Avon само за представители: въпроси и отговори

  • 23 077
  • 331
  •   1
Отговори
# 135
  • София
  • Мнения: 2 901
Някой дали може да ми даде обяснение: в брошура 08 има кампания за течните сапуни и другите продукти от серията Senses. "Течен сапун само за 2.20 с покупката на който и да е продукт от стр. 144-147." Да, обаче, после за течните сапуни не са приложили отстъпката, която са приложили за останалите продукти - в случая 20%, а е на половина - 10% отстъпка от 2.20те лева... Не е голямата разлика, но пък какво го отличава този продукт от останалите в каталога, че да не може и той да се намали като другите!!!

# 136
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Някой дали може да ми даде обяснение: в брошура 08 има кампания за течните сапуни и другите продукти от серията Senses. "Течен сапун само за 2.20 с покупката на който и да е продукт от стр. 144-147." Да, обаче, после за течните сапуни не са приложили отстъпката, която са приложили за останалите продукти - в случая 20%, а е на половина - 10% отстъпка от 2.20те лева... Не е голямата разлика, но пък какво го отличава този продукт от останалите в каталога, че да не може и той да се намали като другите!!!

Отстъпката за тези продукти от специалната оферта: "Ако закупите продук от.... стр. до ..... стр.", винаги имат фиксирана отстъпка 10 %!!!! Ако погледнеш панорамата си ще го видиш отразено там. По принцип тези продукти са достатъчно намалени и затова отстъпката им е такава /политика на фирмата/..
. Sunglasses Sunglasses Sunglasses

# 137
  • Бургас
  • Мнения: 6 072
Валентина, в панорамата за представители винаги има изброени продуктите с фиксирани отстъпки (независещи от оборота). Това са продукти които в кампанията са супернамалени. За тази кампания бяха течните сапуни, антицелулитния гел, маслото за плаж против стареене на кожата и маската за ръце на планет спа Hug

# 138
  • Мнения: 139
Аз вече не знам какво да правя?! Вчера се уговорих с една от клиентките, днес да й занеса поръчката - да, обаче звъня си аз по телефона, звъня си, той си отговаря свободно...Обадих се на наша обща позната и какво стана след това, клиентката си включи гласовата поща. Чудя се, защо изобщо си направи поръчка и защо сега се крие от мен(а утре трябва да плащам)???  #Cussing out #Cussing out #Cussing out

# 139
  • София
  • Мнения: 2 901
Благодаря за отговорите - явно тярбва да внимавам повече, пък и 1 на ум да имам!

mania, е това е риксът! Надявам се да не ми се налага да обслужвам непознати хора, в смисъла на "една позната", а винаги да са ми поне препоръчани. Дано не ти е поръчала 100 неща, че ако е и имала налудничав вкус  #Crazy - какво се прави в такива моменти, сигурно въобще не може ад става въпрос за връщане на продуктите, а да пробваш да ги продадеш на друга клиентка поне на нетните им цени, м?

# 140
  • На погрешната планета
  • Мнения: 2 776
Аз вече не знам какво да правя?! Вчера се уговорих с една от клиентките, днес да й занеса поръчката - да, обаче звъня си аз по телефона, звъня си, той си отговаря свободно...Обадих се на наша обща позната и какво стана след това, клиентката си включи гласовата поща. Чудя се, защо изобщо си направи поръчка и защо сега се крие от мен(а утре трябва да плащам)???  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Ако не я намериш, върни продуктите. И другият път от непознати клиенти искай капаро Wink.

# 141
  • Мнения: 139
Въпросът е, че тя ми е позната!   newsm78

# 142
  • На погрешната планета
  • Мнения: 2 776
Въпросът е, че тя ми е позната!   newsm78
Е,това вече е гадно Sad.Търси я упорито и настоявай да си вземе поръчката и да ти я плати.След това я отсвирваш, да си търси друг дистрибутор.

# 143
  • София
  • Мнения: 2 901
Въпросът е, че тя ми е позната!   newsm78

Е, ами като ти е позната (т.е. искаш да кажеш, че държиш на нея), не й връщай продуктите, ами плати навреме поръчката си към Ейвън и като се видите с познатата й намекни, че ти създава проблем така - да й стане неудобно. То пък бива познати, ама... дето казва баща ми "по-добре те да ми се сърдят, отколкото аз на тях"

А дали пък не е случайно това, че не можеш да я откриеш. Може наистина да отсъства...

# 144
  • Мнения: 139
Благодаря ти, мама МЕРИ! Продължавам да си звъня...По-късно пак ще отида до тях. Е такова нещо не ми се беше случвало! Ще платя аз, а пък с нея вчера сме се уговорили - за срещата ни днес.

# 145
  • Мнения: 139
От AVON ми отговориха, че трябвало да имам "много уважителни причини", за да върна продуктите #Crazy

# 146
  • Мнения: 880
аз си търся представител,може да ми пишете на лични

# 147
  • Бургас
  • Мнения: 252
Да се оплача. Плащам си поръчките в ДСК. От там уведомявали Ейвън до 3 работни дни. И понеже се получава забавяне, сега трябва да тичам до нас, да взема платежните и да им ги пускам по факса. Иначе няма да ми пуснат поръчката.  #Cussing out
Имах доста ангажименти и се забавих ден-два, но при положение че им пуснах и платежното по факса...

В крайна сметка, по-важното е да дойде поръчката.

Последна редакция: пт, 30 юни 2006, 14:28 от Kalinka Malinka

# 148
  • Мнения: 400
Така се получава обикновено ако не си спазила срока на плащане написан на фактурата.

# 149
  • Мнения: 1 028
Цитат
Да се оплача. Плащам си поръчките в ДСК. От там уведомявали Ейвън до 3 работни дни. И понеже се получава забавяне, сега трябва да тичам до нас, да взема платежните и да им ги пускам по факса. Иначе няма да ми пуснат поръчката
Мдаа,и аз го ядох същия,обади ми се зоналната и ми каза да пратя по факс бордерото,ма аз нъл съм си умница и викам чакай да я питам ако ги снимам и пратя по мейл няма ли да кандисат,та обадих се аз и един любезен господин ми даде мейл на който да пратя платежното нареждане,снимах го с фотоапарата и след 1 час вече всичко беше ток,отразено беше плащането.А "ДСК" такова покъртително писмо им засилих във връзка с отвратителното им обслужване тук,че на следващия ден директора ми беше написал извинително писмо и ме кани на среща,на която да ми покаже как са взети мерки срещу всяко мое роптание,мнооооо съм доволна.

Общи условия

Активация на акаунт