Лидл 121 - Ноември

  • 136 187
  • 1 880
  •   1
Отговори
# 1 770
  • Мнения: 76 025
Няма правило за връщането..пълен хаос е.
Някой беше казал че има бутон на вратата за излизане - натискал се и вратата се отваряла...и влизаш.
Аз съм изчаквала някой да излезе и съм се шмугвала.
Напоследък влизам от входа и директно на касата се редя. Ако видя охраната...му мятам.
Не са ми правили проблем до сега.
И двете страни имат право - имало е случаи да влизат хора само с бележка, да вземат същата стока и да се наредят да им върнат парите - коментирано е в темата отдавна, преди години. Та разбирам и касиерките.
От друга страна да си гледат камерите - нали има. Аз какво съм виновна - при проблем ще изискам да пуснат записа, въпреки че май записи не правят, а се гледа в реално време..

Та няма еднозначен отговор. Не се шашкай прекалено...

# 1 771
  • София
  • Мнения: 8 527
Ами и от нормален вход да влезнеш, след като носиш касовата бележка за покупката, какъв им е проблема?

# 1 772
  • София
  • Мнения: 5 593
Ами и от нормален вход да влезнеш, след като носиш касовата бележка за покупката, какъв им е проблема?
Не четеш- касовата ѝ бележка не е била за същият продукт.

# 1 773
  • Мнения: 10 473
Не четеш- касовата ѝ бележка не е била за същият продукт.
Simple Smile E, как, за същия продукт е била.

Дядо, наистина не четеш, написано е какъв е проблемът, касиерката е обяснила. Wink Тя може да си носи бележката, да влезе в магазина, да вземе нова бройка и да се нареди на каса да го върне, а закупеното да си й е вкъщи. Особено като е неразпечатен продуктът, точно така си изглежда. Трябва да гледат запис от камерите, за да я проверят. Затова е редно да покаже на охраната или на касата, че влиза с продукт за връщане и да се нареди на опашката.

Иначе всеки връща по волна програма, но правилното е да се обади човек, иначе може и да влезе в диалог има ли злоупотреба или не.

Последна редакция: пт, 30 ное 2018, 18:40 от soul81

# 1 774
  • Мнения: 9 050
Просто се почуствах тъпо, защото аз специално го пазех, да не повредя опаковката, защото не е ползвано. А то накрая точно това се оказа проблемът. Да го бях разопаковала, да не става драма....Не ги разбирам особено.
Да не говорим, че после, като влязох да пазарувам, видях че изобщо няма от тези куфарчета останали във филиала. Даже табелка нямаше. Защо беше тази драма, не разбрах.
Наистина, даже не ми беше хрумнало, че някой може да злоупотреби така. Изобретателен народ.
Ама и те - да си направят едно бюрце за такива неща и да не си правят клиентите на маймуни.

Ами и от нормален вход да влезнеш, след като носиш касовата бележка за покупката, какъв им е проблема?
Не четеш- касовата ѝ бележка не е била за същият продукт.
За същия продукт си беше, как да не е била за същия продукт! Касовата бележка, с която го купих си носех.

# 1 775
  • Мнения: 76 025
Не го вземай навътре. Чудо голямо...😊

# 1 776
  • София
  • Мнения: 5 593


Ами и от нормален вход да влезнеш, след като носиш касовата бележка за покупката, какъв им е проблема?
Не четеш- касовата ѝ бележка не е била за същият продукт.
За същия продукт си беше, как да не е била за същия продукт! Касовата бележка, с която го купих си носех.
Днес отидох да върна куфарче с....отвертки да кажем (някакви такива мъжки джаджи). Просто се оказа, че съм взела грешното нещо.---- E аз това го разбирам по друг начин, няма значение.

# 1 777
  • Мнения: 27 758
Права е жената. Да сложат едно бюрце, с бутон. Някой като има въпрос звъни и служител притичва и дава обяснения. Ние да не сме Нострадамус, как е процедурата, що е...

# 1 778
  • Мнения: 76 025
Взела е грешното нещо - демек когато го е купувала. Точно това не им е било нужно, но тя се е объркала и го е купила, мислейки, че им трябва....

То в К като има бюрце, като няма никой зад него...все тая. Последно висях 15 минути да благоволи да се появи някой. Ай мерси съм...

# 1 779
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 760
Дами, един съвсем страничен въпрос имам, но днес се почуствах много неловко. Рядко купувам от Лидл нехранителни продукти. Още по-рядко пък връщам каквото и да е.
Днес отидох да върна куфарче с....отвертки да кажем (някакви такива мъжки джаджи). Просто се оказа, че съм взела грешното нещо.
Връщам напълно неразпечатан, нов артикул. Заставам на каса, с бележка в ръка. (Предишни пъти, когато съм връщала нещо, охраната ми е казвала да се наредя на касата. Не е имало проблем.)
Идва моят ред и настава пълен цирк. Касиерката започва да вика по слушалката някого. После започва да ми се кара защо така съм направила?! Аз нищо не разбирам. Обръщам внимание, че даже контролните стикери са на място и не са разкъсани. А тя ми отговаря, че точно това бил проблема 😲
Тя сега откъде да знаела, че не съм го взела от коша вътре това куфарче и да се опитвам да го "върна" 😲 Задължително, когато се връщало нещо, първо трябвало да се обадиш на касиера, че ще връщаш и после да се наредиш.
Та да питам, наистина ли такава е процедурата? Защото аз винаги, когато съм отивала да върна нещо, от входа се нареждам, връщам и после, ако имам да пазарувам, влизам отново. А и не знаех, че трябва да се обаждам на касата предварително.
Едно, че ми стана много неудобно, но и второ, реших да ви питам, като по-опитни какъв е правилния ред за връщане на стока?
НАЛИЦЕ, в случай на необходимост от юрист.

# 1 780
  • Мнения: 10 473
То в К като има бюрце, като няма никой зад него...все тая. Последно висях 15 минути да благоволи да се появи някой. Ай мерси съм...
Щото и там не е доизкусурено - освен бюрце, трябва и звънче, да ги привикваш. Laughing Като в Хепи.

# 1 781
  • Мнения: 76 025
Привиквах ги аз неколкократно със ЗВЪНКИЯТ си гласец аз...ама нъцки пак. И до касите ходих да питам, и един преминаващ младеж от персонала ....кат вдигнат рамене, седи и кибичиш...

# 1 782
  • пловдив
  • Мнения: 1 132
И аз днес минах набързо,но уцелих пиков момент,беше пълно с хора и трудно се минаваше. Взех си от безжичната мишка и веднага я включих-много съм доволна как работи.
Някой по-назад бе питал в Пловдив къде има фондан-срещу стадион Ботев днес видях.
И едно питане-преди една, две седмици бяха пуснали маслинова паста до касите на промоция. Днес къде ли не търсих и не намерих,а толкова ми хареса. Ако някой знае къде да търся по щандовете-моля да пише.

# 1 783
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 674
Преди малко бях в Лидъл и умувах над щолените ама не им разбирам Simple Smile Щолена които хвалите голям ли е или мини? И Мини щолена същия вкус ли има като големия?

# 1 784
  • Мнения: 76 025
Да дадат снимка на щолена....познавачките. Да не се лутат хората ...Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт