Нека споделим "бисери" от клиенти

  • 22 585
  • 214
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 416
Колежката  ми изпраща факс до наши клиенти. Нашият факс е автоматичен без слушалка. В много от случаите, когато изпращаме факсове  хората се сещат и прехвърлят към факс, не ни се налага да ги предупреждаваме.При тези клиенти ,факсът не е на пряка линия. Вдига секретарката, чува сигнала, но не зацепва, какво трябва да направи и затваря. Колежката ми звъни от друг телефон и й обяснява : "Факсът ни е автоматичен без слушалка, моля Ви, като вдигнете, дайте факс сигнал."
Отсреща девойката отговаря: "Добре, но като вдигна, дава само заето". /явно не може да различи факс сигнал и сигнал "заето"/

# 211
  • Варна
  • Мнения: 138
В регистрационен картон на клиент, който той сам попълва, в графа "семейно положение" е записано " аз и мама" - пише го 40 годишен мъж. Същата реплика се превърна в нарицателно, определящо "сем. положение" на някои пораснали мъже

# 212
  • Балчик
  • Мнения: 9 219
В регистрационен картон на клиент, който той сам попълва, в графа "семейно положение" е записано " аз и мама" - пише го 40 годишен мъж. Същата реплика се превърна в нарицателно, определящо "сем. положение" на някои пораснали мъже

 Joy

# 213
  • Мнения: 83
Седим си в едно заведение. Влизат две мацки и питат-
Джим Бим имате ли?
Барманката
-Не джина ни е само Савой клуб!
А  мацките Shocked Shocked Shocked

# 214
  • София
  • Мнения: 548
един колега в хранителен магазин в студентски град:
 - Една черешова - гроздова /ракия/ , моля!

Последна редакция: ср, 21 юни 2006, 23:23 от irinopolis

Общи условия

Активация на акаунт