Първа кола

  • 51 733
  • 698
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 2 998
Не разбрах съединителят за смяна на Jazz ли, но той не струва 150лв. По-скоро към 300лв и отделно трудът, кой също няма да е малко.
Сега погледнах, че в М Комплект пишат цена за смяна на съединител между 130лв и 180лв. Това е цената само за работата.

Последна редакция: пн, 12 ное 2018, 22:18 от bubbata

# 541
  • София
  • Мнения: 4 783
Пежо 508 е с голям багажник.

# 542
  • София
  • Мнения: 941
Да, отказахме се от тази Хонда, заради смяната на “евтиния” съединител.. Сега разглеждаме Пежо 307 хечбек..ами...има много яки! Харесва ми определено! Само ако съм и сигурна че са здрави и си заслужават, няма да мисля много-много..Simple Smile Гледаме дизел HDI, защото уж бил най-здравия им двигател...Но много ми евтинеят за тези години(2005-2018г), което ме кара да се съмнявам в качеството им..Или свикнах да гледам надути цени от по над 6000лв и сега ми малеят тези за Пежото, не знам..Simple Smile)

# 543
  • Мнения: 1 726
Здравейте!
И аз имам нужда от помощ при избора на първа кола. Изкарах шофьрските съвсем скоро. Нямах проблеми с тръгване, спиране, полусъединител, скорости и т.н. Сложното дойде, когато започнах да се опитвам да карам семейното Рено Лагуна. Изживявам безумен стрес при всяко качване в колата, защото ми гасне на всеки светофар, при това по няколко пъти. Ужас! Шофьорските ги карах на едно малко Фордче Фиеста - дизел, а Лагуната е голямо и тромаво комби - бензин.
Сега и съществения въпрос - каква кола да избера? Искам да е хечбек, защото ми се струва най-удобен и за багажи, и най-важното - за паркиране Simple Smile В никакъв случай да не е от най-малките, за да може децата ми да се чувстват ок на задната седалка, с достатъчно разстояние за кракта. Нещо от рода на Голф, Опел Астра или Киа Сиид. Ще търсим нещо за 6-7 хил. лв.
Всеки ден сменям концепцията - веднъж нов внос, веднъж бензин, после дизел, а след последните ми неуспешни напъни да тръгна на едно много оживено кръстовище реших, че обезателно трябва да е автоматик. Това, което не ми дава мира е, че на учебната кола потеглях абсолютно плавно, почти красиво, а сега се мъча като грешен дявол. Каква кола да избера, та да ми е по-лесно и въобще от колата ли зависи или аз съм някакъв тежък случай? Дайте идеи, какъв двигател ще е добре да търся и към каква скоростна кутия да се ориентирам?

# 544
  • Мнения: 3 654
Да, отказахме се от тази Хонда, заради смяната на “евтиния” съединител.. Сега разглеждаме Пежо 307 хечбек..ами...има много яки! Харесва ми определено! Само ако съм и сигурна че са здрави и си заслужават, няма да мисля много-много..Simple Smile Гледаме дизел HDI, защото уж бил най-здравия им двигател...Но много ми евтинеят за тези години(2005-2018г), което ме кара да се съмнявам в качеството им..Или свикнах да гледам надути цени от по над 6000лв и сега ми малеят тези за Пежото, не знам..Simple Smile)
Това въобще не е скъпо за съединителя на дизела отива с труд 1000лв.Пежата са здрави автомобили с меки ламарини. Купете си кола която може да поддържате.

# 545
  • София
  • Мнения: 941
Марги, ето защо и аз сега се притеснявам ужасно много как ще се справям с нова кола и то бензин и то по-голяма..
cia_maritima, кои коли са с еврини поддръжки? Нямам никаква идея! Знам, че японските са най-здрави, но пък ако се счупи нещо, ремонта и частите им са скъпи. Немските също препоръчват, но след като се качих на Polo-то на баща ми, категорично се отказах от VW ....За други нямам идея...

# 546
  • Мнения: X
Като избираш колата-гледай дали има и филтър за твърди частици.Ако има наличен,шансът да е за смяна е 1000%.Един такъв филтър живота му е 200к км.Смяна между 1000-2000лв.Премахването му някъде 500-1000лв.Може съединителя на Джаза да ти се стори евтин тогава.

# 547
  • София
  • Мнения: 4 783
Като се спрете на определени модели, прочетете във форумите за тях какво да гледате при покупка и какви кусури имат. Аз от там общо взето се ориентирам и си намирам майстор за поправките.

# 548
  • Мнения: 837
За семейна кола с бюджет 6 К препоръчвам да погледнеш Шкода Октавия комби, че дори и Фабия Комби. 1.9 ТДИ 101/105 коня - хем върви достатъчно, хем здраво, хем евтино за поддръжка.
И хечбек версиите на Октавиите са достатъчно големи. От личен опит говоря. Фабиите са с по-малки купета, но багажниците им са си големи.
Има и модели с достатъчно екстри.

Последна редакция: вт, 13 ное 2018, 09:27 от Принцеса Лея

# 549
  • Мнения: 3 654
Една много работеща германска формула при закупуване на автомобил която аз също приложиха и следвах.Заплатата за 3г се събира като сума разделя се на 36м и сумата която се получи е такава каквато трябва да похарчите за автомобил и да може да да посрещате нужните ремонти.Ако колата се гледа нормално в смисъл от време на време да се вкарва за диагностика не е страшно.По лошото е при покупката  ако изтеглите късата клечка е тогава вече е харч.

# 550
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 618
Аз нещо не разбрах. Заплатата, ако е 1000 лв. месечно и я умножиш по 3 г., т.е. 36 месеца, се получават 36000 лв. Какъв е смисълът да я делиш на 36 месеца, като пак се връщаш на 1000 лв.?

# 551
  • Мнения: 18 947
Аз нещо не разбрах. Заплатата, ако е 1000 лв. месечно и я умножиш по 3 г., т.е. 36 месеца, се получават 36000 лв. Какъв е смисълът да я делиш на 36 месеца, като пак се връщаш на 1000 лв.?

Нали? Същото е с едногодишна, делено на 12, но при всеки случай стигаме до месечната заплата. С моята май само колело мога да си купя

# 552
  • Мнения: X
Да бе по тая логика повечето хора трябва да карат коло за по 1500лв

# 553
  • Мнения: 18 947
Да бе по тая логика повечето хора трябва да карат коло за по 1500лв

Е тогава вече ще напълним хазната Smile

# 554
  • Мнения: X
Да бе по тая логика повечето хора трябва да карат коло за по 1500лв

Е тогава вече ще напълним хазната Smile
.

Да кола за 1500лв с гражданска за хиляда като те снимат 3 пъти за склрост

Общи условия

Активация на акаунт