Лидл 119 - Септември

  • 124 295
  • 1 455
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 5 634
Някой ще сподели ли мнение за пушената сол от Калахари? Също и за другите подправки от серията, за барбекю или нещо подобно бяха...? newsm78 Мелничката може ли да се пълни и използва повторно или е за еднократна употреба? Thinking Все забравях да купч когато бяха намалени Crazy , преди седмица-две... ooooh!
Като заменям първо се обаждам на каса/охрана, после отивам да си избера номер/цвят....почти никога не се налага да си оставям "нещото" преди да избера- но все пак съм се обадила и знаят. Само в началото се е случвало да вляза със стоката, да си избера и после на каса- от разсеяност, но много бързо схванах, че отстрани не изглежда добре това Laughing , всякакви тарикати има все пак... ooooh!

Колежката ми използва с черния пипер и чесъна, каза, че за скара е идеална, мелничките са за многократна употреба

Последна редакция: пн, 17 сеп 2018, 14:58 от dani-ela-80

# 841
  • Мнения: 32 106
 dani-ela-80, мерси Simple Smile Много им харесвам мелничките, и съдържанието Mr. Green , винаги си намирам с какво да ги напълня после Laughing

# 842
  • Мнения: 5 634
dani-ela-80, мерси Simple Smile Много им харесвам мелничките, и съдържанието Mr. Green , винаги си намирам с какво да ги напълня после Laughing

И аз си купих (но все още не съм я пробвала), че зимата бях улучила кофти партида на мелничките, не се отваряха.

# 843
  • Мнения: 2 845
В нашия Лидл се опитват да правят нещо, и те не знаят какво. Първо, в и без това малкия паркинг, на пъпа, правят стоянките за количките. 10 паркоместа са неизползваеми. Освен това изглежда някак се опитват да разширят самия магазин до зоната, в която понастощем стоят количките. Или да го смалят - защото от вътрешната страна е преградено до фурната. всичко от рафтовете там е разнесено из магазина.

 #2gunfire #2gunfire #2gunfire

За Бургас Изгрев ли говориш?
Ще го разширяват ли магазина, не ми е много ясна концепцията.

# 844
  • Мнения: 32 106
А, пробвам и ако има проблем ще заменям Mr. Green Мелничка която да не се отваря не съм купувала никога от Лидъл, но от други магазини съм купувала много лоши мелнички, трудно смилат или не са удобни... Crazy

# 845
  • Мнения: 2 862
Роклите ми харесаха на мен, ако не бях бременна щях да си я взема. Не е много дебела, но стои плътна, за цената си, и за времето, което идва е страхотна.
Взех си и рибени пръчици, харесаха ми.
В мол Бургас Галерия имаше останали 2 детски, розови часовници, някой по-напред питаше.
Много ли са къси роклите ?

# 846
  • Мнения: 35 645
В нашия Лидл се опитват да правят нещо, и те не знаят какво. Първо, в и без това малкия паркинг, на пъпа, правят стоянките за количките. 10 паркоместа са неизползваеми. Освен това изглежда някак се опитват да разширят самия магазин до зоната, в която понастощем стоят количките. Или да го смалят - защото от вътрешната страна е преградено до фурната. всичко от рафтовете там е разнесено из магазина.

 #2gunfire #2gunfire #2gunfire
В Русе в Дружба е така

# 847
  • Мнения: 9 550
В нашия Лидл се опитват да правят нещо, и те не знаят какво. Първо, в и без това малкия паркинг, на пъпа, правят стоянките за количките. 10 паркоместа са неизползваеми. Освен това изглежда някак се опитват да разширят самия магазин до зоната, в която понастощем стоят количките. Или да го смалят - защото от вътрешната страна е преградено до фурната. всичко от рафтовете там е разнесено из магазина.

 #2gunfire #2gunfire #2gunfire

За Бургас Изгрев ли говориш?
Ще го разширяват ли магазина, не ми е много ясна концепцията.

За там, за там. И на мен не ми е ясна.

# 848
  • Мнения: 6 892
Соул 81 , по няколко начина можеш да процедираш при замяна. Най-често е с касовия бон и артикула, да се обадиш на касиер на каса или на охраната. Влизаш си след това,намираш си желания размер или цвят,оставяш това,което искаш да замениш и отново през каса с касов бон ,за да сравни колегата артикулния номер. Т.е. да се увери,че взимаш отново същият артикул. Пари не се подмятат насам,натам в случая. Няма и нужда.

При връщане, обаче,ако искаш да върнеш артикула за пари,т.е. нещо не те кефи,или отново размера е проблем,или каквото и да е, с касов бон направо на касата. Съобащаваш,че искаш да върнеш артикула за парите. Добре е,ако причината е дефект,да се каже,защото си има определен начин за сторното. Иначе ако не е дефект,не е нужно да изтъкваш причина. И тогава ти се връща стойността на артикула.

# 849
  • София
  • Мнения: 14 093
На мен роклите ми идват къси. Над коляното ми стоят и не ми е удобно да ходя на работа така. Поне да ми стигаха до коляното.

# 850
  • Мнения: 6 892
И още нещо. Не става да замениш един артикул със съвсем различен. Т.е. да си купил огледало и да искаш да го замениш за рокля на същата стойност. В такъв случай,когато са различни артикулите,задължително първо се прави сторно на артикула,който връщаш,възстановява се сумата веднага. И после вече си взимаш друг.

# 851
  • Варна
  • Мнения: 25 842
Е, то това се подразбира.

# 852
  • Мнения: 6 892
Ам нали съм обяснителна...да си кажа.Simple Smile

# 853
  • Мнения: 548
Шлиферите са твърде ниско качество като за 50 лева, ризите също

# 854
  • Мнения: 2 862
Шлиферите са твърде ниско качество като за 50 лева, ризите също
Представям си чорапогащниците Grinning Grinning Grinning

Общи условия

Активация на акаунт