Отговори
# 45
  • Мнения: 2 094
Много ме натоварва усилието да поддържам разговори с непознати. Голям темерут съм. Предпочитам да не ходя някъде, ако знам, че ще трябва да съм учтива и да водя разговори за времето и други подобни.
Но, бърборене и занимаване на хората със собствени проблеми, не го приемам. Когато съм отишла за някакви процедури, последното, което искам е да си бърборя с някого.
Има хора, приказливи по природа, не можеш да вземеш думата, от теб се иска само да се усмихваш и кимаш на подходящите места. Направо ми кънти главата от тях.

 Peace същата съм и аз! Отделно и в хигиената винаги има пропуски! Вече сестра ми ме подстригва, със сешоара се справям аз, мъжът ми ме масажира а една  бивша колежка и приятелка сега е козметичка! И въобще не посещавам такива места  Whistling

# 46
  • Мнения: 231
Aз пък нали съм си контактна личност а пък и обикновенно ходя с още една приятелка в салона и просто го дигаме във въздуха Laughing Та нали ходя по такива места за да релаксирам и да забравя за всичко останало, фризъорката ни е приятелка и много ни се радва като отидем защото внасяме настроение в салона- говорим си по женски,клюкарстваме, пием си кафето там и да ви кажа прическата ми винаги става супер,защото е направена с кеф и желание,това че си дърдорим не се отразява на крайния резултат. Flutter

# 47
  • През девет планини в десета...
  • Мнения: 1 271
 amiiii
Темата ме кефи!

# 48
  • Мнения: 1 312
Въпрос на култура е,а повечето работещи в този бранш,според мене, я нямат.Задължително се клюкарства за току-що излязлата клиентка,и то с думи като "тая","видя ли й чантата,обувките.."

Никога не съм била свидетел на такива разговори.
Незнам как се е случило,но съм попадала все на дискретни и културни хора.
Когато се говори за други клиенти,то това е:
"Една клиентка сподели,че е била при д-р Емилова и...."
"Имам клиентка,която си купи същите наскоро и никак не е доволна..."
"Съпругът на моя клиентка също работи там и съм чувала добри отзиви за фирмата.."
Това за мен си е дискретно.
Не споря обаче,че има и фрапантни случаи.
Преди десетина дни се върнахме от Сандански,бяхме в "Пирин".
Масажистката на мъжа ми му изкара нервите.
Стигнала е чак дотам с въпросите,че се интересувала колко му е заплатата Shocked
Аз ходих при 3 различни/така се случи,не съм си избирала/и най-личния въпрос,който получих беше:"Откъде сте?"

# 49
  • Мнения: 1 800
Хахаха, падам от смях....
бръщолевят, защото нямат достъп до форум през работно време Laughing

Аз съм от другата страна (сега по майчинство), и всеки ден имах чувството, че бях на кръстосен разпит. Повечето клиенти или си изказваха цялата семейна история или се интересуваха от живота ми, до края на работния ден бях като изцедена да измислям уклончиви отговори, които да ги задоволяват...

Един път дойде един мъж, след процедурата ми даде двойно бакшиш на цената на услугата, защото не съм му дрънкала Sunglasses....
Имах си клиенти, с които много обичах да си общувам  и да водим интересни разговори.

В Б-я не знам как е, но тук по време на курса ни учеха да не говорим лични неща, а само професионални теми, ако не тогава за времето Wink...най-вече да се водим по клиента.

Имах една колежка, която на всички клиенти обясняваше за новия си дом и предстоящата сватба, едва я изтрайвах....

Айде, да не ме обвините, че съм като другите колежки  smile3505

# 50
  • Мнения: 120
Моята фризьорка е една от най-добрите в БГ печелила е много международни конкурси и от няколко години не приема нови клиенти поради многото си ангажименти.

Веднъж ми говореше какви сухарки има които могат цял час да седят мирно и да не кажат нито дума. Разбира се етикета е такъв ,че ако не те заговарят е по-добре да мълчиш ,че и таксиметровите шофьори го спазват.
Но  е нормално една жена да посещава козметичния салон за 5-6 процедури  месечно което значи поне веднъж седмично . Е ако са ти досадни смени салона а ако проблема е в теб стани малко по-комуникативна. #Crazy

# 51
  • София
  • Мнения: 4 966
. Е ако са ти досадни смени салона а ако проблема е в теб стани малко по-комуникативна. #Crazy
И защо това да е проблем,та да се променят.
Просто не им се говорят празни приказки.

# 52
  • Мнения: X
Моята фризьорка е една от най-добрите в БГ печелила е много международни конкурси и от няколко години не приема нови клиенти поради многото си ангажименти.

Веднъж ми говореше какви сухарки има които могат цял час да седят мирно и да не кажат нито дума. Разбира се етикета е такъв ,че ако не те заговарят е по-добре да мълчиш ,че и таксиметровите шофьори го спазват.
Но  е нормално една жена да посещава козметичния салон за 5-6 процедури  месечно което значи поне веднъж седмично . Е ако са ти досадни смени салона а ако проблема е в теб стани малко по-комуникативна. #Crazy
Е тя твоята фризьорка е много специална. Навила си е на масрафа явно,след като има претенции колко да говори клиентката.  hahaha,как да седи итн. А някои невежи хора имат смелостта да си мислят,че клиентът винаги бил прав ooooh!

# 53
  • Мнения: 2 401
Моята фризьорка е една от най-добрите в БГ печелила е много международни конкурси и от няколко години не приема нови клиенти поради многото си ангажименти.

Веднъж ми говореше какви сухарки има които могат цял час да седят мирно и да не кажат нито дума. Разбира се етикета е такъв ,че ако не те заговарят е по-добре да мълчиш ,че и таксиметровите шофьори го спазват.
Но  е нормално една жена да посещава козметичния салон за 5-6 процедури  месечно което значи поне веднъж седмично . Е ако са ти досадни смени салона а ако проблема е в теб стани малко по-комуникативна. #Crazy

Номинирам всяко изречение от този пост за БИСЕР!  Joy Joy

# 54
  • Мнения: X
Абе който може си го може сега, и за това се иска талант Hug
Сори за спамО.

# 55
  • Мнения: 120
Моята фризьорка е една от най-добрите в БГ печелила е много международни конкурси и от няколко години не приема нови клиенти поради многото си ангажименти.

Веднъж ми говореше какви сухарки има които могат цял час да седят мирно и да не кажат нито дума. Разбира се етикета е такъв ,че ако не те заговарят е по-добре да мълчиш ,че и таксиметровите шофьори го спазват.
Но  е нормално една жена да посещава козметичния салон за 5-6 процедури  месечно което значи поне веднъж седмично . Е ако са ти досадни смени салона а ако проблема е в теб стани малко по-комуникативна. #Crazy
Е тя твоята фризьорка е много специална. Навила си е на масрафа явно,след като има претенции колко да говори клиентката.  hahaha,как да седи итн. А някои невежи хора имат смелостта да си мислят,че клиентът винаги бил прав ooooh!

Знаеш ли ?
Просто няма как козметичните услуги да станат както в хранителните стоки или голямата аптека където да си вземеш  кремчето без да отрониш нито дума.

Овците блеят когато им стрижат вълната нали ? Naughty

# 56
  • Мнения: 2 386
Мразя да ми дрънкат, обикновено си почивам и хич не ми се слушат глупости за времето, съседката и т.н.
Бенсън, какво точно работиш?  Blush

# 57
  • Мнения: 3 932
Аз при  мълчалива фризьорка не сядам  Naughty, моята ме държи в течение за цялата бг общност на острова, което не е никак за подценяване  Mr. Green

# 58
  • Мнения: 4 916
...
Знаеш ли ?
Просто няма как козметичните услуги да станат както в хранителните стоки или голямата аптека където да си вземеш  кремчето без да отрониш нито дума.

Овците блеят когато им стрижат вълната нали ? Naughty


Просто се закопа. От поста ти разбирам, че се причисляваш съм овцИте.

# 59
  • Мнения: 1 418
Добрият персонал прави така:Когато му говорят,отговаря,
когато клиентът мълчи, и той си мълчи.

Общи условия

Активация на акаунт