Трудно проговаряне - тема 24

  • 88 861
  • 800
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 13 812
Бенчолино
питаш как се справя като  материал или като социализация ?

Социализацията ми е по - важна на мен... правите ли някакви упражнения вкъщи по този проблем (ако имате такъв, де)?

Относно материалът - стигнах до извода, че съм направила добре като не послушах всички, които ми казват "Бързаш, в училище ще ги учи тези работи" - всичко е толкова набързо - вече правят диктовка и по български и по математика, ако не бях го подготвила щеше да е в калта.

И двете без проблем. Но той си тръгна ограмотен на училище.
Като обикновено  повече труд влагахме. Особено по разказването, по бел, по разказвателините предмети, Дори от толкова работа се оказа че бел фкру със съчиненията му беше най-силния предмет. Матурите изкара с макс точки, само по ЧП с една грешка. Не сме ползвали екстра време за дете със соп. Въобще само госпожата знаеше че е със соп но без официален документ. За всичко го подравнявахме по другите деца. Верно много повече работа от редови ученик нооооо поне имаше видим успех. И уча.се сайта  много ни помогна.

За социализацията той никога е нямал проблем. Просто не е всеяден. Избирателен е. Добър сантиментален състрадателен, но не простовато доверчив
 В лоша среда си е само достатъчен, мълчалив, В приятна среда е оригинален в изказванията си но все пак предпочита да слуша. Има деца с които се харесват.

Последна редакция: пн, 22 окт 2018, 01:14 от _re_ge

# 331
  • Мнения: 375
_re_ge, благодаря за отговора, внесе малко спокойствие в моята душа. Надявам се и при моя нещата да се развият в положителна насока, за сега няма проблеми - учи, като го изпитват отговаря, пише. Но с децата не комуникира много, предпочита да е отстрани и да наблюдава. Когато играят (по физическо или в двора) учителите казват, че не се различава, даже когато зададох въпрос на учителя по физическо, човекът ме изгледа странно и каза, че не разбира какво го питам Confused - детето си изпълнявало всичко, просто бил по - скромен.

# 332
  • Мнения: 4 741
Честа и ви се чудя.

# 333
  • Мнения: 13 812
_re_ge, благодаря за отговора, внесе малко спокойствие в моята душа. Надявам се и при моя нещата да се развият в положителна насока, за сега няма проблеми - учи, като го изпитват отговаря, пише. Но с децата не комуникира много, предпочита да е отстрани и да наблюдава. Когато играят (по физическо или в двора) учителите казват, че не се различава, даже когато зададох въпрос на учителя по физическо, човекът ме изгледа странно и каза, че не разбира какво го питам Confused - детето си изпълнявало всичко, просто бил по - скромен.


Абсолютно същото казваха иска нас- мълчалив скромен възпитан. Половин година до година се адптираше. Когато втори клас първия срок донесе забележка "пречи като говори със съученици в час" буквално умрях от кеф.


Защо?

# 334
  • Мнения: 4 741
Къде е проблема? Не всички са отворени и отракани. Детето говори без проблем, учи се... кое е общото с темата за трудно проговаряне? На хвалба го обърнахте.

# 335
  • Мнения: 375
Къде е проблема? Не всички са отворени и отракани. Детето говори без проблем, учи се... кое е общото с темата за трудно проговаряне? На хвалба го обърнахте.

В никакъв случай не съм мислила да обидя някого с въпроса си, ако съм го направила извинявам се. Да се хваля не съм , бих се похвалила и то много, ако го видя примерно да отиде в клас и да се заговори с някой съученик, но не не го прави стои си отстрани. Общото с темата, който знае - моят до четири не говореше, всичко съм наливала дума по дума ( с фуния), със сълзи, викове и т.н.
Още един път се извинявам, но за мен това е шокиращ период и ми  е притеснено - няма да се намесвам, за да не се приема като хвалба.

_re_ge, благодаря за отговорите, ако е удобно при някакви въпроси може ли да ти пиша на лични( естествено няма да прекалявам Crazy)?

# 336
  • London
  • Мнения: 6 732
Аз пък смятам, че е много добре да пишат и родители с по-големи деца, за да знаем накъде отиваме тези с по-малките. На мнозина може да се струва, че тези деца понеже вече говорят и са на друг етап....нямат проблем, но ако погледнеш реално за тяхната си възраст очевидно пак си имат проблем. Йоко и вие няма да стоите на едно място и да проговаряте до 15 рд на детето ти, поне това е масовият случай. Та е логично по-големите да имат напредък и съвсем други дертове. Аз се радвам да чета всеки. Simple Smile

# 337
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 756
На мен ми е интересно да чета как се справят другите деца.Нормално е по- големите деца да могат много неща .Като се върна назад и си спомня от къде тръгнахме .До 3г сина ми само викаше ъъ (често ме питаха "да не му се ака " 😁) , после започна думички ,на 4 изречения (които бяха повече заучени , почти липсваше спонтанна реч ) ,сега на 5 си говори почти свободно, но имаме други затруднения вече обучителни рисуване, разказване.Лека полека се развиват децата Hug

# 338
  • Мнения: 4 741
Всяко е различно. Моето е от закачливите, шегувашите се, обичлив, наивен, добър. В час понякога не внимава, закача се, има си приятел от ДГ, с който са на занималня, децата го приемат, но е много подценяван. С математиката се справя доста по-добре от повечето си съученици, но за това пък има затруднения с писането. От ДГ са дали старото обследване, което е трагично (от преди 3 г. е). Вчера им занесох новото (приет с диагноза леко умствено изоставане, изписан с проблеми с експресивната реч).
Та тази му закачливост, доброта, до сега нищо добро не му носят. Има 3 деца, които го бият. Скоро дори едното го е ритнало в корема. Сега чакам запис от камерата за изясняване на случката.
Децата са различни като нас възрастните.
На някои им трябва повече време да се отпуснат, да преценят, да се решат. А и колко приятели са ни нужни?
Радвайте се на децата си такива каквито са, с всичките им особености.

# 339
  • London
  • Мнения: 6 732
Дано се разбере какво е станало....и да си получат заслуженото агресорите. Невротипичните за жалост носят и ония гадни черти, които са спестени на нашите деца и си слагат грехове на душата.😐

А, промени ли ви вас състоянието на децата, придобихте ли от неговите екстри? Аз долавям, че почнах и аз много да ползвам цедка в общуването, да се изнервям на шумни и невротипични деца.😂  Сякаш сме друга порода и гледам и аз на себе си вече така.🙄😂

# 340
  • Мнения: 2 211
Искам да ви питам на вашите деца до колко им е ясна концепцията за време. За моята дъщеря /6 годинки/ всичко, което се е случило в миналото е миналата година, а бъдещите събития са следващата година. Седмица, утре, другиден, вчера, година - за нищо ги няма, пълна каша. Не знам дали на тази възраст вече са по-ориентирани по времевата линия или е нормално Confused

# 341
  • София
  • Мнения: 16 691
Моето знае само вчера и утре. Като дори след обедния сън казва вчера за същата сутрин.

# 342
  • Мнения: 2 211
Моето знае само вчера и утре. Като дори след обедния сън казва вчера за същата сутрин.

Твоите бяха по-мънички май.

# 343
  • София
  • Мнения: 16 691
На 4г

# 344
  • Мнения: 4 741
5 ф. невротипична дъщеря много ги бърка. Казва ми "Мамо, вчера ли ще облечеш тази блуза?" А, де. Батко й е съвсем наясно с времето.
Аз изобщо не се стремя да бъде дръжка с всяка колежка. Доста в страни съм от останалите родител от класа на баткото. Общувам с родителите, с чиито деца играят моите. Не съм и от приказливите.

Общи условия

Активация на акаунт