Лидл 118 - Август

  • 122 174
  • 1 514
  •   1
Отговори
# 990
  • Мнения: 10 416
Скрит текст:
От днес 2 случки в Лидл, които ме впечатлиха.

2. След каса си поглеждам касовата бележка и погледът ми се заковава на продуктът, който беше намален, но ми е маркиран на редовна цена. Обръщам се и тръгвам обратно към касиерката, която ме поглежда, усмихва се, само й показах продукта и тя без да се замисли приготви парите, които трябва да ми върне. Останах с ужасното усещане, че беше съвсем наясно, че не ми е маркирала отстъпката. Дано да греша, понеже до сега се кълнях в служителите на Лидл в този филиал и не ми се иска да мисля, че е допуснала тази грешка умишлено.
И ти върна парите без сторно, без да вземе бележката...ей, така просто?
Да, странно, нали. Бележката остана в мен, без корекции по нея. Нали Thirteen (мисля) писа, че имат някаква сума, в рамките на която им е позволено да имат отклонение в сумата при приключване на касата (ако не бъркам с темата за Кауфланд). Или пък после оформя документално нещата, нямам представа какво прави. Но по-лошото е съмнението ми за другото, с умишления момент. Все пак винаги си проверявам бележките, грешки стават редовно и навсякъде.

# 991
  • София
  • Мнения: 5 589
И на мен ми се е случвало с продукти с оранжев етикет, даже и казах че е намален, но не го отчете, след като излезе касовата видях че няма намалението. Трябваше да сторнира продукта и да вкара някакъв код и тогава се появи.

# 992
  • Мнения: 4 058
Въодушевихте ме момичета с тия нокти, пипане с пръсти и т.н Grinning

Избирам си аз днес авокадо и до мен някаква тетка скубе от гроздето зърно по зърно. Гледам я, гледам, и си викам, е няма пък да премълча. "Вие защо така скубете гроздето зърно по зърно?"

И изненада! На руски ми отговаря Grinning Еййй, някой беше писал напред нещо за тия руснаци, аз нямам някакво негативно отношение към тях, ама точно за написаното тук се сетих.

И ми обяснява де, че гроздето било "помойка", за боклука демек, пък било 5 лева (4,29 беше). И изобщо не беше толкова зле. Та значи можело така да си го опоска хубавото и след нея някой да купува опощените чепки. Ужас просто.

Ама да ви кажа, не трябва да си мълчим и това е. Едно момче от персонала проследи диалога ни, но нищо не каза. Май нямат право да правят те забележки.

# 993
  • Мнения: 6 881
Случва се да не видя намалението понякога. Ще кажете-е,тази червена лепка,,пък как няя да видя. Ами не,не я виждам понякога. Особено ако бързам да изтегля опашката. Да не говоря,че в момента,когато са ме повикали на каса, правя още няколко неща. Примерно зареждам фурна с хляб..и ме повикат. Отвън съм оставила замразени банички. И бързам да касирам,за да не се размразят печивата. Или в момента на повикване ,вадя палет с охладени. Чувам,че ме викат на каса и в бързината хем да извадя палета,хем бързо да отида до касата,пльосвам малко млекца и боза...Случки много и разнообразни.
За сторно бележката. Да,трябва да се напише пред клиента,аз да се подпиша,той. Но по-често,за да не бавя опашка,пък и себе си..връщам на момента грешката и после си правя и пиша сторното. Търсят ми го на отчет за деня.
Друга подробност. Не ми е в интерес нито да съм на плюс,нито на минус при отчитане. И в двата случая е неприемливо. Simple Smile

Последна редакция: сб, 25 авг 2018, 11:04 от Thirteen#

# 994
  • Мнения: 546
Сега разбирам, защо като кажат, че птварят нова каса и тя се отваря чак следдесет минути. Тоеа не е проемливо. Във Фантастико, Била, касиерките са си касиерки и има персонал за другото. Вярно, че там има повеече клиенти

# 995
  • Мнения: 6 881
10 минути? Верно ли?
В момента в който си чуя касата или малко след момента Grinning тръгвам за там. Не го вярвам това с десетте минути. Най-малкото,колегата основна каса няма да е ок с това. За клиентите е ясно.
А за плодовете и зеленчуците .. Вчера например. Имах в момента работа точно в сектор ПиЗ(плод и зеленчук). Действам си аз. Виждам обаче,момиче на видима възраст 25 ,28. Ще си избира картофи. Вдига горния кашон с картофи,най-безцеремонно го стоварва в/у лимоните мрежа и започва да избира. Виждайки обаче,че в долния са същите като в преместения, продължи с избора от последния. Извиних се и помолих поне да го отмести от лимоните, защото се мачкат. Погледна ме с насмешка и репликира,че и без това картофите не ставали. Което си беше вярно,кофти си бяха. Но такива идват в момента. На въпроса ми- и вие решихте,че щом катофите не стават,да ги последват и лимоните ли? Познайте-извикайте управител.
Нямаме нищо против да се избира. Даже  се старая ,когато редя аз ,да има макс изложение на всеки артикул,за да има избор клиента. Но имам против подобни действия,повреждащи друг артикул.

# 996
  • Мнения: 10 416
При нас каса се отваря до минута-две след обявяване. Но ми беше странно защо касиерите идват след клиентите. Ясно защо. Имаше коментари, че в Лидл се плаща по-добре отколкото в другите вериги - дано да е така, след като цари такава постоянна мултифункционалност на персонала.

Кажете за соевото сирене - различни видове видях, стават ли?

# 997
  • Мнения: 86
Наскоро на касата пред мен имаше жена с две пликчета  патладжани.На всички им беше махнала дръжките....

# 998
  • София
  • Мнения: 24 616
И при нас касиера идва след клиентите. Служителите са много нагли с клиентите. Груби и арогнатни. Вече не им мълча.

# 999
  • Мнения: 251
И при нас касиера идва след клиентите. Служителите са много нагли с клиентите. Груби и арогнатни. Вече не им мълча.

Е, нормално е, касиера да идва след клиентите. Нали се вика касиерка, ако клиентите са много за отворените каси? И те, като чуят, че каса 2 се отваря, всички тичат на там. Едно е да дойде служителка от другия край на магазина, и съвсем друго е някой просто да измине 2м.

# 1 000
  • Мнения: 6 881
За соевото сирене не знам,но се разочаровах от Хумуса от тази седмичната акция. Обичам подобни нещица да хапвам,но този... Взех Класик -а да опитам...ами голям киселоч. Чета съдържанието- оцет, лим.сок...чудо Confused

# 1 001
  • Мнения: 75 367
На мен не ми пречи. Знам че в момента разтоварват или зареждат и изчаквам. Не ми е драма. Малко толеранс не е излишен. А и да се ядосвам...нищо няма да постигна.

# 1 002
  • Мнения: 19 849
Абсолютно. Ние все искаме най-ниските цени, най-доброто обслужване, най-многото артикули, най-бързо, най-чисто и по-по-най-най от всичко... Ама толеранс ник'ъв!

# 1 003
  • Мнения: 10 416
За мен нормалното е по вътрешната система за комуникация да се разберат със служител да отива на каса и когато той е там, да се пусне анонс за клиентите. Като гледам как бързат от персонала към каса, а там вече е настанала тъпканица, чак аз се напрягам заради служителя. 😃 Не вярвам и служители, и клиенти да чуват анонса едновременно, че така да мерим времето за прекосяване на магазина. Ако е така и касиерът, който обслужва тази каса, е в тоалетната, какво става? Тогава вярно може да минат 10 мин. докато се разберат кой къде е и къде да отива. Но на мен поне не ми е било проблем, просто ми се е виждало странно.

# 1 004
  • Мнения: 2 333
Някой опита ли пуешките наденички? Хубави ли са? Имат ли много подправки?
При нас също идват минута-две след обявяване на каса, но не ми пречи - тъкмо да разтоваря нещата, да се огледам дали не забравям нещо...

Общи условия

Активация на акаунт