На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 151 216
  • 3 399
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 6 394
Edit: Цитирам дословно:
Няма никакъв проблем да се прехвърли номер, стига да не е в един договор с друга услуга. Пак може, но ще плащаш неустойка за всички услуги  в пакета.
Ако опитваш да пренесеш номер който не е на твое име трябва съгласие на титуляра.

Накратко, този консултат те сучи.
Не я лъже. Прехвърли ли номера на друг титуляр, тогава се сключва нов договор и този другия се води нов клиент, който не може да вземе устройство на изплащане. В случая вероятно няма да има проблем да го вземе на лизинг, а че ще е без отстъпки за редовен клиент.

# 676
  • Мнения: 75 674
Е то редовен клиент ставаш бързо...мине някой месец, и хоп...почва зарибявката с офертите тип вие сте мнооого лоялен, и любим Wink, наш клиент...нале...

# 677
  • Мнения: 17 983
Тя нейното вече го е подписала преди месец. Питането ми беше аз дали мога да прехвърля само моя номер към друг оператор. Практически да имам по един номер в два оператора. Като пречещо условие е, че току-що съм подписала двегодишен лизинг към по-стария оператор с номера, който няма да прехвърлям.

# 678
  • Мнения: X
Прехвърли ли номера на друг титуляр, тогава се сключва нов договор и този другия се води нов клиент
Това е точно така, но не е необходимо условие да прехвърли нейният номер на друг оператор. Още повече, доколкото разбрах, става дума за отделни договори на един титуляр

# 679
  • Мнения: 75 674
Не виждам как условия по първия договор влияят върху тези по втория?
Единия е с устройство на лизинг, подписан вече.
Другия договор си е друг договор.

Дефиницията за лоялен клиент къде е, какво казва? Казва ли, че за да си такъв, трябва да имаш два номера/два договора към Великия оператор?

# 680
  • Мнения: 17 983
Тука не обаче става дума за условията, а за експозицията.
Всъщност май по-добре да питам А1 дали ще ме 'приемат' само с единия ми номер. За Йетел юридически, теоретически и практически прехвърлянето ще е просто прекратяване на този конкретен договор.

# 681
  • Мнения: X
Не се е появил още оператор който ще откаже пренос.... Stuck Out Tongue Winking Eye

# 682
  • Мнения: 75 674
Оооо, ще те лапнат одмЪ Joy

# 683
  • Мнения: 6 394
Тя нейното вече го е подписала преди месец. Питането ми беше аз дали мога да прехвърля само моя номер към друг оператор. Практически да имам по един номер в два оператора. Като пречещо условие е, че току-що съм подписала двегодишен лизинг към по-стария оператор с номера, който няма да прехвърлям.
Не разбрах, че става дума за две отделни карти и договора. Няма проблем ти да се прехвърлиш на A1, а нейния, който се води на твое име, да остане при Yettel.

# 684
  • Мнения: 5 116
Сега в момента S22 почти никъде не се намира. Миналата година беше същото с S21. Мисля че около премиерата на новите, старите нарочно ги "скриват".

Аз имам обаче едно питане относно препопдписване на договор. Дано да знаете и да можете да помогнете.
Вчера са се обадили на баща ми че му изтича договора. Той е стар човек и им е казал че аз ще се занимая с това. Та днес отивам в Йетел да питам можем ли да му преподпишем договора от 46 лева такса на 20 лева и продавач консултанта ми казва "Не, не можело". Можел само да преподпише на подобна на старата такса и не можел да отиде от 46 лева на 20 лева. Обясни ми че евентуално със запитване някъде си и ако Йетел бил позволил. При което аз щях да припадна просто как така при изтичащ договор и тн на мен оператора ще ми казва на каква такса мога да си го преподпиша! Това ми звучи не като фантастика, а като пълен ъпсурт ако е вярно. Моля споделете дали сте попадали на нещо подобно в Йетел, защото от понеделник започвам много сериозно да гоня този проблем и трябва да знам колко и дали ме чака разправия.

# 685
  • Мнения: 17 159
Не само Йетел, а и А1 не искат да преподписват на по-ниска такса.
Вижте си договора внимателно. По принцип не сте длъжни да преподпишете изобщо. В такъв случай става безсрочен и би трябвало да остане на същите условия. Ако е имало някакви промоции обаче за срока на договора, ще ги загуби при преминаване на безсрочен.

# 686
  • Мнения: 5 116
Точно заради това трябва да преподпише. Те са му намерили цаката операторите. Постоянно са с промоционални такси и като ти изтече договора те "друсат" яко. Той в момента плаща 27 лева и като му изтече договора ще стане по 46 лева на месец, което е просто брутална сума за възрастен човек, особено в сегашните времена.
И му викам на консултанта "Вие искате да кажете че аз сега ако искам по-ниска такса трябва да си взема номера и да отида в конкуренцията" и той тогава ми каза - "Ами да".
В краен случай май ще трябва да го преместя.

# 687
# 688
  • Мнения: 5 116
Дано това да е още актуално. Консултанта ми каза че до преди нова година можело да се преподписва на по-ниско, сега след нова година вече не можело.
Баламосват хората и ако мине номера мине....

Последна редакция: нд, 12 фев 2023, 09:19 от Lale_Lili

# 689
  • София
  • Мнения: 4 840
Йетел, а преди Теленор, от доста време не предлага подновяване на договор с по-ниска цена на плана от настоящия. Това стана след въвеждането на разните регулации от ЕС и намаляване и уеднаквяване на цените на обажданията в роуминг, СМС-и и цени на мобилен интернет. Нали отнякъде трябва да ги избият тези пари. Друго не им остана, освен да повишават цените на плановете.
Всички консултанти говорят абсолютни небивалици, но мисля, че няма да успееш да предподпишеш на план с по-ниска месечна такса. Подготви се за ядове и разправии.
Сега имат промоционален план за 26.99 лв. Мъчи ги за този. Следващият им е за 28.99 лв.
Остава и вариантът да пренесеш номера към конкуренцията, стига да предлага по-добри условия.

Общи условия

Активация на акаунт