Лидл 118 - Август

  • 122 183
  • 1 514
  •   1
Отговори
# 1 005
  • Мнения: 251
За мен нормалното е по вътрешната система за комуникация да се разберат със служител да отива на каса и когато той е там, да се пусне анонс за клиентите. Като гледам как бързат от персонала към каса, а там вече е настанала тъпканица, чак аз се напрягам заради служителя. 😃 Не вярвам и служители, и клиенти да чуват анонса едновременно, че така да мерим времето за прекосяване на магазина. Ако е така и касиерът, който обслужва тази каса, е в тоалетната, какво става? Тогава вярно може да минат 10 мин. докато се разберат кой къде е и къде да отива. Но на мен поне не ми е било проблем, просто ми се е виждало странно.

Дори и така да се разбират, клиентите на касата нали чуват, че касиерката звъни по телефона на колежка да отвори каса. Много любопитни хора има и обичат да подслушват чужди разговори, та веднага тичат към други каси

# 1 006
  • Мнения: 546
Ми не знам, дали са точно 10, но клиентите останали на касата, отдавна биват обслужени, докато дойде касиерка. Вече не правя грешката да се пренареждам. Когато съм в обедната почивка там това бавене ме дразни , защото всяка минута ми е важна. И точно тогава работят само две каси, а опашките до зеленчука. Пълно безумие.

В Била отварянето на каса и пренареждането става почти едновременно.

# 1 007
  • Варна
  • Мнения: 245
Здравейте, аз отново се включвам с въпрос. Много красиви ми изглеждат кухненските уреди и освен термоса (за който попитах преди няколко дни) сега си набелязах и тостера, каната и пасатора заедно с купичките. Някой има ли отзиви за тях? Сравнително отскоро пазарувам от Лидл и не знам дали са ги пускали преди и на какви цени? Благодаря предварително! Simple Smile)

# 1 008
  • Мнения: 251
Ми не знам, дали са точно 10, но клиентите останали на касата, отдавна биват обслужени, докато дойде касиерка. Вече не правя грешката да се пренареждам. Когато съм в обедната почивка там това бавене ме дразни , защото всяка минута ми е важна. И точно тогава работят само две каси, а опашките до зеленчука. Пълно безумие.

В Била отварянето на каса и пренареждането става почти едновременно.

Значи, който бърза за обедната почивка, си прави сандвичи или салатки от вкъщи и си ги носи на работа. Не си мислете, че касиерката стои в някой ъгъл и си бърка в носа, докато вие чакате на касата.

# 1 009
  • Мнения: 6 881
Пуешките наденички вече са ми фаворит. Много ми харесаха Heart Eyes
Откакто сме със слушалки,вече процедираме така. В момента,в който натиснат копчето за каса ,касиера,който ме изисква,ми съобщава. Така вече става по-бързо,определено.
А иначе преди..мн случки мога да разкажа. Като примерно отскачам до тоалетна и в момента,в който смъквам дънките и ....трета каса,моля Disappointed Relieved Joy. Не питайте как се изстрелвах...Sweat Smile

# 1 010
  • Мнения: 546
Ми не знам, дали са точно 10, но клиентите останали на касата, отдавна биват обслужени, докато дойде касиерка. Вече не правя грешката да се пренареждам. Когато съм в обедната почивка там това бавене ме дразни , защото всяка минута ми е важна. И точно тогава работят само две каси, а опашките до зеленчука. Пълно безумие.

В Била отварянето на каса и пренареждането става почти едновременно.

Значи, който бърза за обедната почивка, си прави сандвичи или салатки от вкъщи и си ги носи на работа. Не си мислете, че касиерката стои в някой ъгъл и си бърка в носа, докато вие чакате на касата.

Значи аз от тъпи съвети нямам нужда. В района на този Лидл има много биснес сгради и е нормално точно тогава да има много клиенти, и не е нормално само две каси да работят. Иначе аз не обядвам в Лидл има си бистра.  Но пък ми хтрябва вода, кисело мляко и т.н, които няма как да помъкна от къщи. А Лидл ми е близо до бистрата. Крайно време е да се направят каси с до пет- десет продукта, както е в Била, а не с един сладолед да чакам цяла вечност и той да се разтопи. Сладоледът винаги  си го ям на опашката и давам само опаковката да маркират. Вода също си отварям на опашката и после давам да я маркират. Няма да припадам я.

В случая не критикувам касиерките, а този който ги разпределя.

# 1 011
  • Мнения: 10 416
Дори и така да се разбират, клиентите на касата нали чуват, че касиерката звъни по телефона на колежка да отвори каса. Много любопитни хора има и обичат да подслушват чужди разговори, та веднага тичат към други каси
Е това не ми е хрумвало да слухтя, нито съм била първа на каса в такава ситуация, за да чуя дали си казват "отворете каса" или "отворете каса 3". Нещо много задълбахме в кухнята, но място за оптимизация има. Това за бързата каса е особено смислено. Днес не отидох да пазарувам, защото ми трябваха 4 бр.от 1 артикул, а бързах за път и не можех да рискувам да висна на някоя съботна опашка.

# 1 012
  • Мнения: 6 881
За бърза каса съм с две ръце и аз. Чуват се оттук-оттам подмятания по темата. Но дали,а пък кога...не знам.
Относно красивите ел.уреди за кухнята,мога да кажа,че се пускат периодично. Купуват се доста и не се рекламират почти. Което ми говори,че като качество са ок.

# 1 013
  • Мнения: 75 368
Как да ги разпредели ако са 4 човека на кръст и всички зареждат в момента?

Когато отворят каса...касиер ще дойде. Много сте нетърпеливи. Веднага зарязват стелажа и идват...виждала съм ги...


А иначе и аз не се пренасочвам, а си чакам на моята си...защото е същото.

# 1 014
  • Мнения: 251
Как да ги разпредели ако са 4 човека на кръст и всички зареждат в момента?

Когато отворят каса...касиер ще дойде. Много сте нетърпеливи. Веднага зарязват стелажа и идват...виждала съм ги...


А иначе и аз не се пренасочвам, а си чакам на моята си...защото е същото.

Да дойдат в Германия, да видят как баааввввнооооо касиерките вървят към касите, с усмивка, поклащайки се, че и след това са им нужни 2-3 минутки да се наместят на столчето. Laughing

# 1 015
  • Мнения: 75 368
Тук сме всички и за всичко изнервени. Сигурно е от безпаричието...Stuck Out Tongue Winking Eye

# 1 016
  • София
  • Мнения: 8 497
Принципа на работа на този тип хипермаркети е да работят с много малко персонал. Аз се чудя как още не са измислили вариант, да работят въобще без персонал.

# 1 017
  • Мнения: 75 368
Аааа..без персонал...на кого ще се караме тогава Joy

# 1 018
  • Мнения: 251
Принципа на работа на този тип хипермаркети е да работят с много малко персонал. Аз се чудя как още не са измислили вариант, да работят въобще без персонал.


А, че що да не? В real Германия, имат по 1 служител на 4 каси за самообслужване. Една лелка стои  по средата и гледа дали маркираш всичко. Grinning

# 1 019
  • Мнения: 10 643
И при нас касиера идва след клиентите. Служителите са много нагли с клиентите. Груби и арогнатни. Вече не им мълча.

аз, като клиент, не съм забелязала нещо подобно. но нагли простакеси /и простаци, но по мои наблюдения жените са по-нагли и агресивни/ - бол. като случая, описан по-горе. не стига, че мачка лимоните, ами и нагла. надявам се управителят да я е поставил на място. малко като мангали се държат - някой им обадил, че имат права и вдигат врява до бога. а задълженията и възпитанието....за балъците по техните критерии. аман от простотия.

Общи условия

Активация на акаунт