Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 217
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 9 633
Аз пък не мисля, че гуми може само в оторизиран сервиз са се сменят. Иначе не знам колко е гаранцията на BMW-то, ама ако е 5 години значи остава още 2 да изтраеш и после можеш да си ходиш в друг сервиз.

# 601
  • Мнения: 3 658
Ти пак не разбра какъв точно е проблема, ама не мога повече да обяснявам.
Какъв е проблема? Че са й взели 160 лв за смяна и баланс на гумите? Ами такава им е цената, ако не вярваш, иди и се убеди сама.

# 602
  • Мнения: 1 970
Защо не можете да разберете, че на скъпата кола поддръжката не е евтина? Не са я лъгали, тя не харесва цените им, но те са такива за всичките им клиенти. Който иска ремонт в оторизиран сервиз - плаща колкото му кажат.

Виж, освен Дару, сега Бавариа има и други не евтини марки. Освен Миркат за Сузуки, има и фирмения на Тойота, този на Мазда...
Карах мерцедес 10 години. Макар не чисто нова  от магазина, колата ми рядко (достатъчно, за да реша да не повторя и потретя), след като й изтече  гаранцията е влизала в друг сервиз освен в Балкан Стар, колкото и малоумно (навярно ) да ти звучи. Просто не понасям побългаряването и тарикатските изпълнения - той не може (няма уменията, техниката) да свърши и 20% от това, което правят в Балкан Стар, а цената му е на 50% от тяхната. И какво - после поправяме поправеното.
Сега карам Ровър, същата история. Боби Ровера чувал ли си го? Аз го и познавам вече, видях го за пруъв и за последен път. След него се наложи да дам едни бесни пари на официалния представител да ми оправи мизериите които натвори... Той че Ровера е дърво, дърво е, но си има начин за правене на това дърво, а тоя юнак, работил някога при тях, излязъл и направил сервиз, сега работи на 50% от цените им и те лъже в очите...
И накрая - Порше Юг и Запад в София. Тигуана ни е гаранционен - на 2 години. Не мисля, че е много по-евтин от 3-ката, но да кажем една идея,10-тина бона за стандартната линия... Та в Порше няма цена 160 лв за смяна на гуми и баланс, нито за Фолксваген, нито за Ауди., е ако са 20-тки може би, но 3-ката е на 19 максимум, стандартно е на 18...
ТАРикати-Разбойници са Бавария, факт.
За предпродажбена диагностика познай какви пари искаха ... 300 кинта.
Само Миркат може да им се опре на безочието и лакомията.
Иначе са добри, спор няма. 

Последна редакция: ср, 13 фев 2019, 02:29 от StefanB

# 603
  • Мнения: 3 732
Стефане, разкажи нещо повече за Миркат, ако знаеш, моля те!

# 604
  • Мнения: 5 056
Оказа се Каре.Шофьорското.
То за 2 дена се разхлопа зверски и го правих по спешност в друг сервиз.Одраха ми леко кожата Stuck Out Tongue
А старото беше станало на мармалад.Не знам как се постига този ефект за една седмица Grinning

# 605
  • Мнения: 1 970
Много лесно, след като достатъчно добре се разпори маншона, пълни се с мръсотия и пясък, камъчета и е дотам, за няколко дни може буквално да ти се разкачи шенкел или полуоска. И ако и някоя от втулките е заминала , току-виж ти паднало колелото в предоляването на поредната дупка....
Затова каретата ( маншоните) се следят, той първо се пробива и омаслява (обикновено остарява гумата и по сгъвките дава фира, а често става и в преспите зимата или след заледени високи коловози - чисто механично ледът го къса, при малък просвет. После става целия в грес, която излиза отвътре през дупката под действието на центробежната сила. И като свърши греста остава на сухо и почва скапването - пълни се с прахоляк и боклуци и неизбежно се съсипва. Междувременно при пълен ляв или десен с малко газ на първа скорост чука, специфично. Та при такава маневра, чува ли се ритмично причукване, обикновено е каре.
И накрая - мармалад, преди да се скъса.
Преглед ходова част не е басня, сериозно си трябва, просто профилактично майстора да гледа отдолу по окачването - отпред, отзад, генерация, маркучи на спирачките, холендери..., при всяко влизане в сервиз. И да намери нещо, не е казано, че трябва в секундата да се прави, но поне ще имаш едно наум какво предстои.
Ако сте го видели по-рано, омаслен, сте щели да минете само с един маншон и неизбежно работата по смената му. Но каре нямаше да сменяте.

# 606
  • Мнения: 1 184
Стефане , както ме посъветва ходих на Стар диагностика. След преглед на някои показатели ( не помян кои че бяха много - поне 1,5 ч стоях там ) изразиха мнение че може да е бутана софтуерно.Прати ме на тунинг сервиз за проверка , че само те имали такъв софтуер.
Още не съм ходил , но на магистралата до 220 км/ч изобщо не се замисли а повече ме достраша да настъпя. В диапазона 120 - 160 км/ч все едно съм с 80 км/ч. Под 120 все едно съм спрял ...така се усеща. Това за 2,2 , 150 кс как ти се струва?

# 607
  • Мнения: 5 056
Скрит текст:
Много лесно, след като достатъчно добре се разпори маншона, пълни се с мръсотия и пясък, камъчета и е дотам, за няколко дни може буквално да ти се разкачи шенкел или полуоска. И ако и някоя от втулките е заминала , току-виж ти паднало колелото в предоляването на поредната дупка....
Затова каретата ( маншоните) се следят, той първо се пробива и омаслява (обикновено остарява гумата и по сгъвките дава фира, а често става и в преспите зимата или след заледени високи коловози - чисто механично ледът го къса, при малък просвет. После става целия в грес, която излиза отвътре през дупката под действието на центробежната сила. И като свърши греста остава на сухо и почва скапването - пълни се с прахоляк и боклуци и неизбежно се съсипва. Междувременно при пълен ляв или десен с малко газ на първа скорост чука, специфично. Та при такава маневра, чува ли се ритмично причукване, обикновено е каре.
И накрая - мармалад, преди да се скъса.
Преглед ходова част не е басня, сериозно си трябва, просто профилактично майстора да гледа отдолу по окачването - отпред, отзад, генерация, маркучи на спирачките, холендери..., при всяко влизане в сервиз. И да намери нещо, не е казано, че трябва в секундата да се прави, но поне ще имаш едно наум какво предстои.
Ако сте го видели по-рано, омаслен, сте щели да минете само с един маншон и неизбежно работата по смената му. Но каре нямаше да сменяте.

Не е бил там проблема-маншона е наред,сцепила се е гривната.
Преди половин година ходих за проблем с абс-а и точно там се оказа,че има проблем,но тогава беше само с абс-а.Явно си е било тръгнало и цялото каре и двете зверски дупки,които нацелих в интервал от 1 седмица са го довършили.
Ходя на прегледи,винаги искам да ми казват и на техническия всичко,което виждат,обаче в крайна сметка разчитам почти сляпо на майсторите.
Така спасих една хидравлична рейка-хванах маншона съвсем в началото.Да не говорим,че едвам намерих майстор,който да се заеме да я смени....било много пипкаво,не им се занимавало,можело още да изкара,за един маншон щели да загубят един час,после реглажи бля бля бля.

# 608
  • Мнения: 2 998
Още не съм ходил , но на магистралата до 220 км/ч изобщо не се замисли а повече ме достраша да настъпя. В диапазона 120 - 160 км/ч все едно съм с 80 км/ч. Под 120 все едно съм спрял ...така се усеща. Това за 2,2 , 150 кс как ти се струва?
Чак се чудя как не ви е страх с такива щайги да се правите на спортисти. Още миналия път като писа колко ти е спортна колата ми стана смешно, но реших да си замълча. Да кажа, че моята е доста по-бърза и въпреки това не я имам за бегачка. Твоята в добрите и години като е била нова е ускорявала за 10,2 секунди и максималната и скорост е била 218км/ч (сега ти как изкривяваш времето за да върви повече не знам). Освен това на достатъчно дълга права всеки може да вдигне максималната скорост на автомобила. Имам познат, който обича да се хвали как с неговият дранголник https://bg.autodata24.com/i/renault/scenic/scenic-i-ja/large/2ec … 7f44d5f0e11eb.jpg вдига 190 на магистралата. Обаче не споменава, че това става някъде към Пазарджик.  Mr. Green

# 609
  • Мнения: 1 970
Драго, нищо чудно да е чипосвана, ще стане ясно на тунинга. Ако е така - или махаш чипа и имаш класически Мерцедес (хората са казали, че това е колата за возене, за каране бил бавареца...) и разхода ти е средно 7-8, изключвам Лоринзера и АМГ-то, или продължаваш да летиш.
Само внимавай с приземяването, че има невинни хора с деца, че ти ще си отидеш, едва ли на някой ще му пука, но че ще бастисаш нищо неподозиращи нещастни хора застанали на пътя ти - ако оцелееш едва ли щше си го простиш някога.
И между другото - юнака, който ми купи колата есента е минал покрай една камера със 125 вместо с 60, както е бил знака.
Но още не бил сменил талона.
Оня ден дойде фиша на моя адрес,
Глобата е една добра скоростна кутия за мерцедеса ти - 750 лв.
Само за информация. КАТ не си играят напоследък. И с право, мен ако питаш.
Но пари се печелят, другото е същественото - да имаш глава нараменете.
Намести я малко, да не увисне.

# 610
  • Мнения: 1 184
Хахаха , този модел и спортна.
Обръщам се към Стефан защото явно разбира ( май на ЛС трябваше да му пиша ).
Тези данни за скорост ги давам по повод че има съмнения след диагностиката за наличие на чип тунинг и де факто да е повече от 150 кс. И никъде не съм споменавал време.
Моля те не чети избирателно.
С това рено ако вдигнеш 190 ....първо си напиш завещанието.

# 611
  • Italia
  • Мнения: 1 059
Имам познат, който обича да се хвали как с неговият дранголник https://bg.autodata24.com/i/renault/scenic/scenic-i-ja/large/2ec … 7f44d5f0e11eb.jpg вдига 190 на магистралата. Обаче не споменава, че това става някъде към Пазарджик.  Mr. Green
И попътен вятър Grinning

Сега - първо да се оплача, после и да попитам за практически насоки Simple Smile
Миналата седмица имах среща с едно еленче, което изскочи на по-малко от 20 метра от колата и нямаше как да спра. За съжаление животинчето не оцеля, но и предната маска и калника на Борянка (Ситроен С4) не стават за нищо. На външен оглед (първо в тъмното, на следващия ден и на светло) пораженията са само по пластмасите (предна маска/броня, десен преден калник, една покривна пластмаса над двигателя и фаровете). Колата е вече в сервиз (оторизиран на Пежо) - избран от застрахователната компания, но не е моя доверен сервиз. Смятам след като си я взема от сервиза да я закарам при моите хора за проверка, ей така, да съм сигурна. Много ли се втелясвам? Да изчакам ли месец до смяната на зимните гуми, така или иначе тогава я преглеждат?

# 612
  • Мнения: 1 970
Аз на твое място бих я закарал да я погледнат и хората, на които имам доверие. Едва ли  ще отнеме много време.

Оторизиран на Пежо сервиз звучи странно. По-скоро доверен сервиз на застрахователите, вероятно, иначе какво значи оторизиран на Пежо? Ако е техен сервизен център, ОК, това е място, където се продават нови пежа и се ремонтира пежо, с нужния софтует и обучени механици - преди да напуснат за да работят за повече пари в "оторизирани на пежо" сервизи, които като няма пежа правят каквото има.
Ако е сервиз на Пежо, би следвало да е всичко наред и да не са останали части след сглобяването....Както обикновено се случва при другите юнаци.
Но чак капака на двигателя да си потрошила... Радиатора цял ли е в такъв случай?
Не се втелясваш, хич даже.
Много меко това Ц4... Или си ударила животното с голяма скорост...

Драго, мотора 143 коня съм го карал в Германия, в северната част, на 6-лентовата магистрала, пълна колата с пластмасово "туле" на покрива - тоест с аеродинамика на консерва със 190 на равно.
Действително - на 120 не се усеща нищо, все едно се движиш със 60. При това това е общо взето простичкия Мерцедес, Ц класата, смятай какво е усещането в Е а какво е в Ес -ката, с ония хидравлични амортисьори по 5 бона единия...

# 613
  • Мнения: 1 184
За S - ките още ми е рано. Като тръгне бизнеса по сериозно и това ще стане.

# 614
  • Italia
  • Мнения: 1 059
StefanB, да, прав си - доверен сервиз на застрахователя и сервизен център на Пежо.
Със сигурност не съм карала с двайсет Simple Smile
При 90 разрешена, колкото и да скоча върху спирачките,  в момента на удара съм била поне с 65-70 (без да навлизам в сериозни изчисления). Животното да е с килограмите на средностатистически възрастен мъж 80 кг и ето резултата:



Още нямам обратна връзка от сервиза, така че не знам има ли и други щети освен пластмасите.
Благодаря за насоките, ще се свържа и с моя сервиз като ми я върнат.

Общи условия

Активация на акаунт