Отговори
  • Мнения: 14
Здравейте и от мен,

Направих тази статия за да изясня какви са приоритетите на бъдещото правителство в сектор Образование и наука за да няма после някой не разбрал и не чул какво предстои да се случи в българското училище, висшите учебни заведения и научните центрове.

По всеки един от приоритетите съм изложил позиция и коментар.

Последна редакция: нд, 23 апр 2017, 20:23 от Редактор*

# 1
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз статия не виждам. Но с удоволствие бих прочела ТУК за образованието и какво смятат да го правят управляващите, както и коментарите на потребителите ТУК.

# 2
  • София
  • Мнения: 28 609
Копирайте статията тук, има реална опасност да изтрият темата, защото:
Цитат
7. Не се допускат рекламни обяви и теми, както и аватари, подписи и др. елементи от потребителския профил, които представляват тенденциозна реклама на сайт, фирма, продукт, услуга.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=23714

# 3
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не искам да гледам видео. Искам да чета, цитирам и коментирам ТУК. Ако имаш да предложиш нещо по темата, съобрази се с това, защото този форум не е за клипчета отвън, а за коментари ТУК. Иначе става ясно, че просто искаш да се рекламираш или да си вдигнеш посещаемостта някъде си.

# 4
  • Мнения: 14
Извинявам се много, но аз работя експертно по тази тема - имам дълги статии и постове и от опит знам, че материал дълъг повече от 500 символа не се чете.

Е кажете ми как да обобщя видео от 25 минути в 500 символа?

Използвам форума като платформа за публичност за това какво се предвижда да се случи в сектор Образование и наука, а не като място за "трупане на трафик".
Аз притежавам популярен блог, в който редовно се качват специализирани материали - и това не е реклама, а довод да обясня, че логиката ми не е свързана с трупането на още трафик.

Конкретно по въпроса - доколкото виждам сред опциите на форума присъстват: вмъкването на връзка и вмъкването на видео.
Не е прецедент някой от потребителите да споделя "външни" препратки.
Още повече - аз разполагам единствено с видео материал по темата.

Така, че бих се радвал да коментираме същността на темата, а не формата на нейното представяне.

Ако някой желае да "убие" дебата в зародиш с процедурни хватки - то това е много встрани от вложеното експертно начало при разработването на обхватния материал /който представям/. В подобни процеси не участвам и не желая да бъда въвличан!

# 5
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Имам желание и интерес да коментирам тази тема, но нямам време да гледам клипчета.
Може да се посочат основните направления в текст, особено от човек, който експертно се занимава, това не би трябвало да е проблем, да изложи най-важното и после в течение на темата да влиза с пояснения, ако се налага.
Виждам, че модератор е премахнал линка към клипа, значи все пак не е по правилата.
А темата наистина е важна, но дали все пак ще разберем за какво става дума...

# 6
  • Мнения: 14
Какви са приоритети на бъдещото правителство в сектор Образование и наука? /Видео коментар/
Това е заглавието на статията - всеки, който иска може да я намери.
Съжалявам, но пак казвам - има поне 10 много важни акцента, които са разгледани в детайли - и не е възможно в рамките на 500 символа да се изложи всичко това.
по 50 символа за всеки приоритет Simple Smile

# 7
  • Мнения: 14



Да, в действителност регистрирам манипулация от страна на модераторите на моето съобщение.

Разбира се - аз съм задал въпрос относно причините за манипулиране на съобщението ми.

Но прикачам видео линк към съдържанието на материала.

Пожелавам приятно гледане!

# 8
  • Мнения: 25 647
Ох, дано приоритетите да са насочени към повишаване на грамотността и умението за свързана реч. Че като гледам заглавието на статията и анонса ѝ, направо ми се плаче...

# 9
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Опитах, отказах се. Ужасно дразнещо видео.
Добре че няма достъп до управлението този.

# 10
  • София
  • Мнения: 17 592

Темата силно ме интересува, но не видях никакъв коментар - нито дори основни насоки или мнение...
"Върви прочети, пък после ако щеш коментирай тук" ми звучи по-скоро обидно към аудиторията.
И не вярвах, че ще доживея деня, в който да споделям едно мнение с Лилето, ама... нА, чудесата нямат край.
Ако човек не може поне основата на тезата си да изложи в рамките на една страница... това означава, за мен поне, че по-скоро просто няма теза.
Великият Айнщайн беше казал, че никоя теория, която не може да обясни на 5 годишния си син, не си заслужава да бъде разглеждана... Wink
(перефразирано)

# 11
  • Мнения: 14
Разгледани и анализирани са 10 приоритета!
Анализът, колкото и скромен да е той във видеото - има своята пространственост и дълбочина.
Целта ми никога не е била да изложа тезата си в 5 изречения, а дори напротив - да вляза в детайлите на процесите.

Всеки, който търси опростените концепции и лесните отговори - е сбъркал адреса.

По отношение на "неуважението на аудиторията".
Вече веднъж казах, че съобщенията ми са манипулирани - затова предпочетох този вариант, в който публикувам само статията на материала. Съжалявам за причиненото неудобство, но това не зависи от мен.
По отношение на изложението на тезата - ще си позволя да попитам г-жата колко точно научни публикации, материали, книги, изнесени уроци и разработени продукти притежава???

Защото освен "изместване" на темата към дребнави и въпроси, които абсолютно не са по темата - не виждам абсолютно нищо друго.
Толкова ли в един 25 минутен материал не си харесахте нищо, което може да се коментира на експертно ниво???
Е, съжалявам! Аз в подобни коментари и дискусии не влизам!!!

# 12
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Сбъркал си форума.

# 13
  • Мнения: 14
Виждам, че не се получава експертен дебат.
Би било полезно някой хора поне да се запознаят с приоритетите ако не друго - то това видео е чудесна възможност.

# 14
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Виждам, че не се получава експертен дебат.
Би било полезно някой хора поне да се запознаят с приоритетите ако не друго - то това видео е чудесна възможност.
doh
Предлагам да се скриеш експертно и никога, ама никога да не припарваш до образование.
Сега ми стана ясно, защо не искаш да пишеш. Ами ти не можеш.

# 15
  • Мнения: 14
Хейтърството е уникално нещо по нашите географски ширини.

... Кой може и кой не може да пише и да чете са теми, които не трябва да повдигате уважаема г-жо!
Видях, че освен нападки - Вие не сте в състояние да предложите никаква добавена стойност към  дебата ни.

# 16
  • Мнения: 21 455
Хейтърството е уникално нещо по нашите географски ширини.

... Кой може и кой не може да пише и да чете са теми, които не трябва да повдигате уважаема г-жо!
Видях, че освен нападки - Вие не сте в състояние да предложите никаква добавена стойност към  дебата ни.
Какъв дебат?  Joy
Опитвате се да ни пробутате някакво ваше видео, вероятно с идеята да станете популярен.
Хейтърство? Само защото Лиляна правилно е отбелязала липсата на елементарна грамотност? Или и тук модераторите имат пръст и са изопачили нарочно правописа Ви?

# 17
  • София
  • Мнения: 62 595
Виждам, че не се получава експертен дебат.
Би било полезно някой хора поне да се запознаят с приоритетите ако не друго - то това видео е чудесна възможност.

Колко експертно работиш по темата? Досега прочетох как не искаш аудиторията да се запознае с възгледите и анализите ти или както там го наричаш. Решил си, че трябва да гледат клипчето и толкова. Ми, аз не искам да гледам клип, нямам как да го гледам, в момента гледам:слушам нещо друго. А щом си експертно с нещата,  няма да ти е проблем дори в няколко поста, съвсем накратко да представиш някои от основните неща. Дори квантовата физика и човешкият мозък могат да бъдат представени най-основвно в няколко параграфа, а какво остава за някакви съвсем елементарни неща като приоритети на правителството. Но щом не щеш, ние многоо лесно можем да отсвирим темата ти, няма да ти се молим, я! Ти си този, който иска да каже нещо - кажи го във вид, който аудиторията иска, а не както на теб ти е по0лесно!

# 18
  • Мнения: 14
Правопис?!?!?!?!?!

Какво имате в предвид с това???

# 19
  • София
  • Мнения: 17 592
Виждам, че не се получава експертен дебат.
Би било полезно някой хора поне да се запознаят с приоритетите ако не друго - то това видео е чудесна възможност.


Леле, леле, леле...

Ти по какво точно си експерт - по неграмотност ли!?
Съгласуването на числата се учи в 1ви клас!

ПП
Видно е, че не съм единствената, която се надява хората, коментиращ=и образованието да проявяват елементарна грамотност...
С други думи казано - ако не се чувстваш сигурен в писмената си реч, потърси си аудио-визуален форум.

# 20
  • Мнения: 21 455
Аз като автор имам право да си избера под каква форма ще си поднеса материала.
Дали ще бъде в писмена форма или под формата на аудио-визуален документ - това е лично мое право.
С това слагам точка на всички "разсейващи постове", които не са по темата.
Мхм, ти си избираш. Обаче не можеш да сложиш точка на нищо. А и последните мнения са си точно по темата.Обсъждаме грамотността на някой, който е решил да се прави на експерт по образователните въпроси.

# 21
  • София
  • Мнения: 62 595
В такъв случай ще си участваш сам в дебата. Все едно да продаваш банички, потенциалният купувач да поиска баничка със сирене, обаче ти да му кашеш "не ме истересува, че искаш баничката със сирене и цяла - аз решавам как да ти я продам и затова ти я давам пасирана и полята с айрян". И клиентът ти казва с малко или много думи, с един или повече красноречиви жестове сам да си ядеш пасираната баничка, полята с айрян.

 
Аз като автор имам право да си избера под каква форма ще си поднеса материала.

Дали ще бъде в писмена форма или под формата на аудио-визуален документ - това е лично мое право.

С това слагам точка на всички "разсейващи постове", които не са по темата.

# 22
  • Мнения: 14
Аз като автор имам право да си избера под каква форма ще си поднеса материала.
Дали ще бъде в писмена форма или под формата на аудио-визуален документ - това е лично мое право.
С това слагам точка на всички "разсейващи постове", които не са по темата.
Мхм, ти си избираш. Обаче не можеш да сложиш точка на нищо. А и последните мнения са си точно по темата.Обсъждаме грамотността на някой, който е решил да се прави на експерт по образователните въпроси.

Не разбрах по кой точно приоритет говорите???
Какви са Вашите доводи в подкрепа на изложените аргументи в анализа?
Какви са хоризонтите за развитие на приоритета - дългосрочни и краткосрочни?
Каква е позицията Ви за материална осигуреност?
Каква е SWOT оценката Ви?

Ако нямате отговори на тези въпроси, бих могъл да Ви посъветвам да ги потърсите в правилата за точките, запетаите и тиретата. Виждам, че тази материя сте я овладели прекрасно.
И точно заради това - моля да ми изпратите линк с Ваши експертни анализи, научни публикации, изнесени уроци и книги.
Виждам, че сте доста активни във форума - с по няколко хиляди коментара и поста.
Аз нямам такъв рейтинг, а и не искам да имам. Инвестирал съм времето си да се изградя като експерт в областите, с които се занимавам.

Мислех, че по българските форум отдавна е сложен край на хейтърството, но за съжаление съм се излъгал.

Останете със здраве и любов!

# 23
  • Мнения: 21 455
Със сигурност знам за образованието в България повече от Вас. И не само аз.
Спестете си високопарните изрази и въпроси. Ако малко поразгледате хилядите ни мнения, може да откриете в тях отговори на някои от въпросите си.
Когато си позволявате да пишете за образование, поне използвайте проверката на правописа, която форумът предоставя. Срамота е " експерт" да пише " някоЙ хора" и не само това.
И още нещо. Не е необходимо да отговаряте на всеки потребител в отделно мнение. Форумът предоставя възможност това да бъде направено на едно място.
Кратка извадка от правилата на форума, с които сте се съгласил при своята регистрация:
6. Спамът, флудът и "чатът" са забранени

Спам - оф-топици, рекламни съобщения и др.

Флуд (flood - наводнение, потоп) - заливане на форума и темите с безсмислени, едносрични и/или повтарящи се постинги, в това число последователни публикации от един и същ потребител, без между тях да има други отговори. При нужда да добавите информация към предишния си отговор, моля, използвайте функцията за редакция.

# 24
  • София
  • Мнения: 62 595
Кое ти е експертното? Какво ти е образованието, работата, квалификацията? Като за начало по колко въпросителни се слагат в края на въпросително изречение? Това се учи в първи клас. Аз твоя клип няма да го отворя, колкото и безценен да е. Дотук видях сериозен проблем с експертността, започващ от правописа и пунктуациията, също както и откъм информативност на съдържанието на постовете ти. Ти си човекът който трябва да покаже и докаже експертност с публикации и т.н., а не ние като прости читатели. ПредставИ се като експерт, а не само да повтаряш как ти си бил експертът и да искаш от другите да показват публикации. Ти трябва да ги показваш, а не ние!

# 25
  • София
  • Мнения: 62 595
Не ще да пише, бе, не ще! Иска да гледаме някакъв клип! Ми, няма пък, да го гледаме! Не щем пасирана баичка, полята с айрян!
Ох, да е жив и здрав, че разведри малко скукана в неделната вечер! И на всичко отгоре май се е регистрирал специално заради тази тема и този клип. Явно мисли, че на потребителските ни имена първото е Идиот.

# 26
  • Мнения: 14
Не смятам, че е нужно да изяснявам кой съм и какъв съм, какво образование имам и т.н.

Щом не искаш да отвориш клипа, то тогава как ще разбереш какъв коментар съм направил по една толкова сериозна тема?

П. С. Тъй като виждам, че доста сте избухливи на тема правопис и пунктуация ще си позволя да споделя следното - всеки един език на планетата търпи еволюционно развитие. Именно форумите /които по същество представляват неформална среда за общуване/ са мястото, където може и трябва да се експериментира с езика.
Формалната среда предопределя спазването на редица правила при конструирането на изреченията.
Тук, в тази неформална среда, може да се експериментира.
Що се отнася до формалната среда - не случайно попитах многократно къде са линковете Ви към написани научни публикации, книги, статии, анализи и прочие. Питам не за постове, а за материали!
Голямата разлика е, че пътят за формиране на един експерт е много по-различен от формирането на един успешен и популярен потребител в интернет форумите.
Експертът освен на личната си преценка следва да обосновава всяка една своя позиция на конкретни данни, достоверна информация и потвърдени източници /на информация/.
Така, че хоризонтите за възприятие на реалността са много по-различни, защото Вие търсите препратки към правописните речници, а един експерт търси статистически данни, потвърждение на информация, логически връзки какво би се случило на един следващ етап и т.н.

Затова за мен е важно да концентрирам дебата в рамките на конкретните заложени политики и параметри, а не да празнословя за точки и запетаи. Между другото пунктуацията в предходните постове е съобразена с правилата на неформалната среда на общуване.

# 27
  • Мнения: 4 188
Бабачката на клипа, и аз не го отразих, предпочитам 500 символа да чИта.

# 28
  • София
  • Мнения: 62 595
А сега дай с три изречения какво искал да каже авторът на предишния пост, защото аз нищо не разбрах.
И един проС въпрос - какво искаш? И втори проС въпрос - какво спечели до момента от тази тема, която пусна и всичко което изписа? И трети проС въпрос - себе си ли смяташ за много умен или нас смяташ за идиоти?

# 29
  • Мнения: 21 455
Не смятам, че е нужно да изяснявам кой съм и какъв съм, какво образование имам и т.н.
...........................................................
Що се отнася до формалната среда - не случайно попитах многократно къде са линковете Ви към написани научни публикации, книги, статии, анализи и прочие. Питам не за постове, а за материали!
........................................................
 Между другото пунктуацията в предходните постове е съобразена с правилата на неформалната среда на общуване.
Значи ти не ни дължиш обяснение, но ние на теб - да?
И не ставаше дума за пунктуация, а за нещо далеч по-елементарно, но явно не можеш да го разбереш.

# 30
  • София
  • Мнения: 17 592
Аз като автор имам право да си избера под каква форма ще си поднеса материала.
Дали ще бъде в писмена форма или под формата на аудио-визуален документ - това е лично мое право.
С това слагам точка на всички "разсейващи постове", които не са по темата.
Мхм, ти си избираш. Обаче не можеш да сложиш точка на нищо. А и последните мнения са си точно по темата.Обсъждаме грамотността на някой, който е решил да се прави на експерт по образователните въпроси.

Не разбрах по кой точно приоритет говорите???
Какви са Вашите доводи в подкрепа на изложените аргументи в анализа?
Какви са хоризонтите за развитие на приоритета - дългосрочни и краткосрочни?
Каква е позицията Ви за материална осигуреност?
Каква е SWOT оценката Ви?

Ако нямате отговори на тези въпроси, бих могъл да Ви посъветвам да ги потърсите в правилата за точките, запетаите и тиретата. Виждам, че тази материя сте я овладели прекрасно.
И точно заради това - моля да ми изпратите линк с Ваши експертни анализи, научни публикации, изнесени уроци и книги.
Виждам, че сте доста активни във форума - с по няколко хиляди коментара и поста.
Аз нямам такъв рейтинг, а и не искам да имам. Инвестирал съм времето си да се изградя като експерт в областите, с които се занимавам.

Мислех, че по българските форум отдавна е сложен край на хейтърството, но за съжаление съм се излъгал.

Останете със здраве и любов!


Дидева, за разлика от теб, е известна във форума - ИМЕННО с позициите си по отношение на образованието.
От ТЕБ, от друга страна, освен липса на елементарна грамотност и познание на езика (к'ви са тези хехтъри!? Ти български не знаеш ли? Искаш да бъдеш приет сериозно - по сериозни тематики - а толкоз не можеш да намериш дума на български език, която да изрази отношението ти?)
Както и липсата на КАКВАТО И ДА БИЛО позиция. Обоснована или не - просто липсва такава.
Пускаш тема... без тема.
НЕ съм посетила видеото - няма и да го посетя.
Но ако наистина си (вероятно не си) по какъвто и да било начин... свързан с бъдещото Правителство - тежко ни и горко!

# 31
  • София
  • Мнения: 62 595
Младежът е благословен в невежеството си къде е попаднал. Тук има експерти, които могат да го замерват с публикации, дипломи и опит със системата през целия път от София до Бургас. Решил е, че като е мамешки форум, е пълен с боси, бременни и пред печката, чийто мозък изтича с кърмата.

# 32
  • София
  • Мнения: 17 592
Виждам, че не се получава експертен дебат.
Би било полезно някой хора поне да се запознаят с приоритетите ако не друго - то това видео е чудесна възможност.


Леле, леле, леле...

Ти по какво точно си експерт - по неграмотност ли!?
Съгласуването на числата се учи в 1ви клас!

ПП
Видно е, че не съм единствената, която се надява хората, коментиращ=и образованието да проявяват елементарна грамотност...
С други думи казано - ако не се чувстваш сигурен в писмената си реч, потърси си аудио-визуален форум.


Вие учител по Български език и литература ли сте???
Аз в своята грамотност съм убеден, но за Вашата имам съмнения.


приятелю, на човек, който не умее да съгласува числата - употребата на неопределително местоимение в ед.ч. в комбинация със съществително в мн.ч. е именно такова, по нашите ширини бива определян като "неграмотен". Не само според началните учители (забележи, до БЕЛ изобщо не си го докарал, това се учи в 1ви клас). Какво да ти кажа - бих те пратила в офроуд форума, ама и там момчетата в по-голямата си част са грамотни, та и те може да те схрускат за закуска.

А като цяло... темата си плаче за ключ. Тема... без тема.

# 33
  • Мнения: 14
Няма как да продължа разговора с човек, който ми казва - "аз няма да те гледам и няма да те чуя за какво говориш, но Ти не разбираш от темата."

Хайде лека, че освен безцелно драскане по форумите трябва и да се работи по сериозни въпроси.

# 34
  • София
  • Мнения: 62 595
Значи не ти е важно да хората да те чуят.  Те искат да четат, а теб те мързи да пишеш. Ти губиш. Ние спокойно можем да си живеем без твоя клип и темата, която си пуснал.
Вероятно вече някой е сигнализирал на модераторите за опитите ти за реклама на клипа.

# 35
  • Мнения: 14
Приятелко, приятелко!

Само в рамките на днешния ден съм написал над 15 хиляди символа. Съвсем нормално е някъде и да е била допусната грешка /и то сама каква грешка/.
Когато си говорим за степен на образованост, нека да не прибягваме до сравнения.

# 36
  • София
  • Мнения: 17 592
Не смятам, че е нужно да изяснявам кой съм и какъв съм, какво образование имам и т.н.

Щом не искаш да отвориш клипа, то тогава как ще разбереш какъв коментар съм направил по една толкова сериозна тема?

П. С. Тъй като виждам, че доста сте избухливи на тема правопис и пунктуация ще си позволя да споделя следното - всеки един език на планетата търпи еволюционно развитие. Именно форумите /които по същество представляват неформална среда за общуване/ са мястото, където може и трябва да се експериментира с езика.
Формалната среда предопределя спазването на редица правила при конструирането на изреченията.
Тук, в тази неформална среда, може да се експериментира.
Що се отнася до формалната среда - не случайно попитах многократно къде са линковете Ви към написани научни публикации, книги, статии, анализи и прочие. Питам не за постове, а за материали!
Голямата разлика е, че пътят за формиране на един експерт е много по-различен от формирането на един успешен и популярен потребител в интернет форумите.
Експертът освен на личната си преценка следва да обосновава всяка една своя позиция на конкретни данни, достоверна информация и потвърдени източници /на информация/.
Така, че хоризонтите за възприятие на реалността са много по-различни, защото Вие търсите препратки към правописните речници, а един експерт търси статистически данни, потвърждение на информация, логически връзки какво би се случило на един следващ етап и т.н.

Затова за мен е важно да концентрирам дебата в рамките на конкретните заложени политики и параметри, а не да празнословя за точки и запетаи. Между другото пунктуацията в предходните постове е съобразена с правилата на неформалната среда на общуване.


Ами вземи я съобрази поне с тази, позната на второкласниците.
Ако си в състояние (в което дълбоко се съмнявам).
И за да сме ти с нещо полезни - освен дето се съгласуват числата, когато се използва "така че" между "така" и "че" не се поставя запетая. Освен в някои изключителни случаи, свързани със съдържанието, но това вече е висш пилотаж, по-добре научи правилото, не се кахъри за изключенията.
И така:
"Така че" в началото на изречениети" запетайки не се поставят.
"Така че" в средата на изречението - запетаята е прд "така", не пред "че".
Препоръчвам ти да направиш няколко преписа - току-виж си усвоил и формалния правопис.  Mr. Green

ПП
Бел Ами, аз ви момента съм на бяло винце, ама в хладилника се охлаждат водка и доматен сок - стават ли за "наздраве"? Не си падам много по уискитата...

Последна редакция: пн, 24 апр 2017, 01:18 от katiABV

# 37
  • София
  • Мнения: 62 595
Приятелко, приятелко!

Само в рамките на днешния ден съм написал над 15 хиляди символа. Съвсем нормално е някъде и да е била допусната грешка /и то сама каква грешка/.
Когато си говорим за степен на образованост, нека да не прибягваме до сравнения.


то не е въпросът да напишеш хиляди или милиони символи, а дали си написал нещо смислено. Сега се сещам, май го учих по статистика или по линглистика - каква е вероятността да дадеш на шимпанзе квалиатура и от всички изписани от него символи да се получат смислени думи. Имаше май някаква вероятност случайно да се получи дума насред хиляди символи, но нищо повече.

# 38
  • Мнения: 14

Искате ли да проверим в правописните речници и справочниците?

# 39
  • София
  • Мнения: 62 595
Какво да проверим?

# 40
  • София
  • Мнения: 17 592

Има разлика м/у печатна и правописна грешка. Бих игнорирала, примерно, дори сгрешени "з" и "с", понеже и двете са едно под друго и се обслужват с ляв безименен пръст - не точно пръстът с най-добра фина моторика. Но няма как да се сгреши мястото на запетаята случайно.
Още нещо. Ако човек е допуснал случайна грешка, нормалната реакция е да каже / напише "опс, извинявайте,  печатна грешка, не нарочно", не да почне да се пъне колко е велик и неразбран.


Приятелко, приятелко!

Само в рамките на днешния ден съм написал над 15 хиляди символа. Съвсем нормално е някъде и да е била допусната грешка /и то сама каква грешка/.
Когато си говорим за степен на образованост, нека да не прибягваме до сравнения.


то не е въпросът да напишеш хиляди или милиони символи, а дали си написал нещо смислено. Сега се сещам, май го учих по статистика или по линглистика - каква е вероятността да дадеш на шимпанзе квалиатура и от всички изписани от него символи да се получат смислени думи. Имаше май някаква вероятност случайно да се получи дума насред хиляди символи, но нищо повече.


А, това си е много класическа задача от теория на вероятностите, много любима в курсовете по квантова механика.
"Каква е вероятността, ако се пусне стадо / група маймуни пред една пишеща машина, чисто случайно да напише събраните съчинения на Шекспир?
Общо взето, ненулева - ама май диаметърът на видимата Вселена не би стигнал да се напишат 0-те пред значещата цифра...  Laughing


ПП
Бел Ами, наздраве - и Лека!

# 41
  • Мнения: 11 920
Няма как да продължа разговора с човек, който ми казва - "аз няма да те гледам и няма да те чуя за какво говориш, но Ти не разбираш от темата."



Е, добре, не можеш ли да кажеш с думи прости това, което за теб е приоритет?На три станици се инатиш.Потребителките, които писаха в темата са такива, които или се занимават професионално с образование или без да им е  професия имат задълбочени познания в темата.За мен приоритетите в образованието са от изключително значение,  още повече,  че детето ми има лошия късмет да е от клас, в който се експериментира доста недодялано с въвеждане на новости.

Ама не става така- гледайте, та гледайте.

# 42
  • Мнения: 41 004
Толкова ли в един 25 минутен материал не си харесахте нищо, което може да се коментира на експертно ниво???

Виж сега, ние не сме експерти, ние сме родители. И не е наша работа да бистрим разни експертни детайли (което бистрене най-често е празно жонглиране със специфичен жаргон - казвам това на база на опита си в други сфери, където съм що-годе експерт и мога да преценя какви ги дрънкат експертите в медиите). Ние нямаме нито време, нито мотивация за показно словоблудство за да впечатлим аудиторията. На всичкото отгоре аз съм и инженер и мразя разводнени тези, та ако имаш нещо умно за казване можеш да го синтезираш и в малък текст. Пък после, ако тази есенция на въпроса възбуди интереса ни, ще имаме мотивация да четем/гледаме обемни материали за детайлите. Но да ми влизаш с този обем без никакъв "зарибяващ" предварителен анализ е все едно да тръснеш на някое дете енциклопедията и да му кажеш да се самообучава.

Правопис?!?!?!?!?!

Какво имате в предвид с това???

Ами например, че се казва "имате предвид", а не "имате в предвдид". Твоето е все едно да се каже "рисувам в анфас" Twisted Evil Ма пак добре, че не каза "имате на в предвид" де Joy

# 43
  • София
  • Мнения: 62 595
А броят на удивителните и въпросителните е умопомрачителен. Все едно чета тема $Помощ, бебе!?!?!?$

# 44
  • София
  • Мнения: 62 595
каква жена, не е ли мъж? Или пак съм объркала пола?

# 45
  • Мнения: 4 188
каква жена, не е ли мъж? Или пак съм объркала пола?
При мен не се вижда полът  newsm78, за тва, всички жени ги правя. Извинявам се. Не ми работи апострофът #Crazy

# 46
  • София
  • Мнения: 17 592
Ми, оакахме темата на жената, тва е Joy ЧС, след Ма-то, в последното изречение, не се ли пише запетая newsm78 Да се тупна и аз, с моя правопис, да оправям системата Joy


Не. Тук не е използвано като местоимение (в ролята му на обръщение), а като съкратена - жаргонна (нарочно) форма на "ама". В друг език може би би се писало кат 'ма. С пропусната буква. По подобие на щот'

ПП
Мъж е. Или поне така се предполага. Вероятно по формални признаци.

# 47
  • Мнения: 4 188
След моето Ми, значи, също няма запетая, да знам. Мерси. Той се ската човекът, свихте му сармите, хаха. Може и добри намерения да е имал, но с тая лоша презентация newsm78, в тоя кокошарник, няма как да оцелее hahaha hahaha

# 48
  • София
  • Мнения: 62 595
Младежът си мисли, че е кокошарник и че може той да кара влака, ама не е познал. Така и не разбрахме на какво основание се самоопределя като експерт.

# 49
  • Мнения: 4 188
Всички експерти в МОН са на това ниво, нима се учудваш newsm78

# 50
  • София
  • Мнения: 62 595
Като му гледам стоп-кадъра от клипчето, не ще да такъв. Никой началник в МОн няма да разреши негов служител да прави аматьорски клипчета на тема работата на министерството. Освен, ако служителят не е готов да си подритва трудовата книжка.

# 51
  • София
  • Мнения: 17 592
След моето Ми, значи, също няма запетая, да знам. Мерси. Той се ската човекът, свихте му сармите, хаха. Може и добри намерения да е имал, но с тая лоша презентация newsm78, в тоя кокошарник, няма как да оцелее hahaha hahaha


По принцип няма - освен, ако след него не следва вмъкнат израз, който се огражда със запетаи...

ПП
То и аз мога да твърдя, че съм космонавт, ама ще ми повярва ли някой?..

# 52
  • Мнения: 14
Simple Smile

Виждам, че сте продължили темата все в същия дух!

# 53
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ами то няма тема. В първия ти пост нищо не си казал и съответно ние продължаваме темата на нищото.
И след като "експертът" нищо не казва, то аз ще коментирам основните заложени приоритети - делегираните бюджети и заплатите.
Всички знаят до къде ни доведоха делегираните бюджети - агресия, слабо образование и парите като не са кой знае какво се стигна и до недостиг на кадри.
За други приоритети не съм чувала, ноп ако има и някой може да пише, може да ги сподели и да ги обсъдим.

# 54
  • София
  • Мнения: 17 592

Ами няма зададена тема, така че можем да си обсъждаме само каквото си извадим от пръстите... Едва ли някой тук може да знае какви са приоритетите на правителство, което все още даже не е предложено, камо ли да е обявило някакви приоритети. Може да сме кокошки в кокошарник, ама врачки все още не сме (е, имаме и такива (всичко си имаме), ама те обитават алтернативния... )

Нещо, което аз лично бих предложила е никой да не може да бъде квестор на матури в училището, в което работи. Това би пресякло практики (да, съществуват, със сигурност - в смисъл, знам за конкретен случай) учителят да напише решенията на дъската, за да не се изгубят парите... Би създало известни трудности, признавам, в малките населени места, където има общо едно училище - но могат да бъдат предвидени някакви допълнителни средства / командировъчни/ за случаите, в които учителят трябва да пътува до съседно населено място.

ПП
Написала съм била командировАчни. Срам и позор. И като не си чета, добре, че ми обърнаха внимание. Благодаря, Бел Ами!

Последна редакция: чт, 27 апр 2017, 09:59 от katiABV

# 55
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Кати, и сега е така. Квесторите на матурите, не преподават в училището, а даже и учениците не са си в училището, а в друго. Даже на НВО в седми клас пак е така, само учениците си остават в тяхното училище, квесторите обаче са външни.
Но това чак да е приоритет на правителство....

# 56
  • Мнения: 25 647
Може ли да е приоритет на правителството прочистване на образованието от пишман експерти и всички, които са обвързани с бизнеса с учебниците?
Не, не вярвам.
Има ли смисъл да се очаква нещо ново и качествено тогава? Не, няма.
Освен някое поредно малоумие, колкото да се разпише и следващият министър на стената на позора, друго не очаквам.

# 57
  • Мнения: 11 920
Едва ли някой ще е съгласен, но приоритет следва да е силното оганичаване на частните уроци.Нека има форма на частно образование, но такова да се провежда в съотетното училище.

Учител, който преподава в държавно, бщинско училще да няма право и на частна работа.Тогава качественото образование ще се върне в учлище, а няма да се случва извън него.Естествено, заплащането трябва да е подобаващо.

Много се роптае срещу това" ама как така, с такива ниски оценки/ точки децата от по- малки населени места преминават през НВО към средно образование. Но едва ли се замисляме, че ако живеехме в недоимък и ни беше непосилно всичко- като почнем от английския по частни школи от първи клас и ДГ, математически школи,купища сборници, та дори един прост абонамент за " уча се",  емнайсет пробни изпити за НВО, да не говорим за огромни суми за подготовка в седми клас, едва л и нашите деца щяха да имат кой знае какви космически постижения.Затова образовани ето да се случва в училище, всички деца да имат равен финансов старт.

Ето, в тази наска трябва да се мисли.
Знам, че е утопично и няма да се случи, зная, че образованието ще става все по- недостъпно за социално слабите, какъто и потенциал да имат децата им.

# 58
  • София
  • Мнения: 62 595
Simple Smile

Виждам, че сте продължили темата все в същия дух!

Виж, брато, ти си най-излишното нещо в тази тема. Ние спокойно можем да си обсъждаме някакви неща и без теб. Дадохме ти шанс, но ти пропусна своите пет минути слава.

# 59
  • Мнения: 41 004
Едва ли някой ще е съгласен, но приоритет следва да е силното оганичаване на частните уроци.Нека има форма на частно образование, но такова да се провежда в съотетното училище.
Това няма как да стане, защото е свързано със свободния избор на хората за какво да си дават парите. Освен това 100 пъти съм писала, че частни уроци ще има до тогава, докато търсенето на най-престижните гимназии многократно надвишава предлагането на места в тях. Този дефицит автоматично води до състезание (има ли по-демократичен и справедлив начин да се реши кой да учи в НЕГ и кой не?), а щом има състезание има и допълнителна подготовка, в случая частни уроци. И тези частни уроци са свързани именно със състезанието, а не с качеството на обучение в училищата. Ако ще в гимназиите да се преподава на нивото на Итън, резултатът ще бъде само този, че критериите за изпита ще се повишат и пак ще трябват уроци.

Учител, който преподава в държавно, бщинско училще да няма право и на частна работа.Тогава качественото образование ще се върне в учлище, а няма да се случва извън него.Естествено, заплащането трябва да е подобаващо.
Това е забрана за работа и е оборимо в съда и затова не може да мине. Ако се направи въпреки закона резултатът ще бъде, че най-кадърните учители ще напуснат о образованието ще стане още по-зле. Тогава ще има учители аматьори, и учители професионалисти Mr. Green


Много се роптае срещу това" ама как така, с такива ниски оценки/ точки децата от по- малки населени места преминават през НВО към средно образование. Но едва ли се замисляме, че ако живеехме в недоимък и ни беше непосилно всичко- като почнем от английския по частни школи от първи клас и ДГ, математически школи,купища сборници, та дори един прост абонамент за " уча се",  емнайсет пробни изпити за НВО, да не говорим за огромни суми за подготовка в седми клас, едва л и нашите деца щяха да имат кой знае какви космически постижения.Затова образовани ето да се случва в училище, всички деца да имат равен финансов старт.
Много е хубаво да се вдигне нивото в училищата, обаче то зависи и от нивото и мотивацията на децата, а само около 10% от тях са мотивирани и на ниво. Останалите ги дърпат надолу и точно затова тези 10% искат да избягат в елитно училище. Това няма нищо общо с качеството на преподаване, най-малкото защото в клас от незаинтересовани гаменчета просто не може да се преподава качествено. И баш затова преди да се измъкнат в елитното училище децата ходят на уроци. Не можеш да забраниш на тези, които имат възможност, да инвестират в курсове и уроци в името на по-доброто бъдеще на децата си. Се ла ви.

Ето, в тази наска трябва да се мисли.
Знам, че е утопично и няма да се случи, зная, че образованието ще става все по- недостъпно за социално слабите, какъто и потенциал да имат децата им.
Може да се мисли, но не в посоките, които ти предлагаш. Единственото законно, справедливо и работещо решение е социална помощ, изразяваща се в заеми (нисколихвени или безлихвени), стипендии и поощрения за най-добрите.

# 60
  • София
  • Мнения: 17 592
Кати, и сега е така. Квесторите на матурите, не преподават в училището, а даже и учениците не са си в училището, а в друго. Даже на НВО в седми клас пак е така, само учениците си остават в тяхното училище, квесторите обаче са външни.
Но това чак да е приоритет на правителство....


12ти клас ще да е било - тя преподава в гимназия само, а учениците са си били нейните...

# 61
  • София
  • Мнения: 17 592
Едва ли някой ще е съгласен, но приоритет следва да е силното оганичаване на частните уроци.Нека има форма на частно образование, но такова да се провежда в съотетното училище.

Учител, който преподава в държавно, бщинско училще да няма право и на частна работа.Тогава качественото образование ще се върне в учлище, а няма да се случва извън него.Естествено, заплащането трябва да е подобаващо.

Много се роптае срещу това" ама как така, с такива ниски оценки/ точки децата от по- малки населени места преминават през НВО към средно образование. Но едва ли се замисляме, че ако живеехме в недоимък и ни беше непосилно всичко- като почнем от английския по частни школи от първи клас и ДГ, математически школи,купища сборници, та дори един прост абонамент за " уча се",  емнайсет пробни изпити за НВО, да не говорим за огромни суми за подготовка в седми клас, едва л и нашите деца щяха да имат кой знае какви космически постижения.Затова образовани ето да се случва в училище, всички деца да имат равен финансов старт.

Ето, в тази наска трябва да се мисли.
Знам, че е утопично и няма да се случи, зная, че образованието ще става все по- недостъпно за социално слабите, какъто и потенциал да имат децата им.


Така съвсем ще се лишат училищата от качествени учители.
Всеки, който изобщо става за учител, ще премине изцяло в частния сектор - дали под формата на курсове, извънкласни допълнителни школи цели - включващи, по избор, разнообразни предмети или само уроци, ще бъде финансово по-обезпечен самият учител. Освен, че ще работи само с деца, които знаят защо са отишли при него. А останалите... ще имат закачен някой с название "учител", който може и да не знае изобщо нищичко от предмета - само и само да се запълни бройката.

ПП
Идеята, че ще се забрани по някакъв чисто административен начин на родителите да влагат п0арите си в обучението на децата си е... просто смешна.
Защо не предложиш да се забрани на семействата да ходят на почивка, понеже има такива, които не могат да си го позволят и децата им море или ски не са виждали?
А защо не им забраниш да се хранят навън, понеже има такива, които не могат да си го позволят и децата им вътрешността на ресторант, освен в кухнята, не са виждали?
Това е.. смешно просто.
Няма как хората да имат еднакъв финансов старт.
45 години строеж на КомунизсЪмЪ го доказаха.
Ти сигурно си малка и сигурно не помниш.
Аз, обаче, не искам да се връщам там, благодаря много.

Последна редакция: чт, 27 апр 2017, 10:09 от katiABV

# 62
  • Мнения: 11 636
Четох, четох и едва до трета страница успях.
Господин "експерт", толкова постове се изхабихте да напишете, а може би  нямаше нужда да се морите толкова. По-лесно щеше да бъде , ако вместо това бяхте обяснил накратко идеите си за реформи в сферата на образованието. Искрено се надявам, че не работите е МОМН. Останете си със здраве.

PP: Това Вие ли сте?
https://jhracademy.wordpress.com/about/

Последна редакция: чт, 27 апр 2017, 10:17 от petiaivanov

# 63
  • Мнения: 11 920
Не е идеята да се каже на хората за какво да си харчат парите.А да се намери механизъм учителите да не си блеят в часа- а после да бягат по частни уроци

# 64
  • София
  • Мнения: 62 595
Това определено няма да стане със забрана да дават частни уроци или да работят като учители на друго място. По същия начин и на счетоводителите трябва да им се забрани, защото много от тях ги мързи на държавната служба, ама бачкат здраво на частно. Не само няма да има полза от забраната, а и добрите ще минат само на частно и тогава съвсем ще има паралелно образование - детето проформа ще е в училище и на него ще се учат млади или мързеливи учители, а после ще плащаш щури пари на частния учител или на школа, за да има детето ти знания.

# 65
  • София
  • Мнения: 17 592

Така като гледам, това само в мелничката на лекарите ще налива вода... Ако в училището 'ептен изчезнат знаещите учители, детето ми трябва да учи с частни учители по всички основни предмети, или в школи, да се готви за уроците, да се готви в школите, а в училище да му губят малкото ценно време... ще предпочета да мъ намирам колкото е възможно повече извинителни бележки, нали така, с цената на всичко - само и само да му издействам освен образование и някой и друг допълнителен час я сън, я почивка, я време за подготовка. И, разбира се, всеки, който изобщо може - с цената на всички, на липса на каквито и да било почивки или дори минимални "екстри" ще плаща таксите на "истинските" училища - каквито ще се окажат само частните... ще се отворят още частни училища, които ще "приютят" "прогонените учители... Изобщо, природата не търпи празно пространство. Вакуумът веднага бива запълван. Не търпи и незапълнена потребителска ниша - в смисъл, щом има търсене, предлагане ще се намери.

# 66
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
...

12ти клас ще да е било - тя преподава в гимназия само, а учениците са си били нейните...

Няма такъв вариант. Квестори са такива, които не преподават в гимназиален етап.
Къде се е случило това? Или си чула недочула.

А защо един учител с едни и същи деца работи добре на частно - разликата е в заплащането и мотивацията на децата. При частното заплащането е по-високо, а детето е там, за да учи, а не да си показва колко е невъзпитано. Като се променят тези двата стълба, ще настане един живот...

# 67
  • София
  • Мнения: 17 592

Няма как да я питам, не съм я виждала от... поне 4 години, може би 5.
Но и не виждам никаква причина да лъже - това, в крайна сметка, никак не е постъпка, достойна за уважение, че да се гордее с нея.
Гимназиален учител е, по математика, в крайно... не, безкрайно непрестижно училище - абе, да си го кажем, почти гето.

Що се отнася до различните резултати на еди и същи учител - не, децата не са едни и същи. Дори да си представим, че от един клас с 30 деца 15 посещават курсът, воден от същият този учител, от останалите 15 10 ще се справят с усилия на средно ниво, а 5 ще са направо пълна трагедия. И основната част от усилията на този учител - в общообразователното училище - ще отива за тези 5 деца, за да добутат някак до 3, малкото останала енергия ще се вложи в това 10те средни да докарат, примерно, до 4.5 от 4 - а 15те, които без друго се справят добре, ще бъдат оставени в голяма степен "на течението" - понеже просто няма как да задава задачи, които биха представлявали някакъв интерес или предизвикателство за тях. Но когато отидат на курса му - на курс, воден от същият този учител - всичките 30, посещаващи ще са на високото ниво, на нивото на 15те. И там вече ще задава съвсем различни задачи, ще дава съвсем различна информация, поднесена по съвсем различен начин. Понеже те могат да разберат, могат да се движат с бързо темпо, имат нужният потенциал.
Това е положението, не се раждаме еднакви.
При това не само в интелектуално отношение - тъжният факт е, че може би с по-добър финансов старт поне 2 от онези 10, средните, биха били при 15-те. Понеже от самото начало ще е имало кой да им обърне внимание, кой да им обясни по подходящ - за тях - начин,  кой да ги вдъхнови.
Тъжно... но... факт.
От фактите няма как да се избяга.

# 68
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236

Няма как да я питам, не съм я виждала от... поне 4 години, може би 5.
Но и не виждам никаква причина да лъже - това, в крайна сметка, никак не е постъпка, достойна за уважение, че да се гордее с нея.
Гимназиален учител е, по математика, в крайно... не, безкрайно непрестижно училище - абе, да си го кажем, почти гето.
...

Учител по математика няма как да е квестор на изпит по математика. Това е първата лъжа в твоето твърдение. Но да допуснем, че извън регламента учителят е влязъл да напише задачите, то учениците не са от това училище, а от много други. Матура по математика държат основно много малко ученици и те едва ли са от незнаещите, че да им ги решава учителят им. Просто не е вярно това, което пишеш или ти си разбрала, недоразбрала, но с лекота хвърляш някакви обвинения.
Та, искането ти учителите да нямат право да са квестори на матурите в училището, в което преподават, е изпълнено и това е практика от много отдавна.

# 69
  • София
  • Мнения: 17 592

Лиле, не съм присъствала на събитието.
Това бяха думите на учителката (която беше възмутена) - директорът (ж.п.) я накарала да напише отговорите.
Понеже жената е учител по математика, не виждам начин да е писала отговорите на матури по, примерно, география - едва ли може - но и изобщо не ми е хрумвало да я питам дали става дума за матура по математика, приех го по подразбиране. В това конкретно училище няма, убедена съм, и 1 ученик, който да е "знаещ". Абе... не е Факултето, ама почти същото (и в Младост не е, макар и тук да има такова училище). И, както вече казах, няма как да я питам за подробности, просто нямаме вече контакти. Но тя беше като цяло възмутена от случката, не се гордееше с нея... та не виждаям смисъл да си измисля изцяло. Дори и да не съм рабрала правилно за каква матура е ставало въпрос, че човекът, инициатор на, ами, фалшификацията е бил директорът - с цел да не се изгуби финансиране - съм сигурна. Както и, че познатата ми не е имала желание да участва (и въпреки това го е направила). Не мисля, че директор би могъл по такъв начин да изнуди учител от друго училище. Не му е работодател просто.

# 70
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Какво финансиране ще изгуби след матура? Зрелостниците завършват, после кой откъде е, независимо дали е взел или не е матурата. Много несъответствия има в твърденията ти, Кати. Пак ти казвам, всички зрелостници се разпределят в други училища и най-много един-двама да се паднат в тяхното си.
Сега вече има и камери, та съвсем отпадат притесненията ти за квесторите.
Давай друг приоритет.

# 71
  • Мнения: 4 188
В Кърджалийско беше избухнал подобен скандал миналата година. Училището беше на първо място по успех, пред НЕГ, СМГ и СМЕГ, а зрелостниците не знаеха български, май #Crazy

# 72
  • София
  • Мнения: 17 592

Не знам. Не ме е интересувало. Може да са били 12 клас, може да са били 7 клас... може да са били 7-класници и да не са били точно нейните ученици - не знам. В този момент е било много далечно за мен (Врячо е бил в градината още, не съм я виждала от тогава изобщо). Но фактът, че е била извършена фалшификация (без да питам за подробности, някак не ми се е струвало добре да я настъпвам на детски рожден ден) съм запомнила. Както и че именно директорът е била инициатор и , ами... подбудител?.. на деянието. При всяко положение в друго училище по-малко вероятно би било да се случи - с или без подробности.
Както сама забелязваш, доста подробности от провеждане на матури (малки, средни или големи) не са ми известни. Вкл. и камерите.

Друг приоритет... какво ще кажеш за чипсите в лавката?

# 73
  • Мнения: 4 188
При нас наблюдавам много интересен феномен. Преди да бие звънецът за г. междучасие, се заключват всички порти, за да не излизат учениците извън училището. Те си прескачат оградата, с риск да се издерат или скъсат дрехите, за да си купят салати или фреш от бистро в непосредствена близост newsm78 И аз бих забранил лафките, пълни с боклуци.

# 74
  • София
  • Мнения: 62 595
А защо затварят портите, не е ли красноречиво, че децата поемат по-голям риск, прескачайки през оградата? Лавките не са проблем, нито че ходят да си купуват фрешове и салати. Вторачвате е в неща, които не са важни.

# 75
  • Мнения: 4 188
Храната е много важна за децата, как да ядат боклюци, как ги печелят тия конкурси, за тия лафки не знам.

# 76
  • София
  • Мнения: 62 595
Ако вкъщи има нормална храна, нищо няма да му стане на детето, ако в междучасието изпие един фреш или си купи дори най-мазния хамбургер. Затова написах, че се вторачвате в неща, които са маловажни. Имате много по-важни неща, за които да се притеснявате.

# 77
  • София
  • Мнения: 17 592
А защо затварят портите, не е ли красноречиво, че децата поемат по-голям риск, прескачайки през оградата? Лавките не са проблем, нито че ходят да си купуват фрешове и салати. Вторачвате е в неща, които не са важни.


Проблемът е в неспазването на разпоредбите. Не би следвало да има чипс в лавките. Ама все пак го има. Ако трябва да съм откровена, все ми е едно - т.е. дали ще се продават боклуци или не в лавките. Просто очаквам ако е разрешено, да е разрешено, но ако е забранено, това да се спазва.

Това, което ме притеснява, е затварянето на очите.

# 78
  • София
  • Мнения: 62 595
За да прескачат, явно в лавката в училище спазват наредбата.  Иначе защо да прескачат?

# 79
  • София
  • Мнения: 17 592

Не мога да знам какво има или не във всички лавки.
Може и заради храната да прескачат, може и за да изпушат 1 цигара - и това не знам. Но синът ми в 1ви клас най-редовно се връщаше с чипс от лавката. Което ме дразнеше само понеже уж е забранена продажбата на такива неща там. Някак заобикалянето на правилата - със знанието и негласното одобрение или поне не-неодобрение от всички... в голяма степен обезсмисля създаването на правила.

# 80
  • Мнения: 4 188
Имате много по-важни неща, за които да се притеснявате.
Тях съм ги решил, нямам време да оправям системата. Плащам на частно, пускам връзки, и давам рушвети, хахаха bouquet

# 81
  • Мнения: 2 885
Цитат
Много е хубаво да се вдигне нивото в училищата, обаче то зависи и от нивото и мотивацията на децата, а само около 10% от тях са мотивирани и на ниво.

Докато определени НПО командват МОН, образованието ще е приоритет само на хартия.

# 82
  • София
  • Мнения: 17 592

Какво е НПО?

# 83
  • Мнения: 4 188
Неправителствени организации newsm78

# 84
  • Мнения: 5 259
Ох, момичета, опитах се да изгледам видеото, но то това просто е невъзможно!

Признавам си, стана ми любопитно какво пък толкова казва, възпреки че невероятно много се издразних от неспособността му да си представи тезата с няколко изречения. Дори само въпросните точки да изреди. Абе винаги има начин човек да си каже основното, а като иска, да си разтяга локуми в клипче.
Но опитвайки се да го изгледам, ми стана ясно защо не е поискал да го напише. Тече една толкова хаотична мисъл, че ако бъде написана, тя ще звучи все едно авторът е прекалил с някои субстанции.
Презентаторските му умения са на ниво нула. Мляска се в микрофона, говори се бавно, правят се вметки, които отклоняват мисълта в различна от поетата посока.
Тотално неслушаемо и негледаемо.
Така не се говори във видео. Ако този човек си въобразява, че от него става влогър, веднага да дойде на себе си.

Извинете за вметката.

Общи условия

Активация на акаунт