На море в ТУРЦИЯ - тема 31

  • 107 057
  • 741
  •   1
Отговори
# 375
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
В България определено сферата на услугите ни куца доста.
А обяснението "не помним" е просто  ooooh!
Трябваше да ги питаш дали ако им звъннат от Комисията за защита на потребителите ще си спомнят.

# 376
  • Мнения: 5 459
В България определено сферата на услугите ни куца доста.
А обяснението "не помним" е просто  ooooh!
Трябваше да ги питаш дали ако им звъннат от Комисията за защита на потребителите ще си спомнят.


Ми не се сетих. Трябваше да те питам предварително  Rolling Eyes

# 377
  • Мнения: 5 459
Нтъъъъъъъъъъъй. Най-после попаднах на любезна женица от Ориент. Та тръгвал автобусът в 11.15 от Александър Невски-надявам се да иде реч за храма, че каквато съм блондинчеста, току виж сме се изсипали на друго място. Били сме на първите места.....ми то остава и да не сме.....не стига, че се прекарахме още декември да платим......и каза, че ще сме в най-хубавия автобус.....не знам какво означава това де......и някаква Красимира щяла да ни е гид. Ето отчетох ви се съвсем подробно ....надявам се вече да са приключили неволите с Ориент и от тук нататък да се случват само хубави неща  Laughing

# 378
  • Мнения: 7 605
Аз бях забравила каква е сумата, понеже вече бяха сменили цените. И ги попитах по телефона. Отговориха ми, че не помнели, но да погледна какво пише в договора. В договора пишеше крайна сума 1280 и аз доплатих толкова. Преди два дни някаква дама ми звъни, че сумата била 1378 лева и трябвало да доплатим, иначе не можело да пътуваме......ми как да се разправям....

Ей това е доста нагло от тяхна страна!
Имате си договор и то вече колко, половин година? Имате валиден договор, попълнен от тях, подписан от двете страни - не могат сега да кажат "о, объркали сме сумата!"  ooooh!  Изключително грозно и непрофесионално!

А ти защо си платила чинно?  Tired

Привет Hug
Чета гневния пост на Ина (основателен) и си мисля...ТА преди да ни в3емат парите, ще е добре да и3пратят служителите си на по-обстойни инфо-турове.Така служителите няма да ни продават хотели, които са виждали само на снимка

Не е възможно да се пращат всички служители да разглеждат всички хотели във всички дестинации, които предлагат. Но за това си има хора, които изготвят контрактите с хотелите и описват хотелите. Те трябва да си свършат работата добре, за да могат колегите йм по офисите в страната да разчитат на тази информация и да информират клиента.
Също така, служителите като не са наясно с нещо, трябва да се информират - било то от нета или директно в хотела. Но то си трябва акъл и мотивация за тази работа  Whistling

Много е жалко, че туристическите агенции и туроператорите са с такава лоша слава в БГ, и с право, така като ви чета.

# 379
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 856
Нтъъъъъъъъъъъй. Най-после попаднах на любезна женица от Ориент. Та тръгвал автобусът в 11.15 от Александър Невски-надявам се да иде реч за храма, че каквато съм блондинчеста, току виж сме се изсипали на друго място. Били сме на първите места.....ми то остава и да не сме.....не стига, че се прекарахме още декември да платим......и каза, че ще сме в най-хубавия автобус.....не знам какво означава това де......и някаква Красимира щяла да ни е гид. Ето отчетох ви се съвсем подробно ....надявам се вече да са приключили неволите с Ориент и от тук нататък да се случват само хубави неща  Laughing

Абе и ние резервирахме декември, ама това хич не попречи да се возим като чувалчета с по две смени на автобус  Laughing
Автобусите спират вдясно от храма т.е. посока улица "Оборище" , тръгват учудващо навреме, колко са нови можем да поспорим, ама лек път и хубава почивка желая   bouquet

# 380
  • Мнения: 5 459
Аз бях забравила каква е сумата, понеже вече бяха сменили цените. И ги попитах по телефона. Отговориха ми, че не помнели, но да погледна какво пише в договора. В договора пишеше крайна сума 1280 и аз доплатих толкова. Преди два дни някаква дама ми звъни, че сумата била 1378 лева и трябвало да доплатим, иначе не можело да пътуваме......ми как да се разправям....

Ей това е доста нагло от тяхна страна!
Имате си договор и то вече колко, половин година? Имате валиден договор, попълнен от тях, подписан от двете страни - не могат сега да кажат "о, объркали сме сумата!"  ooooh!  Изключително грозно и непрофесионално!

А ти защо си платила чинно?  Tired

Привет Hug
Чета гневния пост на Ина (основателен) и си мисля...ТА преди да ни в3емат парите, ще е добре да и3пратят служителите си на по-обстойни инфо-турове.Така служителите няма да ни продават хотели, които са виждали само на снимка

Не е възможно да се пращат всички служители да разглеждат всички хотели във всички дестинации, които предлагат. Но за това си има хора, които изготвят контрактите с хотелите и описват хотелите. Те трябва да си свършат работата добре, за да могат колегите йм по офисите в страната да разчитат на тази информация и да информират клиента.
Също така, служителите като не са наясно с нещо, трябва да се информират - било то от нета или директно в хотела. Но то си трябва акъл и мотивация за тази работа  Whistling

Много е жалко, че туристическите агенции и туроператорите са с такава лоша слава в БГ, и с право, така като ви чета.

Ами защо платих.....защото ми е толкова акъла....викам си останаха няколко дни-могат ли заради 100 лева да  ни провалят почивката. Но работата не е в 100-те лева, ами в безотговорното им отношение, защото аз вече едва ли бих се обърнала към техните услуги....

# 381
  • Мнения: 7 605
Но работата не е в 100-те лева, ами в безотговорното им отношение, защото аз вече едва ли бих се обърнала към техните услуги....

Абсолютно. Виж на тях колко йм е акъла, губят клиент заради едни 100 лева.  ooooh!

# 382
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
Но работата не е в 100-те лева, ами в безотговорното им отношение, защото аз вече едва ли бих се обърнала към техните услуги....

Абсолютно. Виж на тях колко йм е акъла, губят клиент заради едни 100 лева.  ooooh!

Защо да губят клиент?! В България хората не само, че не си търсят правата, ами и често пак се връщат там, където са били прецакани.

alinnna, като се върнете от почивката задължително им изпраскай една жалба в Комисията за защита на потребителите. Тъкмо ще видиш как е минало пътуването. Прикачи към жалбата договора, в която фигурира сумата от 1280 лв и искането от ТА за доплащане на 100-те лева и причината за това. Ако кореспонденцията е била писмена - още по-добре. Приложи и платежното за допълнителните 100лв. От КЗП такава глоба ще им праснат. Бъди сигурна. Колкото пъти съм писала жалба до КЗП, всеки път е имало глобени.

# 383
  • Мнения: 7 605
Но работата не е в 100-те лева, ами в безотговорното им отношение, защото аз вече едва ли бих се обърнала към техните услуги....

Абсолютно. Виж на тях колко йм е акъла, губят клиент заради едни 100 лева.  ooooh!

Защо да губят клиент?! В България хората не само, че не си търсят правата, ами и често пак се връщат там, където са били прецакани.

Ако е така, значи потребителите не заслужават по-добро обслужване, щом са такива будала.

# 384
  • Мнения: 5 459
Но работата не е в 100-те лева, ами в безотговорното им отношение, защото аз вече едва ли бих се обърнала към техните услуги....

Абсолютно. Виж на тях колко йм е акъла, губят клиент заради едни 100 лева.  ooooh!

Защо да губят клиент?! В България хората не само, че не си търсят правата, ами и често пак се връщат там, където са били прецакани.

alinnna, като се върнете от почивката задължително им изпраскай една жалба в Комисията за защита на потребителите. Тъкмо ще видиш как е минало пътуването. Прикачи към жалбата договора, в която фигурира сумата от 1280 лв и искането от ТА за доплащане на 100-те лева и причината за това. Ако кореспонденцията е била писмена - още по-добре. Приложи и платежното за допълнителните 100лв. От КЗП такава глоба ще им праснат. Бъди сигурна. Колкото пъти съм писала жалба до КЗП, всеки път е имало глобени.


Да, това е идея. Ще го направя. Аз обаче се сетих нещо друго и ,макар, че ми е малко неудобно ще попитам .......та как стои въпроса с банските  Embarassed Все пак е Турция.....понеже преди време бях направила грешка в Истанбул на Кючюк чекмедже да отида с малко по-изрязан бански....имам предвид прашка  Embarassed и имаше неприятни последствия. та това ми беше мисълта де.....колко прилично трябва да се обличам там  Joy Защото по-далеч от Истанбул не съм ходила......надявам се тези райони да са по-демократични....

# 385
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
Навсякъде хората си носят нормални бански. Е, не съм виждала жени по монокини, но всички са с обикновени бански. Няма нужда да се опаковаш във водолазен костюм за басейна  Laughing

# 386
  • София
  • Мнения: 195
...Zhiki, нашия полет бе рано сутринта. Към 5часа кацнахме в Бодрум и към 6 бяхме в хотела. Веднага Ви слагат гривните, можете да ползвате всичко в хотела, но ако няма свободни стаи ще Ви настанят чак към обед. Затова ние спахме до към 9-10 във фоайето на диваните, след това на плаж и към 12 като отидохме ни дадоха вече стаи Simple Smile

Много благодаря!  Peace

# 387
  • Мнения: 5 459
Навсякъде хората си носят нормални бански. Е, не съм виждала жени по монокини, но всички са с обикновени бански. Няма нужда да се опаковаш във водолазен костюм за басейна  Laughing

 Joy Точно за монокините ми беше въпроса, но пък така завоалирано го зададох, че получих отговора  Joy А иначе даааааааааа, без майтап неопреновите гащи за отслабване са първото нещо, което метнах в куфара, щото като гледам  какви снимки с вкусотии  са нащракали ходилите преди нас.....накъде без гащи за фитнес  Joy

# 388
  • София
  • Мнения: 195
roje22, още да питам има ли сейф в стаите?

И също- как организирате по време на престоя си в Турция телефонните разговори с България? Как е най- изгодно да се говори?  bouquet

# 389
  • Мнения: 136
Навсякъде хората си носят нормални бански. Е, не съм виждала жени по монокини, но всички са с обикновени бански. Няма нужда да се опаковаш във водолазен костюм за басейна  Laughing
Аз пък съм виждал както жени по монокини (е, не бяха туркини, а западни туристки) на плажа, така и такива на обратния полюс - опаковани като космонавти да се спускат по слайдовете в басейните...

Общи условия

Активация на акаунт