ОСМИ клас пред нас е - ваканцията си тече -14

  • 65 580
  • 746
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 9 060
Цитат на: lulumba link=topic=1052279.msg371058и28#msg37105828 date=1532640727
Айде, сформирахме новото правителство. 🤣
Като гледам трудно ще се разберем
Малко индианци(министри), много вождове (че и такива без Винету се бутат)
Само МОНското кресло е ясно къде ще иде. JoyJoy

# 91
  • София
  • Мнения: 584
Аууу, май местата на сегашните дупетати, изстинАха! Joy Няма да се бутам. Винету не ми е любим, но песничката за бате Гойко ми харесва. 😂😂😂

# 92
  • София
  • Мнения: 440
Толкова се ядосвам, че не настоявах да участва в трето класиране. Щеше да влезе в Първа АЕГ, но това е. Здраве да е!

# 93
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 8 160
doroty02, не се ядосвай, може пък точно това да е било писано и да е за по-добро. Heart

# 94
  • Мнения: 320
Момичета и тук-там някое момче, чета ви от поне половин година и ми доставяте невероятно удоволствие. Много пъти ми се е искало да ви поздравя за начина, по който си общувате, за невероятната атмосфера, която създавате в темите, за тънкото и премерено чувство за хумор, за съпричастността и за още много, много други неща. Страхотни сте! Убедена съм, че на такива родители децата ще постигнат много, което им го пожелавам от сърце!

# 95
  • 1st floor
  • Мнения: 9 836
И аз гледах баловете - щеше да му стигне на младежа за паралелката с испански в 32-ро, но здраве да е! Все някой и френски трябва да знае! Laughing

Честито на приетите в желаните паралелки! Hug

За всички приети в 32-ро - искате ли да направим нова тема само за след 7-ми клас тук в Бг мама или пък скрита група във Фейса?

# 96
  • Мнения: 13 341
      Честито на класираните на трето класиране и успешен път на всички деца!Дано училищата, които са си избрали да сбъднат очаквания и стремежи.

Искам да попитам нещо за второ класиране.

При второто класиране, новият минимален бал е ясен- това са децата, които са се придвижили напред на освободените места. Какво обаче, означава новият максимален бал?Очевидно, това не са новокласирани деца, защото те с оглед бала са били вече класирани в тази паралелка на първо класиране. . Означава ли, че всички деца между стария и нов максимален бал са се придвижили напред?

Опитвам се на си изведа някакви заключения за определени паралелки, съдейки по общата картина.

# 97
  • София
  • Мнения: 16 315
Максималният бал е на деца, участвали във второто класиране, но прекласирани в същата паралелка /т.е. не са се придвижили в класирането/. Така го разгадахме тук.

# 98
  • Мнения: 13 341
Максималният бал е на деца, участвали във второто класиране, но прекласирани в същата паралелка /т.е. не са се придвижили в класирането/. Така го разгадахме тук.

За  тази възможност не се бях сетила, ясно.

Сега, с третото класиране се получават в някои паралелки много интересни ситуации,разбира се не става въпрос за най-високобаловите. Но ,гледам, например една  конкретна паралелка-
първо класиране- макс. бал 374.250- мин. 221
трето класиране- макс бал 303.500-мин. 41

Как ли се учи в такава паралелка с толкова разностранни балове.

# 99
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 780
Максималният бал е на деца, участвали във второто класиране, но прекласирани в същата паралелка /т.е. не са се придвижили в класирането/. Така го разгадахме тук.

За  тази възможност не се бях сетила, ясно.

Сега, с третото класиране се получават в някои паралелки много интересни ситуации,разбира се не става въпрос за най-високобаловите. Но ,гледам, например една  конкретна паралелка-
първо класиране- макс. бал 374.250- мин. 221
трето класиране- макс бал 303.500-мин. 41

Как ли се учи в такава паралелка с толкова разностранни балове.
Балът не е мерило за интелекта на децата. Има вероятност първите да станат последни и последните първи. Навремето влезнах в една елитна паралелка, буквално резерва. С течение на времето се получи разместване. Завърших една от първите в класа. А някои от първите не можаха даже да завършат. Та затова иде реч! Успех на всички ,които са успели да влязат трето класиране в исканата паралелка. Когато човек има желание и хъс всичко постига!

# 100
  • Sofia
  • Мнения: 4 888
Сега, с третото класиране се получават в някои паралелки много интересни ситуации,разбира се не става въпрос за най-високобаловите. Но ,гледам, например една  конкретна паралелка-
първо класиране- макс. бал 374.250- мин. 221
трето класиране- макс бал 303.500-мин. 41

Как ли се учи в такава паралелка с толкова разностранни балове.
Най-вероятно както до 7-ми клас. В масовото училище има деца с всякакви възможности, не са ги пресявали по никакъв начин.


didiela, ако си била в първите резерви, то едва ли балът ти е бил много по-нисък от този на последния влязъл, т.е. разликата в нивата е била пренебрежима и вероятно в следствие не на нисък интелект, а на моментно състояние.

бал 41 е едва-едва избутване с тройка + под 10 точки на двата изпита общо.

# 101
  • Мнения: X
А може да е на някой, който не се е явил на НВО и има балообразуващи 3 и 4 от свидетелството за завършено основно образование. От друга страна бал 221 може да е на дете със същите оценки, което е изкарало 2х45 на НВО. Варианти всякакви.

# 102
  • Мнения: 13 341
      Съгласна съм, че не е мерило, още повече самата аз влязох резерва, а завърших със сребърен медал.
Мисълта ми е по-скоро дали дете с драстично нисък бал няма да се чувства потиснато / аз например бях, но не заради знания, а защото повечето деца бяха от т.нар. "базови училища"- нещо аналогично на сегашните , предпочитани ."Базови", защото преподавателите им същевременно обучаваха и студенти- педагози и наистина имаше разлика с тези деца/

Чудя се и за взаимоотношенията , навремето някак не беше много в реда на нещата да се коментира, въобще каква е атмосферата в една такава паралелка.

В топ- паралелките може би е по- компактна групата, но  ние с детето по ред причини отсега изключихме двете най-елитни гимназии в града. Третата, по мое мнение набедена за елитна, но също високо балова пък никога не ни е била на вниманието. И така остава т. нар. "втора дивизия" вкл. и при "космически бал", какъвто не вярвам да изкара, но не е невъзможно.

Точно примерът с основното училище ми е много притеснителен.
В първи клас имаше в класа деца с наистина различни възможности, а училището беше с доста амбициозни учители. Част от децата бяха системно готвени от ПГ за влизане в МГ след ІV клас, друга част поне до края на втори клас така и не се научиха да четат.  Не беше приятна картинка.

Моето дете си тръгна във втори клас, но по съвсем различни причини. Но като срещам майки от стария клас, се оказва, че към момента са си тръгнали / основно - от пети клас/ около 12- 13 деца, защото не издържат на темпото.

Последна редакция: пт, 27 юли 2018, 12:31 от Светкавица

# 103
  • Мнения: X
Не разбирам защо се обръщаш към мен. Не съм коментирала основното училище. Просто дадох пример с варианти на балообразуване.

# 104
  • Мнения: 13 341
Не разбирам защо се обръщаш към мен. Не съм коментирала основното училище. Просто дадох пример с варианти на балообразуване.

Мисля,че видях в поста ти пример с основното училище, виждам, че сега го няма.
Сега видях, че е на  szervus , съжалявам и редактирам!

Общи условия

Активация на акаунт