Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 424
  • 103
  •   1
Отговори
  • Мнения: 247
Искам, да помогна на хора като мен, да не попадат в схемите на компании като Букинг.ком.

Вижте снимката!
Изглежда добре за къща за гости, тип малък хотел, на 1км. от центъра на Барселона.
И затова я резервирах.

Когато след плащането получих вече подробните данни за моята резервация по мейла, в описанието на стаята липсваше  терасата Shocked, която виждате!
Поразровхих се много надолу в коментарите на бившите вече госи на хотела (естествено, най-добрите коментари са подбрани и се показват най-отгоре за да те зарибят) и разбрах, че този тип стаи са и без прозорец smile3511, клаустрофобични и дори няма къде да си сложиш багажа. Sad

Втората Изненада/Измама е, че едва в същия този мейл, се упоменава изрично, че ако искам да анулирам резервацията си, ще ми вземат цялата сума!!!  #2gunfire #Crazy

Писах им веднага и те видиш ли, нищо не можели да направят!
Всичко си било пишело още в пъвоначалната оферта на сайта.
НИЩО такова!
Върнах се на сайта и ми костваше канско усилие да намеря дребния текст, в който се казва, че няма да ти върнат парите.
Този текст е скрит в линка "Специални Условия", ако изобщо стигнеш до него, защото не е на заглавната страница с офертата, а забит някъде навътре в сайта.

Защо и докога ще злоупотребяват с обикновните хора като нас?
Къде са моите права на потребител?
Като си купя телефон, мога да го върна в рамките на 2 седмици.
Това важи и за онлайн търговците, но явно не и за Букинг.ком, които нагло си измиха ръцете, че това била политиката на хотела.
Значи, дами и господа, когато си купувате сирене от магазина, питайте за политиката на краваря, който е издоил кравата, а може и за нейната лична политика (на кравата де) и за тази на превозвача на млякото до магазина и за тази на баба му, която му е направила закуската сутринта, че да може да си върши добре работата момчето!

Не мога да върна закупената услуга.
Букинг.ком не спазва законите и не защитава правата на клиентите си. Отговорността им на търговец се свежда само в събиране на колкото може повече хора, които да оберат #Cussing out

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 22:24 от Адри́

# 1
  • Мнения: 2 241
Ползвам Букинг от години и имам десетки резервации от там. Никога не съм имала абсолютно никакви проблеми. В описанията на хотелите винаги пише абсолютно всичко - какво включва цената за съответната резервация, условия за анулиране и пр. Просто трябва да се чете.
Отзивите от хотелите са подредени по дата на публикуването им.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 842
 luchia Simple Smile, съжалявам, че Ви се е случила тази неприятна ситуация, но мисля, че вината не е букинг.ком, а повече в самите нас.
И за да не се чувстваме подведени, измамени, и жертви на някакви схеми е нужно едно единствено нещо: ДА ЧЕТЕМ. Но не след като резервираме, а преди това.
Да прочетем всички мнения, и то не само в букинг, а и в трипадвайзър, в триваго, в гугъл, в руските сайтове.
Поне това е толкова лесно Simple Smile
След това внимателно да прочетем условията на резервацията.
 Имаме ли право да анулираме, ако да, докога безплатно и въобще безплатно ли, да прочетем политиките на хотела, и то не само от букинг, а и от сайта на хотела /ако има такъв/, да прочетем специалните условия, да ги сравним с тези посочени в другите сайтове предлагащи същия хотел, да намерим най-добрата цена за избрания хотел и чак тогава да резервираме.
Иначе ще изпадаме във Вашата ситуация, когато ще трябва да се жалваме във форумите.
Още веднъж повтарям, съжалявам, че Ви се е случило това, но не е вината само в букинг, а и .....

# 3
  • Мнения: 380
Я дай един линк, да видим дали не се вижда и не си пише  newsm78

# 4
  • Мнения: 3 946
На всяка възможна резервация си пише дали стойността може да бъде върната при отказ или не. Няма такова чудо като "ситен шрифт".

# 5
  • София
  • Мнения: 1 178
И аз се излъгах, но мисля че вината е в хотела, а не точно на сайта.
Ние резервирахме в Комитите, с. Чучулигово - басейна пълен с риба, футболно игрище нямаше и т.н. Даже взех една напечатана от хотела брошура- уж имало...

# 6
  • Мнения: 642
Само тази година съм резервирала 4 хотела в booking и всички изглеждаха точно по начина, по който ги бяха дали в сайта, преди това прочетох коментарите за тях в TripAdvisor. Може би при теб става върпос за некоректен хотел, който е пратил подвеждащи снимки, но на всяка оферта си пише с големи зелени букви дали се възстановяват пари и до кога...

# 7
  • Мнения: 431
Искам да призова хора като теб да четат Grinning Всичко си пише! Ако даденото място има отзиви, още по-добре Simple Smile

Ако няма, използвайте гугъл, докато намерите!!! Често има реални отзиви и снимки по други платформи, например tripadvisor.

"Измамите на Booking.com" -- падам  Laughing Сигурно техните служители ЛИЧНО, целенасочено и умишлено ъпдейтват снимките на всяко едно от милионите!!! места за спане, които можеш да резервираш там Simple Smile Тераси слагат, мале-мале.

Относно правото на анулиране: ето оттук резервира, нали? Следващият път пробвай да смениш езика на български и да задържиш с мишката върху въпросителната под всеки тип оферта -- пише всичко -- произволен пример:
 

# 8
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 854
Ползвам Букинг от години и имам десетки резервации от там. Никога не съм имала абсолютно никакви проблеми. В описанията на хотелите винаги пише абсолютно всичко - какво включва цената за съответната резервация, условия за анулиране и пр. Просто трябва да се чете.
Отзивите от хотелите са подредени по дата на публикуването им.



+1

Почти винаги резервирам през booking - никога не съм имала проблеми. Всички условия по резервацията са посочени, тъй като се определят от хотела - за един можеш да анулираш без проблем и с възстановяване на сума, за друг - не.
Както за казали - просто се чете всичко  Peace

# 9
  • Мнения: 4 402
Аз също до сега не съм имала проблеми с booking.com. Най-често разминаването между снимки, условия и реалност е по вина на самите хотели, а не на сайта. Сайтът представлява медиатор, а не собственик на хотелите.
Разбира се, че като визитка на хотела ще се сложат красивите снимки с балкони и гледки, но при описанието на всяка стая вече пише  with sea view/ with garden view и т.н. Ако в някои стаи има изрично упоменато, че стаята разполага с еди-какво си, а на друга стая това не е записано, то логично е втората да не разполага с екстрите на първата.
Коментари чета поне в 3-4 платформи преди да резервирам!

# 10
  • Мнения: 1 308
Ние също от години ползваме Booking и досега не сме имали проблеми или разочарования. Но предварително сме търсили информация от други източници Peace

# 11
  • Мнения: 719
Ползвам само и единствено booking.com. Резервирала съм хотели и хостели в около 10 държави и никога (да чукна на дърво) не съм имала никакви проблеми с тях. В заглавната страница на хотела няма как да пише всичко, но резервацията не се прави през нея, а през страницата, която са показали като скрийншот по-горе. А там вече си пише всичко, стига да има кой да чете. И няма дребен шрифт.
Разбирам, че се чувствате прецакана и трябва да намерите виновен, но както забелязвате, дори и в змийчарник като този сайт, отзивите за Буукинга са само положителни.  Peace

# 12
  • София
  • Мнения: 11 472
Здравейте, ползвал съм букинг за десетки резервации предимно в чужбина, най-вече защото интерфейсът на сайта ми е много познат и интуитивен, а също защото и има много мнения и много опции - местоположение мога да видя на картата, удобства, транспорти и пр.
Първо, което правя като харесам някой хотел е, да се съсредоточа, за да съм сигурен, че избраната от мен цена включва удобствата, които бюджетът ми разрешава да има: балкон, закуска, паркинг, анулация, ако държа и пр. Най-евтината цена излиза най-отгоре и обикновено не включва тези опции, След като съм се уверил, че цената ми пасва на условията, разглеждам всички мнения - подреждам първо такива на роден език, ако има, после подреждам по "най-актуални" и гледам особено тези, които са били месец-два преди мен с какви оплаквания са, ако имат. Честно казано не рядко оплакванията са били полезни и са ме карали да се пренасоча към друг хотел.
Все едно, да приемем, че и отзивите са Ок, следващото което правя е да издиря, прескачайки всички реклами в гугъл, сайта на самия хотел, най-малкото, за да сравня цените! Конкретно за Барселона, през април тази година, когато бяхме 4 нощувки, ми излезе през сайта на хотела по-евтино с 9,90 евро (почти 40 евро общо), при същите условия (едно от тях беше с анулиране). Ако имам време и желание разглеждам и другите тур сайтове (триваго и пр.), за да видя как се котира хотела (и ценово, и като оплаквания, и като условия).
Не мога да кажа как е във вашия случай, но онзи ден обърнах внимание на една колежка, която се радваше, че за Поморие си е намерил добър хотел през букинг с безплатно анулиране, че опцията която гледа всъщност е без право на анулиране. Та така. Специално за България и морето ни, най-добрите оферти получавам на рецепцията на самия хотел. Да, отнема време понякога да издириш сайта на хотела, през морето от реклами в нета, но си струва.

Хелле пък за Барселона! Значи, планирането в чужбина дори и на хотел, в който ще прекарате малко време, никак не е без значение!!

# 13
  • NE
  • Мнения: 10 999
Винаги чета коментарите за определен хотел - всички. Досега в booking сме резервирали само хубави места, но се чете всичко.

# 14
  • Мнения: 642
Преди две години точно по това време бяхме на екскурзия в Барселона. Резервацията за нощувките ни беше през booking.com.  И ние се разочаровахме от стаята, защото не изглеждаше като на снимките. Беше на приземен  тъмен етаж в кооперация, а рецепцията беше на 5-6 мин. в друга сграда. Решихме да приемем нещата каквито са и да се забавляваме.  Така или иначе се прибирахме късно и излизахме рано- трябваха ни само душ и легло. В интерес на истината това беше едно от най-евтините места, които намерихме в разгара на сезона.  Споделих с други познати ситуацията и те казаха, че спането наистина ни е излязло изгодно за този град и за този сезон. Така,че сме ползвали такъв хотел, какъвто сме могли да си позволим.

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 13:03 от Trol4eto

Общи условия

Активация на акаунт