Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 55 115
  • 728
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 6 565
за едно и също говорим Stuck Out Tongue Winking Eye
Какво означава "пита и това си е"?

# 331
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
за едно и също говорим Stuck Out Tongue Winking Eye
Какво означава "пита и това си е"?

за това говорех

# 332
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
един диспут отпадна остават 2 , и аз неповярвах 73-и ден

# 333
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
ВРЕМЕННО ЗАБАВЯНЕ НА ОБРАБОТКАТА НА МЕЖДУНАРОДНИ ПОЩЕНСКИ ПРАТКИ, ПОДЛЕЖАЩИ НА МИТНИЧЕСКО ОФОРМЯНЕ

25.01.2019

От 7 януари  2019 година Агенция „Митници“ въведе нов софтуерен продукт – Митническа информационна система за внасяне при подаване на митнически декларации за внасяне (МДВ) и декларации за временно складиране (ДВС).

В периода на адаптиране „Български пощи“ ЕАД изпитва временни затруднения при обработката на международни пощенски пратки, подлежащи на митническо оформяне.

Дружеството усилено работи за нормализиране на процеса в най-кратки срокове и поднася своите извинения на получателите на пратки за създаденото неудобство.

https://www.bgpost.bg/bg/messages/1782

# 334
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
от Инвестбанк няма такса при онлайн плащане - невярвах но е така
Все от някъде го избиват ... дали е от курсова разлика, такса транзакция, месечна такса и т.н. Варианти хиляди.

месечна такса 2 лева
курса е точен като на БНБ
предната банка за да намаля таксите и , ползвах алипокет / но засега той ще отпадне - все още не е ползвано да връщат пари в нея, там незнам дали има такси

Последна редакция: сб, 26 яну 2019, 21:47 от musicdoubl3

# 335
  • София
  • Мнения: 4 192
Здравейте на всички, нахълтвам малко грубо в темата със следния въпрос.
Отворих диспут преди 2 месеца за непристигнала пратка. Съответно ми върнаха парите (или поне така "осъдиха" Алиекспрес, сметката не си я проверявам) и вчера пратката взе че дойде. Как се процедира в такъв случай?

# 336
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
нищо не правиш, радваш се на подаръка си

# 337
  • София
  • Мнения: 4 192
Кофти ми е  Tired
Да бяха 2 милиона, да почвам да бегам бате, ама за 2 долара...

# 338
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
и на мен ми бе кофти в началото, ама сега като не ми хареса стоката казвам че не е получена

# 339
  • Тополовград
  • Мнения: 583
Харесах кукла - силиконова, реалистична  46 см 40 долара. Някой купувал ли е такава и дали е хубава.

# 340
  • Мнения: 667
Относно Уникредит. Имам онлайн-банкиране. Никъде не виждам в извлеченията си допълнително теглене дори и на стотинка. При спечелен диспут и съответно връщане на пари за нещо непристигнало, са ми удържали по 2-3 стотинки, предполагам за транзакцията. Така че не заблуждавайте хората. При направена поръчка, съответната сума се блокира, не се тегли от търговеца. И пак в онлайн-банкирането виждам, че имам по сметката сума Х, но разполагаемото ми салдо е  Y /по-малко/, заради блокираната сума за поръчката.
Вие заблуждавате хората!
При плащане на поръчката в Али, сумата ви бива веднага изтеглена от сметката и преведена на самия сайт, не на търговеца (той ще си я получи от Али едва когато вие потвърдите получаване на стоката или изтекат 60 дена защита и сделката се приключи автоматично). А във вашето онлайн банкиране се появява като блокирана и съответно наличността ви е намалена с блокираната сума. Но!!! Следва 'веселата' част!  Когато от банката благоволят да осчетоводят транзакцията, по текущия за деня на осчетоводяване (а не на курса от деня на плащане) ви се коригира наличността по сметката. И на месечното извлечение се вижда сумата от деня на осчетоводяване!
Този театър го играх с Райфайзен, при това с плащане в Английски сайт! Имам онлайн банкиране и допълнително СМС известяване за всяка похарчена стотинка по сметката. Направих поръчката, платих веднага, получих и СМС за похарчената сума и съответния ми остатък по сметката. Всичко това в рамките на 1-2 минути. Но търтеите от РББ не си мръднаха задниците почти 10 дни, докато осчетоводят направеното плащане и съответно после аз бях на минус от курсовата разлика (3-4 лв., но на фона на милионите транзакции всеки ден всеки може да пресметне за какви сумички иде реч). Отделно имах и още неприятности с тях заради това закъсняло осчетоводяване - поради незнайна за мен причина (дали техническа грешка или човешка такава), това конкретно плащане, след като беше осчетоводено, сумата не беше премахната от раздел "Блокирани суми" и така в един момент се оказах с двоен минус по сметката. След сума ти разговори по телефона с РББ и тъпите им обяснения, че това не било грешка, ами два пъти блокирана сума от сайта-продавач (за да се застраховали от сайта, затва двойно ми блокирали сумата), която сума щяла автоматично да ми се отблокира след 14 работни дни, ми дигнаха тотално нервите и се наложи да стигнем до скандал. А на въпроса ми как така сумата за наличност в онлайн банкирането ми свети в червено със знак минус и как с дебитна карта с отрицателна наличност аз продължавам да осъществявам онлайн плащания и плащания на терминал, никой не можа да ми даде смислен отговор!!!

# 341
  • Бургас
  • Мнения: 1 946

това с двойното взимане на суми го прави наистина сайта, като имах проблем с плащането в алито
имаше правила как се постъпва в такъв случай

# 342
  • Мнения: 147
На някой изписвала ли му е това
Due to the busy holiday season, packages to your country might be delayed. Please be patient waiting for the package.
И още един въпрос днес изтече диспута и отстрани са изписани Track Order, Add to Cart, Leave Feedback трябва ли да избера нещо или ни. Много се извинявам за въпросите, но наистина нямам представа как да процедирам.

Последна редакция: пн, 28 яну 2019, 01:10 от Alexandra_19

# 343
  • Асеновград
  • Мнения: 588
На някой изписвала ли му е това
Due to the busy holiday season, packages to your country might be delayed. Please be patient waiting for the package.
И още един въпрос днес изтече диспута и отстрани са изписани Track Order, Add to Cart, Leave Feedback трябва ли да избера нещо или ни. Много се извинявам за въпросите, но наистина нямам представа как да процедирам.

На втория въпрос - не , освен ако искате може напишете - Feedback . И да си следите картата , сметката .

# 344
  • Мнения: 1 565
При мен какво се случи с карта на УниКредит:
Преди 10 дни поръчах 2 неща за около 26$, веднага от сметката ми бяха приспаднати парите и така, без да е посочено каква е транзакцията. Днес проверявам отново сметката и 0,65лв. Ми е по-нисък балансът и вече има упоменато за 2те транзакции.
А интересно ми е случвало ли се е на някой вместо по-висок курс на долара, по време на осчетоводяването курсът да е по нисък

Общи условия

Активация на акаунт