Лидл 112 - 02.02.2018 г. - 01.03.2018 г. - за най-късия месец - удължена тема ;)

  • 203 435
  • 1 658
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 3 316
Скрит текст:
Ами това си е политика на магазина и хората се възползват.
И как по-точно връщането на стоки качва цената им за сметка на качеството???
Ами много лесно им вдига цената, маркетинг му се вика. Когато една стока се връща и не може да бъде предлагана пак за продан - примерно храна или козметика или скъсана/повредена дреха, нещо счупено и т.н., тази стока се бракува. За да се заличат загубите от този брак, се вдига цената на останалото количество в магазините. Това е най-простото обяснения.
И това се случва за сметка на качеството? Интересен маркетинг, който би довел само до загуба на клиенти. А пък целта на маркетинга е друга май, ама какво разбирам аз...
Мисля, че малко преиграхте по темата за връщането - скъсани дрехи, нещо счупено...Аз, лично, съм връщала дрехи, които са само изпробвани и не ми пасват по една или друга причина. Съответно са с етикет и биват пускани веднага за продажба. Бих върнала и техника, ако не върши обещаното. И ще продължа да го правя, докато веригата предлага тази опция.

# 166
  • София
  • Мнения: 12 006
Скрит текст:
Ами това си е политика на магазина и хората се възползват.
И как по-точно връщането на стоки качва цената им за сметка на качеството???
Ами много лесно им вдига цената, маркетинг му се вика. Когато една стока се връща и не може да бъде предлагана пак за продан - примерно храна или козметика или скъсана/повредена дреха, нещо счупено и т.н., тази стока се бракува. За да се заличат загубите от този брак, се вдига цената на останалото количество в магазините. Това е най-простото обяснения.
И това се случва за сметка на качеството? Интересен маркетинг, който би довел само до загуба на клиенти. А пък целта на маркетинга е друга май, ама какво разбирам аз...
Мисля, че малко преиграхте по темата за връщането - скъсани дрехи, нещо счупено...Аз, лично, съм връщала дрехи, които са само изпробвани и не ми пасват по една или друга причина. Съответно са с етикет и биват пускани веднага за продажба. Бих върнала и техника, ако не върши обещаното. И ще продължа да го правя, докато веригата предлага тази опция.
Не говоря за качеството, а за вдигането на цената. Качеството няма връзка с връщането на стоки.

# 167
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 694
Усещате ли сиренцето в металната кутия  как се вдига бавно , малко по малко .. беше 15.00  после 15'20-30 ,после хоп промоция на 12-13 , после хоп 15'60 и другата седмица ще е 16 лв вече. Само ит него взимам и хич не ми харесва тази работа

# 168
  • Мнения: 3 316
Скрит текст:
Ами това си е политика на магазина и хората се възползват.
И как по-точно връщането на стоки качва цената им за сметка на качеството???
Ами много лесно им вдига цената, маркетинг му се вика. Когато една стока се връща и не може да бъде предлагана пак за продан - примерно храна или козметика или скъсана/повредена дреха, нещо счупено и т.н., тази стока се бракува. За да се заличат загубите от този брак, се вдига цената на останалото количество в магазините. Това е най-простото обяснения.
И това се случва за сметка на качеството? Интересен маркетинг, който би довел само до загуба на клиенти. А пък целта на маркетинга е друга май, ама какво разбирам аз...
Мисля, че малко преиграхте по темата за връщането - скъсани дрехи, нещо счупено...Аз, лично, съм връщала дрехи, които са само изпробвани и не ми пасват по една или друга причина. Съответно са с етикет и биват пускани веднага за продажба. Бих върнала и техника, ако не върши обещаното. И ще продължа да го правя, докато веригата предлага тази опция.
Не говоря за качеството, а за вдигането на цената. Качеството няма връзка с връщането на стоки.
Значи не си прочела правилно въпроса ми, който беше насочен към потребителката, твърдяща че връщането на стоки води до вдигане на цените за сметка на качеството.

# 169
  • Пловдив
  • Мнения: 110
Някой питаше за ЛЕД лупите. В Лидл Пловдив Смирненски има 14 броя

# 170
  • Мнения: 6 016
само да спомена, че въпросът ми беше дали омекотителят е толкова течен, а не че не ми допадна на мирис. май от моето питане тръгна спорът с връщането, честно казано се замислих дали някой не го е върнал разреден и съм го купила аз Simple Smile)))) все пак не ми се дават пари за чиста водичка и без това си я плащам вкъщи Simple Smile)) но щом по принцип са си течни, ще си го ползвам

# 171
  • у нас
  • Мнения: 1 894
Благодаря на отговорите за аспержите.  Веднъж купих пресни, но нещо не можах да ги приготвя - обелих ги, овкусих ги и ги метнах на грил тигана, ама не беше това което съм хапвала като гарнитура по ресторанти.
Ще опитам маринованите и ще преценя дали няма да се пробвам с домашно приготвените отново😁

# 172
  • София
  • Мнения: 2 370
Пак за връщането..
Според мен е нормално да се върне объркан уред, дреха и подобни (взел си нещо, което се оказва различно, недоглеждане).
Нещо, което си пробвал, но не ти върши работа, не те удовлетворява резултата и т.н.
Развалени, дефектни и подобни уреди, продукти..
Не храни, които отговарят на качеството си, но не ни допадат вкусово..
Или носени и ползвани дрехи, уреди, в края на тримесечния срок (да ползваш на аванта).
Та така.

# 173
  • София
  • Мнения: 24 645
Много ни хареса хляба с чия. Не знам дали постоянно го предлагат, за грамажа е малко скъп, но си заслужава!.

От тяхната фурна или опакован?


Oт тяхната фурна. Много бързо свърши в къщи. Разкошен е!  Peace Утре може би ще ходя ,
 ако има, пак ще купя от този хляб.

# 174
  • София
  • Мнения: 12 220
Марчева, коя лаваца е на промоция? Синята ли?
Да. Само такова кафе пия и ILLY, друго не признавам, а когато имам излишни пари си купувам на Dabov на зърна е, но е кафе....уникално, но си го смилам в машина.

Скрит текст:
[/spoiler]

# 175
  • у нас
  • Мнения: 1 894
Пак за връщането..
Според мен е нормално да се върне объркан уред, дреха и подобни (взел си нещо, което се оказва различно, недоглеждане).
Нещо, което си пробвал, но не ти върши работа, не те удовлетворява резултата и т.н.
Развалени, дефектни и подобни уреди, продукти..
Не храни, които отговарят на качеството си, но не ни допадат вкусово..
Или носени и ползвани дрехи, уреди, в края на тримесечния срок (да ползваш на аванта).
Та така.
Абсолютно на 100% съвпада с моето мнение.

# 176
  • София
  • Мнения: 24 645
Усещате ли сиренцето в металната кутия  как се вдига бавно , малко по малко .. беше 15.00  после 15'20-30 ,после хоп промоция на 12-13 , после хоп 15'60 и другата седмица ще е 16 лв вече. Само ит него взимам и хич не ми харесва тази работа

Сирена Софра и Ливади се оказаха много хубави. Софрата на промоционалната цена си струваше да се купи. Дано пак да я включат в брошурата на добра цена.

# 177
  • у нас
  • Мнения: 1 894
Едно време имаше софра в метална кутия. Беше уникално!!!!След това го замениха с това за което пишете, но за мен е една идея назад от софрата, която вече не я зареждат 😣.

# 178
  • София
  • Мнения: 12 220
Едно време имаше софра в метална кутия. Беше уникално!!!!След това го замениха с това за което пишете, но за мен е една идея назад от софрата, която вече не я зареждат 😣.
Да,  вярно е и все пак е с най-добро качество от това което може да се купи в суперите, освен на Олимпус , те все още предлагат много добро на вкус и винаги е с едно и също качество, до момента, утре не знам какво ще извадят...Да ти писне от хитри номера.

# 179
  • Мнения: 19 904
 На мен много ми харесва Маджаров по БДС, редовно го пускат по 8 - 8,50 за 800 грама

Общи условия

Активация на акаунт