СЕДМИ клас – 7 – Резултати, статистики и желания редим (04.06.2018–10.06.2018)

  • 183 251
  • 2 022
  •   1
Отговори
# 1 020
  • Sofiа
  • Мнения: 3 302
Записва се в Правец и подава заявление за второ в София. Ако го приемат в по-желана паралелка в София, изтегля документите от Правец и се записва в София.
Благодаря!
Не бях подготвена за такъв развой на събитията. Преди дни и през ум не ми е минавало, че може да се окажа в ситуация да подаваме документи за класиране в 2 области.
Макар че още не мога да "смеля" информацията, сте ми изглючително полезни!

# 1 021
  • Мнения: X
Жълто цвете, съгласна съм с теб. И най-вече в частта, че трябва да се мисли в перспектива. Отлично знам, че подготовката за щатските университети започва още с приема в гимназия. Но не е тук мястото да спамя и затова спирам. Следваме си нашата стратегия.

# 1 022
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 8 159
При моята френската не бе самоцел, а част от пътя, по който искаше да върви - да учи интериорен дизайн в Париж или Брюксел. Дори си е проучила къде там може да следва и при какви условия. И по тази причина много залагаше на това да научи езика перфектно. Явно ще трябва да преосмисли плановете си и да поеме по друг път. Може да е и за добро.
   

# 1 023
  • Мнения: 154
***vasilena***,
Може би донякъде си права.
Моето не е обучавано в школа, ходеше на частни уроци, но направи 3 пробни изпита в различни школи. Определено Междучасие ме разочароваха много и се радвам, че само еднократно му го причиних. Хем дават доста по-трудни задачи, хем общите резултати ми се струват леко "напудрени".  Но всичко си е и до дете.
Моят е изкарал много добри точки на трансформиращия преразказ, а на пробни беше около 20-23т. В случая отдавам заслугите му изцяло на самоподготовката, защото открихме къде са му слабите места и наблегнахме сериозно върху тях. Но след всеки резултат от въпросните школи, определено вместо увереност, изпитваше несигурност за истинския изпит. В неговия случай притеснението му  изигра лоша шега. Сигурна съм, че много от децата, дали неочаквано по-ниски резултати на НВО, са били изключително притеснени. Този момент не се взима предвид и не е справедливо един ден, един изпит така да определи цялостните познания на децата. Едно дете може да постигне отлични резултати, дори да не е посещавало курсове и пр. Както и обратното. За мен не е справедливо, ако детето показва добри, отлични знания в училище (говоря за реални оценки, а не завишени по милост), давайки леко отклонение надолу в крайния изпит, това да определи годишната му оценка по съответния предмет в дипломата.  Да не говорим за неявяване по непредвидени причини (здравословни да речем).
Едно време масово се подготвяхме без школи и частни уроци, но сякаш и изискванията доста се промениха.

# 1 024
  • Плевен
  • Мнения: 1 418
Записва се в Правец и подава заявление за второ в София. Ако го приемат в по-желана паралелка в София, изтегля документите от Правец и се записва в София.
Как се изтеглят документи от училището?

# 1 025
  • София
  • Мнения: 6 256
Жълто цвете, съгласна съм с теб. И най-вече в частта, че трябва да се мисли в перспектива. Отлично знам, че подготовката за щатските университети започва още с приема в гимназия. Но не е тук мястото да спамя и затова спирам. Следваме си нашата стратегия.

Разбира се. Аз всъщност исках да се изкажа по темата и затова ми се стори удачно да те цитирам. Иначе мнението ми е по-принцип такова, а не за да съм опозиция на някого.
Дано приемат детето в най-желаната от него гимназия!

# 1 026
  • Мнения: X
Отиваш и си ги вземаш от комисията по записването.
XXIII. Комисията за записване на учениците:
.........................................
3. Връща документите на записалите се и отказали се по-късно ученици.

# 1 027
  • Sofia
  • Мнения: 4 888
При моята френската не бе самоцел, а част от пътя, по който искаше да върви - да учи интериорен дизайн в Париж или Брюксел. Дори си е проучила къде там може да следва и при какви условия. И по тази причина много залагаше на това да научи езика перфектно. Явно ще трябва да преосмисли плановете си и да поеме по друг път. Може да е и за добро.
   
А защо да преосмисля плановете си, а не я запишете на курс по френски? При такова голямо желание и конкретни цели няма как да не научи езика дори не в училище.

# 1 028
  • Мнения: 1 454
За информация само - ходихме да видим работата по МАТ. Девойката искаше да види 24 зад., защото и се губеха 2 точки. Това, което ни обясниха, че ако не си направил построението и не си доказал триъгълниците ( това, което масово са правили децата) , не го зачитат, а дават 0,5 само за отговора. Носете си служебната бележка и детето да има някакъв документ (бележник или карта).

# 1 029
  • Мнения: X
Скрит текст:
Жълто цвете, съгласна съм с теб. И най-вече в частта, че трябва да се мисли в перспектива. Отлично знам, че подготовката за щатските университети започва още с приема в гимназия. Но не е тук мястото да спамя и затова спирам. Следваме си нашата стратегия.
Скрит текст:
Разбира се. Аз всъщност исках да се изкажа по темата и затова ми се стори удачно да те цитирам. Иначе мнението ми е по-принцип такова, а не за да съм опозиция на някого.
Дано приемат детето в най-желаната от него гимназия!
Много добре те разбрах! Благодаря! Heart

# 1 030
  • София
  • Мнения: 6 256
При моята френската не бе самоцел, а част от пътя, по който искаше да върви - да учи интериорен дизайн в Париж или Брюксел. Дори си е проучила къде там може да следва и при какви условия. И по тази причина много залагаше на това да научи езика перфектно. Явно ще трябва да преосмисли плановете си и да поеме по друг път. Може да е и за добро.
   
А защо да преосмисля плановете си, а не я запишете на курс по френски? При такова голямо желание и конкретни цели няма как да не научи езика дори не в училище.

Така е! Особено в София има много възможности за задълбочено изучаване на френски.
В никакъв случай едно такова малко камъче по пътя не може да спре мечтите. Освен това, така или иначе не забравяйте, че има и трето класиране и ако има свободни места във френската, скачайте смело. Само може да спечели! За губене май няма нищо в случая.

# 1 031
  • Мнения: 1 622
За мен всички разсъждения кой език е по-полезен, имат смисъл само ако отсега родителят/детето знаят какво ще прави детето след 12 клас.
Аз съм завършила Английска гимназиа с втори немски. Нивото на английския ми винаги  е било по-добро от нивото на човек, който го е учил на курс (изключвам много, много мотивирани хора), докато нивото на немския ми, въпреки курсовете на Гьоте, приравнените нива и т.н., никога не стана на ниво първи език, даже и не на 1/2 от първия, по една проста причина, не ми потрябва никъде в нито една работа. Навсякъде работния език беше английски. Много по-често ми се налага да си ползвам руския, защото много по-малко хора, които реално го владеят на ниво говорене и писане.
Синът ми иска в Испанската, мисля, че няма шанс, но въпреки всичко ще я подредим. Желанията ги редим на друг принцип-ниво на училището, среда, близо до вкъщи и какво Не му се учи. Не му се учат френски и немски, така че автоматично отпадат. Разбирам логиката, че "всички знаят английски", но и това не е така. Хора, с много добър говорим език, вкл. произношение, нямат тези граматически познания за езика, най-малкото,  защото не са го учили 1 година по 10 часа на ден (защото имахме и занималня).
Той се увлича от програмиране, пише добре, наскоро каза, че иска да става лекар, но преди това имаше интерес към банковото дело....в тази връзка откъде да знам след 5 години дали ще ходи в САЩ, Европа, ще избере България и т.н. Мисля, че детето трябва да избере какво иска сега. Всичко друго е "евентуално".

# 1 032
  • Мнения: 5 668
Май никой не отчете, колко по-ниски са резултатите в Бургас тази година, спрямо предходната. Що не се радвате бе, хора? Grinning
Напротив. Даже съм сметнала разликата с таблица, макар че не са съвсем съпоставими Joy

Министър Дидева, би ли я споделила? Не знам дали ще се справя с таблицата...
И още едно въпросче - в статистиката - последните две колони Общо - Брой оценки е ясно, а С натрупване какво включва?

# 1 033
  • София
  • Мнения: 6 916
За информация само - ходихме да видим работата по МАТ. Девойката искаше да види 24 зад., защото и се губеха 2 точки. Това, което ни обясниха, че ако не си направил построението и не си доказал триъгълниците ( това, което масово са правили децата) , не го зачитат, а дават 0,5 само за отговора. Носете си служебната бележка и детето да има някакъв документ (бележник или карта).
Колко време ви отне проверката ? Има ли много хора ?

# 1 034
  • София
  • Мнения: 16 302
Май никой не отчете, колко по-ниски са резултатите в Бургас тази година, спрямо предходната. Що не се радвате бе, хора? Grinning
Напротив. Даже съм сметнала разликата с таблица, макар че не са съвсем съпоставими Joy

Министър Дидева, би ли я споделила? Не знам дали ще се справя с таблицата...
И още едно въпросче - в статистиката - последните две колони Общо - Брой оценки е ясно, а С натрупване какво включва?

Колко по-високи оценки има общо до твоите точки.

Общи условия

Активация на акаунт