Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да използвам гаранционния сервиз на Lidl за продукти, които имат гаранция?
Какви са работните часове на Lidl?
Как мога да търся информация за продукти, които ме интересуват в дадена тема?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да използвам гаранционния сервиз на Lidl за продукти, които имат гаранция?
Ако имате проблем с продукт, закупен от Lidl и покрит от гаранция, можете да използвате гаранционния сервиз. Първо опаковайте продукта и прикрепете касовата бележка или копие към него. След това го занесете в най-близкия офис на Еконт, където ще бъде изпратен до адреса на получателя: София 1000, ул. 'Искър'55 за сметка на получателя. След ремонт продуктът ще ви бъде върнат с куриер за тяхна сметка. Сервизът е валиден за период от 3 години.
-
Какви са работните часове на Lidl?
-
Как мога да търся информация за продукти, които ме интересуват в дадена тема?
-
Как да отворя капачката на бутилката със сметана?
-
Как да отворя чопър?