питаш как се справя като материал или като социализация ?
Социализацията ми е по - важна на мен... правите ли някакви упражнения вкъщи по този проблем (ако имате такъв, де)?
Относно материалът - стигнах до извода, че съм направила добре като не послушах всички, които ми казват "Бързаш, в училище ще ги учи тези работи" - всичко е толкова набързо - вече правят диктовка и по български и по математика, ако не бях го подготвила щеше да е в калта.
И двете без проблем. Но той си тръгна ограмотен на училище.
Като обикновено повече труд влагахме. Особено по разказването, по бел, по разказвателините предмети, Дори от толкова работа се оказа че бел фкру със съчиненията му беше най-силния предмет. Матурите изкара с макс точки, само по ЧП с една грешка. Не сме ползвали екстра време за дете със соп. Въобще само госпожата знаеше че е със соп но без официален документ. За всичко го подравнявахме по другите деца. Верно много повече работа от редови ученик нооооо поне имаше видим успех. И уча.се сайта много ни помогна.
За социализацията той никога е нямал проблем. Просто не е всеяден. Избирателен е. Добър сантиментален състрадателен, но не простовато доверчив
В лоша среда си е само достатъчен, мълчалив, В приятна среда е оригинален в изказванията си но все пак предпочита да слуша. Има деца с които се харесват.