме да помислим- малко не ми се вързва като обяснение.

# 481
  • Мнения: 79
Уважаеми HR-и,

Нужен ми е съвет за временните позиции - кандидатствам във фирма, където титулярът излиза в майчинство и търсят заместник, периодът е около година и половина. Компанията е голяма и международна, увериха ме, че ако през тази година и половина работата ми допадне и ме харесат, ще ми предложат да остана (може би на друга длъжност). Склонна съм да се доверя.

Въпросът е какво ще се случи след като се върне титулярът. Има ли смисъл да се боря за тази позиция или не? После имам ли право на обезщетение от ТБ, ако се окаже, че няма вакантна позиция, която те да ми предложат?

Никога не е гаранция, че ще ти предложат постоянно място. Причините могат да бъдат най-различни за това, както и такива които не са свързани конкретно с теб. Титулярът като се върне си заема мястото. На теб или ти предлагат друго или ти казват "чао".
Иначе да, имаш след това право на обещетение, според законния ред за това.

# 482
  • Бургас
  • Мнения: 152
Здравейте, търсим си счетоводител или счетоводна къща в Бургас. Фирмата не е регистрирана по ДДС, ще има малко фактури и само 1 служител. ЕООД е. Благодаря предварително!

Последна редакция: чт, 27 фев 2014, 20:41 от red_nelitka

# 483
  • Мнения: 79
Здравейте, търсим си счетоводител или счетоводна къща. Фирмата не е регистрирана по ДДС, ще има малко фактури и само 1 служител. ЕООД е. Благодаря предварително!

Кажи сега за кой град е  Laughing
Във вашия вариант е по-добре да си направите абонамент към някоя счетоводна кантора, защото ще е в пъти по-евтино от това да наемате човек за толкова малка фирма.

# 484
  • Бургас
  • Мнения: 152
Red_Hot , разсипа ме тази вечер Simple Smile и малкото не спира да се дере и крещи Simple Smile мислите ми са зациклили Simple Smile
Ще го поправя и горе Simple Smile

# 485
  • Мнения: 842

И друг въпрос- как е удачно да се издейства малко време за мислене, ако ни предложат дадена позиция? Хем твърдим, че сме много мотивирани, хем искаме да помислим- малко не ми се вързва като обяснение.

Аз винаги си искам писмена оферта с описани не само заплатата, но и другите придобивки - бр. дни отпуска, допълнително здравно/пенсионно осигуряване, преференции за служители. Всъщност не го правя толкова с цел да протакам, наистина ме интересуват и другите неща освен заплатата.

# 486
  • Мнения: 2
gebura,
наистина не е практика у нас и се приема много лично.
Аз преди десетина години изпратих такова благодарствено писмо, получих предложение за среща за кафе, а след време и за брак  Laughing

# 487
  • София
  • Мнения: 10 645
Привет,
Има ли смисъл да се записвам в бюрото по труда (6мес изкарах). Визирам предстоящи обучения?
По принцип 9 мес, за последните 12м ли трябва да си работил, за да получаващ обещетение?

С програмата "Аз мога повече" какво се случва (за брат ми питам)?

Някой ще ходи ли на форума "Аз, Инженерът", на 5ти март (София)  Grinning

# 488
  • Мнения: 5 435
Hakama, трябва да си работил 11 месеца за да взимаш обезщетение. Но все пак не пречи да се регистрираш в БТ.  Peace За курсове не мога да кажа, май навсякъде е различно. На мен ми споменаха,че ще има курсове април месец.

# 489
  • Мнения: 22
Някой има ли представа за позицията Supply chain planner каква заплата горе-долу се полага?По-скоро HR- ите може да знаят.Става въпрос за едни от най-големите фирми в София.Търсих из нета, но не намерих информация, приравнена за България.

# 490
  • Мнения: 0
Ех ...,това copy-paste ! Не можах да се сдържа........А сега последно Морато или Мартинели ,а?

Продавач-Консултант / Индивидуален Дизайн Мебели /

Описание и
Изисквания:    Морато Мебел търси идеен и успешен ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ /кухни и мебели по поръчка индивидуален дизайн /......................................................................Ако желаете да станете част от екипа на МАРТИНЕЛИ, моля изпращайте актуални автобиография и снимка.......

ето и цялата забава :http://www.jobs.bg/f2131889

# 491
  • Мнения: 79
Ех ...,това copy-paste ! Не можах да се сдържа........А сега последно Морато или Мартинели ,а?

Продавач-Консултант / Индивидуален Дизайн Мебели /

Описание и
Изисквания:    Морато Мебел търси идеен и успешен ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ /кухни и мебели по поръчка индивидуален дизайн /......................................................................Ако желаете да станете част от екипа на МАРТИНЕЛИ, моля изпращайте актуални автобиография и снимка.......

ето и цялата забава :http://www.jobs.bg/f2131889

Морато и те са от фирмите, които често- често търсят хора за работа. И не се учудвам, като знам какъв див селянин е собственикът.

# 492
  • Мнения: 892


     Влизам с питане.
Каква заплата горе долу мога да очаквам за касиер-оператор/работа е в склад/.
Изобщо не знам какво да очаквам като граница, а ако ме питат не искам да казвам прекалено ниска или пък твърде висока заплата.
Само да кажа, че нямам опит на подобна позиция, ако това е от значение/вероятно е/.

# 493
  • Мнения: 79


     Влизам с питане.
Каква заплата горе долу мога да очаквам за касиер-оператор/работа е в склад/.
Изобщо не знам какво да очаквам като граница, а ако ме питат не искам да казвам прекалено ниска или пък твърде висока заплата.
Само да кажа, че нямам опит на подобна позиция, ако това е от значение/вероятно е/.

Размерът на заплатите са от значение не само за позицията, а преди всичко за сектора и конкретната фирма. Виждам, че все повече хора влизат да питат "каква заплата", но ако не се направят уточненията няма как да се даде ориентация.

# 494
  • Мнения: 892
 Голям склад за плодове и зеленчуци в Слънчев Бряг.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Приемане, съхранение и предаване на парични средства;
- Работа със специализирана програма;
- Получава и предава информация по съответните приемо-предавателни устройства, отговаря на телефонните обаждания и ги разпределя по предназначение, приема и изпраща фирмена кореспонденция;
- Води отчет за получените документи в съответствие с установените правила във фирмата и осигурява тяхното съхранение или предаване в деловодството;
- Осигуряване нормалното административно функциониране на офиса.
- Проявява необходимата дискретност относно информацията, която получава и взема необходимите мерки за нейното неразпространяване.

ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Завършено средно образование ( средно специално или висше образование по икономическа специалност е предимство )
- Организираност и точност;
- Стриктност при изпълнение на възложените задачи;
- Опит на сходна позиция е предимство;
- Да притежавате аналитично мислене и добра работа с цифри и парични средства;
- Добри компютърни умения /MS OFFICE/;работа със складова програма се счита за предимство;
- Умения за водене на бизнес кореспонденция

Общи условия

Активация на акаунт