Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с продавач, който не желае да върне парите за поръчани стоки, които не отговарят на описанието?
Как мога да се справя с поръчка, която е в застой в Китай от няколко дни?
Как мога да използвам купоните, които спечелих като награда от мобилното приложение на AliExpress?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с продавач, който не желае да върне парите за поръчани стоки, които не отговарят на описанието?
Ако продавачът откаже да възстанови сумата за артикули, които не отговарят на описанието, трябва да подадете спор в AliExpress. В спора можете да представите проблема и да поискате възстановяване на сумата. Ако продавачът не отговори или откаже, AliExpress обикновено подкрепя купувача и възстановява средствата.
-
Как мога да се справя с поръчка, която е в застой в Китай от няколко дни?
-
Как мога да използвам купоните, които спечелих като награда от мобилното приложение на AliExpress?
За да използвате купоните, които сте получили като награда от мобилното приложение на AliExpress, първо отворете приложението и намерете раздела „Купони“. В този раздел ще намерите инструкции как да използвате вашите купони. Не забравяйте да следвате внимателно предоставените указания, за да осигурите успешното прилагане на вашите награди.
-
Какво означава статусът "Awaiting delivery" за поръчка в AliExpress?
-
Какво да правя, ако продавачът ми предлага да ми върне парите чрез PayPal, но нямам акаунт там?