Лидл 120 - Октомври

  • 141 468
  • 1 837
  •   2
Отговори
# 1 530
  • Мнения: 6 891
Тези насипните бонбони не са зле.

Даже много ми харесаха.Обичам всичко сладко с вишна или череша.

# 1 531
  • София
  • Мнения: 10 735
Леле..., добре че не работя в Лидл, иначе ще ме уволнят дисциплинарно на втория месец Smile Hands Punch
Верно ли кашкавала го върнахте? Flushed Disappointed Relieved

Каните и тостерите са били изтеглени обратно почти веднага, и те не знаят защо...

# 1 532
  • Мнения: 1 577
Поради липса на описание на български са върнати.

Нямате идея колко хранителни продукти се връщат с извинения от рода на "объркал съм сирената или не съм видял правилно цената" и то понякога 2 - 3 часа след покупката, тези продукти естествено се бракуват. Имаше една баба, която поне веднъж седмично взима опаковка яйца и след няколко часа връща половината с "развалени са" и парите и се възстановяват. Не хранителни продукти се връщат с мотива, че не работят, а видимо дори не са отваряни.

# 1 533
  • София
  • Мнения: 4 242
Разбира се, че ще върне стоката, която не харесва или не й понася. Това е политика на Лидл, която го различава от кварталния магазин и го прави по-желан и предпочитан, защото клиентът се чувства свободен. Тази политика е полезна и за самата верига, защото си сверява часовника и зарежда стоки, които са търсени и качествени. Сещате ли се за друга верига, в която има опашка още преди да е отворил магазина? Аз не.
Не виждам какво невъзпитано или неморално има да върнеш нехаресвана стока или такава, която те е разочаровала, след като от самия магазин ти дават това право. И това важи за всяка една, независимо дали е хранителна или не.

# 1 534
  • Мнения: 1 953
О, часовникът им хич не работи. Къде е сметаната?

# 1 535
  • София
  • Мнения: 1 047
О, часовникът им хич не работи. Къде е сметаната?
Течната ли? Спряна е. Защото беше хубава и търсена...

# 1 536
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 723
Сещате ли се за друга верига, в която има опашка още преди да е отворил магазина?

Всъщност и пред Била и Кауфланд съм виждала огромни опашки поне половин час преди отваряне.

Не бих си позволила да върна отворена козметика. Да не говорим за опитан хранителен продукт! Независимо каква е политиката на магазина.

Техника и дрехи обаче връщам без да ми мигне окото. Купувам по 2-3 размера от вид, което не стане или не се хареса- връщам. Утре планирам да купя една прахосмукачка- робот, да я пробвам как чисти и ако не ми хареса, ще я върна даже още същия ден. И няма да ме касае какво ще се случи с нея после. Имам право до 2 седмици от закупуването да върна стока без никакви обяснения, така че се възползвам, когато е необходимо.

# 1 537
  • до едно тепе
  • Мнения: 6 623
О, часовникът им хич не работи. Къде е сметаната?
Замразеното филе от дива сьомга, дребното фиде, смлените бадеми и още, и още.
Напоследък позарязах Лидъл.

# 1 538
  • Мнения: 2 500
Боже боже Лидл нямат против да им връщат всякакви стоки обаче тук има хора дето са против. Да се смееш ли или да плачеш. И какво значи в случая Аз съм против .....вас какво ви бърка.

# 1 539
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 723
Добре, де, наистина ли намирате за нормално да върнеш кашкавал, който не ти е харесал?! Или крем, от който си се почесала? Нямам против, не ме интересува, просто за мен това е неприемливо.

# 1 540
  • Мнения: 6 891
О, часовникът им хич не работи. Къде е сметаната?
Течната ли? Спряна е. Защото беше хубава и търсена...
Спряна е, защото сменят опаковката.
А относно рекламациите,приемат се,да.
И аз не приемам много рекламации и постъпки на клиенти за ок,но аз. Щом Лидл ги приема,това е. Аз като служител,изпълнявам.
За останалото, всеки според възприятията си.Simple Smile
И да добавя- рекламирана хранителна стока не се връща в търговска зала,а се отписва. Каквото и да си мислете и конспирирате.

# 1 541
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Има хора и хора. Против спекулациите съм с правото да върнеш стока.

# 1 542
  • Мнения: 2 201
ММ ще умре от срам ако върна храна, която е отворена, но не ми е допаднала. Той е толкова притеснителен.
 Скоро, веднага след като платих на касата установих, че не ми е маркирана отстъпка на един продукт. Не ме пуснаха клиентите да ги прередя, отидох на опашката, чаках, та всичко това за няма и 2 лв., но пък са си пари за мен. Той никога би го направил.

# 1 543
  • Мнения: 32 079
О, часовникът им хич не работи. Къде е сметаната?
Замразеното филе от дива сьомга, дребното фиде, смлените бадеми и още, и още.
Напоследък позарязах Лидъл.
Фидето, а също и кус-кусът/бувкички/талятели с яйце липсват и вкъщи.
Преди няколко месеца купих разтворимо кафе, малко под 6 лева струваше буркана. След това го купих за 5,99лв (с леко покачена цена- 10-40 ст., не помня- и с леко променен етикет със скала на силата на кафето- 9 от 10). Последния път когато купих същото кафе цената си беше пак 5.99лв (леко повишената), но етикетът  е като на първия буркан. Mr. Green Mr. Green
Относно електрическите подложки (не одеала)- те са си точно, за да се ляга върху тях. Не е хубаво да спиш с часове на такава. Но за няколко часа не е проблем (те се и самоизключват след определено време). Peace Имаме от лидълските и наистина е голям кеф- но съвсем няма начин за няколко часа с ел. подложката да се изгори човек, не загряват чак до такава степен. Вече ако човек има някакво заболяване и нечувствителност към топлина и ще пуска последователно няколко "цикъла" на затопляне- тогава може и да се претопли, особено ако не пие вода или ако в помещението по принцип е много топло.
Аз точно този вид бонбони бях загледала най-много- ако някой може да сподели отвътре какъв по-точно им е пълнежът, дали е ликьор или пък е кремообразен? newsm78

# 1 544
  • shumen
  • Мнения: 20 704
Мис М,аз също бих постъпила като теб.Може да не са много парите,но за мен са си пари.

Общи условия

Активация на акаунт