Първа кола

  • 51 993
  • 698
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 19 313
Не позна, учебните коли са предимно дизелови, защото имат по-висок въртящ момент и могат да потеглят от място и без газ, докато при бензиновите това е невъзможно. Паркирането също е възможно без да се подава газ. С тях и по-лесно се взима изпита пред ДАИ.

Може и така да е. Не споря. Hands V
Исках да наблегна основно на това, че при 10 км каране на ден бензина е по-добрия вариант

# 226
  • Мнения: 4 196
Няма проблем, но моето мнение се различава от Вашето. На бензинова кола с малък пробег не е рентабилно да се поставя газова уредба, в такъв случай ще е поизгодно да се вземе дизел, защото всички дизелови коли консумират доста по-малко количество гориво. При 10 км на ден, годишно се правят 3600 км, което е много малко и не се очаква колата да се повреди в близките няколко години, колкото се предполага, че ще е при тази собственичка.

# 227
  • Мнения: 19 313
Няма проблем, но моето мнение се различава от Вашето. На бензинова кола с малък пробег не е рентабилно да се поставя газова уредба, в такъв случай ще е поизгодно да се вземе дизел, защото всички дизелови коли консумират доста по-малко количество гориво. При 10 км на ден, годишно се правят 3600 км, което е много малко и не се очаква колата да се повреди в близките няколко години, колкото се предполага, че ще е при тази собственичка.

За газ и дума не може да става. Никога не бих препоръчала на никой да си сложи газ или метан в колата. Това е пълен абсурд. Относно километрите - 3600 км на година наистина са малко. Но тук говорим за кола на старо, която ще е на 10 - 12 години. Колкото и да е поддържана има голяма вероятност да излезе някой дефект и тогава влизането в сервиза излиза доста по-скъпо

# 228
  • Мнения: X
Дизел или бензин е много относително. Аз карам дизел, но бих посъветвал авторката да си вземе бензин. Обаче да се знае, че има марки и модели, при които бензиновите двигатели се развалят повече от дизеловите.

# 229
  • Варна
  • Мнения: 6 933
Не случайно при всички модели автомобили ако сравним две коли еднакъв модел, но едната с бензинов, другата - с дизелов двигател, колата с дизелов винаги е по-скъпа!  Дизеловите коли са много по-лесни за каране, харчат по-малко в сравнение с бензиновите (при сравнение на две коли от един и същ модел), по-шумни са и по-вибриращи, но на мен това ми харесва. Smile  За ремонти и части не разбирам.

Фолксваген като цяло са скъпа марка и за една и съща цена друга марка ще ти предложи много повече екстри! Надявам се поне от към качество да си струва VW сектата (както казва един мой приятел Smile ) Правилно да ти написали, че трябва да почувстваш коя кола е твоята и всеки път да се качваш в нея с желание!  Както съм аз с моето Поло:

https://i.imgur.com/doeZB5B.jpg

# 230
  • Мнения: X
Дизелите са по-скъпи, защото наистина харчат по-малко, обаче имат и по-скъпа подръжка и по-сложна горивна система(разбирай повече неща да се развалят). Дизелите имат турбина(за разлика от повечето бензини от ниския и средния клас), капризни дюзи, които са алергични към БГ нафтата и уязвима горивна помпа.
Има и друг проблем. Дизелите като цяло са на повече километри и то бая. В България всички коли са превъртени, но ако бензиновите са превъртени средно с 150к километра, дизеловите с 300+. А дизел на малко истински километри винаги е бая скъп.

Това с по-лесното каране е въпрос на свикване. На мен пък ако е с ръчни скорости бензиновата кола ми е по-лесна, повече се усеща мотора и ускорението е по-плавно. Това с кое е по-лесно е много относително, тя просто е свикнала на дизел.

# 231
  • Мнения: 19 313
Дизелите са по-скъпи, защото наистина харчат по-малко, обаче имат и по-скъпа подръжка и по-сложна горивна система(разбирай повече неща да се развалят). Дизелите имат турбина(за разлика от повечето бензини от ниския и средния клас), капризни дюзи, които са алергични към БГ нафтата и уязвима горивна помпа.
Има и друг проблем. Дизелите като цяло са на повече километри и то бая. В България всички коли са превъртени, но ако бензиновите са превъртени средно с 150к километра, дизеловите с 300+. А дизел на малко истински километри винаги е бая скъп.

Това с по-лесното каране е въпрос на свикване. На мен пък ако е с ръчни скорости бензиновата кола ми е по-лесна, повече се усеща мотора и ускорението е по-плавно. Това с кое е по-лесно е много относително, тя просто е свикнала на дизел.

Напълно подкрепям този пост Hands V

# 232
  • Мнения: X
За газ и дума не може да става. Никога не бих препоръчала на никой да си сложи газ или метан в колата. Това е пълен абсурд.

Извини ме, обаче тук няма да се съглася Simple Smile Газта е хубаво нещо ако се кара много и мотора го позволява. Аз 5 години си карах старото БМВ на газ и бях много доволен. За газта има много митове, повечето от които са неверни. Някои хора ги е срам, че зареждали газ. За мен единственото неудобство е, че се смалява багажника.
Обаче под 15к годишен пробег няма смисъл, особено ако се кара по малко и на къси разстояния - тя на всяко палене ако минава половината път докато превключи на газ, къде е икономията...

# 233
  • Мнения: 4 518
Млад шофьор да кара по 10км на ден??? Не видях дали дамата, която пита го написа, но на мен ми изглежда абсурдно. Тогава най-много трябва да се кара. Аз карах приятели до където ми кажат и така беше 2в1. Уча се, но не съм сама в колата. Изобщо не съм мислила колко ми харчи колата.

# 234
  • Варна
  • Мнения: 38 460
Фолксваген като цяло са скъпа марка и за една и съща цена друга марка ще ти предложи много повече екстри!

Пробвай да поддържаш ауди и пак ще си говорим кое е скъпо.

# 235
  • Мнения: 35 831
Млад шофьор да кара по 10км на ден???

Аз карам по 5, най-много 6 км. на ден - до работа и обратно.  Mr. Green

# 236
  • Мнения: 837
Благодаря за мненията!

Както казах, колебанието ми е между Поло и Микра, не между Голф и Микра.
 

Като едната ти опция е Поло, защо не се замислиш за Фабия или Ибиса - същата база, същата поддръжка, ако е по-стара колата, по-евтина поддръжка, ако е по-нова.

Това е хубавото на ВАГ групата, затова и държат зверски цени секънд хенд - пълно сходство на резервните части - и нови, и втора употреба, следователно евтина поддръжка. За Микрата определено не мога да кажа същото.

# 237
  • Мнения: 231
Здравейте, приятели!
              Какво мислите за Форд Ка, прочетох доста позитивни мнения, преди една седмица си взех изпита по кормуване и аз имам чуденка за първа кола! Харесва ми как изглежда, пише,че е с евтина подръжка и доста маневрена.

# 238
  • Мнения: 1 822
и на мен така ми изглежда. или нова Corsa, Micra, Yaris.

# 239
  • Мнения: 19 313
Здравейте, приятели!
              Какво мислите за Форд Ка, прочетох доста позитивни мнения, преди една седмица си взех изпита по кормуване и аз имам чуденка за първа кола! Харесва ми как изглежда, пише,че е с евтина подръжка и доста маневрена.

Не знам къде си ги видяла тези позитивни мнения, но повярвай ми Форд Ка е всичко друго, но не и кола. Горещо ти препоръчвам да се насочиш към друга марка и модел или поне модела смени. Това е възможно най-най-най-лошото изпълнение на Форд

и на мен така ми изглежда. или нова Corsa, Micra, Yaris.

Нова кола за нов шофьор не е добра идея. Поне според мен Hands V

Общи условия

Активация на акаунт