Нашите second hand находки- Тема 40

  • 102 209
  • 770
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 3
При мен, когато получих мейла, вече артикулите си ги имаше на 50+, вместо на 10, както ги бях купила. И съм убедена, че са същите, защото на едната блузка пишеше по етикет xs, а отговаря на m. Зачудих се, дали ще ми стане с това xs, ама нали по техните мерки е М, та я купих. Същата си е и сега,случайно със същите мерки, налична, но пет пъти по-висока цена.

# 286
  • Мнения: 22 867
Просто някой е объркал процентите и сега си смучат от пръстите оправдания.

# 287
  • Мнения: 1 319
Отношението на Ремикс след случилото се, за мен, е достатъчно неуважително към клиентите, така че ако аз бях такава( техен клиент), не бих пазарувала от там повече, най- вече заради обидното и некоректно поведение от тяхна страна.
Но, в крайна сметка, всеки има право на избор- никой никого и за нищо не кара насила - те така са решили да действат( което е груба грешка), но ако разчитат, на това, че "за всеки влак си има пътници", може и да им се получи търговията....въпреки лъжите и евтините номера, които изполват към клиентите си.

# 288
  • INFJ
  • Мнения: 9 449
Сега са си публикували пост по въпроса във ФБ, в който някакво изнервено обясняват как продуктите не са налични, а имали още бройки от тях Grinning И с две думи казват "нали ви дадохме 30%, кво още искате?!". Не ги кефи особено, че хората не им вярват на лъжите.

Страшен damage control няма що! Grinning

# 289
  • Мнения: 22 867
Глупости пишат, моите сандалки от доста време ми висяха в "любими"-те, нови с етикет, просто цената им беше висока и се надявах да ги поръчам по-късно, като падне, ако не ме изпревари някой, разбира се. Изобщо не са се появили точно тая вечер. Тая вечер погледнах при любимите заради една туника, та съгледах и голямото намаление на обувките. Не знам, обаче, защо ги махнаха и от поръчката, иконката за детайли е премахната.
А компенсацията можеше да я дадат и за сезонни продукти, а не за стоки от следващ сезон. Все пак предполагам, хората летни артикули са поръчали от "несъществуващите", а не зимни.

# 290
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 768
Абе явно някой от техните е направил гаф с тая система, с тези проценти, че сега се чудят как да си измият ръцете. Но наистина е некоректно от тяхна страна така да лъжат сякаш пасем трева.
Къде го четете това във фейсбук, нищо не откривам на тяхната страница.

# 291
  • Мнения: 22 867
Абе явно някой от техните е направил гаф с тая система, с тези проценти, че сега се чудят как да си измият ръцете. Но наистина е некоректно от тяхна страна така да лъжат сякаш пасем трева.
Къде го четете това във фейсбук, нищо не откривам на тяхната страница.

Ето тук, надявам се да се отвори, защото аз нямам фейсбук, но на тая страница мога да чета. Не в самото начало, малко по-надолу са коментарите.

# 292
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 768
И аз там чета, но явно са го изтрили, защото не откривам нищо.

# 293
  • INFJ
  • Мнения: 9 449
Там си е, в коментарите под поста от 16ти Юли.

# 294
  • Мнения: 3
Много ме дразнят точно с това, че ни правят на балами, ами или си понесете последствията или излезте със становище, че сте сгрешили...Колкото и да ми е удобно да пазарувам от тях, особено артикулите с етикет и доставките, наистина ми е обидно и възнамерявам да не се разправям с тях. Някак вече не ми е готино...

# 295
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 768
Благодаря ви. Аз публикация търся, ама те като мишките по дупките /в коментарите/ се крият.

# 296
  • София
  • Мнения: 79
Пуснете сигнал в КЗП, това е некоректно отношение и очевидно не е изолиран случай

# 297
  • Мнения: 29 806
Пуснете сигнал в КЗП, това е некоректно отношение и очевидно не е изолиран случай

Аз пусках сигнал, когато бяха некоректни с Ремикс баг. След половин година ми отговориха, че това не било в техния ресор....та, файда няма и от тях. Crossing Arms

# 298
  • Мнения: 6
Нищо няма да излезе от такъв сигнал за съжаление. Те не са глупави и са се консултирали с адвокат. Плюс, че изтриха всички данни за поръчките. Без идентификационните кодове на продуктите нищо не може да се докаже, а не пречи те вчера цял ден да са ги сменяли. Остават едни голи снимки. То си беше ясно, че е бъг. Явно покрай финала на световното никой не е наглеждал сайта. Хахаха В 12 случайно реших да проверя каква е цената на един артикул и като видях какво става веднага забърсах два чифта маратонки Nike за няма 60 лева. От моя номер обувки имаше 1800 бройки и до сутринта са били изкупени поне около 1200. Представям си ги Ремикс в 8 като са видели какво е ставало - О_0 ужас. Хахаха Моята поръчка беше отложена и в интерес на истината очаквах съобщение, че заради бъг не съм видяла какъв е процента, а той е бил по-малък, и да си преценя дали си искам поръчката или не. Или нещо от сорта. Обаче като са ми анулирали поръчката са се разбързали да ми възстановят сумата от върнати артикули и тук е моментът да отбележа, че поне в това отношение се оказаха много коректни - върнала съм един в повече, без да забележа. Сумата от него ми я начислиха във виртуален портфейл. Тъкмо си помислих, че пак им се е скапал сайтът и този път имаме "бонуси" в портфейлите. Както и да е. Ваучерът е интересно извинение. Горките - тъкмо се бяха приготвили да продават на твърди цени, а то какво стана. Моят го използвах с мизерната сума от виртуалния портфейл и си взех едно марково зимно яке с етикет. Нещо много хора му се точеха и сметнах, че няма да имам късмета да го взема с по-голяма отстъпка. Гледам днес, че и други са направили така. Някои от хубавите якета ги няма и са с 200 по-малко от моя номер. Освен, ако от Ремикс не са ги скрили. Знае ли човек. Хахаха

# 299
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 768
Между другото и аз днес получих имейл, че са ми превели сумата за върнат артикул. А я чаках в края на другата седмица.

Общи условия

Активация на акаунт