RYANAIR - 11

  • 86 773
  • 754
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 642
На 8.06 беше стачката. В смисъл миналата седмица бяхме с отменен полет заради нея  Mr. Green
Ако говорим за повреда за абсолютно в правото си да търсят обещетение.  Wink
Отмененият полет е на 4.06. Така, че ще си търсят правата и се надявам да се защитят.

# 736
  • София
  • Мнения: 1 365
В тоя ред на мисли, правите ли някакви застраховки /в друга компания/, в които има пакет полет, промяна на пътуването и т.н. Чудя се дали вършат работа  точно при такива случаи, отмяна на полет, за който компанията не носи отговорност, респ. не дължи обезщетение?
До сега съм правила 1-2 пъти, но не се е налагало да я ползваме, та затова питам.

# 737
  • Мнения: 642
В тоя ред на мисли, правите ли някакви застраховки /в друга компания/, в които има пакет полет, промяна на пътуването и т.н. Чудя се дали вършат работа  точно при такива случаи, отмяна на полет, за който компанията не носи отговорност, респ. не дължи обезщетение?
До сега съм правила 1-2 пъти, но не се е налагало да я ползваме, та затова питам.

Ние правим застраховка "Помощ при пътуване". При нея има опции за обезщетение при отмяна на полет. Но това , което ми предложиха беше някакви малка сума за престой и нощувка на летището. Не съм се интересувала досега за други опции. Сигурно има. Това ме навежда на мисълта да проверя.

# 738
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
На 8.06 беше стачката. В смисъл миналата седмица бяхме с отменен полет заради нея  Mr. Green
Ако говорим за повреда за абсолютно в правото си да търсят обещетение.  Wink
Отмененият полет е на 4.06. Така, че ще си търсят правата и се надявам да се защитят.

Да, в случая говорим за различни обстоятелства. Да не се налага на никой, нервите никой не ги компенсира.


Застраховките важат при влизане в държавата т.е. при отменен полет за връщане. Поне това ми обясниха от Дженерали за сключена застраховка "Помощ" при пътуване  с включен пакет "Полет".

# 739
  • София
  • Мнения: 1 365
Да.....това не ме устройва много, но все е нещо.

# 740
  • София-Младост
  • Мнения: 23 355
По отношение на застраховките, наистина не са много пари, но е добре да се четат условията. На дъщеря ми и се забави куфара с 24 часа, но когато случката е в държавата на пребиваване няма обезщетение.
Поне получи такова за счупената дръжка.

# 741
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Ние летяхме в петък до Милано - 1,30 закъснение, държаха ни 1,30 в самолета, поради технически пробллем.
Днес до тук имаме час закъснение, но още не са ни качили

# 742
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Пф ние летим за Венеция, живот и здраве, другия петък .. втори опит. Да се надяваме този път безаварийно, че наистина втори път толкоз нерви няма да си причиня, по-скоро никъде няма да ходя.

Иначе закъсненията могат да се предявят за обезщетение ако са над 3ч. , ако не се лъжа.

# 743
  • Мнения: 4 330
В тоя ред на мисли, правите ли някакви застраховки /в друга компания/, в които има пакет полет, промяна на пътуването и т.н. Чудя се дали вършат работа  точно при такива случаи, отмяна на полет, за който компанията не носи отговорност, респ. не дължи обезщетение?
До сега съм правила 1-2 пъти, но не се е налагало да я ползваме, та затова питам.

За малки разходки по 3-4 дена не правя. Винаги купувам с кредитна карта с включена застраховка. За междуконтинентални пътувания с деца или стари хора правя отделно застраховка.

# 744
  • София
  • Мнения: 1 365
Винаги купувам с кредитна карта с включена застраховка.

Извинявай това не го разбрах Animal See No Evil

# 745
  • Мнения: 4 330
Повечето кредитни карти включват пътническа застраховка (няма някакви супер условия, но за 3-4 дена на къси разстояния е супер). Трябва част от пътуването (билети, хотели, или нещо друго) да е платено с тази карта, за да важи застраховката. Тоест плащам с картата и не мисля за застраховка.

# 746
  • Мнения: 642
Повечето кредитни карти включват пътническа застраховка (няма някакви супер условия, но за 3-4 дена на къси разстояния е супер). Трябва част от пътуването (билети, хотели, или нещо друго) да е платено с тази карта, за да важи застраховката. Тоест плащам с картата и не мисля за застраховка.

И какво покрива тази застраховка? Аз имах такава карта. Застраховката става активна само при закупуване на билет, хотел и т.н. Но мисля, че застраховката беше за година само. А не до края на валидостта на картата.

# 747
  • Мнения: 1 122
И едно кафе можеш да платиш с нея, докато си там (някъде). Не е задължително да е хотел. Всяка КК си има условия за застраховка. Като си за 3-4 дни само няма значение, че важи година. При следващото ходене- пак се купува нещо и пак си има застраховка. Четете си условията на КК или питайте в банката.

Последна редакция: ср, 13 юни 2018, 14:51 от Galettta

# 748
  • Мнения: 508
И моята кредитна карта има такава застраховка, но важи само за мен нали така, а за другите пътуващи с мен- ? Трябва за тях да направя отделно.

# 749
  • Мнения: 4 330
Покрива доста неща - закъснения, загуба на багаж, болници, репатриране при смърт, какво ли не. Четете условията. Покритията може да не са високи, но за малки разстояния като Европа става. Ако тръгнете към Нова Гвинея или Щатите (скъпо здравеопазване), си направете друга.
Подновява се всяка година, доколкото си спомням, не е само първата.
И да, май може и едно кафе да си купиш в Рим например за да я активираш, но така няма да имаш покритие ДОКАТО стигнеш до покупката на кафето. Затова направо купувам билетите с кредитната карта и край. То няма много причини да не платиш всичко с кредитна карта, вместо дебитна...

Общи условия

Активация на акаунт