Лидл 120 - Октомври

  • 141 471
  • 1 837
  •   1
Отговори
# 1 545
  • Мнения: 6 891
Кремообразен е пълнежа на бонбоните, но не точно крем. Ама го обясних Joy При всички положения не е ликьор.
Пропусната отстъпка е друг вид рекламация-относно обслужването. Тук спор няма. Твои са си,на място си,взимаш си отстъпката.

# 1 546
  • Мнения: 1 860
За мен не е Ок това, което направи една жена в Метро - отвори крем, намаза се и го върна на рафта. По вашата логика после накой, ако го купи, трябва да си трае от кумува срама. Всеки е прав да прави каквото смята за добре. Аз харесвам магазина, именно защото знам, че имам права там. И само там са ми казвали да си снимам касовата бележка, за да не изсветлее за три години.

# 1 547
  • Мнения: 6 891
dreamingfly и за мен не е нормално, вече всяко нещо което купувам, да го проверявам дали нещо му има или няма, но факт.
А това са последици от клиентите,не от служители или Лидл.

Последна редакция: нд, 28 окт 2018, 22:56 от Thirteen#

# 1 548
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 724
А, не, не, не е по същата логика. Кьорав карти не играе, аз няма да си купя пробван крем, за теб не знам. Логиката изобщо не е същата и ако попадна на отворен крем В МАГАЗИНА, ще го занеса на касата или ще го дам на някой от персонала, ма няма да си го купя и да мълча.

# 1 549
  • до едно тепе
  • Мнения: 6 623
Ми то хубаво, ама аз не си гледам кремовете в магазина дали са пробвани. Отварям да помириша само дезодоранти. Никога кремове. Ненормално ми е такова действие ама хора всякакви.
Аз съм правила забележка за невписана отстъпка. Бяха сложили на едни аспержи огрооомна табелка с надпис само днес и цена с 1лв надолу. На касата ми ги маркираха на старата цена. Видях, казах, изчакахме някой да провери етикета и си ми дадоха левчето. Ама това си е в реда на нещата. Все пак е грешка на служителите. Е ако бях излязла вероятно нямаше да се върна.

# 1 550
  • София
  • Мнения: 8 527
И такааа ... да видим утре дали ще дават откриването на втория магазин на ЛИДЛ в Люлин - София. Очаквало се големи навалици.

# 1 551
  • Мнения: 1 860
И аз не оглеждам всяко нещо, което купувам. Може би съм такъв човек или просто никога не съм сама. Но в онзи момент онемях и си признавам - не казах на никого. Но жената беше добре облечена и съвсем нагло се намаза с крем за лице пред мен... Както и да е, зациклихме, а няма смисъл. Нищо не искам от следващата брошура. Чакам с нетърпение другата:)

Детските кухни ги пускат преди Коледа, да.

# 1 552
  • Мнения: 32 085
Кремообразен е пълнежа на бонбоните, но не точно крем. Ама го обясних Joy При всички положения не е ликьор.
Мерси. bouquet А има ли в Лидъл някакви бонбони с вишна и ликьор? Много обичам Heart Eyes
Скрит текст:
За пропусната отстъпка и аз съм правила рекламация- винаги си гледам касовите бележки. Най-тъпото всъщност е това, че понякога клиентите на опашката се подхилкват, че се връщам да си искам отстъпката- все едно човек бере парите си от дърветата. Сумата всъщност няма значение, защото в този случай въпросът е принципен. Освен ако не съм далече от магазина вече и пропуснатата отстъпка е нещо до 50 стотинки- в такъв случай и за такава сума просто не ми се връща вече.
Аз се научих да оглеждам добре почти всяко нещо което купувам- но като се случи няколко пъти я месо чопнато с нокът, я отпито от мляко, я отворени дамски превръзки и т.н. и човек май започва да свиква да оглежда Crazy Подобни неща са ми се случвали и в квартални супермаркети (където политиката им съвсем не е толкова либерална спрямо клиентите), далеч преди да има Лидъл, Кауфланд и Билла в България....
Вчера погледнах шареното свинско месо- ами, това си беше сланина основно, видимо доста над 60% бяха мазнините.... Rolling Eyes Същото беше положението и с една свинска плешка преди време (на промоция, не знам на редовна цена дали пак има толкова мазничко).

# 1 553
  • Мнения: 5 631
Имате ли отзиви за вакум пликовете от утре, дали успяват да удържат олекотена завивка

# 1 554
  • Мнения: 32 085
Имате ли отзиви за вакум пликовете от утре, дали успяват да удържат олекотена завивка
Супер са пликовете, освен ако не уцелиш дефектна бройка в която след известно време завивката се надува.... Peace Миналата година взех, и сега ще взема- но 1 или 2 броя се оказаха дефектни (не ги замених, защото не си личеше веднага, че отнякъде въздухът излиза) . Другите бройки са идеални.

# 1 555
  • София
  • Мнения: 10 735
О, часовникът им хич не работи. Къде е сметаната?
Течната ли? Спряна е. Защото беше хубава и търсена...
Спряна е, защото сменят опаковката.
А относно рекламациите,приемат се,да.
И аз не приемам много рекламации и постъпки на клиенти за ок,но аз. Щом Лидл ги приема,това е. Аз като служител,изпълнявам.
За останалото, всеки според възприятията си.Simple Smile
И да добавя- рекламирана хранителна стока не се връща в търговска зала,а се отписва. Каквото и да си мислете и конспирирате.

To за това ли всичко се вдига постепено... орехотрошачката от 7 на 9лв за... 1 година. Хранителните и те предполагам се покачват. Все пак отнякъде трябва да се компенсират загубите.

# 1 556
  • Мнения: 2 148
Сещате ли се за друга верига, в която има опашка още преди да е отворил магазина?

Всъщност и пред Била и Кауфланд съм виждала огромни опашки поне половин час преди отваряне.

Не бих си позволила да върна отворена козметика. Да не говорим за опитан хранителен продукт! Независимо каква е политиката на магазина.

Техника и дрехи обаче връщам без да ми мигне окото. Купувам по 2-3 размера от вид, което не стане или не се хареса- връщам. Утре планирам да купя една прахосмукачка- робот, да я пробвам как чисти и ако не ми хареса, ще я върна даже още същия ден. И няма да ме касае какво ще се случи с нея после. Имам право до 2 седмици от закупуването да върна стока без никакви обяснения, така че се възползвам, когато е необходимо.
Каква прахосмукачка робот ще пускат? Уж гледах брошурата, но не видях такава.

# 1 557
  • Мнения: 2 612
Имам право до 2 седмици от закупуването да върна стока без никакви обяснения, така че се възползвам, когато е необходимо.
Тези 2 седмици според политиката на магазина ли са или според закона за защита на потребителя?
Моля да не се приема за заяждане, но за да не остане някой с грешно впечатлеие по ЗЗП това важи само за стоки купени дистанционно, но не и от магазина. Пиша го само с идеята да не се подведе някой и да се позовава на закона, а после да остане неприятно изненадан.
Скрит текст:

# 1 558
  • Мнения: 12 722
Купих си използван чушкопек и робот без части. Ми гадничко си е.

# 1 559
  • Мнения: 1 393
Възможно ли е да върна поупка от 17.09.2018г.?

Общи условия

Активация на акаунт