Моята драма се разигра вчера вечерта във Фантастико в ТЦ"Глобус" на бул.Сливница.Казано накратко:обвиниха ме в кражба на един дезодорант. В първият момент реших,че ми правят скрита камера.Въпросният део наистина бях поставила в количката,но малко преди да тръгнем към касата(бяхме с мъжа ми и дъщеря ни)си направих сметката,че трябва да ми останат пари за утре и мъжът ми се отказа от дезодоранта и аз го върнах на мястото му.Докато чаках на самата каса ,младежът-касиер имаше проблем с маркирането и аз забелязах,че друг негов колега се върти около касата.Тръгвайки си, вторият поиска касовата бележка от мъжа ми и аз си помислих, че и в този магазин са въвели проверка на касите като в Метро.Но с помислите до тук .Въпросният господин с някаква нечленоразделна реч се обърна към мен и аз единственото което чух беше: къде е "Жилета"?Не бил маркиран на касовата бележка.И поиска да ми провери чантата.Ядосана си я отворих,той рови рови,но естествено нищо не откри.И вместо да се извини,за унижението на което ме подлага,въпросният служител настояваше,че дезодоранта му го няма и азтрябва да му го извадя отнякъде Поисках да се срещна с по-адекватен служител, по възможност управител.Единственото,което разбирах е,че не мога ди си тръгна оттам.Но пък и аз вече не желаех
Най-накрая се появи един господин(явно управител),който също като мен не схваха от първа приказка какъв е проблема.Обясних за 8-ми път,че съм върнала въпросният "Жилет"и го посочих на стелажа,но това не хвана декиш ,защото т. нар. охранител най-накрая поясни,че компютъра показвал бройка с 1 по-малко от тази на стелажа и аз естествено съм причината за тази разлика. И отново пожела да ми прегледа чантата.Тогава съпругът ми вече се ядоса и ги попита дали не желаят голи да се съблечем,за да решим по-бързо проблема.Отново последва влизане в офиса където вероятно се намира въпросния компютър ,оглед на щанда с козметика и след 10 мин.най-накрая казаха,че се извиняват,но май било станала грешка. Естествено ние вече бяхме много ядосани и поискахме да подадем оплакване ,но единственото което ни посочиха са два телефона залепени на едно табло на изхода на магазина.Съпругът ми си ги записа и днес ще действа по въпроса.Все пак на тръгване препоръчах на управителя за бъдеще да бъдат по-взискателни при подбора на персонал.